.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کرسی جایگزین بخاری گازی در مازندران شد
(ادامه)
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بهترین راه برای ضد حال زدن به ترکمن ها این است که با افزایش تولید و صرفه جویی، سال آینده از این کشور گاز خریداری نشود. دانشیار: باید از ترکمنستان شکایت کنیم
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بهترین راه برای ضد حال زدن به ترکمن ها این است که با افزایش تولید و صرفه جویی، سال آینده از این کشور گاز خریداری نشود.(ادامه)
مازندران در حالت فوق العاده، نان گران شد
(ادامه)
70 درصد گاز مازندران قطع است
(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
قیمت برنج کاهش می یابد
(ادامه)
معاون عمرانی استاندار : مصرف انرژی در کشور ساماندهی نشده است
(ادامه)
افزايش ۱۸۵ درصدي معاملات در بازار بورس ساري
(ادامه)
اعلام ميزان فطریه برای هر نفر
(ادامه)
افزايش سهام 15 شركت در بازار بورس مازندران
(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي مجلس اصولگرا؛ یادش بخير
رشيد غريبي اندبيلي (ادامه)
افزایش سهام ۱۷ شرکت در بازار بورس ساری
(ادامه)
بدهي2400ميلياردي سرمایه گذاران مازندراني به بانکها
(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ... 70 درصد مردم بابل از آب شرب بهداشتی محرومند
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ...(ادامه)
توضیح مدیرعاملISP شهرزیرآب درخصوص یک خبر
(ادامه)
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ  ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ... میرغضب های مازندران
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ...(ادامه)
فرشته آذرنوید جزیره ی آشوراده؛ گنجینه ی ملی بر باد رفته(ديدگاه)
فرشته آذرنوید(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
نرخ جدید نان در استان مازندران
استان مازندران بر مبنای تصمیم شورای اقتصاد نسبت به تعیین قیمت جدید نان اقدام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق در جلسه تعزیرات حکومتی گندم ، آرد و نان استان در محل استانداری افزود: بیش از 60 درصد قیمت نان تمام شده هزینه های سربار و حقوق و دستمزد به شمار می رود.(ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ... وقتی شالیزارها ویلا و شالیکاران، کارگر ساختمانی میشوند
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ...(ادامه)
انتقاد آیت الله طبرسی از افزایش گرانی ها
آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای (ادامه)
آقای رئیس جمهور! فردا خیلی دیر است!
رئیس جمهور در آمل گفت: بزودی درباره گرانی و عواملی که علاقه مندند اجازه ندهند ملت ایران حرکت توفنده خود را ادامه دهد با مردم صحبت خواهم کرد! و اما این صحبت ها چه تاثیری در ارزان و گران شدن مایحتاج عمومی خواهد داشت...(ادامه)
مازندران بیشترین ذخیره فلورین کشور را داراست
رئیس سازمان صنایع و معادن استان گفت: مازندران با 74 درصد ذخیره فلورین ،‌ رتبه نخست را در کشور داراست . (ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.626 seconds.