.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان مازندران با صدور اطلاعیه ای از خانواده های حجاج مازندرانی خواست تا .... اطلاعیه مهم اداره کل فرودگاههای مازندران درباره بازگشت حجاچ
شمال نیوز : روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان مازندران با صدور اطلاعیه ای از خانواده های حجاج مازندرانی خواست تا .... (ادامه)
آشپزی کردن آقای وزیر برای خانواده‌اش +عکس
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با انتشار این عکس نوشت: بفرمایید ناهار برنامه‌ی بعضی جمعه‌های ما این طوریه که آشپزی (انتخاب غذا با بچه‌ها) و شستن ظرف‌ها و ... با من هست، انصافا هم خوشمزه درست می‌کنم. می‌تونید بپرسید!(ادامه)
رژیم گیاهخواری برای کاهش وزن
آیا نمی‌توانید ۱۰ پوند اضافه وزن باقی مانده‌تان را کم کنید؟ یا کلا در کاهش وزن مشکل دارید؟ احساس شما را درک می‌کنیم. زمستان، فصل مناسبی برای اینکار نیست. شاید گیاهخواری، مشکل شما را حل کند.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۶ مرداد
(ادامه)
شمال نیوز : محمد دامادی گفت:کسانی که ادعا می کنند من غایب ترین نماینده بوده ام ادعاهایشان را ثابت کنند. .... دامادی : همکارانم در کمیسیون تلفیق غفلت کردند و طرح انتقال آب خزر تصویب شد / غایب ترین نماینده مجلس نیستم / جلسه شنبه مجلس در دفاع از مازندرانیها و شمالی ها شنبه طلایی خواهد بود!
شمال نیوز : محمد دامادی گفت:کسانی که ادعا می کنند من غایب ترین نماینده بوده ام ادعاهایشان را ثابت کنند. ....(ادامه)
امروز آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور
داوطلبان مجاز کنکور سراسری ۹۸ تا پایان امروز شنبه برای تکمیل فرم انتخاب رشته مهلت دارند.(ادامه)
آتش زدن کاه و کلش مزارع شالیزاری و گندم بعد از برداشت محصول ، سنتی قدیمی و مرسوم است که برخی از کشاورزان شمالی همچنان انجام می دهند ، سوزاندنی مرسوم و اشتباه که موجب شوری و از بین رفتن مواد آلی خاک می شود و علاوه بر آسیب رساندن به خاک و آلوده کردن هوا، احتمال گسترش آتش به دیگر نقاط از جمله مراتع و جنگل‌ها را افزایش می‌دهد. این آتش سوزی‌ها علاوه بر اینکه چهره نازیبایی از طبیعت نشان می‌دهند باعث بروز مشکلات زیست محیطی زیادی برای مردم و اکوسیستم منطقه و همپنین وارد آمدن خسارات اقتصادی می‌شود و گاهی آتش به مزارع همسایه نیز سرایت کرده و با سوزاندن خوشه‌های طلایی حداقل باعث خسارات مالی و روحی جبران ناپذیری می شود آتش زدن کاه و کلش در مزارع شهرستان ساری(خبر)
آتش زدن کاه و کلش مزارع شالیزاری و گندم بعد از برداشت محصول ، سنتی قدیمی و مرسوم است که برخی از کشاورزان شمالی همچنان انجام می دهند ، سوزاندنی مرسوم و اشتباه که موجب شوری و از بین رفتن مواد آلی خاک می شود و علاوه بر آسیب رساندن به خاک و آلوده کردن هوا، احتمال گسترش آتش به دیگر نقاط از جمله مراتع و جنگل‌ها را افزایش می‌دهد. این آتش سوزی‌ها علاوه بر اینکه چهره نازیبایی از طبیعت نشان می‌دهند باعث بروز مشکلات زیست محیطی زیادی برای مردم و اکوسیستم منطقه و همپنین وارد آمدن خسارات اقتصادی می‌شود و گاهی آتش به مزارع همسایه نیز سرایت کرده و با سوزاندن خوشه‌های طلایی حداقل باعث خسارات مالی و روحی جبران ناپذیری می شود(ادامه)
ریزش کوه در دوهزار تنکابن 2کشته و مجروح برجای گذاشت
معاون امداد و نجات هلال احمر استان مازندران گفت: ریزش کوه در دوهزار تنکابن یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.(ادامه)
دیدار سردار سلیمانی با خانواده بسیجی شهید عسکری
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با خانواده طلبه بسیجی شهید عسکری خادمی در ساری دیدار کرد.(ادامه)
سه شازده قجری در یک قاب! +عکس
این تصویر، مربوط به دوران سلطنت احمدشاه نیست؛ بلکه دوره‌ای را نشان می‌دهد که او، زغوغای جهان فارغ، کودکی شیرینی را سپری می‌کرد. احمد شاه در این عکس، به دوربین سلام نظامی می‌دهد و برادرش، محمدحسن میرزا که بعد‌ها ولیعهد او شد، سمت چپ و خواهرش خدیجه بیگم، سمت راست او ایستاده است. (ادامه)
عکس/ حمل پراید با نیسان!
