.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد. سود شیرین دلالان خارجی از مرکبات مازندران!
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد.(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند. مروری بر قیمت برنج کشت جدید/ فروشندگان و رویای انفجار قیمت/ ترفند برخی دلالان برای فروش برنج تقلبی به جای هاشمی
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد. دولت قصد قطع «یارانه» را ندارد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس به هر یک از بازیکنان النصر ادکلنی با برند همین باشگاه اهدا کرد. اهدای ادکلن به رونالدو و بازیکنان النصر
باشگاه پرسپولیس به هر یک از بازیکنان النصر ادکلنی با برند همین باشگاه اهدا کرد.(ادامه)
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید. درآمد هتل اسپیناس پالاس از حضور رونالدو در تهران چقدر است؟
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. از ابتدای مشخص شدن رویارویی النصر عربستان با پرسپولیس ایران، بحث درباره کمیت و کیفیت حضور کریستیانو رونالدو در ایران، به اوج خود رسید.(ادامه)
بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار همچنان در بازار آزاد با توجه به آزاد سازی منابع ارزی کشور در حال کاهش است. تداوم روند کاهشی نرخ ارز در بازار با آزاد سازی منابع ارزی کشور
بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار همچنان در بازار آزاد با توجه به آزاد سازی منابع ارزی کشور در حال کاهش است.(ادامه)
مقامات نظامی ارتش آمریکا اعلام کردند که لاشه جنگنده اف-۳۵ گم‌شده را در نزدیکی پایگاه هوایی چارلستون پیدا کردند. جنگنده گم‌شده ارتش آمریکا پیدا شد
مقامات نظامی ارتش آمریکا اعلام کردند که لاشه جنگنده اف-۳۵ گم‌شده را در نزدیکی پایگاه هوایی چارلستون پیدا کردند.(ادامه)
معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از استقبال 6.5 میلیون خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی‌ خبر داد. استقبال شهروندان از طرح کالابرگ الکترونیکی
معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از استقبال 6.5 میلیون خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی‌ خبر داد.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ با آغاز مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می‌دهند. قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور +جدول
قیمت خودرو امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ با آغاز مجدد روند معاملات، فعلاً هیچ تغییری نداشته و تمامی خودروها در ثبات کامل قیمتی به معامله ادامه می‌دهند.(ادامه)

طی روزهای گذشته تصاویری محدود از نیسان پث فایندر 2024 در کشور چین منتشر شد که تغییرات مهمی را در مدل 2024 بازار چین پث فایندر نشان می دهد. این شاسی بلند چینی فقط برای چینی ها است! (+عکس)
طی روزهای گذشته تصاویری محدود از نیسان پث فایندر 2024 در کشور چین منتشر شد که تغییرات مهمی را در مدل 2024 بازار چین پث فایندر نشان می دهد.(ادامه)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود. آیا پیامبر رحمت عصبانی هم می‌شدند؟(يادداشت)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود.(ادامه)
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند
مسافران و گردشگران سواحل خزر ؛ دل به دریا نزنید! / غرق شدن ۴ مسافر در ۴ روز گذشته
رئیس هیات نجات غریق بابلسر گفت: در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی‌کنند (ادامه)
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شورای رقابت گفت: در جلسه امروز ۵ محصول سایپا تعیین قیمت شدند.

قیمت کارخانه‌ای ۵ خودروی جدید سایپا اعلام شد+ جدول قیمت‌ها
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شورای رقابت گفت: در جلسه امروز ۵ محصول سایپا تعیین قیمت شدند. (ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد. دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
 قیمت کیا سراتو وارداتی و مونتاژ طی روزهای گذشته ۵۰ میلیون گران شده است اما با اینحال هنوز ریزش سنگینی نسبت به ماه‌های گذشته را به ثبت رسانده است. این خودرو ۸۸۰ میلیون تومان ارزان شد!/ جدول قیمت
قیمت کیا سراتو وارداتی و مونتاژ طی روزهای گذشته ۵۰ میلیون گران شده است اما با اینحال هنوز ریزش سنگینی نسبت به ماه‌های گذشته را به ثبت رسانده است.(ادامه)
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
قیمت عمارت رونالدو ارزانتر از یک خانه در تهران!
کریس رونالدو در منچستر خانه لاکچری خود را به قیمت ۳۷۰میلیارد تومن ۵.۵دلار برای فروش گذاشته است. این در حالی است که یک خانه در زعفرانیه ۶۵۰ میلیارد تومن قیمت‌گذاری شده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است. راه صادرات محصولات مازندران هموار نشده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به دیدار وزیران خارجه آمریکا و اوکراین در رستوران مک دونالد در کی یف واکنش نشان داد. معاوضه وطن با سیب‌زمینی سرخ شده
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به دیدار وزیران خارجه آمریکا و اوکراین در رستوران مک دونالد در کی یف واکنش نشان داد.(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از پلمب یک واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در این شهرستان خبر داد. نانوایی متخلف در فریدونکنار پلمب شد
مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از پلمب یک واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد. تا احساس خستگی می‌کنید، نوروبیون نزنید
دارو مثل شمشیر دولبه است. هم می‌تواند حال فرد را خوب ‌کند و هم می‌تواند برای بدن خطرناک و مضر باشد.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
در این گزارش به پرسش‌هایی درباره بریکس پاسخ داده شده است گروه بریکس چه ویژگی‌های اقتصادی دارد؟
در این گزارش به پرسش‌هایی درباره بریکس پاسخ داده شده است(ادامه)
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: داشتن خودروی فرسوده برای واردات خودرو، امری ضروری نیست و افراد باید فقط گواهی اسقاط بخرند. برای واردات خودرو فقط گواهی اسقاط نیاز است
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: داشتن خودروی فرسوده برای واردات خودرو، امری ضروری نیست و افراد باید فقط گواهی اسقاط بخرند.(ادامه)
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امیدوارم مسئولین وضعیت فعلی کشور خودشان و بچه‌هایشان گرفتار بیماری بشوند تا بفهمند کسی که بیماری سرطان دارد و برای تهیه داروها باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند چه حالی دارد و چه می‌کشد. امیدوارم خانواده مسئولان بیمار شوند/ دولت گوش شنوا و چشم بینا ندارد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امیدوارم مسئولین وضعیت فعلی کشور خودشان و بچه‌هایشان گرفتار بیماری بشوند تا بفهمند کسی که بیماری سرطان دارد و برای تهیه داروها باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند چه حالی دارد و چه می‌کشد.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.499 seconds.