.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ دعای عرفه در صحرای عرفات
دعای عرفه هزاران حاجی ایرانی همراه با بارش باران رحمت الهی در صحرای عرفات طنین انداخت تا این نوای عارفانه امام حسین (ع) را حاجیان مستقر در این سرزمین با گوش جان بشنوند.(ادامه)
پیش بینی هوای نیمه ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز یکشنبه ‏۲۰ مرداد نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارندگی، پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس یادگاری احمدشاه با فامیل!
احمدشاه قاجار به همراه برادرش محمدحسن میرزا و خواهرش خدیجه خانم و باقی بستگانش...(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد حداقل بخش پایانی ماجرای فیلیپ در ایران با آن چه ابتدا روایت شده بود متفاوت است. همزمان پست دیگری نیز زیر یک تصویر در فضای مجازی با این مضمون منتشر شده است.... روایتی جدید و متفاوت از پشت پرده گردشگر آلمانی که در مازندران کتک خورد !
شمال نیوز : به نظر می رسد حداقل بخش پایانی ماجرای فیلیپ در ایران با آن چه ابتدا روایت شده بود متفاوت است. همزمان پست دیگری نیز زیر یک تصویر در فضای مجازی با این مضمون منتشر شده است....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین گفت: من از اهالی رسانه که افرادی دلسوز و از طرفداران شفافیت هستند می خواهم در کنار حوزه بانوان باشند و تلاش کنند سهم ۳۰ درصدی زنان را که دولت تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ به آن برسد.... قاسمی طوسی : سهم رسانه در توسعه حوزه بانوان، مهم است
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین گفت: من از اهالی رسانه که افرادی دلسوز و از طرفداران شفافیت هستند می خواهم در کنار حوزه بانوان باشند و تلاش کنند سهم ۳۰ درصدی زنان را که دولت تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ به آن برسد....(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۰ مرداد
(ادامه)
مدیرعامل سایپا ممنوع الخروج شد؟
برخی خبرها حاکی از درخواست ممنوع‌الخروجی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از سوی بازپرس دادسرای تهران است.(ادامه)
تسلیت استاندار مازندران به خانواده حادثه‌دیده محمودآباد
استاندار مازندران در حاشیه برگزاری مراسم روز خبرنگار به خانواده حادثه‌دیده محمودآباد تسلیت گفت.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
عکس/ آیت‌الله مصباح در حرم امام رضا(ع)
(ادامه)
مازندران از کمترین میزان بودجه ملی برخوردار است
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: مازندران با جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری از کمترین میزان بودجه ملی برخوردار است. (ادامه)
استاندار: مازندران رتبه دوم تعداد نشریات را در کشور دارا است
استاندار مازندارن با بیان اینکه خبرنگاران از شریف ترین و قانع ترین اقشاد جامعه هستند گفت: مازندران رتبه دوم کشور از نظر تعداد نشریات را دارا است.(ادامه)
سنگک لاکچری در تهران +عکس
برخی نانوایی‌ها نان سنگک خشخاشی و نازک شده را به نرخ 7تا 10هزار تومان می‌فروشند(ادامه)
انتخاب شهردار آمل از کاسه زیر نیم کاسه تا مشکلات قانونی
با گذشت بیش از چهارماه از استعفای شهردار سابق آمل، این شهر هنوز در دست سرپرستان مدیریت می‌شود و سایه بی‌تکلیفی بر شهرداری این شهر مهم مازندران سنگینی می‌کند،‌ مساله‌ای که قانون مبهم و نبود تفسیری واضح از آن مقصرش عنوان شده‌است. (ادامه)
مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت:پزشکان مازندرانی تا ۲۳ مرداد فرصت دارند در مطب هایشان دستگاه کارتخوان راه اندازی کنند. الزام نصب کارتخوان در مطب پزشکان مازندرانی
مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت:پزشکان مازندرانی تا ۲۳ مرداد فرصت دارند در مطب هایشان دستگاه کارتخوان راه اندازی کنند.(ادامه)
خبری خوش برای بیمه شدگان مازندرانی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: سامانه پیامکی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان راه اندازی شد.(ادامه)
متهمان حادثه محمودآباد شناسایی و دستگیر شدند
دادستان نظامی مازندران با اشاره به اینکه متهمان حادثه محمود آباد شناسایی و دستگیر شدند، گفت: از ابتدای وقوع حادثه در محمودآباد در حال انجام تحقیقات هستیم.(ادامه)
