.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک واحد مرغ فروشی متخلف در شهرستان کلاردشت پلمب شد. پلمب یک مرغ فروشی در کلاردشت
یک واحد مرغ فروشی متخلف در شهرستان کلاردشت پلمب شد.(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی دولت برای اجرای کالابرگ الکترونیکی تاکید کرد: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی توسط دولت، مردم مستقیما در سفره خود کاهش نرخ تورم را احساس خواهند کرد و می‌توانند کالاهای اساسی خود را با یک قیمت ثابت و مشخص تهیه کنند. اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گامی مهم برای مهار تورم
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی دولت برای اجرای کالابرگ الکترونیکی تاکید کرد: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی توسط دولت، مردم مستقیما در سفره خود کاهش نرخ تورم را احساس خواهند کرد و می‌توانند کالاهای اساسی خود را با یک قیمت ثابت و مشخص تهیه کنند.(ادامه)
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان. تفریحات نجومی در رامسر
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان.(ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۵ فروردین ۱۴۰۲
امروز ۵ فروردین ۱۴۰۲ اولین روز کاری سال جاری در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که دولت این کشور یک تحریم از عراق را لغو کرده تا این کشور بتواند بدهی ایران را پرداخت کند. لغو تحریم های عراق عراق برای پرداخت بدهی به ایران
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که دولت این کشور یک تحریم از عراق را لغو کرده تا این کشور بتواند بدهی ایران را پرداخت کند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام آمادگی کامل برای تامین سوخت در تعطیلات نوروز درباره گران شدن بنزین در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد. بنزین در سال جدید گران می شود؟
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام آمادگی کامل برای تامین سوخت در تعطیلات نوروز درباره گران شدن بنزین در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.(ادامه)
سال گذشته برخی از کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به افزایش قیمت و یا کاهش عرضه مصالح ساختمانی به بازار کرده بودند که زمینه‌ساز رشد قیمت مسکن شد، اما در سال جدید دولت با اقدامات حمایتی و افزایش میزان تولید، سعی خواهد کرد تا آرامش را در این بازار حاکم کند. ۱۴۰۲ سالی آرام برای بازار مصالح ساختمانی
سال گذشته برخی از کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به افزایش قیمت و یا کاهش عرضه مصالح ساختمانی به بازار کرده بودند که زمینه‌ساز رشد قیمت مسکن شد، اما در سال جدید دولت با اقدامات حمایتی و افزایش میزان تولید، سعی خواهد کرد تا آرامش را در این بازار حاکم کند.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است. در بازار اقلام اساسی ماه رمضان چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع 546 تن مرغ  و گوشت منجمد تنظیم بازاری در شهرستان ساری در اسفندماه امسال خبر داد.  

 توزیع 550 تن اقلام تنظیم بازاری در شهرستان ساری / برای تداوم توزیع اقلام تنظیم بازاری محدودیتی نداریم /در مناطق کم برخوردار و روستاهای بالادست هم توزیع شد
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع 546 تن مرغ و گوشت منجمد تنظیم بازاری در شهرستان ساری در اسفندماه امسال خبر داد. (ادامه)
رهبر انقلاب در ابتدای پیام نوروزی خود، با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت گفتند:نسیم معنویت در ماه رمضان شامل حال همه است و باید دل‌های خود را در معرض این نسیم الهی و معطر قرار دهیم.(خبر)
(ادامه)
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود. ابداع شیوه نوبت دهی و آزادسازی واردات خودرو/ قیمتها رکورد شکست
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.(ادامه)
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد. سامانه ثبت‌نام خودروهای وارداتی باز شد
مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند فروش شارژ ارزان قیمت از شهروندان کلاهبرداری کرده بود. پلیس فتا: شارژ عیدانه نخرید؛ کلاهبرداری است
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند فروش شارژ ارزان قیمت از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.(ادامه)
