.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت. تا چند سال دیگر شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش نخواهند داشت / خوش نشین ها با آب کشاورزی استخر ویلایشان را پر می کنند !
شمال نیوز : نماینده مازندران در شورای عالی استان ها به مشکلات کشاورزان این استان از جمله هزینه های بالای سموم و کودها و دستمزد کارگران در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: در ۲ دهه آینده شاهد عدم کاشت برنج ایرانی در شمال کشور خواهیم بود به حدی که شالیکاران به جز مصرف خودشان برنجی برای فروش به مابقی کشور نخواهند داشت.(ادامه)
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند. فروش خودروهای خودروسازان خصوصی تا یک سال با قیمت بهمن ۱۴۰۱
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.(ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. (ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد. افشای جزئیات جدید تفاهم نامه شاسی بلندها / متن تفاهم نامه با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودرو
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد.(ادامه)
خودرو پژو پارس TU ۵ سفارشی ELX بیشترین کاهش قیمت را داشت. کدام مدل پژو بیشتر ارزان شد؟ + جدول
خودرو پژو پارس TU ۵ سفارشی ELX بیشترین کاهش قیمت را داشت.(ادامه)
در اعمال قانون تنظیم بازار با کشتارگاه‌های متخلف قاطعانه برخورد می شود. برخورد قاطعانه با کشتارگاه‌های متخلف
در اعمال قانون تنظیم بازار با کشتارگاه‌های متخلف قاطعانه برخورد می شود.(ادامه)
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در .... کشف بیش از ۷۰۰ تن موادمخدر و روانگردان در سال ۲۰۲۲ توسط ایران
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در ....(ادامه)
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود. لاریجانی و روحانی وارد انتخابات مجلس نمی‌شوند ، مگر اینکه...
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود.(ادامه)
فهرست اقلام مشمول کالابرگ نشان می‌دهد ۱۰ قلم کالای پرمصرف در قالب طرح ویژه کالابرگ در کشور توزیع خواهند شد. اعلام فهرست کالاهایی که توزیع کوپنی حضور دارند/ چه کسانی مشمول دریافت کالابرگ هستند؟
فهرست اقلام مشمول کالابرگ نشان می‌دهد ۱۰ قلم کالای پرمصرف در قالب طرح ویژه کالابرگ در کشور توزیع خواهند شد.(ادامه)
رئیسی با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات»گفت : دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند تا در حق تولید کننده و همچنین مصرف کننده احجاف نشود ....(خبر)
(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
رئیس سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود. اطلاعیه مهم سازمان حمایت درباره قیمت خودرو/ جزییات دستورالعمل جدید
رئیس سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری شود.(ادامه)
خریداران پراید ضرر کردند + جدول
قیمت پراید صفر ۱۴۰۱ در بازار آزاد مدل ۱۵۱ پلاس ۳۰۵ میلیون تومان اعلام شده است.(ادامه)
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد. ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی + عکس
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نرخ مصوب ۷۳ هزار تومانی مرغ در استان گفت: از امشب نیمی از مرغ استان روانه بازار تهران می شود.

نیمی از مرغ مازندران روانه بازار تهران می شود
شمال نیوز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نرخ مصوب ۷۳ هزار تومانی مرغ در استان گفت: از امشب نیمی از مرغ استان روانه بازار تهران می شود. (ادامه)
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. قیمت طلا و سکه، امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
رسانه عربستانی عملکرد النصر با رونالدو را بررسی کرد. انتقال رونالدو به عربستان شکست خورد؟
رسانه عربستانی عملکرد النصر با رونالدو را بررسی کرد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دید مجلس شورای اسلامی مسئولیت ارزی کشور و قیمت سکه در بازار و حفظ ارزش پول ملی از ماموریت‌های ذاتی بانک مرکزی است / اینکه رئیس بانک مرکزی بگوید از برخی آمارهای درآمدهای ارزی مطلع نیست قابل قبول نیست ....(خبر)
(ادامه)
ریزش عجیب قیمت محصولات ایران خودرو
محصولات ایران خودرو امروز کاهش قیمت قابل ملاحظه ای داشتند. قیمت خودروهای این شرکت بین ۱۰ الی ۹۵ میلیون تومان کاهش داشت. در این میان پیکاپ فوتون . دیزل باز هم با بازار خودرو همراه نبود و ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم. تمام کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش در مازندران تولید می‌شود
شمال نیوز: مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران گفت: بانک ملی متعهد شد که دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش در اختیار کارخانه قرار دهد. ما نیز تعهد داریم ۵۰ هزار تن کاغذ برای سال جاری تولید کنیم و ۳۹ تن کاغذ آموزش و پرورش را هم تامین می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد. احیای وزارت بازرگانی؛ آری یا خیر؟ / مخالفان و موافقان چه می‌گویند
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
قیمت مصوب ۱۷ خودروی مونتاژی اعلام شد / فیدیلیتی ۷۲۸ میلیون، تیگو ۸ یک میلیارد و ۴۸۳ میلیون
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. قیمت‌های محاسباتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بر اساس آخرین صورت مالی شرکت‌ها مربوط به سال ۱۴۰۰ بوده و تعدیلات لازم همچون تغییر نرخ دستمزد و غیره برای سال ۱۴۰۱ تا تاریخ مصوبه ۱۱ بهمن‌ ۱۴۰۱ شورای رقابت و بر اساس مستندات ارائه شده توسط شرکت‌های خودروساز بوده است.(ادامه)
چند وقتی است که مزون دار‌های شمال شهر لباس‌های دست دوم مارک دار را با قیمت‌های عجیب و غریب به برند پوش‌ها می‌فروشند و عجیب‌تر آنکه این افراد ترجیح می‌دهد لباس مارک دار تاناکورا را با افتخار بخرند. بازار عجیب خرید و فروش لباس دست دوم مارک دار
چند وقتی است که مزون دار‌های شمال شهر لباس‌های دست دوم مارک دار را با قیمت‌های عجیب و غریب به برند پوش‌ها می‌فروشند و عجیب‌تر آنکه این افراد ترجیح می‌دهد لباس مارک دار تاناکورا را با افتخار بخرند. (ادامه)
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت خودرو‌های مونتاژی خبر داد و گفت: خودروسازان موظف شدند قیمت تولیداتشان را رقابتی کنند. قیمت خودرو‌های مونتاژی تصویب شد
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت خودرو‌های مونتاژی خبر داد و گفت: خودروسازان موظف شدند قیمت تولیداتشان را رقابتی کنند.(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما امسال، سال انتخابات است و نماینده‌ها با دولت در افتاده‌اند
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما (ادامه)
با این دست فرمان خودرو ارزان نمی شود!(يادداشت)
(ادامه)
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند. ضربه وزارت اطلاعات به ۲۳ شبکه از عوامل اخلالگر بازار ارز
۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ی سازمان یافته، شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد. تایید واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی بازرس ویژه رئیسی!
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد.(ادامه)
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی چیست؟
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت در خصوص علت تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.853 seconds.