.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی استان بر همکاری شهرداری ها در زمینه شناسایی و معرفی جاذبه های سطح استان تأکید کرد و گفت:شهرداری جویبار با خرید خانه ای قدیمی سعی در راه اندازی موزه کشتی دارد. راه اندازی موزه کشتی از سوی شهرداری جویبار/تأکید بر اجرای طرح تفکیک زباله در سطح استان
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در محل ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی استان بر همکاری شهرداری ها در زمینه شناسایی و معرفی جاذبه های سطح استان تأکید کرد و گفت:شهرداری جویبار با خرید خانه ای قدیمی سعی در راه اندازی موزه کشتی دارد.(ادامه)
از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 16نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح شد. افتتاح 16نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان
از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 16نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح شد.(ادامه)
مسمومیت ۱۸ مسافر در تالش /۱۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند
رئیس اورژانس گیلان از مسمومیت ۱۸ مسافر با گاز منواکسیدکربن در شهرستان تالش خبر داد و گفت: ۱۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.(ادامه)
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: خروج و مهار آب از شهرستان ها و روستاها به سمت دریا در اولویت است. خروج و مهار آب از شهرستان ها و روستاهای گلستان به سمت دریا در اولویت است
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: خروج و مهار آب از شهرستان ها و روستاها به سمت دریا در اولویت است.(ادامه)
شرکت «کسپراسکای» اعلام کرده یک بدافزار روی رایانه های ایسوس ردیابی کرده که از طریق «سرویس آپدیت اتوماتیک» روی رایانه ها نصب شده اند. تخمین زده می شود یک میلیون رایانه با این شیوه هک شده اند. یک میلیون رایانه «ایسوس» هک شدند
شرکت «کسپراسکای» اعلام کرده یک بدافزار روی رایانه های ایسوس ردیابی کرده که از طریق «سرویس آپدیت اتوماتیک» روی رایانه ها نصب شده اند. تخمین زده می شود یک میلیون رایانه با این شیوه هک شده اند.(ادامه)
جمعیت هلال احمر با توجه به وضعیت آب و هوای کشور و احتمال وقوع سیل در بسیاری از استان‌ها به دلیل بارش‌های چند روز اخیر، در اطلاعیه‌ای توصیه‌های مهمی کرد. ۱۰ توصیه مهم هلال احمر برای مسافران و ساکنان غرب و جنوب کشور
جمعیت هلال احمر با توجه به وضعیت آب و هوای کشور و احتمال وقوع سیل در بسیاری از استان‌ها به دلیل بارش‌های چند روز اخیر، در اطلاعیه‌ای توصیه‌های مهمی کرد.(ادامه)
جانشین پلیس فتا استان در خصوص فعالیت کلاهبرداران خصوصا در فضای مجازی و به بهانه کمک به سیل زدگان شمال کشور هشدار داد. پلیس فتا: مراقب کلاهبرداری به بهانه کمک به سیل زدگان باشید
جانشین پلیس فتا استان در خصوص فعالیت کلاهبرداران خصوصا در فضای مجازی و به بهانه کمک به سیل زدگان شمال کشور هشدار داد.(ادامه)
خادمی تعداد شرکت‌های اتوبوس رانی،مینی بوسرانی، سواری رانی حمل و نقل مسافرین در ایام نوروز را ۲۱۱مورد عنوان کرد. خدمات رسانی 211شرکت مسافربری به مسافران
خادمی تعداد شرکت‌های اتوبوس رانی،مینی بوسرانی، سواری رانی حمل و نقل مسافرین در ایام نوروز را ۲۱۱مورد عنوان کرد.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از شناسایی و دستگیری یک باند حفاری غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بابلسر خبرداد. دستگیری یک باند حفاری غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بابلسر
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از شناسایی و دستگیری یک باند حفاری غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بابلسر خبرداد.(ادامه)
