.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
قیمت طلا و سکه، امروز ۹ بهمن ۱۴۰۱
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
دومین رویداد استارت آپ بهره وری در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد. برگزاری دومین رویداد استارت آپ بهره وری در بهمن
دومین رویداد استارت آپ بهره وری در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.(ادامه)
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از آغاز اصلاح و بازنگری قبوض گاز طبق مصوبه دولت خبر داد و گفت: اگرچه افزایش قبوض گاز برای ویلانشینان بد مصرف استان ضروری بوده است، اما بازنگری و اصلاح قبوض مشترکان شروع شده است. اصلاح و بازنگری قبوض گاز مشترکان مازندران آغاز شد
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از آغاز اصلاح و بازنگری قبوض گاز طبق مصوبه دولت خبر داد و گفت: اگرچه افزایش قبوض گاز برای ویلانشینان بد مصرف استان ضروری بوده است، اما بازنگری و اصلاح قبوض مشترکان شروع شده است.(ادامه)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای تشکیل هیاتی ۷ نفره جهت واگذاری اموال دولت / تعیین قیمت پایه یا نهایی واگذاری دارایی‌ها هم با این هیات است / قوانین مغایر با مصوبات هیات به مدت دو سال موقوف الاجرا خواهد بود / اعضای هیات نسبت به تصمیمات خود از هر گونه تعقیب و پیگرد قضایی مصون هستند(خبر)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است(ادامه)
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید. کدام وزرای دولت سیزدهم کارت زرد گرفتند؟
در حدود 17 ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته برخی از وزرا از نمایندگان مجلس یازدهم کارت زرد دریافت کردند که در این گزارش اسامی آن‌ها، نمایندگان سؤال‌کننده و سؤال مطرح‌شده از وزرا را می‌خوانید.(ادامه)
نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: یکی از مولفه‌های اصلی و تأثیرگذار بر قیمت لوازم خانگی، مواد اولیه است. هزینه یک جهیزیه معمولی چقدر است؟
نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: یکی از مولفه‌های اصلی و تأثیرگذار بر قیمت لوازم خانگی، مواد اولیه است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتصابات در اروپا و آمریکا و سیاست‌های ارزی جدید بانک مرکزی پرداخته اند.(ادامه)
مسئول تعرفه شرکت ملی گاز اعلام کرد: مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند. مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند ....(خبر)
مسئول تعرفه شرکت ملی گاز اعلام کرد: مشترکانی که در پله های یک تا ۳ قرار دارندهیچ افزایش تعرفه ای نداشته اند. پله های ۴ تا ۶ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور بسیج شده‌اند/ در چند روز اخیر چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی کشور آزاد شده و در چرخه اقتصاد قرار گرفته/ کل نیاز ارزی کشور با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان در حال تأمین است ....(خبر)
(ادامه)
اتحادیه مرغدران بر اساس دستورالعمل جدید وزارت جهاد کشاورزی هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۰ هزار تومان باید خریداری کند. قیمت مرغ زنده ۴۰ هزار تومان
اتحادیه مرغدران بر اساس دستورالعمل جدید وزارت جهاد کشاورزی هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۰ هزار تومان باید خریداری کند.(ادامه)
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بسیاری از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد. نرخ‌های بلیت هواپیما به روال سابق بازگشت
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بسیاری از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است. یارانه نان حذف نمی شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است.(ادامه)
رئیس اتحادیه طاقه فروشان پارچه تهران از پیگیری‌های مستمر اتحادیه برای رفع مشکلات تولید، واردات و کاهش قیمت چادرمشکی در بازار خبر داد. چادرمشکی به زودی ارزان می شود
رئیس اتحادیه طاقه فروشان پارچه تهران از پیگیری‌های مستمر اتحادیه برای رفع مشکلات تولید، واردات و کاهش قیمت چادرمشکی در بازار خبر داد.(ادامه)
مرحله جدید فروش ربع سکه در بورس از امروز آغاز می‌شود که در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. آغاز فروش ۴۵۰ هزار ربع سکه در بورس
مرحله جدید فروش ربع سکه در بورس از امروز آغاز می‌شود که در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد.(ادامه)
طی روزهای اخیر برخی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت گران‌تر از نرخ مصوب کرده‌اند که طبق اعلام سازمان هواپیمایی، با گران‌فروشی در این بخش پیش از تصویب قیمت‌های جدید در شورای عالی هواپیمایی برخورد می‌شود. چرا بلیت هواپیما غیرقانونی گران شد؟
طی روزهای اخیر برخی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت گران‌تر از نرخ مصوب کرده‌اند که طبق اعلام سازمان هواپیمایی، با گران‌فروشی در این بخش پیش از تصویب قیمت‌های جدید در شورای عالی هواپیمایی برخورد می‌شود.(ادامه)
عضو قرارگاه ملی کالابرگ الکترونیک گفت: در طرح کالابرگ الکترونیک در صورت تغییرات قیمت احتمالی سهم مردم ثابت باقی خواهد ماند. خرید و فروش اعتبار کالابرگ امکان پذیر نیست
عضو قرارگاه ملی کالابرگ الکترونیک گفت: در طرح کالابرگ الکترونیک در صورت تغییرات قیمت احتمالی سهم مردم ثابت باقی خواهد ماند.(ادامه)
شهرداری بابل تا برطرف شدن مشکل قطع گاز سی ان جی با خرید سه دستگاه اتوبوس نو، مسافران را رایگان جابجا می‌کند. ابتکار جالب شهرداری بابل در روز‌های قطع سی ان جی
شهرداری بابل تا برطرف شدن مشکل قطع گاز سی ان جی با خرید سه دستگاه اتوبوس نو، مسافران را رایگان جابجا می‌کند.(ادامه)
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت:با توجه به فراوانی عرضه در پی مساعد شدن شرایط جوی، قیمت میوه و سبزی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. میوه و سبزی ارزان شد
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت:با توجه به فراوانی عرضه در پی مساعد شدن شرایط جوی، قیمت میوه و سبزی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است.(ادامه)
مالک میلیاردر توییتر اعلام کرد مدل اشترک گران‌تری معرفی می‌کند که تحت آن، کاربران این شبکه اجتماعی دیگر تبلیغاتی مشاهده نخواهند کرد. پیشنهاد ایلان ماسک به کاربران توییتر؛ پول بدهید، تبلیغات نبینید!
