.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید. قیمت خودرو در بازار آزاد پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲
قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.(ادامه)
در این خبر قیمت انواع برنج پاکستانی و هندی موجود در بازار را بررسی کرده ایم. تازه‌ترین قیمت برنج پاکستانی و هندی +جدول
در این خبر قیمت انواع برنج پاکستانی و هندی موجود در بازار را بررسی کرده ایم.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. 
وزیر جدید جهاد فردی میدانی و از پس رفع مشکلات حوزه کشاورزی برمی‌آید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. (ادامه)
تجارت نیوز نوشت:قیمت دلار برای چندمین روز متوالی در میانه کانال ۴۸ هزار تومان ایستاده است. اما علت توقف قیمت دلار چیست و بازار در چه شرایطی قرار دارد؟ قیمت دلار توقف کرد/ منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
تجارت نیوز نوشت:قیمت دلار برای چندمین روز متوالی در میانه کانال ۴۸ هزار تومان ایستاده است. اما علت توقف قیمت دلار چیست و بازار در چه شرایطی قرار دارد؟(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم. بنای دولت تعطیلی پنجشنبه است / ساعت کاری کارکنان دولت از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش یافت
شمال نیوز : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره تغییر تعطیلی پنجشنبه نگرفته است، گفت: بنای ما این است که تعطیلی روز پنجشنبه باشد و تصمیمی برای تغییر نداریم.(ادامه)
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند. شیادان در لباس پزشک زیبایی!
در آشفته بازار مد و زیبایی افراد سودجو نیز بیکار ننشسته و با گذراندن یک دوره کوتاه مدت یک یا چند روزه اقدام به انجام جراحی‌های زیبایی به صورت مخفیانه می‌کنند.(ادامه)
امروز قیمت طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۹۳۶ دلار و ۷۰ سنت رسید. قیمت جهانی طلا افزایش یافت
امروز قیمت طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۹۳۶ دلار و ۷۰ سنت رسید.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
با وجود ریزش قیمت خودرو در دو ماه اخیر، اما از روز شنبه هفته جاری بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است قیمت خودرو سقوط کرد
با وجود ریزش قیمت خودرو در دو ماه اخیر، اما از روز شنبه هفته جاری بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است(ادامه)
عکس / ساعت ۴۰ میلیاردی رونالدو با طرحی رنگین‌کمانی
(ادامه)
قیمت جدید محصولات مدیران خودرو / فونیکس و تیگو چند؟
قیمت محصولات مدیران خوردو امروز بین ۱۰ الی ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.(ادامه)
شریعتی گفت: متاسفانه هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و بعد از حذف ارز ترجیحی راهکار جایگزین که کالابرگ الکترونیکی بود، صورت نپذیرفت و با تبعات بسیاری روبرو بودیم. تبعاتی که منجر به کمبود کالا، احتکار، رکود و افزایش قیمت شد. هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود / دولت در تصمیماتش به معیشت مردم توجه کند
شریعتی گفت: متاسفانه هر روز سفره مردم کوچک‌تر می‌شود و بعد از حذف ارز ترجیحی راهکار جایگزین که کالابرگ الکترونیکی بود، صورت نپذیرفت و با تبعات بسیاری روبرو بودیم. تبعاتی که منجر به کمبود کالا، احتکار، رکود و افزایش قیمت شد.(ادامه)
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت. عظیم زاده: کار اتاق سیاسی نیست، اقتصادی است/ نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا، ولایتمدارم / اگر رییس شوم، در اتاق به روی تجار باز خواهد بود
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی گلستان از آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان، خبر داد.

آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان
شمال نیوز: فرمانده انتظامی گلستان از آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان، خبر داد. (ادامه)
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است. شورای رقابت: عرضه خودرو در بورس کالا تخلف است
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است.(ادامه)
قیمت ابرستاره پرتغالی با افت ۵ میلیون یورویی ارزان‌تر از ستاره تیم ملی ایران شد. طارمی از رونالدو گرانتر شد!
قیمت ابرستاره پرتغالی با افت ۵ میلیون یورویی ارزان‌تر از ستاره تیم ملی ایران شد.(ادامه)
پدیده فوتبال ایران که در آخرین اردو از لیست اعزامی کارلوس کیروش به جام جهانی خط خورد، با باشگاه سپاهان به توافق رسید. سپاهان بمب پرسپولیس را قاپید!
پدیده فوتبال ایران که در آخرین اردو از لیست اعزامی کارلوس کیروش به جام جهانی خط خورد، با باشگاه سپاهان به توافق رسید.(ادامه)
محمدمبرا الزامات توسعه مازندران؛ منابع، قوانین یا نگرش ؟(يادداشت)
محمدمبرا(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۳ خرداد
سفر رئیس جمهور به سه کشور آمریکای لاتین بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
قیمت جدید مدیران خودرو + لیست قیمت کامل (۲۲ خرداد)
قیمت خودروهای مختلف شرکت مدیران خودرو امروز کاهش ۱۱ الی ۹۰ میلیونی داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
فهرست جدید قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد
فهرست قیمت‌های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۲ خرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و مسئولان صنعت هسته ای و کاهش قیمت دلار پرداخته اند.(ادامه)
امروز قیمت طلا با افزایش ارزش دلار کاهش یافت و سرمایه‌گذاران برروی نشست‌های مهم سیاست‌گذاری بانک مرکزی در این هفته با توقف احتمالی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا تمرکز کردند. قیمت طلای جهانی سقوط کرد
امروز قیمت طلا با افزایش ارزش دلار کاهش یافت و سرمایه‌گذاران برروی نشست‌های مهم سیاست‌گذاری بانک مرکزی در این هفته با توقف احتمالی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا تمرکز کردند.(ادامه)
جزئیات آغاز فروش خودرو در بورس کالا
۲۹ خرداد ماه قرار است ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ از سوی بهمن موتور در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود.(ادامه)
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است. کاهش عجیب قیمت خودرو طی چند ساعت
مشاهدات نشان می‌دهد امروز بازار خودرو با کاهش ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه‌رو شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.443 seconds.