.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پرواز‌های اربعین برای انتقال زائران مازندرانی از ساری به نجف اشرف از ۷ شهریورماه آغاز می‌شود. برنامه پرواز‌های اربعین از مازندران اعلام شد
پرواز‌های اربعین برای انتقال زائران مازندرانی از ساری به نجف اشرف از ۷ شهریورماه آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین و شلوغی جایگاه‌های سوخت، گفت: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت باعث شد که در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های طولانی و ازدحام باشیم. مخبر : مصوبه مجلس باعث ازدحام برخی جایگاه‌های سوخت شد !
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین و شلوغی جایگاه‌های سوخت، گفت: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت باعث شد که در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های طولانی و ازدحام باشیم.(ادامه)
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقرر شد به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی هنگام دریافت سوخت‌، اعمال محدودیت به طور موقت در ۱۵ جایگاه شهر تهران برداشته شود. اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش درباره قیمت و سهمیه بنزین
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقرر شد به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش بار ترافیکی هنگام دریافت سوخت‌، اعمال محدودیت به طور موقت در ۱۵ جایگاه شهر تهران برداشته شود.(ادامه)
وزیر نفت از عادی شدن روال سوخت‌رسانی در کشور خبر داد و گفت: به هموطنان قول می‌دهم، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. وزیر نفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد
وزیر نفت از عادی شدن روال سوخت‌رسانی در کشور خبر داد و گفت: به هموطنان قول می‌دهم، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.(ادامه)
انتخاب : سید مصطفی میرسلیم نسبت به صف های ایجاد شده در پمپ بنزین و تکذیب مکرر عدم افزایش قیمت سوخت واکنش نشان داد. واکنش میرسلیم به تکذیب افزایش قیمت بنزین/ اگر جرات اصلاح ندارید ...
انتخاب : سید مصطفی میرسلیم نسبت به صف های ایجاد شده در پمپ بنزین و تکذیب مکرر عدم افزایش قیمت سوخت واکنش نشان داد.(ادامه)
تجارت‌نیوز نوشت: بررسی‌ها حاکی از کاهش قیمت سیمان در یک ماه گذشته است؛ موضوعی که فعالان بازار علت آن را رکود شدید در ساخت و ساز و مدیریت عرضه در بورس عنوان می‌کنند. قیمت جدید سیمان اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت
تجارت‌نیوز نوشت: بررسی‌ها حاکی از کاهش قیمت سیمان در یک ماه گذشته است؛ موضوعی که فعالان بازار علت آن را رکود شدید در ساخت و ساز و مدیریت عرضه در بورس عنوان می‌کنند.(ادامه)
شناسایی انبار احتکار مواد غذایی وتاریخ مصرف گذشته در ساری
(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی با معرفی شرکت‌ها و سایت‌های عرضه‌کننده بلیت پروازهای اربعین، گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین خارج از این دو شیوه یعنی سایت شرکت‌ها و سایت‌های تعیین‌شده، تخلف است....(خبر)
(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد. قیمت بنزین افزایش پیدا نمی کند
معاون اول رئیس‌جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند. مازندرانی‌ها چگونه گذرنامه اربعین دریافت کنند؟
زائران مازندرانی برای دریافت گذرنامه اربعین علاوه بر استفاده از نرم افزار پلیس من می‌توانند به مراکز پلیس در ۸ شهرستان مراجعه کنند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل گفت: قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست و باید مثل سال گذشته مدیریت می شد.

قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : نماینده بابل گفت: قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست و باید مثل سال گذشته مدیریت می شد. (ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید. ریزش سنگین قیمت پژو ۲۰۷ +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
طرح حمایتی خرید برنج پس از اصلاح قیمت خرید این محصول با استقبال خوب شالیکاران مازندرانی همراه شده است. استقبال شالیکاران استان از طرح حمایتی خرید برنج
طرح حمایتی خرید برنج پس از اصلاح قیمت خرید این محصول با استقبال خوب شالیکاران مازندرانی همراه شده است.(ادامه)
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است. سفر زائران اربعین با خودروهای شخصی تسهیل می‌شود
با توجه به کمبود ظرفیت بخش حمل ونقل عمومی در ایام اربعین، مسئولان اعلام کرده اند که تمهیدات گسترده ای برای تسهیل سفر زائران با خودروهای شخصی تا مرزها در نظر گرفته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خوانده است. گزارش عجیب در حضور رییسی؛ قیمت مسکن، گوشت قرمز و مرغ کاهش داشته!
