.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی وزارت صمت گفت: در اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت، نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود. زمان تحویل خودروهای داخلی اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت مشخص می‌شود
سخنگوی وزارت صمت گفت: در اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت، نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۱ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تغییرات قیمت ارز و کاهش ارتباط اروپایی‌ها با آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
به گفته کارشناسان پوشش ریسک در مقابل نوسانات قیمتی طلا، کمک به تعادل و رونق بخشیدن بازار طلا و شفافیت از جمله مزیت‌های قرارداد آتی شمش طلا محسوب می‌شود. کاهش ریسک نوسانات قیمت طلا
به گفته کارشناسان پوشش ریسک در مقابل نوسانات قیمتی طلا، کمک به تعادل و رونق بخشیدن بازار طلا و شفافیت از جمله مزیت‌های قرارداد آتی شمش طلا محسوب می‌شود.(ادامه)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد. قیمت جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد / پژو ۲۰۶ تیپ ۳، ۲۲۴ میلیون شد؛ پژو پارس ELX بیش از ۲۵۹ میلیون تومان و کوییک S بیش از ۲۲۵ میلیون تومان/ میانگین افزایش قیمت محصولات این دو شرکت ۲۹ درصد(خبر)
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد اعلام شد.(ادامه)
قیمت دلار در مرکز مبادلات، امروز ۱۹ فروردین
قیمت دلار در مرکز مبادلات، امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۲(ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
با گذشت ۱۹روز از آغاز سال جدید هنوز تکلیف قیمت جدید خودروهای داخلی مشخص نیست و ۹۰۰هزار نفر از متقاضیان خرید خودرو که در طرح فروش خودروهای داخلی نام‌نویسی کرده‌اند، سردرگم‌اند. اختلاف در قیمت‌گذاری خودرو؛ خریداران سردرگم شدند / آغاز مذاکرات وزارت صنعت با اعضای شورای رقابت برای تصمیم گیری دوباره قیمت خودرو(خبر)
با گذشت ۱۹روز از آغاز سال جدید هنوز تکلیف قیمت جدید خودروهای داخلی مشخص نیست و ۹۰۰هزار نفر از متقاضیان خرید خودرو که در طرح فروش خودروهای داخلی نام‌نویسی کرده‌اند، سردرگم‌اند.(ادامه)
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند. پشت پرده دلار تلگرامی | تغییر ریل سیاست ارزی؛ پیامد انتقاد رهبری از رفتار ارزی شرکت‌های دولتی
قطع وابستگی اقتصاد به دلار آمریکا یکی از مطالبات جدی رهبری انقلاب است که از ابتدای سال‌جاری دست‌کم در ۲مقطع بر آن تأکید کرده‌اند.(ادامه)
حسن روحانی در سال 1392 دلار را با قیمت کمی بیش از 3 هزار تومان تحویل گرفت و در نهایت با افزایش حدود 8 برابری با قیمتی بیش از 27 هزار تومان تحویل دولت رئیسی داد. فراموشی دلاری به سبک حسن روحانی!
حسن روحانی در سال 1392 دلار را با قیمت کمی بیش از 3 هزار تومان تحویل گرفت و در نهایت با افزایش حدود 8 برابری با قیمتی بیش از 27 هزار تومان تحویل دولت رئیسی داد.(ادامه)
محمد شایسته تهیه‌کننده سینما در استوری خود، از مجری و مداحی که در تلویزیون به فیلم برادران لیلا حمله کرده، انتقاد کرد. فیلم را دزدی می‌بینید؛ حتماً نماز و روزه شما هم قبول است!
