.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۱۷ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۲۱۱۰۰ تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: گردشگر آلمانی که در شهر نشتارود مورد هجمه عده‌ای اراذل و اوباش قرار گرفته بود، از طرف استاندار، مردم و مسئولین این شهر مورد دلجویی قرار گرفت.


استاندار مازندران از توریست آلمانی بابت حادثه پیش آمده عذر خواهی کرد
شمال نیوز: گردشگر آلمانی که در شهر نشتارود مورد هجمه عده‌ای اراذل و اوباش قرار گرفته بود، از طرف استاندار، مردم و مسئولین این شهر مورد دلجویی قرار گرفت. (ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۱۷ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۱۷
قیمت دلار امروز ۱۷ مرداد به ۱۲ هزار تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس فردا جمعه ۱۸ مردادماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
معاون استاندار : میزان صادرات مازندران باید به ۳ میلیارد دلار برسد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران بااشاره به هدف گذاری در سطح استان گفت: در راستای کیفی سازی تولیدات کشاورزی باید میزان صادرات به سه میلیارد دلار برسد.(ادامه)
زمان انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور
دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی کنکور سراسری امروز پنجشنبه ۱۷ مردادماه منتشر می‌شود.(ادامه)
عکس/ خیابان فردوسی تهران، ۶۴ سال قبل
نمایی جالب از خیابان فردوسی تهران سال ۱۳۳۵(ادامه)
لزوم ثبت نام الکترونیکی برای ملاقات با رییس کل دادگستری مازندران
متقاضیان محترم جهت دیدار با رئیس کل دادگستری مازندران و معاونان قضایی و حضور در جلسات ملاقات مردمی روز‌های سه شنبه، لازم است در سایت دادگستری مازندران ثبت نام و اخذ نوبت نمایند.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
4 کشته و 7 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور سوادکوه
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی از تصادف زنجیره‌ای در محور سوادکوه با 4 کشته و 7 مصدوم خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در ۲۶ اسفند سال ۹۷ در صحن علنی بررسی و با اصلاحات و الحاقات بعدی تصویب شد، اما به دلیل همزمانی با بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ نتوانستیم آن را به اتمام برسانیم..... تعیین نحوه استخدام و بکارگیری افراد توسط دولت / بکارگیری تنها به صورت رسمی و از طریق آزمون
شمال نیوز : وی افزود: دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در ۲۶ اسفند سال ۹۷ در صحن علنی بررسی و با اصلاحات و الحاقات بعدی تصویب شد، اما به دلیل همزمانی با بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ نتوانستیم آن را به اتمام برسانیم.....(ادامه)
تیپ متفاوت امین حیایی و احسان علیخانی بعد از برنامه عصر جدید +عکس
امین حیایی همراه احسان علیخانی را مشاهده می کنید.(ادامه)
استاندار : واردات برنج تا پایان فصل برداشت ممنوع است
استاندار مازندران گفت: طبق اعلام وزیر صمت، واردات برنج همچنان تا پایان فصل برداشت ممنوع است و جای نگرانی نیست.(ادامه)
شمال نیوز : عباسی ضمن بیان اینکه بالاترین آمار فوتی های عابران پیاده در شهرستان‌های ساری و آمل هر کدام با 10 و نوشهر با 9  مورد رخ داد ، افزود:72 درصد وسیله درگیر با عابرین سواری روی داده است .که بیشترین آمار در سواری را پراید با 10 مورد ثبت شده است. مرگ 61 نفر از عابران پیاده در سه ماهه اول امسال / ساری و آمل با بیشترین تلفات
شمال نیوز : عباسی ضمن بیان اینکه بالاترین آمار فوتی های عابران پیاده در شهرستان‌های ساری و آمل هر کدام با 10 و نوشهر با 9 مورد رخ داد ، افزود:72 درصد وسیله درگیر با عابرین سواری روی داده است .که بیشترین آمار در سواری را پراید با 10 مورد ثبت شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس حوزه قضایی بخش چهارباغ از بازداشت یکی دیگر از اعضای سابق شورای شهر چهارباغ خبر داد. بازداشت یکی دیگر از اعضای سابق شورای شهر چهارباغ مازندران
شمال نیوز: رئیس حوزه قضایی بخش چهارباغ از بازداشت یکی دیگر از اعضای سابق شورای شهر چهارباغ خبر داد.(ادامه)

