.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دو تصمیم مهم بانک مرکزی در بازار ارز/ قیمت دلار سه کانال عقب رفت
بازار ارز دیروز و در اولین روز از معاملات پس از سیزده‌به‌در، سه کانال به عقب برگشت و روندی نزولی را تجربه کرد.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد. برای نخستین‌بار چادر خوابی مسافران در مازندران ممنوع شد
استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است. هم‌تیمی‌هایم به من می‌گویند الاغ!
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است.(ادامه)
سکه امامی امروز پنجشنبه در ششمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۱۰ فرودین۱۴۰۲
سکه امامی امروز پنجشنبه در ششمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
فهرست ۱۰ بازیکن ارزشمند دنیای فوتبال منتشر شد. ۱۰ فوتبالیست گران دنیا را بشناسید+عکس
فهرست ۱۰ بازیکن ارزشمند دنیای فوتبال منتشر شد.(ادامه)
سکه امامی امروز چهارشنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۹ فرودین۱۴۰۲/ گام های صعودی سکه امامی
سکه امامی امروز چهارشنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت هرکیلو مرغ ۷ تا ۱۰ هزارتومان کاهش یافته است. مرغ ارزان شد
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت هرکیلو مرغ ۷ تا ۱۰ هزارتومان کاهش یافته است.(ادامه)
شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحدی ایستاد. شاخص کل بورس همچنان سوار بر نوار صعودی
شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحدی ایستاد.(ادامه)
علیرغم اعلام ممنوعیت برپایی چادر توسط مسافران نوروزی در استان‌های شمالی کشور، این روز‌ها مسافران نوروزی ۱۴۰۲ که به استان مازندران سفر کردند، با توجه به قیمت بالای اجاره واحد‌های مسکونی و ویلایی، با برپایی چادر در بوستان‏‌ها و تفرجگاه‌های این استان در حال سپری کردن ایام نوروز هستند. (تصاویر) چادر خوابی مسافران شمال(خبر)
علیرغم اعلام ممنوعیت برپایی چادر توسط مسافران نوروزی در استان‌های شمالی کشور، این روز‌ها مسافران نوروزی ۱۴۰۲ که به استان مازندران سفر کردند، با توجه به قیمت بالای اجاره واحد‌های مسکونی و ویلایی، با برپایی چادر در بوستان‏‌ها و تفرجگاه‌های این استان در حال سپری کردن ایام نوروز هستند.(ادامه)
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند. تصمیم مزدی دولت در شورایعالی کار به تورم دامن می‌زند/ بازنشستگان اولین گروه‌ آسیب‌دیده از مصوبه افزایش مزد هستند/ مجلس در حمایت از کارگران ورود کند
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش هفت سین نوروز بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد. هفت سین ۵۰ میلیون تومانی در پایتخت
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش هفت سین نوروز بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.(ادامه)
سکه امامی امروز دوشنبه در سومین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۷ فروردین ۱۴۰۱/ سکه امامی در کانال ۳۱ میلیون تومان
سکه امامی امروز دوشنبه در سومین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
برداشت نوبرانه توت فرنگی در مازندران در حالی آغاز شده است که هر کیلوگرم آن ۱۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد. نوبرانه‌های سرخ رسید؛ هر کیلو ۱۰۰ هزار تومان
برداشت نوبرانه توت فرنگی در مازندران در حالی آغاز شده است که هر کیلوگرم آن ۱۰۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.(ادامه)
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است. هجوم مسافران ترکیه و ارمنستان به شمال ایران!
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است.(ادامه)
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. ورود ۸ میلیون مسافر نوروزی به گیلان
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.(ادامه)
یک واحد مرغ فروشی متخلف در شهرستان کلاردشت پلمب شد. پلمب یک مرغ فروشی در کلاردشت
یک واحد مرغ فروشی متخلف در شهرستان کلاردشت پلمب شد.(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی دولت برای اجرای کالابرگ الکترونیکی تاکید کرد: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی توسط دولت، مردم مستقیما در سفره خود کاهش نرخ تورم را احساس خواهند کرد و می‌توانند کالاهای اساسی خود را با یک قیمت ثابت و مشخص تهیه کنند. اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گامی مهم برای مهار تورم
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی دولت برای اجرای کالابرگ الکترونیکی تاکید کرد: با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی توسط دولت، مردم مستقیما در سفره خود کاهش نرخ تورم را احساس خواهند کرد و می‌توانند کالاهای اساسی خود را با یک قیمت ثابت و مشخص تهیه کنند.(ادامه)
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان. تفریحات نجومی در رامسر
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان.(ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۵ فروردین ۱۴۰۲
امروز ۵ فروردین ۱۴۰۲ اولین روز کاری سال جاری در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۹میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که دولت این کشور یک تحریم از عراق را لغو کرده تا این کشور بتواند بدهی ایران را پرداخت کند. لغو تحریم های عراق عراق برای پرداخت بدهی به ایران
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که دولت این کشور یک تحریم از عراق را لغو کرده تا این کشور بتواند بدهی ایران را پرداخت کند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام آمادگی کامل برای تامین سوخت در تعطیلات نوروز درباره گران شدن بنزین در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد. بنزین در سال جدید گران می شود؟
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام آمادگی کامل برای تامین سوخت در تعطیلات نوروز درباره گران شدن بنزین در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.(ادامه)
سال گذشته برخی از کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به افزایش قیمت و یا کاهش عرضه مصالح ساختمانی به بازار کرده بودند که زمینه‌ساز رشد قیمت مسکن شد، اما در سال جدید دولت با اقدامات حمایتی و افزایش میزان تولید، سعی خواهد کرد تا آرامش را در این بازار حاکم کند. ۱۴۰۲ سالی آرام برای بازار مصالح ساختمانی
سال گذشته برخی از کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به افزایش قیمت و یا کاهش عرضه مصالح ساختمانی به بازار کرده بودند که زمینه‌ساز رشد قیمت مسکن شد، اما در سال جدید دولت با اقدامات حمایتی و افزایش میزان تولید، سعی خواهد کرد تا آرامش را در این بازار حاکم کند.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است. در بازار اقلام اساسی ماه رمضان چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع 546 تن مرغ  و گوشت منجمد تنظیم بازاری در شهرستان ساری در اسفندماه امسال خبر داد.  

 توزیع 550 تن اقلام تنظیم بازاری در شهرستان ساری / برای تداوم توزیع اقلام تنظیم بازاری محدودیتی نداریم /در مناطق کم برخوردار و روستاهای بالادست هم توزیع شد
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع 546 تن مرغ و گوشت منجمد تنظیم بازاری در شهرستان ساری در اسفندماه امسال خبر داد. (ادامه)
رهبر انقلاب در ابتدای پیام نوروزی خود، با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت گفتند:نسیم معنویت در ماه رمضان شامل حال همه است و باید دل‌های خود را در معرض این نسیم الهی و معطر قرار دهیم.(خبر)
(ادامه)
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود. ابداع شیوه نوبت دهی و آزادسازی واردات خودرو/ قیمتها رکورد شکست
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.225 seconds.