محمد شایسته تهیه‌کننده سینما در استوری خود، از مجری و مداحی که در تلویزیون به فیلم برادران لیلا حمله کرده، انتقاد کرد.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت با بیان این که جزئیات قیمت جدید خودروها امروز اعلام می شود گفت: یا این کار را شورای رقابت انجام می دهد یا وزارت صنعت نامه شورای رقابت را اطلاع رسانی می کند. قیمت های جدید خودرو امروز اعلام می شود/ سامانه یکپارچه فعال شد
سخنگوی وزارت صمت با بیان این که جزئیات قیمت جدید خودروها امروز اعلام می شود گفت: یا این کار را شورای رقابت انجام می دهد یا وزارت صنعت نامه شورای رقابت را اطلاع رسانی می کند.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت جدید کارخانه‌ای خودرو‌های داخلی در شورای رقابت و ابلاغ آن به وزارت صمت خبر داد. قیمت کارخانه‌ای خودرو‌های داخلی تغییر کرد
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت جدید کارخانه‌ای خودرو‌های داخلی در شورای رقابت و ابلاغ آن به وزارت صمت خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۵ فروردین
واکنش‌ها به استعفای یوسف نوری تیتر امروز روزنامه‌های کشورمان است.(ادامه)
دو تصمیم مهم بانک مرکزی در بازار ارز/ قیمت دلار سه کانال عقب رفت
بازار ارز دیروز و در اولین روز از معاملات پس از سیزده‌به‌در، سه کانال به عقب برگشت و روندی نزولی را تجربه کرد.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد. برای نخستین‌بار چادر خوابی مسافران در مازندران ممنوع شد
استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است. هم‌تیمی‌هایم به من می‌گویند الاغ!
کای هاورتس در گفت‌وگویی متفاوت با نشریه «گاردین» درباره عشق و علاقه‌اش به حیوانات و به‌خصوص الاغ، سرمربیانش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فشاری که به‌عنوان یک فوتبالیست به او وارد می‌شود، صحبت کرده است.(ادامه)
سکه امامی امروز پنجشنبه در ششمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۱۰ فرودین۱۴۰۲
سکه امامی امروز پنجشنبه در ششمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
فهرست ۱۰ بازیکن ارزشمند دنیای فوتبال منتشر شد. ۱۰ فوتبالیست گران دنیا را بشناسید+عکس
فهرست ۱۰ بازیکن ارزشمند دنیای فوتبال منتشر شد.(ادامه)
سکه امامی امروز چهارشنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۹ فرودین۱۴۰۲/ گام های صعودی سکه امامی
سکه امامی امروز چهارشنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت هرکیلو مرغ ۷ تا ۱۰ هزارتومان کاهش یافته است. مرغ ارزان شد
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت هرکیلو مرغ ۷ تا ۱۰ هزارتومان کاهش یافته است.(ادامه)
شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحدی ایستاد. شاخص کل بورس همچنان سوار بر نوار صعودی
شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحدی ایستاد.(ادامه)
علیرغم اعلام ممنوعیت برپایی چادر توسط مسافران نوروزی در استان‌های شمالی کشور، این روز‌ها مسافران نوروزی ۱۴۰۲ که به استان مازندران سفر کردند، با توجه به قیمت بالای اجاره واحد‌های مسکونی و ویلایی، با برپایی چادر در بوستان‏‌ها و تفرجگاه‌های این استان در حال سپری کردن ایام نوروز هستند. (تصاویر) چادر خوابی مسافران شمال(خبر)
علیرغم اعلام ممنوعیت برپایی چادر توسط مسافران نوروزی در استان‌های شمالی کشور، این روز‌ها مسافران نوروزی ۱۴۰۲ که به استان مازندران سفر کردند، با توجه به قیمت بالای اجاره واحد‌های مسکونی و ویلایی، با برپایی چادر در بوستان‏‌ها و تفرجگاه‌های این استان در حال سپری کردن ایام نوروز هستند.(ادامه)
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند. تصمیم مزدی دولت در شورایعالی کار به تورم دامن می‌زند/ بازنشستگان اولین گروه‌ آسیب‌دیده از مصوبه افزایش مزد هستند/ مجلس در حمایت از کارگران ورود کند
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش هفت سین نوروز بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد. هفت سین ۵۰ میلیون تومانی در پایتخت
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش هفت سین نوروز بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.(ادامه)
سکه امامی امروز دوشنبه در سومین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا ۷ فروردین ۱۴۰۱/ سکه امامی در کانال ۳۱ میلیون تومان
سکه امامی امروز دوشنبه در سومین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.554 seconds.