17 مرداد روز شهادت خبرنگار خون نگار محمود صارمی موسوم به روز خبرنگار را با احترام به همه قلم های مومنی که برای تعالی ارزش ها و ترویج عدالت و تثبیت حقیقت به نعمت نگارش ارتقاء می‌یابند. پیام نماینده آیت الله طبرسی به مناسبت روز خبرنگار
17 مرداد روز شهادت خبرنگار خون نگار محمود صارمی موسوم به روز خبرنگار را با احترام به همه قلم های مومنی که برای تعالی ارزش ها و ترویج عدالت و تثبیت حقیقت به نعمت نگارش ارتقاء می‌یابند.(ادامه)
شمال نیوز: شرایط بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش در باره برخی مواد قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. اعلام شرایط بخشودگی جرائم مالیاتی در مازندران
شمال نیوز: شرایط بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش در باره برخی مواد قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.(ادامه)
20 درصد کل بدهی بانکی متعلق به 2 نفر
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه 20 درصد کل بدهی بانکی متعلق به 2 نفر است، گفت: هر کدام از این افراد بیش از 10 هزار میلیارد تومان بدهی دارند.(ادامه)
عادل فردوسی‌پور مجرم شناخته شد
عادل فردوسی‌پور به جرم افترا، محکوم و مجرم شناخته شد. (ادامه)
هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی است؛ خبرنگاری که سال 75 برای رسالت اش به دست گروهک تروریستی طالبان جانش را از دست داد تا روزی به اسم خبرنگاری در تقویم جای گیرد. همین یک سطر کافیست برای اندیشیدن تا تعریف جامعی از خبرنگاری عاید هر خواننده ای شود. حس درد مردم تفریح نیست؛ درد است!
هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی است؛ خبرنگاری که سال 75 برای رسالت اش به دست گروهک تروریستی طالبان جانش را از دست داد تا روزی به اسم خبرنگاری در تقویم جای گیرد. همین یک سطر کافیست برای اندیشیدن تا تعریف جامعی از خبرنگاری عاید هر خواننده ای شود.(ادامه)
۱۲ زخمی براثر واژگونی مینی بوس در گیلان
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: واژگونی مینی بوس در جاده سورتمه شهرستان تالش در غرب استان، ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت.(ادامه)
کوچکترین میهمان دیدار المپیادی‌ها با رهبر انقلاب+ تصویر
مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان یکی دیگر از جوانان نخبه که معتقد بود اجرای نامناسب اجرای اصل ۴۴ و خصوصی سازی ناشی از ابلاغیه سیاست های کلی است، گفتند: در قضیه اصل ۴۴، تفسیریه علت نتیجه نامناسب آن نیست، بلکه علت اصلی، عملکردهاست و من همواره مهمترین منتقد آن عملکردها بوده‌ام و در بسیاری از موارد هم در مقابل اشکال ها ایستاده و آنها را باز گردانده‌ام... جزو منتقدین اجرای نادرست سیاست‌های اصل۴۴ هستم؛ دولت‌ها در این زمینه خوب عمل نکردند/ هنوز عقب‌ماندگی زیادی در کشور داریم(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان یکی دیگر از جوانان نخبه که معتقد بود اجرای نامناسب اجرای اصل ۴۴ و خصوصی سازی ناشی از ابلاغیه سیاست های کلی است، گفتند: در قضیه اصل ۴۴، تفسیریه علت نتیجه نامناسب آن نیست، بلکه علت اصلی، عملکردهاست و من همواره مهمترین منتقد آن عملکردها بوده‌ام و در بسیاری از موارد هم در مقابل اشکال ها ایستاده و آنها را باز گردانده‌ام...(ادامه)
به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد. ماجرای فیلم استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد چه بود؟
به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد.(ادامه)
اولین عکس احمدی نژاد و قالیباف بعد از ملاقات جنجالی‌
متعاقب افشای دیدار دو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، هر دوی آنها در جلسه مجمع حاضر شدند تا اولین تصاویر آنها بعد از این دیدار به دست عکاسان ثبت شود (ادامه)
برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال در انتخابی المپیک
ملی‌پوشان والیبال ایران پس از دریافت هدایایی در هتل فرودگاه امام، صبح امروز (چهارشنبه) عازم روسیه شدند.(ادامه)
اینفوگرافیک/ ۱۰ شهر خنک ایران در تابستان
(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار
استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد.(ادامه)
عکس یادگاری روحانی با خبرنگاران
حسن روحانی رئیس‌جمهور به مناسبت روز خبرنگار در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت به حیاط پاستور آمد و با خبرنگاران عکس یادگاری گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.