شمال نیوز : رئیس جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خوانده است.(ادامه)
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است. بازار داغ خرافات در فضای مجازی
علی رغم آگاهی بخشی در جامعه در خصوص خرافه‌گرایی و بساط فال و جادو باز هم شاهدیم که دکّان ادعا‌های واهی به ویژه در فضای مجازی متاسفانه داغ است.(ادامه)
قیمت نهایی بلیت اتوبوس اربعین امسال روز ۲۷ مرداد ماه به صورت رسمی اعلام می‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۲۷ مرداد اعلام می‌شود
قیمت نهایی بلیت اتوبوس اربعین امسال روز ۲۷ مرداد ماه به صورت رسمی اعلام می‌شود(ادامه)
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت سوخت کذب است و برنامه ای در این خصوص نداریم. افزایش قیمت سوخت صحت ندارد
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت سوخت کذب است و برنامه ای در این خصوص نداریم.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه تعرفه های پزشکی در طول سال ثابت اما هزینه‌ نهاده‌های تولید، صعودی در حال افزایش است، گفت: منظور از افزایش تعرفه‌ها افزایش پرداختی از جیب مردم نیست.... افزایش تعرفه های پزشکی ضروری است اما نه از جیب مردم !
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه تعرفه های پزشکی در طول سال ثابت اما هزینه‌ نهاده‌های تولید، صعودی در حال افزایش است، گفت: منظور از افزایش تعرفه‌ها افزایش پرداختی از جیب مردم نیست....(ادامه)
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد. از توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال می‌کنیم
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۴۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری سارق و کشف میلیاردی اموال سرقتی در آمل
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۴۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده شمالی گفت : گفت: این نحوه خرید برنج از کشاورزان توسط شرکت‌های عامل خرید معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی نوعی مُفت خَری است. یک نماینده شمالی : شرکت های عامل در حال مُفت خَری برنج کشاورزان هستند!
شمال نیوز : یک نماینده شمالی گفت : گفت: این نحوه خرید برنج از کشاورزان توسط شرکت‌های عامل خرید معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی نوعی مُفت خَری است.(ادامه)
اعلام توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول های بلوکه شده طی ساعت های پایانی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار شد. ریزش شبانه دلار در بازار ایران / جدیدترین قیمت دلار پس از توافق ایران و آمریکا
اعلام توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول های بلوکه شده طی ساعت های پایانی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار شد.(ادامه)

علی ضیا مجری معروف خطاب به رئیسی گفت: اگر آقای رئیسی چند شب دیگر نخوابد و به همین شکل در جهت افزایش قیمت‌ها تلاش کند، من گیاه‌خوار میشوم. ببینید | کنایه سنگین مجری معروف به رئیسی؛ همینجوری پیش بری من گیاه‌خوار میشم!
علی ضیا مجری معروف خطاب به رئیسی گفت: اگر آقای رئیسی چند شب دیگر نخوابد و به همین شکل در جهت افزایش قیمت‌ها تلاش کند، من گیاه‌خوار میشوم.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است آخرین خبر‌های مجلس از تصمیمات بنزینی
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است(ادامه)
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است. سیم کارت خاص وزارت ارتباطات عراق برای زائران اربعین
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است.(ادامه)
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند. همدستی عروس و خواهرشوهر برای سرقت
زن جوان که به تازگی خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرده بود تصورش را نمی‌کرد قرار است چند روز بعد قربانی ماجرای سرقتی شود و همین دوربین‌ها به او کمک کنند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.539 seconds.