(ادامه)
در آستانه فصل جدید لیگ برتر خبری به گوش می‌رسد که می‌تواند شوک تازه‌ای به تلویزیون ایران باشد. تماشای لیگ با صدای عادل، اما نه در صدا و سیما!
در آستانه فصل جدید لیگ برتر خبری به گوش می‌رسد که می‌تواند شوک تازه‌ای به تلویزیون ایران باشد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: حقوق مردم را خداوند به آنها مرحمت کرده است، در قوه قضائیه موضوع صیانت از حقوق مردم وجود دارد چرا که یکی از وظایف خود را صیانت از حقوق مردم می دانیم تا کسی به این حق تعدی نکند. صیانت از حقوق مردم یکی از وظایف قوه قضائیه است/ دولتمردان در جریان مسائل و مشکلات بخش خصوصی قرار بگیرند(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: حقوق مردم را خداوند به آنها مرحمت کرده است، در قوه قضائیه موضوع صیانت از حقوق مردم وجود دارد چرا که یکی از وظایف خود را صیانت از حقوق مردم می دانیم تا کسی به این حق تعدی نکند.(ادامه)
اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی نشان می‌دهد که هم برخی دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری ها و هم برندهای مشهور خصوصی در بین بدهکاران قرار دارند. انتشار فهرستی از بزرگترین بدهکاران بانکی / از شهرداری مشهد تا مجتمع فولاد / پای یک خیریه هم در میان است!(خبر)
اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی نشان می‌دهد که هم برخی دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری ها و هم برندهای مشهور خصوصی در بین بدهکاران قرار دارند.(ادامه)
شمال نیوز: اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در حالی در بیمارستان شفا بابلسر بستری شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است ..... فرماندار بابلسر در بیمارستان بستری شد
شمال نیوز: اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در حالی در بیمارستان شفا بابلسر بستری شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است .....(ادامه)
یک شهردار دیگر هم دستگیر شد
وی به دلیل اتهام موارد مالی و اداری شب گذشته دستگیر و تحویل مقامات قضائی استان داده شده است.(ادامه)
والدین مطلقه‌ای که قصد ازدواج مجدد دارند، بخوانند
مشاور رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ایران در حوزه سلامت با بیان اینکه فرزندان در دوران کودکی (کمتر از شش سالگی) و بزرگسالی (پس از ۲۰ سالگی) راحت‌تر با ازدواج مجدد والدین خود بعد از طلاق کنار می‌آیند، گفت: بدترین سن پذیرش ازدواج مجدد والدین برای فرزندان دوران "نوجوانی" است که البته نوع رفتار و نحوه برخورد همسر جدید والدین با فرزند در پذیرش تفکر فرزند خانواده بی‌تاثیر نیست.(ادامه)
در سال ۱۳۸۷ به ازای هر ۸ ازدواج یک طلاق داشتیم که در سال ۱۳۹۷ این عدد به ۱/۳ ازدواج یک طلاق کاهش یافته است آمار نگران کننده ازدواج و طلاق در یک دهه اخیر
در سال ۱۳۸۷ به ازای هر ۸ ازدواج یک طلاق داشتیم که در سال ۱۳۹۷ این عدد به ۱/۳ ازدواج یک طلاق کاهش یافته است(ادامه)
زمان واریز یارانه مرداد اعلام شد
یارانه‌های نقدی ساعت ۲۴ روز شنبه همزمان با ۲۶ مرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
