.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات آغاز فروش خودرو در بورس کالا
۲۹ خرداد ماه قرار است ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ از سوی بهمن موتور در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود.(ادامه)
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است. کاهش عجیب قیمت خودرو طی چند ساعت
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است.(ادامه)
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت جدید شکر برای مصرف‌کننده ۲۸ هزار تومان اعلام شد
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است. قیمت جدید کارخانه ای ۲۸ محصول ایران خودرو اعلام شد
شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضدحمله اوکراین آغاز شده و استفاده از ذخایر راهبردی نیز نشان دهنده این موضوع است. پوتین: ضدحمله اوکراین آغاز شده است
رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضدحمله اوکراین آغاز شده و استفاده از ذخایر راهبردی نیز نشان دهنده این موضوع است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۰ خرداد
روزنامه‌های امروز به سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و بازدید میدانی رئیس قوه قضاییه از انبار‌های بنادر، گمرکات و اموال تملیکی پرداخته‌اند.(ادامه)
خودروی کره‌ای از راه رسید+تصاویر
بعد از خرید شرکت سانگ یانگ توسط گروه KG MIBILITY شاهد عرضه نسخه جدید خودرو تیوولی هستیم.(ادامه)
معاون رئیس جمهور: برنج دپوشده در مازندران با قیمت مناسب خریداری می‌شود
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنج دپو شده کشاورزان با قیمت مناسب از سوی شرکت های زنجیره ای خریداری می شود. (ادامه)
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد.

در بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری مازندران چه گذشت
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد. (ادامه)
امروز به رغم افزایش قیمت جهانی طلا، سرمایه‌گذاران همچنان در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند به طوریکه طلا در بازه محدود معامله می‌شود. قیمت طلای جهانی افزایش یافت
امروز به رغم افزایش قیمت جهانی طلا، سرمایه‌گذاران همچنان در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند به طوریکه طلا در بازه محدود معامله می‌شود.(ادامه)
قیمت همه محصولات بهمن موتور + لیست بازار و کارخانه (۱۶ خرداد)
با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای بهمن موتور در بازار به دست خواهید آورد.(ادامه)
  با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.​

سقوط سنگین جدید ترین مدل هایما در بازار
با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.​ (ادامه)
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (‌سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته (شنبه) ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است. قیمت طلا و انواع سکه/ تداوم افت قیمت سکه
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (‌سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته (شنبه) ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.(ادامه)
مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه‌ها گفت: نرخ عوارض آزاد راه های کشور از ابتدای خرداد ماه ۲۵ درصد افزایش یافته که به مرور به آزاد راه های کشور ابلاغ می شود. فوری/ عوارض آزاد راه ها شدیداً افزایش یافت
مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه‌ها گفت: نرخ عوارض آزاد راه های کشور از ابتدای خرداد ماه ۲۵ درصد افزایش یافته که به مرور به آزاد راه های کشور ابلاغ می شود.(ادامه)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.

ابرموشک هایپرسونیک ایرانی رونمایی شد / موشک جدید سپاه از تمام سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند/ انتخاب نام موشک «فتاح» توسط رهبر انقلاب + تصاویر(خبر)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. (ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی ساری از معرفی ۱۹ مرغدار متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد. معرفی ۱۹ مرغدار متخلف به تعزیرات
مدیر جهاد کشاورزی ساری از معرفی ۱۹ مرغدار متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.(ادامه)
با وجود افزایش قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ که از محدوده ۵۰ هزار تومان در سال گذشته به قیمتی برابر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک تنها برای سه دهک اول (آن هم با شرط) افزایش یافته که به زیان یارانه بگیران است. افزایش میزان یارانه به ضرر یارانه بگیران تمام شد ! + جزئیات
با وجود افزایش قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ که از محدوده ۵۰ هزار تومان در سال گذشته به قیمتی برابر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک تنها برای سه دهک اول (آن هم با شرط) افزایش یافته که به زیان یارانه بگیران است.(ادامه)
ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد. خبر مهم ایران خودرو درباره قیمت پژو ۲۰۷
ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.(ادامه)
بازار خودرو به مسیر کاهشی قیمت‌ها ادامه می‌دهد. ریزش سنگین قیمت خودرو در بازار/ آخرین قیمت دنا، رانا، تارا و پژو
بازار خودرو به مسیر کاهشی قیمت‌ها ادامه می‌دهد.(ادامه)
جزئیات واگذاری زمین دولتی به خانوارهای دارای ۳ فرزند
دولت در راستای قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند که فرزند سوم آنها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده، زمین‌هایی با قیمت بسیار پایین و اقساط ۱۰ ساله واگذار می‌کند؛ نکته قابل توجه این است زمین‌ها به کسانی که قبلا مسکن مهر دریافت کرده‌اند نیز تعلق می‌گیرد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز  دست و پای تولید را بسته است.

برنج روی دست کشاورزان ماند ؛ تولیدکنندگان دست به دامان واردکنندگان شدند/ هشدار درباره کاهش تولید برنج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز دست و پای تولید را بسته است. (ادامه)
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. هرگونه افزایش قیمت نان ممنوع است
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت : معتقدم دولت نباید به این شکل با ارز بازی می‌کرد اما اگر حالا بخواهد ارز ترجیحی را قطع کند باید منتظر جهش قیمتی هم باشد / دولت نباید به این شکل با ارز بازی می‌کرد ....(خبر)
(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد. قالیباف: طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد.(ادامه)
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد. شورای رقابت قیمت خودرو هایما را اعلام کرد
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.633 seconds.