.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است. کاهش مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در راه است
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.(ادامه)
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند. نقش ناآرامی‌ها در افزایش نرخ دلار چه بود؟
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند.(ادامه)
کود یارانه‌ای برای سال زراعی پیش رو در اختیار ۴ محصول کشاورزی مازندران قرار می‌گیرد. اختصاص کود یارانه‌ای تنها به ۴ محصول کشاورزی
کود یارانه‌ای برای سال زراعی پیش رو در اختیار ۴ محصول کشاورزی مازندران قرار می‌گیرد.(ادامه)
کارشناسان می‌گویند گرانی گوشت باعث شده تقاضا به سمت مرغ برود و قیمت را بالا بکشد. قیمت جدید مرغ و مشتقات آن در بازار +جدول
کارشناسان می‌گویند گرانی گوشت باعث شده تقاضا به سمت مرغ برود و قیمت را بالا بکشد.(ادامه)
قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱  مشخص شد. قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ + جدول
قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ مشخص شد.(ادامه)
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد. قیمت رسمی گوشت مشخص شد
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد.(ادامه)
سامانه نیما، سامانه سنا،‌ سامانه ارز توافقی، بازار متشکل ارزی و حالا مرکز مبادله ارز، گوشه‌ای از اقدامات دولت‌ها برای مدیریت نرخ ارز بوده که امروز اثربخشی آن برای هیچ‌کس محسوس نیست این اسب چموش با روش های تکراری رام نمی شود!
سامانه نیما، سامانه سنا،‌ سامانه ارز توافقی، بازار متشکل ارزی و حالا مرکز مبادله ارز، گوشه‌ای از اقدامات دولت‌ها برای مدیریت نرخ ارز بوده که امروز اثربخشی آن برای هیچ‌کس محسوس نیست(ادامه)
دارندگان سند‌های اولویت دار برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع پیش رو از دهم اسفند ماه اقدام کنند. ثبت نام حج تمتع سال آینده از 10 اسفند
دارندگان سند‌های اولویت دار برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع پیش رو از دهم اسفند ماه اقدام کنند.(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع کوییک را در بازار مشاهده می‌کنید. قیمت جدید کوییک در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع کوییک را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
در جدول زیر قیمت روز انواع دنا را در بازار مشاهده می‌کنید. قیمت جدید دناپلاس و معمولی در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع دنا را در بازار مشاهده می‌کنید.(ادامه)
قیمت گوشت گوسفند در بازار+فهرست قیمت
در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار پرداختیم(ادامه)
به رغم تغییر مدیریت بانک مرکزی و وعده‌های داده شده برای کنترل بازار ارز، قیمت دلار آمریکا همچنان رو به افزایش است. اقتصاد و ارزش پول ملی از آنطرف آب مدیریت می‌شود!/ با تصمیمات عجیب و غریب توی سر پول خودمان زدیم / تامین کسری بودجه از محل فروش دلار غلط است / فقط حقوق را افزایش دهیم راه به جایی نبرده و نمی‌برد چون عامه مردم حقوق‌بگیر نیستند....(خبر)
به رغم تغییر مدیریت بانک مرکزی و وعده‌های داده شده برای کنترل بازار ارز، قیمت دلار آمریکا همچنان رو به افزایش است.(ادامه)
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی مناسب، قیمت میوه در شب عید تغییری ندارد. قیمت میوه در شب عید تغییری ندارد
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی مناسب، قیمت میوه در شب عید تغییری ندارد.(ادامه)
در صورت پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی ، استقلال نمی تواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند. خبر تلخی که تایید شد/ خطر حذف استقلال از آسیا جدی است!