 بعد از رضایت خانواده میترا استاد این سوال مطرح شده که اکنون چه اتفاقی برای نجفی، شهردار اسبق تهران میفتد؟ نجفی کی از زندان آزاد می‌شود؟
بعد از رضایت خانواده میترا استاد این سوال مطرح شده که اکنون چه اتفاقی برای نجفی، شهردار اسبق تهران میفتد؟(ادامه)
رضیان:حجم بالای برنج از هند وارد شده است
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس با اشاره به ممنوعیت واردات برنج گفت: متاسفانه حجم بالای برنج از هند وارد شده است.(ادامه)
ایرج عرب استعفا کرد
مدیرعامل پرسپولیس از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین ضیافت‌واره ملی و بین‌المللی ۱۰ هزار شهید گمنام ایران و شهدای خط مقاومت با حضور سردار قاسم سلیمانی در آمل برگزار می‌شود..... سردار قاسم سلیمانی به مازندران می‌آید + برنامه ها
شمال نیوز : نخستین ضیافت‌واره ملی و بین‌المللی ۱۰ هزار شهید گمنام ایران و شهدای خط مقاومت با حضور سردار قاسم سلیمانی در آمل برگزار می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان استان مازندران بدانند ، وقت برای دعوا و بگو مگوهای فردی و اختلاف با رئیس سازمان محیط زیست بسیار است و این فرصت ارزشمند برگزاری همایش ملی دریای خزر را نمی بایست با لج بازی از بین برد ..... صف آرائی نمایندگان مازندران و کلانتری همزمان با همایش ملی خزر / نمایندگان دعوت نشدند یا تحریم کردند ؟ / وقتی منافع ملی فدای کشمکش های سیاسی و اختلافات فردی می شود !
شمال نیوز : نمایندگان استان مازندران بدانند ، وقت برای دعوا و بگو مگوهای فردی و اختلاف با رئیس سازمان محیط زیست بسیار است و این فرصت ارزشمند برگزاری همایش ملی دریای خزر را نمی بایست با لج بازی از بین برد .....(ادامه)
تصمیم قاطع برای جلوگیری از آلودگی دریا خزر گرفته نشد
استاندار مازندران با اعلام اینکه سهم کشورها در ارتباط با آلودگی‌های دریای خزر مشخص است، گفت: تصمیم قاطع برای جلوگیری از آلودگی دریا خزر در کشورهای حاشیه گرفته نشده است.(ادامه)
مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۸ تمدید شد
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت انتخاب رشته در کنکور ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد تمدید شد و این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود.(ادامه)
استقلال با پنج گل به استقبال لیگ رفت
آبی پوشان تهرانی موفق شدند با پنج گل برابر حریف خود به برتری برسند.(ادامه)
16 روز تا حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا
دو تیم بزرگ پایتخت فرصت زیادی برای پرداخت بدهی‌های خود ندارند.(ادامه)
کلانتری: اراده سیاسی برای تحویل سالم خزر به نسل‌های آینده وجود ندارد
رئیس سازمان محیط زیست با اعلام اینکه اراده سیاسی لازم برای حاکمان دریای خزر برای تحویل سالم این دریا به نسل‌های بعد وجود ندارد، گفت: تکنولوژی می‌تواند زمینه نجات خزر را فراهم کند.(ادامه)
عدم دعوت از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در همایش ملی خزر
رئیس مجمع نمایندگان مجلس مازندران گفت: در همایش ملی دریای خزر شهرستان بابلسر دعوت نبودم.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.889 seconds.