.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۲۵۰ تن گوشت مرغ منجمد تاکنون در شهرستان‌های مازندران توزیع شده است. توزیع ۲۵۰ تن مرغ منجمد در شهرستان‌ها
۲۵۰ تن گوشت مرغ منجمد تاکنون در شهرستان‌های مازندران توزیع شده است.(ادامه)
بازارچه و نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از امروز در مازندران راه‌اندازی خواهد شد. راه‌اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از امروز
بازارچه و نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از امروز در مازندران راه‌اندازی خواهد شد.(ادامه)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. نرخ روز انواع سکه و طلا در بازار +جدول
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
انتقاد روزنامه اصولگرا از فعالیت انتخاباتی وزرا
چهره‌هایی همچون مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه حضور داشته و به سخنرانی پرداختند... (ادامه)
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد. عارف به رییسی نامه نوشت
رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن‌چه «فشارهای بی‌سابقه به دانشگاهیان» خوانده گلایه کرد.(ادامه)
«مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش مصرف برخی از داروها، پدیده «سرم ولنتاین» را نماد تلخ مصرف غیر‌منطقی دارو عنوان کرد.» «گانگستر»ها زیر سرم؟!(يادداشت)
«مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش مصرف برخی از داروها، پدیده «سرم ولنتاین» را نماد تلخ مصرف غیر‌منطقی دارو عنوان کرد.»(ادامه)
‌عرضه ‌لاستیک خودرو سواری با نرخ مصوب از 15 اسفندسکان؛ سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب، دوشنبه ۱۵ اسفند آغاز می‌شود. ‌عرضه ‌لاستیک خودرو سواری با نرخ مصوب از امروز
‌عرضه ‌لاستیک خودرو سواری با نرخ مصوب از 15 اسفندسکان؛ سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش لاستیک سواری به قیمت مصوب، دوشنبه ۱۵ اسفند آغاز می‌شود.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز باتوجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد و مسئولان در استان پیگیر این موضوع باشند.

سفر نوروز ی پایتخت نشینان به شمال و پیشنهاد استاندار برای اختصاص بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران
استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز باتوجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد و مسئولان در استان پیگیر این موضوع باشند. (ادامه)
کشاورزان برای دریافت کود‌های یارانه‌ای که حدود ۹۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت بازار است باید به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه کنند. قیمت کود‌های یارانه‌ای چند است؟
کشاورزان برای دریافت کود‌های یارانه‌ای که حدود ۹۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت بازار است باید به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه کنند.(ادامه)
سخنگوی وزارت صمت گفت: ثبت نام خودروهای وارداتی در ساعت ۲۴ شب گذشته به اتمام رسید و حدود ۱۱۹ هزارنفر ثبت نام کردند. ثبت نام ۱۱۹ هزار نفر در سامانه خودروهای وارداتی
سخنگوی وزارت صمت گفت: ثبت نام خودروهای وارداتی در ساعت ۲۴ شب گذشته به اتمام رسید و حدود ۱۱۹ هزارنفر ثبت نام کردند.(ادامه)
واحد‌های صنفی که اقدام به گرانفروشی کنند تا ۱۵ فروردین پلمب می‌شوند. پلمب واحد‌های گرانفروش تا ۱۵ فروردین
واحد‌های صنفی که اقدام به گرانفروشی کنند تا ۱۵ فروردین پلمب می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به تنوع قیمتی سفر حج، درباره تفاوت هزینه‌های کاروان‌ها، گفت: مسکن و هتل محل اقامت زائران، اصلی‌ترین عامل تفاوت هزینه‌های این سفر است، وگرنه باقی خدمات برای تمام زائران یکسان است. هزینه سفر حج تمتع در سال ۱۴۰۲اعلام شد / حداقل ۱۰۹ و حداکثر ۱۳۹ میلیون تومان
شمال نیوز : معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به تنوع قیمتی سفر حج، درباره تفاوت هزینه‌های کاروان‌ها، گفت: مسکن و هتل محل اقامت زائران، اصلی‌ترین عامل تفاوت هزینه‌های این سفر است، وگرنه باقی خدمات برای تمام زائران یکسان است.(ادامه)
افزایش بسیاری از قیمت‌ها همچون قیمت گوشت باعث شده است تا طرح استیضاح وزیر کشاورزی در مجلس آغاز شود. استیضاح وزیر کشاورزی در مجلس کلید خورد
افزایش بسیاری از قیمت‌ها همچون قیمت گوشت باعث شده است تا طرح استیضاح وزیر کشاورزی در مجلس آغاز شود.(ادامه)
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا از اواسط هفته که به‌دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز ایجاد شد، تاکید کرد که کاهش چشمگیر مدنظر، در این هفته اتفاق افتاده و بازار به ثبات نسبی خوبی رسید و مردم می‌توانند با خیال راحت معاملات خود در حوزه سکه و مصنوعات طلا را انجام دهند. کاهش چشمگیر قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه چقدر ارزان شده است؟
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا از اواسط هفته که به‌دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز ایجاد شد، تاکید کرد که کاهش چشمگیر مدنظر، در این هفته اتفاق افتاده و بازار به ثبات نسبی خوبی رسید و مردم می‌توانند با خیال راحت معاملات خود در حوزه سکه و مصنوعات طلا را انجام دهند.(ادامه)
نحوه تسویه بدهی دولت به شهرداری‌ها تعیین شد
دولت مکلف شد از طریق اسناد تسویه خزانه، بدهی‌های قطعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی خصوصی و موسسات عمومی دولتی (شهرداری ها) را تسویه کند.(ادامه)

