.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نرخ مصوب ۷۳ هزار تومانی مرغ در استان گفت: از امشب نیمی از مرغ استان روانه بازار تهران می شود.

نیمی از مرغ مازندران روانه بازار تهران می شود
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نرخ مصوب ۷۳ هزار تومانی مرغ در استان گفت: از امشب نیمی از مرغ استان روانه بازار تهران می شود. (ادامه)
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. قیمت طلا و سکه، امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
رسانه عربستانی عملکرد النصر با رونالدو را بررسی کرد. انتقال رونالدو به عربستان شکست خورد؟
رسانه عربستانی عملکرد النصر با رونالدو را بررسی کرد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دید مجلس شورای اسلامی مسئولیت ارزی کشور و قیمت سکه در بازار و حفظ ارزش پول ملی از ماموریت‌های ذاتی بانک مرکزی است / اینکه رئیس بانک مرکزی بگوید از برخی آمارهای درآمدهای ارزی مطلع نیست قابل قبول نیست ....(خبر)
(ادامه)
ریزش عجیب قیمت محصولات ایران خودرو
محصولات ایران خودرو امروز کاهش قیمت قابل ملاحظه ای داشتند. قیمت خودروهای این شرکت بین ۱۰ الی ۹۵ میلیون تومان کاهش داشت. در این میان پیکاپ فوتون . دیزل باز هم با بازار خودرو همراه نبود و ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم. تمام کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش در مازندران تولید می‌شود
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد. احیای وزارت بازرگانی؛ آری یا خیر؟ / مخالفان و موافقان چه می‌گویند
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
قیمت مصوب ۱۷ خودروی مونتاژی اعلام شد / فیدیلیتی ۷۲۸ میلیون، تیگو ۸ یک میلیارد و ۴۸۳ میلیون
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. قیمت‌های محاسباتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بر اساس آخرین صورت مالی شرکت‌ها مربوط به سال ۱۴۰۰ بوده و تعدیلات لازم همچون تغییر نرخ دستمزد و غیره برای سال ۱۴۰۱ تا تاریخ مصوبه ۱۱ بهمن‌ ۱۴۰۱ شورای رقابت و بر اساس مستندات ارائه شده توسط شرکت‌های خودروساز بوده است.(ادامه)
چند وقتی است که مزون دار‌های شمال شهر لباس‌های دست دوم مارک دار را با قیمت‌های عجیب و غریب به برند پوش‌ها می‌فروشند و عجیب‌تر آنکه این افراد ترجیح می‌دهد لباس مارک دار تاناکورا را با افتخار بخرند. بازار عجیب خرید و فروش لباس دست دوم مارک دار
چند وقتی است که مزون دار‌های شمال شهر لباس‌های دست دوم مارک دار را با قیمت‌های عجیب و غریب به برند پوش‌ها می‌فروشند و عجیب‌تر آنکه این افراد ترجیح می‌دهد لباس مارک دار تاناکورا را با افتخار بخرند. (ادامه)
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت خودرو‌های مونتاژی خبر داد و گفت: خودروسازان موظف شدند قیمت تولیداتشان را رقابتی کنند. قیمت خودرو‌های مونتاژی تصویب شد
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت خودرو‌های مونتاژی خبر داد و گفت: خودروسازان موظف شدند قیمت تولیداتشان را رقابتی کنند.(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما امسال، سال انتخابات است و نماینده‌ها با دولت در افتاده‌اند
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما (ادامه)
با این دست فرمان خودرو ارزان نمی شود!(يادداشت)
(ادامه)
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند. ضربه وزارت اطلاعات به ۲۳ شبکه از عوامل اخلالگر بازار ارز
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد. تایید واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی بازرس ویژه رئیسی!
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد.(ادامه)
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی چیست؟
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد(ادامه)
سال‌های نه‌چندان دور کم‌تر کسی فکر می‌کرد که خودرو، به این میزان زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد. اما اهمیت اثر خودرو در زندگی مردم، خرید آن را هم مهم‌تر از قبل کرده‌است. اشتباهات رایج در زمان خرید خودرو
سال‌های نه‌چندان دور کم‌تر کسی فکر می‌کرد که خودرو، به این میزان زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد. اما اهمیت اثر خودرو در زندگی مردم، خرید آن را هم مهم‌تر از قبل کرده‌است.(ادامه)
سرپرست دفتر امور واگذاری زمین و مسکن سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات و شرایط تحویل زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر را اعلام کرد. جزئیات تحویل زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند اعلام شد
سرپرست دفتر امور واگذاری زمین و مسکن سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات و شرایط تحویل زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر را اعلام کرد.(ادامه)
قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به ۳۳ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲/ریزش سکه به کانال ۳۳ میلیون تومان
قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به ۳۳ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان رسید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت
حضور گسترده مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حمیدرضا الداغی بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومان مربوط به یکی از معاونان شورای شهر تهران واکنش نشان داد. واکنش شورای شهر تهران به انتشار فیش حقوقی ۵۰ میلیون تومان
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومان مربوط به یکی از معاونان شورای شهر تهران واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند. رئیسی در دفاع از فاطمی امین: تلقی ما از استیضاح اختلاف نیست / باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد. این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان ارزان شد
موتمنی با اشاره به کاهش قابل توجه قیمت خودروهای مونتاژی تصریح کرد: تیگو ۸ مدل ۱۴۰۱ که تا چند روز پیش در بازار با قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شد با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی به ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و این کاهش قیمت ادامه دارد.(ادامه)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت روز انواع سکه و طلا در بازار +جدول
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از امروز  ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود. آغاز ثبت سفارش کتب درسی از امروز
ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از امروز ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل و رئیس فراکسیون تسهیل تجارت کشور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزیر صمت در دوره حضور در این وزاتخانه گفت: در این مدت تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده ولی خیلی‌ها آنها را ندیدند. حاجی پور : تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده است/ شفافیت‌ها در حوزه خودرو، در گذشته وجود نداشت !
شمال نیوز : نماینده آمل و رئیس فراکسیون تسهیل تجارت کشور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزیر صمت در دوره حضور در این وزاتخانه گفت: در این مدت تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده ولی خیلی‌ها آنها را ندیدند.(ادامه)
بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱۰.۵ درصد افزایش به ۱۹۹۹ دلار و ۱۰ سنت رسید. قیمت جهانی طلا سوار بر نوار صعودی
بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱۰.۵ درصد افزایش به ۱۹۹۹ دلار و ۱۰ سنت رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.531 seconds.