.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو


پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی از سوی دستگاه قضایی کشور بازداشت شد. صبح امروز فرهاد دژ‌پسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، داوود خانی را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد و به این ترتیب پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی سازی کنار گذاشته شد. رئیس سابق سازمان خصوصی سازی بازداشت شد
پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی از سوی دستگاه قضایی کشور بازداشت شد. صبح امروز فرهاد دژ‌پسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، داوود خانی را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد و به این ترتیب پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی سازی کنار گذاشته شد.(ادامه)
سالگرد ازدواج اجباری دختر ایران!
جزیره نفت خیز بحرین که روزگاری استان چهاردهم ایران محسوب می شد، در چنین روزی با مداخله انگلیسی ها و تزلزل و بی لیاقتی محمدرضاشاه پهلوی از مام میهن جدا شد(ادامه)
حسن یزدانی مصدوم شد
حسن یزدانی، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو از ناحیه صورت دچار آسیب‌دیدگی شد.(ادامه)
گلایه‌های استراماچونی از بی‌نظمی در استقلال
استقلال و استراماچونی خیلی‌زود به بن‌بست خوردند؛ زودتر از زمانی‌که حتی بدبین‌ها تصور می‌کردند.(ادامه)
عکس/ دیوار مهربانی در یک میوه فروشی در شیراز
(ادامه)
افتتاح 516 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج مازندران با حضور رئیس سازمان بسیج
۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج در مازندران با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شده است.(ادامه)
تصویر دیده نشده از سید حسن نصرالله
انتشار تصویر دیده نشده از سید حسن نصرالله به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی. (ادامه)
یارانه نقدی مرداد کی واریز می‌شود؟
صد و دومین مرحله یارانه نقدی، ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.(ادامه)
عکس/ مراسم رونمایی از لوگو و پیراهن جدید "تراکتورسازی"
آئین رو نمایی از لوگو و پیراهن جدید تیم تراکتور تبریز با حضور 6 هزار نفری هواداران این تیم در سالن پورشریفی تبریزبرگزار شد.(ادامه)
ثبت نام ۱۰۰ خبرنگار داوطلب هلال احمر در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: حدود ۱۰۰ نفر خبرنگار داوطلب هلال احمر برای ثبت نام در باشگاه هلال احمر اقدام کرده اند.(ادامه)
تحقق اهداف انقلاب نیازمند فداکاری های بسیجیان است
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تشکیل حکومت بزرگ جهانی امری شدنی است گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند فداکاری های بسیجیان است.(ادامه)
جدول/ قیمت خودرو‌های پرفروش در ۲۳ مرداد ۹۸
جدیدترین قیمت خودرو‌های پرفروش امروز، چهارشنبه ( ۲۳ مرداد۹۸) در بازار به شرح زیر است:(ادامه)
زمان حضور پرسپولیسی‌ها در هیئت فوتبال مشخص شد
عباس تیموری اعلام کرد بازیکنان تیم پرسپولیس برای ثبت برگه احراز هویت فردی شان، شنبه هفته آینده به هیئت فوتبال تهران می‌روند(ادامه)
فردا آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت انتخاب رشته در کنکور ۹۸ فردا پنجشنبه ۲۴ مرداد پایان می یابد و تاکنون ۱۰ درصد مجازین نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.(ادامه)
جاده چالوس ۲۵ مرداد یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس روز جمعه ۲۵ مردادماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
مهاجری: هیچ تعلق خاطری به ماندن در تهران ندارم/برخی‌ها با تفرقه‌اندازی به‌دنبال زمین زدن نساجی هستند
سرمربی نساجی مازندران گفت: هر کسی بخواهد از اصول انضباطی و اخلاقی فاصله بگیرد، مطمئن باشید اگر بهترین بازیکن هم باشد، دیگر در دایره فنی ما جایی ندارد. عده قلیلی با تفرقه‌اندازی به‌دنبال زمین زدن نساجی هستند.(ادامه)
مدیر باشگاه شهروند ساری به حمایت از رئیس مستعفی سازمان لیگ فوتسال ایران پرداخت و گفت: معتقدم چنین مدیران متخصص و پایبند به اصول نظام اخلاقی و اسلامی که این ‌روزها تعدادشان در فدراسیون‌ها ... تاج باید ورود کند/ انصاری‌فرد شناسنامه فوتسال ماست
مدیر باشگاه شهروند ساری به حمایت از رئیس مستعفی سازمان لیگ فوتسال ایران پرداخت و گفت: معتقدم چنین مدیران متخصص و پایبند به اصول نظام اخلاقی و اسلامی که این ‌روزها تعدادشان در فدراسیون‌ها ...(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۳ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۷۳ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۶۵۰۰ تومان است.(ادامه)
پیش بینی هوای نیمه ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه دولت یک لایحه در مورد پسماند با عنوان لایه ساماندهی پسماند  عادی با الویت استان‌های ساحلی و کلان شهرها به مجلس فرستاد که لاهوتی نمایند مردم گیلان و بنده با عنوان موافق درباره آن صحبت کردیم که در نهایت با 145 رای به تصویب رسیده است.