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز گوشت گوساله داخلی از قرار هر کیلوگرم ۲۰۸ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب عرضه می‌شود. گوشت گرم گوساله داخلی ارزان شد
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز گوشت گوساله داخلی از قرار هر کیلوگرم ۲۰۸ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب عرضه می‌شود.(ادامه)
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: پرونده شهر تاریخی ماسوله کامل و برای ثبت به یونسکو ارسال شد. ارسال پرونده کامل شهرتاریخی ماسوله به یونسکو
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: پرونده شهر تاریخی ماسوله کامل و برای ثبت به یونسکو ارسال شد.(ادامه)
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از توزیع کود یارانه‌ای برنج از امروز در استان خبر داد. توزیع کود یارانه‌ای برنج از امروز
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از توزیع کود یارانه‌ای برنج از امروز در استان خبر داد.(ادامه)
بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که با ورود بخش خصوصی به امر ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شاهد آرامش بازار خواهیم بود. ارزانی به بازار میوه شب عید می رسد؟
بسیاری از دست اندرکاران بخش کشاورزی براین باورند که با ورود بخش خصوصی به امر ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شاهد آرامش بازار خواهیم بود.(ادامه)
سوالات نمایندگان از ۴ وزیر رئیسی کلید خورد
سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای آموزش و پرورش، نیرو، نفت و اقتصاد در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع رانا را در بازار مشاهده می‌کنید. قیمت رانا پلاس در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع رانا را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
اگر در شهری ساخت و ساز جدید صورت نگیرد، توسعه و رشد آن منطقه در هاله ای از ابهام فرو خواهد رفت و موانع جدی و تاثیر گذار در ترقی و پیشرفت پدیدار خواهند شد. هر که آمد عمارتی نو ساخت!(بخوانيد)
اگر در شهری ساخت و ساز جدید صورت نگیرد، توسعه و رشد آن منطقه در هاله ای از ابهام فرو خواهد رفت و موانع جدی و تاثیر گذار در ترقی و پیشرفت پدیدار خواهند شد.(ادامه)
ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز در حالی آغاز می‌شود که مشمولان در ۵ گروه اولویتی و کاروان‌ها با ۵ گروه قیمتی اقدام به اعزام زائران به این سفر معنوی خواهند کرد.

جزئیات ثبت‌نام و اولویت‌های اعزام به حج تمتع ۱۴۰۲ / هزینه کاروان‌ در ۵ گروه قیمتی؛ حداقل قیمت ۱۳۰ میلیون تومان / هزینه‌ها با دلار چند تومانی است؟(خبر)
ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز در حالی آغاز می‌شود که مشمولان در ۵ گروه اولویتی و کاروان‌ها با ۵ گروه قیمتی اقدام به اعزام زائران به این سفر معنوی خواهند کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند

نظارت وارونه بر بازار شب عید/ رنج از گرانی می بریم نه گران فروشی !
شمال نیوز : مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۱ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نطیر ریشه یابی مسمومیت‌های دانش آموزان در مدارس و تداوم کاهش قیمت ارز پرداخته اند.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت ۳۱ میلیون تومان معامله می‌شود. سکه و طلا در بازار چند شد؟ +جدول
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت ۳۱ میلیون تومان معامله می‌شود.(ادامه)
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است. کاهش مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در راه است
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.(ادامه)
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند. نقش ناآرامی‌ها در افزایش نرخ دلار چه بود؟
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند.(ادامه)
کود یارانه‌ای برای سال زراعی پیش رو در اختیار ۴ محصول کشاورزی مازندران قرار می‌گیرد. اختصاص کود یارانه‌ای تنها به ۴ محصول کشاورزی
کود یارانه‌ای برای سال زراعی پیش رو در اختیار ۴ محصول کشاورزی مازندران قرار می‌گیرد.(ادامه)
کارشناسان می‌گویند گرانی گوشت باعث شده تقاضا به سمت مرغ برود و قیمت را بالا بکشد. قیمت جدید مرغ و مشتقات آن در بازار +جدول
کارشناسان می‌گویند گرانی گوشت باعث شده تقاضا به سمت مرغ برود و قیمت را بالا بکشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.604 seconds.