زمان تحویل محصولاتی که در این طرح فروش عرضه می شوند، 30روز پس از پذیرش خواهد بود. فروش اقساطی ۵ خودروی سایپا از امروز
زمان تحویل محصولاتی که در این طرح فروش عرضه می شوند، 30روز پس از پذیرش خواهد بود.(ادامه)
لحظه فرار ناوچه انگلیسی از دست نیروهای سپاه در خلیج فارس (فیلم)
فیلمی به تازگی در فضای مجازی در حال انتشار است که فرار ناوچه انگلیسی فری‌گیت از دست نیروهای سپاه پاسداران را نشان می‌دهد. (ادامه)



سخنگوی شورای نگهبان در توییتی نسبت به پیشنهاد تحریم آیت الله جنتی واکنش نشان داد. واکنش کدخدایی به پیشنهاد تحریم آیت الله جنتی
سخنگوی شورای نگهبان در توییتی نسبت به پیشنهاد تحریم آیت الله جنتی واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: در جریان یک درگیری خونین میام مردم و سربازان و پرسنل پادگانی در محمود آباد، چند تن جان باخته و مجروح شدند؛ درگیری مرگباری که ابتدا اعلام شد .... ماجرای درگیری در پادگان نیروی هوایی محمودآباد چیست؟/ دو نفر کشته، چند نفر زخمی و برخی نیز بازداشت شدند +فیلم و عکس
شمال نیوز: در جریان یک درگیری خونین میام مردم و سربازان و پرسنل پادگانی در محمود آباد، چند تن جان باخته و مجروح شدند؛ درگیری مرگباری که ابتدا اعلام شد ....(ادامه)
با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر جویبار، شهردار جدید این شهر انتخاب شد. همت محمدنژاد به عنوان شهردار جدید جویبار انتخاب شد
با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر جویبار، شهردار جدید این شهر انتخاب شد.(ادامه)
کاهش قیمت برخی خودروها در بازار
دنیای اقتصاد نوشت: بازار خودرو با کاهش قیمت خودروهایی نظیر پراید، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ اتومات مواجه شده که در ادامه جدول آخرین قیمت خودروها را می‌خوانید. (ادامه)
تا حالا نقشه کشورهای مختلف دنیا را این گونه دیده اید؟
صوفیا تاپیا» و «جاستینا کتورکا» دو هنرمندی هستند که نگاه متفاوتی به برخی چیزها دارند .مثلا : نقشه ها! احتمالا از زمانی که با جغرافیا آشنا می شدید و نقشه برخی کشورها را به شکلی خاص نسبت می دادند را به یاد می آورید. دو هنرمند فوق با نقشه تعدادی از کشورهای اروپایی تصویر سازی کرده اند و به هرکدام شکل جالبی را مرتبط ساخته اند که دیدنشان احتمالا خالی از لطف نخواهد بود. در اداممه به ترتیب تصویرسازی نقشه کشورهای کرواسی، بلغارستان، فنلاند، استونی، صربستان، ایتالیا، دانمارک، فرانسه، اسلوونی و یونان را می بینید. (ادامه)


این روزها نام محسن تنابنده و «قسم» دومین فیلم او، به بهانه سروصدایی که تنابنده از ابتدای اکران فیلم راه انداخته، در صدر خبرهاست.
شلوغ‌کاری محسن تنابنده با اسم مهناز افشار
این روزها نام محسن تنابنده و «قسم» دومین فیلم او، به بهانه سروصدایی که تنابنده از ابتدای اکران فیلم راه انداخته، در صدر خبرهاست. (ادامه)
جزئیاتی از دیدار مهم قالیباف و رهبر انقلاب
سردبیر مجله مثلث طی توئیتی از دیدار رهبر انقلا و محمدباقر قالیباف در روزهای گذشته خبر داد و طی توئیتی نوشت: (ادامه)
 امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ی فلسطین است که در رأس همه‌ی مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرن‌های اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارایی هایش، حرمت و هویتش مصادره شده است. این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است... معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است/ جنگ‌افروزی آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا رنج ملت‌ها را به نهایت رسانده است(خبر)
امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ی فلسطین است که در رأس همه‌ی مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرن‌های اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارایی هایش، حرمت و هویتش مصادره شده است. این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است... (ادامه)
جدول/ خودروهای کمتر از ۱۵۰ میلیون در بازار
(ادامه)
بازسازی مناطق سیل زده از سوی دستگاه‌های اجرایی مازندران
استاندار مازندران گفت: بازسازی مناطق سیل زده از سوی دستگاه‌های اجرایی براساس ابلاغ صورت گرفته باید اجرایی شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.