خسارات وحشتناک سیل در استان های مختلف کشور / آبگرفتگی شدید بخش‌های‌ شمالی شهر کرمانشاه / ۱۰۰ خودرو در سیل شیراز گرفتار شد‌/ ۱۸ کشته و ۹۴ زخمی در سیل شیراز / تخلیه آبگرفتگی آق‌قلا و گمیشان اولویت نیروهای نظامی(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ جاری شدن سیل در شیراز
صبح دوشنبه پس از بارندگی شدید در شیراز و جاری شدن سیلاب در این شهر خسارات سنگینی به شهر و مردم شیراز وارد شد.(ادامه)
تصاویر/ امدادرسانی به مناطق سیل زده گمیشان
با تلاش نیروهای امدادی از دستگاه های مختلف ، امدادرسانی به مناطق سیل زده گمیشان ادامه دارد.(ادامه)
علاءالدین بروجردی از عدم حضور رئیس جمهور در استان‌های سیل زده انتقاد کرد. گلایه بروجردی از عدم حضور روحانی در استان‌های سیل زده
علاءالدین بروجردی از عدم حضور رئیس جمهور در استان‌های سیل زده انتقاد کرد.(ادامه)
مشکل آب آشامیدنی بابل رفع شد
جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران گفت : کم آبی ناشی از سیل اخیر که به دلیل خارج شدن تصفیه خانه آب در شهرهای گروه الف از جمله شهر بابل پرجمعیت ترین شهر مازندران رفع شده است. (ادامه)
تصاویر/ نهمین روز سیل در استان گلستان
سیل و تبعات سیل در استان گلستان، وارد نهمین روز شده است. پس از انفجار بخشی از خط آهن آق‌قلا و در نتیجه تسهیل روند خروج آب جمع شده در آن منطقه، حالا نوبت به انفجار جاده چارقلی به گمیشان رسیده تا بدین ترتیب به خروج آب‌های انباشته شده در گمیشان کمک شود. از دیروز آسمان کمی آرام‌تر شده تا شاید شرایط آسیب‌دیدگان گلستان تثبیت شود اما حادثه دست بردار نیست. دیشب یک قایق حامل تعدادی از اهالی گمیشان غرق شد و چند کشته و چندین مصدوم برجای گذاشت. تاکنون پیکر پنج تن از جانباختگان پیدا شده است. عکس: محسن اسماعیل‌زاده - ایسنا(ادامه)
به بهانه سیل استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به غیبت استاندارگلستان در زمان وقوع بحران سیل در استان گفت: پرداختن به غیبت استاندار از سوی برخی رسانه‌ها کارسیاسی است، وی به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار به رفتن  سفر خارجی  بود..... از حمایت تمام قد دژپسند از مناف هاشمی تا مخالفت شدید طیف کرمانی ها و لرها با انتصاب یک شمالی بر ریاست سازمان امور مالیاتی !
شمال نیوز : وی با اشاره به غیبت استاندارگلستان در زمان وقوع بحران سیل در استان گفت: پرداختن به غیبت استاندار از سوی برخی رسانه‌ها کارسیاسی است، وی به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار به رفتن سفر خارجی بود.....(ادامه)
شوک بزرگ؛ افشاگری جنجالی فرهاد مجیدی از فاجعۀ سیل در شیراز! +عکس
فرهاد مجیدی، اسطورۀ آبی‌ها علیه اشتباهات صورت گرفته در وقوع سیل در شهر شیراز، اقدام به افشاگری کرد!(ادامه)
استاندار مازندران اعلام کرد: تنخواه سیل اخیر مازندران به مبلغ 100میلیارد ریال که هفته پیش از سوی دولت به مازندران ابلاغ گردید، به استانداری پرداخت شد. ‎ شارژ 100 میلیارد ریالی دولت برای تنخواه سیل مازندران
استاندار مازندران اعلام کرد: تنخواه سیل اخیر مازندران به مبلغ 100میلیارد ریال که هفته پیش از سوی دولت به مازندران ابلاغ گردید، به استانداری پرداخت شد. ‎(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سیل اخیر در مازندران یک‌هزار و 339 میلیارد تومان به بخش زیرساختی، مسکونی، کشاورزی، صنعت، دام و طیور استان خسارت زد که بیشترین خسارت در بخش کشاورزی بوده است. سیل مازندران 1339 میلیارد تومان خسارت زد
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سیل اخیر در مازندران یک‌هزار و 339 میلیارد تومان به بخش زیرساختی، مسکونی، کشاورزی، صنعت، دام و طیور استان خسارت زد که بیشترین خسارت در بخش کشاورزی بوده است.(ادامه)
کمک ملی‌پوشان قایقرانی به مردم سیل‌زده «آق‌قلا»