.... صبحت‌های کلانتری ، ناآگاهانه ، سخیف ، تنش زا و دور از ادب بود / من و لاهوتی موافق بودجه پسماند بودیم
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه دولت یک لایحه در مورد پسماند با عنوان لایه ساماندهی پسماند عادی با الویت استان‌های ساحلی و کلان شهرها به مجلس فرستاد که لاهوتی نمایند مردم گیلان و بنده با عنوان موافق درباره آن صحبت کردیم که در نهایت با 145 رای به تصویب رسیده است. ....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۲۳ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۲۳
قیمت دلار امروز ۲۳ مرداد ۹۸ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
پزشکان ملکف به تهیه کارت خوان هستند /تشریح طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در مازندران
مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به صدور برگه تشخیص مالیاتی به مبلغ 187 میلیون تومان برای یک پزشک در استان گفت: پزشکان مکلف به دریافت کارت‌خوان هستند و عدم تمکین آن فرار مالیاتی محسوب می‌شود. (ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
پیشنهاد استقلال به ملی پوش آسیایی
طبق ادعای سایت عربی یورو اسپورت، استقلال برای جذب بازیکن سوریه‌ای رقم ۲۰۰ هزار دلار به او پیشنهاد داده است.(ادامه)
شمال نیوز : برادر میترا استاد از بخشش نجفی خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم»..... محمد علی نجفی بخشیده شد / شهردار سابق تهران از قصاص نجات یافت
شمال نیوز : برادر میترا استاد از بخشش نجفی خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم».....(ادامه)
شمال نیوز : بهانه این پزشکان هم برای توقف طرح الزام نصب کارتخوان هم یکی تبعیض بین پزشکان و سایر صنوف برای الزام به نصب کارتخوان است و دیگر آنکه این قانون کیفیت ارائه خدمات پزشکی را تحت تأثیر قرار می‌دهد!.... تاخت‌وتاز عجیب پزشکان بر سر یک کارتخوان ! + صرفا جهت اطلاع ....
شمال نیوز : بهانه این پزشکان هم برای توقف طرح الزام نصب کارتخوان هم یکی تبعیض بین پزشکان و سایر صنوف برای الزام به نصب کارتخوان است و دیگر آنکه این قانون کیفیت ارائه خدمات پزشکی را تحت تأثیر قرار می‌دهد!....(ادامه)
عکس های کمتر دیده شده از حسن روحانی در کنار مرحوم آیت الله هاشمی
(ادامه)
کدام سرطان از خانواده به ارث می‌رسد؟
شاید ندانید اما یکی از مرگبارترین انواع سرطان ارتباط مستقیم با عامل وراثت دارد.(ادامه)
شمال نیوز : وی بیان کرد: چرا برای بعضی از پروژه‌های کم اهمیت اعتبار اختصاص می‌دهید اما برای پسماند شمال کشور اعتبار اختصاص نمی‌دهید؟ قانونی که اگر بد نوشته شود مقصرش ما نمایندگان هستیم اما کارهای اجرایی که درست انجام نمی‌دهید خودتان مقصر هستید..... آقای کلانتری ؛ شما که اهل هارت و پورت نیستید برای پسماند چه کاری کردید؟ / دولت کم‌کاری خود را بر گردن نمایندگان مجلس نیندازد / دولت از مردم رای گرفت تا هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد هم چرخ زندگی مردم ؛ حالا کدام‌شان می‌چرخد؟
شمال نیوز : وی بیان کرد: چرا برای بعضی از پروژه‌های کم اهمیت اعتبار اختصاص می‌دهید اما برای پسماند شمال کشور اعتبار اختصاص نمی‌دهید؟ قانونی که اگر بد نوشته شود مقصرش ما نمایندگان هستیم اما کارهای اجرایی که درست انجام نمی‌دهید خودتان مقصر هستید.....(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.455 seconds.