از روز ششم فروردین ماه، معاملات سکه طلای ربع بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز می‌شود. معاملات ربع سکه در مرکز مبادله ایران آغاز می‌شود
از روز ششم فروردین ماه، معاملات سکه طلای ربع بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز می‌شود.(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند. نامه مهم سازمان نظام پزشکی کشور به رئیسی
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.(ادامه)
افزایش قیمت برخی کالا‌ها بیشتر از آنکه ناشی از نوسانات نرخ ارز باشد به دلیل سودجویی اتفاق می‌افتد. چرا ریزش قیمت ارز سبب کاهش قیمت کالا‌ها نمی‌شود؟
افزایش قیمت برخی کالا‌ها بیشتر از آنکه ناشی از نوسانات نرخ ارز باشد به دلیل سودجویی اتفاق می‌افتد.(ادامه)

رئیس قوه قضاییه در بخشنامه‌ای به همه واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور نرخ دیه سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد. نرخ دیه سال ۱۴۰۲ اعلام شد
رئیس قوه قضاییه در بخشنامه‌ای به همه واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور نرخ دیه سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.(ادامه)
قیمت گوشت قرمز و مرغ همزمان با توزیع گسترده و بدون محدودیت در روز‌های پایانی سال کاهش یافته است. کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ همزمان با توزیع گسترده
قیمت گوشت قرمز و مرغ همزمان با توزیع گسترده و بدون محدودیت در روز‌های پایانی سال کاهش یافته است.(ادامه)
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: آجیل مخلوط از ۳۰۰ هزار تومان تا ۶۵۰ قیمت گذاری شده است همچنین پسته هم در نمایشگاه‌های بهاره از ۵۷۰ تا ۸۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت آجیل شب عید چقدر است؟
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: آجیل مخلوط از ۳۰۰ هزار تومان تا ۶۵۰ قیمت گذاری شده است همچنین پسته هم در نمایشگاه‌های بهاره از ۵۷۰ تا ۸۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت. بازار محصولات پروتئینی به آرامش می‌رسد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.(ادامه)
آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است. آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است ....(خبر)
آمارهای دولت در حوزه نرخ تورم و پافشاری نمایندگانش در کمیته مزد برای تعیین ارقام حداقلی برای هزینه معیشت خانوارهای کارگری، به اختلاف‌نظر عمیق میان شرکای اجتماعی در تعیین هزینه سبد معیشت و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲تبدیل شده است.(ادامه)
انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است، زیرا اساسا این وزارتخانه مسئول تعیین قیمت خودرو نیست و این موضوع برعهده شورای رقابت است. تکذیب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو
انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است، زیرا اساسا این وزارتخانه مسئول تعیین قیمت خودرو نیست و این موضوع برعهده شورای رقابت است.(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید. قیمت پژو ۲۰۷ اتومات و دنده‌ای +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید خبر داد. اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید خبر داد.(ادامه)
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد
بالاخره عرضه خودرو در بورس منتفی شد(ادامه)
بررسی بهای کرایه تاکسی در دستور کار یکصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید. کرایه تاکسی ۴۵ تا ۷۵ درصد گران شد
بررسی بهای کرایه تاکسی در دستور کار یکصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه تا آخر هفته در مجلس گفت: مجلس ایرادات شورای نگهبان به بودجه را نهایتاً تا چهارشنبه برطرف می‌کند. اظهارات قالیباف درباره قدرت خرید مردم در سال آینده / دستور رهبر انقلاب درباره اصلاح قانون سربازی / قیمت ارز مقطوع نیست اما نباید لجام‌گسیخته باشد
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه تا آخر هفته در مجلس گفت: مجلس ایرادات شورای نگهبان به بودجه را نهایتاً تا چهارشنبه برطرف می‌کند.(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع ساندرو را در بازار مشاهده می‌کنید. آخرین قیمت ساندرو در بازار + جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع ساندرو را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.595 seconds.