.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو


۲۱ مرداد روز ملی دریای خزر، گرامیداشت گنجینه ارزشمند محیط زیست ایران است. ۲۱ مرداد روزملی دریای خزر(يادداشت)
۲۱ مرداد روز ملی دریای خزر، گرامیداشت گنجینه ارزشمند محیط زیست ایران است.(ادامه)
تاریخ آغاز لیگ برتر لو رفت
باشگاه سپاهان از زمان آغاز هفته اول لیگ برتر و رویارویی با شاهین بوشهر خبر داد. (ادامه)
بازنشر/ کشورهای حاشیه دریای خزر در سال ۱۳۸۲ یک کنوانسیون منطقه‌ای حفاظت از محیط زیست دریای خزر" موسوم به "کنوانسیون تهران" را امضاء کردند و در تاریخ ۲۱ مردادماه ۱۳۸۵ لازم الاجرا شدن این معاهده‌نامه را بعنوان یک واقعه مهم زیست محیطی جشن گرفتند. از این رو ۲۱ مردادماه نقطه عطفی در تاریخ همکاری های زیست محیطی در رابطه با دریای خزر محسوب می‌شود. این رو این روز را روز «دریای خزر» نام گذاری شده است. 21مرداد، روز دریای خزر (خبر)
بازنشر/ کشورهای حاشیه دریای خزر در سال ۱۳۸۲ یک کنوانسیون منطقه‌ای حفاظت از محیط زیست دریای خزر" موسوم به "کنوانسیون تهران" را امضاء کردند و در تاریخ ۲۱ مردادماه ۱۳۸۵ لازم الاجرا شدن این معاهده‌نامه را بعنوان یک واقعه مهم زیست محیطی جشن گرفتند. از این رو ۲۱ مردادماه نقطه عطفی در تاریخ همکاری های زیست محیطی در رابطه با دریای خزر محسوب می‌شود. این رو این روز را روز «دریای خزر» نام گذاری شده است. (ادامه)
 بی تردید نقش موثر فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت در هرشهرستان برکسی پوشیده نیست. فرماندار رسانه ای و فرهنگی(يادداشت)
بی تردید نقش موثر فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت در هرشهرستان برکسی پوشیده نیست.(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است..... آخرین جزییات از پرونده شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است.....(ادامه)
در فضیلت عید قربان(يادداشت)
(ادامه)