از روزهای اول سیل در استان گلستان، جمعی از اعضای سابق تیم ملی قایقرانی در منطقه سیل زده آق‌قلا حاضر شدند و با کمک قایق، اقلام غذایی و کمک‌های ضروری مورد نیاز خانواده‌های سیل‌زده را به آنها می‌رسانند. اعضای این تیم با هلال احمر و سایر دستگاههای امدادی همکاری می‌کنند و تا پایان عملیات امدادرسانی و فروکش کردن آب، در منطقه حضور خواهند داشت. (ادامه)
حرکت جالب فردوسی‌پور در خصوص سیل‌زدگان + عکس -
(ادامه)
 همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت یاد قربانیان حملۀ روز جمعه، شمار زیادی از زنان در شهرهای اوکلند، ولینگتون، کرایست‌‌چرچ و... حجاب بر سر کردند. برخی از بانوان نیز عکس‌هایی از خود را در خانه، خیابان و محل کار در حالی که روسری بر سر داشتند، در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمودند. تعدادی از خانمها، حتی دختران خردسال خود را با روسری به خیابان آوردند. حتی تعدادی از نیروهای پلیس و مجریان و خبرنگاران تلویزیون نیز دیروز با روسری، به کار خود پرداختند. «جاسیندا آردرن» نخست‌وزیر نیوزیلند که شنبه گذشته و هنگام حضور در میان اعضای جامعه مسلمانان کرایست‌چرچ روسری بر سر داشت نیز بار دیگر در این روز با روسری ظاهر شد. زنان نیوزیلند در حمایت از مسلمانان روسری سر کردند(خبر)
همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت یاد قربانیان حملۀ روز جمعه، شمار زیادی از زنان در شهرهای اوکلند، ولینگتون، کرایست‌‌چرچ و... حجاب بر سر کردند. برخی از بانوان نیز عکس‌هایی از خود را در خانه، خیابان و محل کار در حالی که روسری بر سر داشتند، در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمودند. تعدادی از خانمها، حتی دختران خردسال خود را با روسری به خیابان آوردند. حتی تعدادی از نیروهای پلیس و مجریان و خبرنگاران تلویزیون نیز دیروز با روسری، به کار خود پرداختند. «جاسیندا آردرن» نخست‌وزیر نیوزیلند که شنبه گذشته و هنگام حضور در میان اعضای جامعه مسلمانان کرایست‌چرچ روسری بر سر داشت نیز بار دیگر در این روز با روسری ظاهر شد.(ادامه)
یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن کمک ۲۵۰ میلیون تومانی به سیل زدگان شمال کشور بر کمک رسانی به مردم آسیب دیده تأکید کرد. کمک ۲۵۰ میلیون تومانی آیت‌الله مکارم به سیل زدگان شمال کشور
یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن کمک ۲۵۰ میلیون تومانی به سیل زدگان شمال کشور بر کمک رسانی به مردم آسیب دیده تأکید کرد.(ادامه)
عکسی که به سیل شیراز مربوط نیست + تصویر
تصویری در فضای مجازی منتشر شد که رسانه‌ها به اشتباه آن را به سیل شیراز نسبت دادند. (ادامه)
نزن باران که ایران غرق خون است
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شیراز خسارات زیادی بویژه به خودرو‌های مسافران وارد کرده است. (ادامه)
اسامی جان‌ باختگان سیلاب هولناک شیراز/ یک آملی در بین قربانیان
(ادامه)
شمال نیوز : غراوی افزود: به سبب بارش مداوم باران و سرازیر شدن آب گرگانرود احتمال وقوع سیل در گمیشان زیاد است..... فرمان تخلیه شهر گمیشان صادر شد
شمال نیوز : غراوی افزود: به سبب بارش مداوم باران و سرازیر شدن آب گرگانرود احتمال وقوع سیل در گمیشان زیاد است.....(ادامه)
بیانیه خانواده آیت الله هاشمی در مورد حادثه سیل در شمال کشور
در بیانیه خانواده آیت الله هاشمی آمده است: نوروز امسال، بلایای طبیعی و سیل کم سابقه، موجب آسیب دیدن بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور گردید و برخی استان‌های دیگر در خطر این سانحه طبیعی قرار دارند.خانواده هاشمی رفسنجانی نیز با پیوستن به پویش یاری به هموطنان سیل زده، در کنار سایر ایرانیان نوروز همدلی و همراهی را گرامی می‌دارند.(ادامه)
عکس/ ریزش کوه در محور هراز و خسارت به چند خودرو
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ریزش سنگ در محور هراز و خسارت به چند خودرو خبر داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.