مالک میلیاردر توییتر اعلام کرد مدل اشترک گران‌تری معرفی می‌کند که تحت آن، کاربران این شبکه اجتماعی دیگر تبلیغاتی مشاهده نخواهند کرد.(ادامه)
قیمت برنج ایرانی و خارجی در حالی در روزهای پایانی سال افزایش یافت که در آذرماه سال جاری دولت اعلام کرد که برای متعادل‌سازی روابط تجاری ایران و هند واردات برنج از این کشور ممنوع خواهد شد.به گزارش تجارت نیوز، اما این موضوع مورد انتقاد شدید واردکنندگان قرار گرفت و آن‌ها عنوان کردند که با توجه به روزهای پایانی سال و همچنین افزایش تقاضا برای خرید برنج خارجی، بازار داخلی همچنان به واردات برنج نیاز دارد. شوک دولت قیمت برنج را افزایش داد
قیمت برنج ایرانی و خارجی در حالی در روزهای پایانی سال افزایش یافت که در آذرماه سال جاری دولت اعلام کرد که برای متعادل‌سازی روابط تجاری ایران و هند واردات برنج از این کشور ممنوع خواهد شد.به گزارش تجارت نیوز، اما این موضوع مورد انتقاد شدید واردکنندگان قرار گرفت و آن‌ها عنوان کردند که با توجه به روزهای پایانی سال و همچنین افزایش تقاضا برای خرید برنج خارجی، بازار داخلی همچنان به واردات برنج نیاز دارد.(ادامه)
سکه ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.(ادامه)
۱۰ قلم کالای اساسی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان به‌ صورت اختیاری جایگزین یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی خواهد شد. عملیات اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از چهارشنبه به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شده است ....(خبر)
(ادامه)
گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد از سه شنبه مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ فروش دو محصول خود را آغاز کند. فروش فوق العاده دو محصول سایپا از سه شنبه آغاز خواهد شد
گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد از سه شنبه مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ فروش دو محصول خود را آغاز کند.(ادامه)
عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند. چرا برخی با عرضه خودرو در بورس کالا مخالف هستند؟
عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند.(ادامه)
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم. بزرگترین اختلاس‌گر ایران کیست؟
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم.(ادامه)
ثبت‌نام حج تمتع از سال ۱۳۸۶ درحالی متوقف شده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج هستند و به پیش‌بینی سازمان و حج و زیارت و با توجه به سهمیه حج ایران در هرسال، نوبت انتظار برخی از این افراد به ۱۳ سال می‌رسد. اما در این شرایط، تکلیف افرادی که قصد انصراف از حج و یا تمایل به انجام این سفر واجب شرعی را دارند، ‌چیست؟ «فیش حج» چگونه خرید و فروش می‌شود؟
ثبت‌نام حج تمتع از سال ۱۳۸۶ درحالی متوقف شده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج هستند و به پیش‌بینی سازمان و حج و زیارت و با توجه به سهمیه حج ایران در هرسال، نوبت انتظار برخی از این افراد به ۱۳ سال می‌رسد. اما در این شرایط، تکلیف افرادی که قصد انصراف از حج و یا تمایل به انجام این سفر واجب شرعی را دارند، ‌چیست؟(ادامه)
دشمن می‌داند که سپاه پاسداران در کنترل اغشاشگران و جمع و جور کردن بساط مزدوران در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بسیار بسزایی داشته است و شیشه عمر استکبار در دست سپاه است. شیشه عمر استکبار در دست سپاه است | دشمن می‌داند سپاه در کنترل اغشاشگران نقش بسزایی داشت
دشمن می‌داند که سپاه پاسداران در کنترل اغشاشگران و جمع و جور کردن بساط مزدوران در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بسیار بسزایی داشته است و شیشه عمر استکبار در دست سپاه است.(ادامه)
نوسان قیمت‌ها همچنان در بازار کم مشتری خودرو ادامه دارد. کدام خودروها ارزان شدند؟/ آخرین قیمت پژو، تارا، دنا و تیبا
نوسان قیمت‌ها همچنان در بازار کم مشتری خودرو ادامه دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.606 seconds.