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده‌های موجود در این کمیته را صادر کرد. پرسپولیس محکوم شد
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده‌های موجود در این کمیته را صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نیروی هوایی ارتش ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار درگذشتگان حادثه روز گذشته در بیشه‌کلای شهرستان محمودآباد، ابعاد و جزئیاتی از این حادثه را تشریح کرد. توضیح نیروی هوایی ارتش در خصوص حادثه محمودآباد
شمال نیوز: نیروی هوایی ارتش ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار درگذشتگان حادثه روز گذشته در بیشه‌کلای شهرستان محمودآباد، ابعاد و جزئیاتی از این حادثه را تشریح کرد.(ادامه)
مهندس سیف اله علی نیا نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور انتخاب شد.
اعضای جدید شورای مرکزی نظام مهندسی معرفی شدند/ علی نیا تنها منتخب مازندرانی در ترکیب این شورا
مهندس سیف اله علی نیا نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور انتخاب شد. (ادامه)
مخالفت هواداران استقلال با بازگشت ابراهیمی
هواداران تیم فوتبال استقلال با بازگشت سابق خود به این تیم مخالفت کردند.(ادامه)
عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد؟
احتمال دارد ایرج عرب پس از جذب بازیکن برزیلی و پایان فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، از مدیریت سرخپوشان استعفا بدهد.(ادامه)
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه با اشاره به دیدار مسیح علی نژاد با مقامات آمریکایی بیان کرد: این سرمایه آمریکایی‌ها است و فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است که بتوانند خانواده‌ها را از آن باز دارند، آنها دستشان خالی است، بانوان در ایران در سایه اسلام منزلت پیدا کردند، ایران مهد توجه به بانوان است. آمریکایی‌ها فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است که بتوانند خانواده‌ها را از آن باز دارند / ایران مهد توجه به بانوان است
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه با اشاره به دیدار مسیح علی نژاد با مقامات آمریکایی بیان کرد: این سرمایه آمریکایی‌ها است و فکر می‌کنند حجاب اختراع جمهوری اسلامی است که بتوانند خانواده‌ها را از آن باز دارند، آنها دستشان خالی است، بانوان در ایران در سایه اسلام منزلت پیدا کردند، ایران مهد توجه به بانوان است.(ادامه)
آغاز اعزام زائران ایرانی به جمرات/ تاکنون 54 کاروان حجاج کشور راهی جمرات شده‌اند
مسئول اطلاع رسانی ستاد حج امسال با اعلام اینکه اعزام زائران ایرانی به جمرات از ساعت 10 صبح به وقت عربستان آغاز شده است، ابراز داشت: تا کنون بیش از 54 کاروان زائران ایرانی راهی جمرات شده‌اند.(ادامه)
قرارداد استراماچونی و دستیارانش ثبت شد
قرارداد کادرفنی استقلال در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد.(ادامه)
اعمال شب و روز عید قربان
شب دهم ماه ذی‌الحجه از شب‌های پربرکت و از چهار شبی است که شب زنده‌داری در آنها مستحب است و درهای آسمان در آن زمان گشوده می‌شود.(ادامه)
دو زمان پیشنهادی برای دربی تهران
با وجود اینکه زمان آغاز رقابت های لیگ برتر نوزدهم مشخص نشده است اما مسئولان سازمان لیگ در حال نهایی کردن زمان دربی پایتخت هستند.(ادامه)
به دنبال حادثه درگیری روز شنبه در محمود آباد، دادستان نظامی استان مازندران توضیحاتی در این باره ارائه کرد. بازداشت چند تن از کارکنان پایگاه هوایی ارتش در رابطه با حادثه محمودآباد
به دنبال حادثه درگیری روز شنبه در محمود آباد، دادستان نظامی استان مازندران توضیحاتی در این باره ارائه کرد.(ادامه)
مردم تا سه‌شنبه در خزر شنا نکنند/ توصیه‌های هواشناسی به کشاورزان شمالی
امین حسین نقشینه با اشاره به بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر به کشاورزان این مناطق توصیه کرد، اقدامات لازم را برای حفاظت از محصولاتشان به کار بندند.(ادامه)
جدول/ قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار
(ادامه)
راه استجابت سریع دعا در روز عرفه
در روایات آمده است اگر کسی نتوانست از روز و شب ماه رمضان بهره ببرد، روز عرفه را دریابد.(ادامه)
عکس/ ورزشگاه نساجی نو نوار شد
ورزشگاه وطنی قائمشهر پس از الزامات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، آخرین مراحل آماده‌سازی خود برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر را طی می‌کند.(ادامه)
تشکیل ستاد راهبری ایمنی تردد جاده‌ای در مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از تشکیل ستاد راهبری ایمنی تردد جاده‌ای در قالب تیم مشترک راهداری و پلیس راه در استان خبر داد.(ادامه)
جانباز سوادکوهی به خیل شهدا پیوست
غلام‌علی خسروی‌ولوکشی از جانبازان 25 درصد شهرستان سوادکوه به خیل شهدا پیوست.(ادامه)

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره رمز کارت‌های سوخت گفت: به مدت یک ماه شرایطی فراهم شده که رمز همه کارت‌های سوخت موجود به چهار رقم آخر کد ملی فردی که اسمش روی کارت سوخت ثبت شده، باز گردد. بنابراین افراد می‌توانند با مراجعه به جایگاه سوخت و وارد کردن چهار رقم آخر کد ملی خود، آن را فعال کنند. رمز کارت‌های سوخت، چهار رقم آخر کد ملی فرد است
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره رمز کارت‌های سوخت گفت: به مدت یک ماه شرایطی فراهم شده که رمز همه کارت‌های سوخت موجود به چهار رقم آخر کد ملی فردی که اسمش روی کارت سوخت ثبت شده، باز گردد. بنابراین افراد می‌توانند با مراجعه به جایگاه سوخت و وارد کردن چهار رقم آخر کد ملی خود، آن را فعال کنند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم..... فولادی : مسئولان ناکارآمد استعفا دهند / چپ و راست هیچ فرقی نمی‌کند / نظام ، مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه مهم است
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم.....(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۰ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۷۱ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۳۰۰۰تومان است.(ادامه)
جاده چالوس فردا بعد از ظهر یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودرو‌ها، جاده چالوس فردا دوشنبه ۲۱ مرداد ماه به مناسبت عید قربان یک طرفه می‌شود.(ادامه)
عکس/ حضور بشار اسد در نماز عید قربان
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نماز عید قربان مسجد افرم دمشق حضور یافت.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۲۰ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۲۰
قیمت دلار امروز ۲۰ مرداد ۹۸ به ۱۲ هزار تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.