در صورت پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی ، استقلال نمی تواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی درباره پرداخت «وام سفر» و سرانجام پروژه «سرویس‌های بهداشتی» و «مولدسازی» در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توضیحاتی داد. سورپرایز دولت برای این کارمندان در اسفند ماه
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی درباره پرداخت «وام سفر» و سرانجام پروژه «سرویس‌های بهداشتی» و «مولدسازی» در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توضیحاتی داد.(ادامه)
ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی برای قیمت طلا و ارز درحالی این روزها با اعصاب مردم و بازار بازی می‌کند که انتظار می‌رود جناب آقای رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در اقدامی فوری چاره‌ای برای این نابه‌سامانی‌ها بیندیشند. جنگ اعصاب دلار با روان مردم و بازار/ آقای رئیس جمهور، کاری بکنید
ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی برای قیمت طلا و ارز درحالی این روزها با اعصاب مردم و بازار بازی می‌کند که انتظار می‌رود جناب آقای رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در اقدامی فوری چاره‌ای برای این نابه‌سامانی‌ها بیندیشند.(ادامه)
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل سه هزار و ۸۵۲ پرونده گران فروشی در طی یازده ماهه نخست سال جاری خبر داد. ۳۸۵۲ پرونده گران فروشی در مازندران تشکیل شد
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل سه هزار و ۸۵۲ پرونده گران فروشی در طی یازده ماهه نخست سال جاری خبر داد.(ادامه)
اگرچه بانک‌مرکزی و دولت روی رسمی‌بودن قیمت‌های ارز در مرکز مبادله تاکید دارند، اما شیب صعودی نرخ‌ها در بازار آزاد به گونه‌ای است که این خطر وجود دارد قیمت‌ها در مرکز مبادله به بازار آزاد نزدیک شود! همین امر هم شاید باعث شده است که مجلس در یک جلسه غیر علنی به موضوع ارز بپردازد . افسار ارز را زودتر بکشید!
اگرچه بانک‌مرکزی و دولت روی رسمی‌بودن قیمت‌های ارز در مرکز مبادله تاکید دارند، اما شیب صعودی نرخ‌ها در بازار آزاد به گونه‌ای است که این خطر وجود دارد قیمت‌ها در مرکز مبادله به بازار آزاد نزدیک شود! همین امر هم شاید باعث شده است که مجلس در یک جلسه غیر علنی به موضوع ارز بپردازد .(ادامه)
نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شد. آغاز نظارت بر بازار مازندران
نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شد.(ادامه)
جزییات آغاز خرید ۵ هزار دلار با کارت ملی
از امروز مجددا هر فرد با ارایه کارت ملی امکان خرید ۵۰۰۰ یورو و معادل دلاری آن از صرافی‌ها را دارد.(ادامه)
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز از لحظاتی قبل آغاز شد. جلسه غیرعلنی مجلس درباره تحولات بازار ارز
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز از لحظاتی قبل آغاز شد.(ادامه)
رونمایی از خودروی برقی شیائومی+عکس
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد.خودرو برقی شیائومی MS۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.(ادامه)
سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: سقف سوخت‌گیری بنزین در هر نوبت با کارت‌های سوخت در تمامی استان‌ها با رفع محدودیت به روال قبل بازگشت. سقف سوخت‌گیری بنزین به روال قبل بازگشت
سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: سقف سوخت‌گیری بنزین در هر نوبت با کارت‌های سوخت در تمامی استان‌ها با رفع محدودیت به روال قبل بازگشت.(ادامه)
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۶۰۰ تن سیب و پرتقال ویژه تنظیم بازار شب عید در استان خبر داد. توزیع ۶۰۰ تن پرتقال و سیب شب عید در مازندران
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۶۰۰ تن سیب و پرتقال ویژه تنظیم بازار شب عید در استان خبر داد.(ادامه)
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در تصادفات خسارتی تا بیست میلیون تومان نیاز به کروکی نیست و بالای این مبلغ نیاز به کروکی دارد. بیمه بدنه به چه کار می‌آید؟
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در تصادفات خسارتی تا بیست میلیون تومان نیاز به کروکی نیست و بالای این مبلغ نیاز به کروکی دارد.(ادامه)
گوشت قرمز منجمد با قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان نوروز و ماه مبارک رمضان به دست مردم خواهد رسید. عرضه گوشت قرمز با قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان
گوشت قرمز منجمد با قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان نوروز و ماه مبارک رمضان به دست مردم خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز:  ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند ! سوگ باغداران از محصول پرثمر و کم فروش / دولت پشت کشاورز را خالی کرد !
شمال نیوز: ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند !(ادامه)
به گفته کارشناسان شفافیت در معاملات و کاهش حلقه‌های پنهان و واسطه در بازار، از مسیر مرکز مبادله ارز و طلا قابل تحقق است. مرکز مبادله ارز و طلا، بازارها را سر و سامان می‌دهد؟
به گفته کارشناسان شفافیت در معاملات و کاهش حلقه‌های پنهان و واسطه در بازار، از مسیر مرکز مبادله ارز و طلا قابل تحقق است.(ادامه)
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد. علت نوسانات اخیر بازار گوشت چیست؟
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد.(ادامه)
جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت لغو شد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به علت آنکه امروز جلسه هیئت دولت برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.433 seconds.