.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ بارش باران در منا‎
وزش باد و بارش باران و نسیم بهاری در منا ، لطافت بهاری را برای دقایقی به حجاج بیت الله الحرام هدیه کرد و طراوت خاصی به این سرزمین بخشید.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۲ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۵۷ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۰۵۰۰تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مجریان طرح، از آن زمان تا امروز، دست کم سه بار مطالعه تکمیلی روی این اَبَرآرزوی پیمانکاران انجام شده، اما مشخص نیست با وجود صرف هزینه های گزاف مطالعاتی در این سال ها، چرا باز هم مجلس شورای اسلامی در اقدامی مبهم و پرسش برانگیز مبلغ 5 میلیارد تومان برای مطالعه مجدد.... از « عوام فریبی » و « باج دادن » تا « حق السکوت » برای اجرای طرح انتقال آب خزر به سمنان !
شمال نیوز : به گفته مجریان طرح، از آن زمان تا امروز، دست کم سه بار مطالعه تکمیلی روی این اَبَرآرزوی پیمانکاران انجام شده، اما مشخص نیست با وجود صرف هزینه های گزاف مطالعاتی در این سال ها، چرا باز هم مجلس شورای اسلامی در اقدامی مبهم و پرسش برانگیز مبلغ 5 میلیارد تومان برای مطالعه مجدد....(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز ملی تشکل‌ها
استاندار مازندران به مناسبت ۲۲ مردادماه روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی پیامی صادر کرد.(ادامه)
غرق شدن 2 جوان روز گذشته در دریای مازندران
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: روز دوشنبه 21 مرداد ماه یک جوان ۱۵ساله در بخش ساحل خصوصی شاهین خزر جویبار و جوانی۱۷ ساله در محدوده طرح جمشیدآباد شهرستان عباس‌آباد مازندران در دریا غرق شدند.(ادامه)
تردد نیمه‌سنگین خودروها در محور هراز
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: شاهد تردد نیمه‌سنگین خودروها در برخی از مقاطع محور هراز هستیم و در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر تردد به‌صورت عادی جریان دارد.(ادامه)
پیش بینی بارش باران در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز نیمه ابری همراه با بارندگی و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودرو وارداتی در بازار
(ادامه)
بیرانوند از دربی محروم می‌شود؟
اگر محرومیت تازه بیرانوند درباره بازی سپاهان و پرسپولیس هم محاسبه شود، محرومیت او به ۴ بازی افزایش می‌یابد و به این ترتیب شهرآورد تهران را از دست می‌دهد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ پلنگ ایرانی در بوشهر
پلنگ ایرانی هنگام رهاسازی منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم تنگ باهوش بخش بوشکان شهرستان دشتستان استان بوشهر. (ادامه)
عکس/ مغازه‌ای که همه کلید آن را دارند!
صاحب یک بقالی در روستای قوزلو از توابع ملکان آذربایجان شرقی میگه: شاید وقتی نیستم مردم چیزی لازم داشته باشن. واسه همین ۱۵۰ تا کلید ساختم به همه دادم. خودشون درو باز میکنن هرچی لازم دارن برمیدارن پولشو میذارن تو دخل یا توی دفتر مینویسن.(ادامه)
مشهورترین داور زن ایرانی +عکس
گلاره ناظمی، مشهورترین داور زن ایرانی به حساب می‌آید که طی چند ماه گذشته قضاوت‌های حساسی را در دنیای فوتسال برعهده داشته است، این بانوی ایرانی، داور سوم مسابقه فینال جام ملت‌های اروپا میان اسپانیا و پرتغال بود، او حتی پیش از این قضاوت فینال المپیک جوانان آرژانتین را بر عهده داشت.(ادامه)
بازی فوتسال نوشهر و سمنان در ثانیه های آخر ناتمام ماند
بازی تیم موج سواران نوشهر برابر تیم شهرداری سمنان درچارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال در ثانیه های آخر ناتمام ماند.(ادامه)
شمال نیوز : او در دولت یازدهم به وزارت ورزش و جوانان رفت و معاون وزیر ورزش شد و سپس در دولت دوازدهم به عنوان استاندار گلستان منصوب شد.... مسئولیت جدید مناف هاشمی در پایتخت + سوابق تحصیلی و اجرایی
شمال نیوز : او در دولت یازدهم به وزارت ورزش و جوانان رفت و معاون وزیر ورزش شد و سپس در دولت دوازدهم به عنوان استاندار گلستان منصوب شد....(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۲۲ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۲۲
قیمت دلار امروز ۲۲ مرداد ۹۸ به ۱۲ هزار تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
چهره خشمگین استراماچونی پیش از دیدار استقلال +عکس
استراماچونی پیش از دیدار دوستانه استقلال و پیکان با چهره خشمگین و ناراحت شکار عکاسان شد. استقلال این بازی را ۲-۰ باخت.(ادامه)
فوت زائر گلستانی در منا
جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان از فوت زائر گلستانی در منا خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل محیط زیست مازندران گفت : اکثر مجتمع های تفریحی و آموزشی مستقر در مازندران فاقد مراکز تصفیه فاضلاب هستند که با اذن معاون اول رییس جمهور به این موضوع ورود پیدا کرده و با واحدهای متخلف برخورد می کنیم.
.... مجتمع های تفریحی و آموزشی ، محیط زیست استان را دچار چالش های بزرگ کرده است
شمال نیوز : مدیرکل محیط زیست مازندران گفت : اکثر مجتمع های تفریحی و آموزشی مستقر در مازندران فاقد مراکز تصفیه فاضلاب هستند که با اذن معاون اول رییس جمهور به این موضوع ورود پیدا کرده و با واحدهای متخلف برخورد می کنیم. ....(ادامه)
۶ راهکار برای کنترل میل فراوان به شیرینی
پژوهش‌ها نشان می‌دهد افرادی که نزدیک به زمان خواب خوراکی‌های پُرقند و پُرکالری مصرف می‌کنند بیشتر در معرض اضافه وزن و چاقی‌اند.(ادامه)
عکس/ ماشین عروس غول پیکر
ماشین عروس جالب زوج جوانی در استان چهار محال و بختیاری را می‌بینید.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی سه شنبه ۲۲ مرداد
(ادامه)
پدر شهید یوسفی به فرزند شهیدش پیوست
بابا علی یوسفی پدر شهید شعبان یوسفی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بهشهر به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
کل‌کل استقلال پرسپولیس در آمریکا! +عکس
کانال تلگرامی مشاهدات دانشجویان و دانش‌آموختگان مسلمان ایرانی از آمریکا تصویری از "کل‌کل استقلال پرسپولیس در یکی از رستوران‌های آمریکا" را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
آخرین حریف تدارکاتی استقلال در پیش فصل
تیم فوتبال عقاب آخرین حریف تدارکاتی استقلال پیش از شروع لیگ نوزدهم خواهد بود.(ادامه)
بازداشت چند نفر درارتباط با ماجرای حادثه محمودآباد
عصر روز شنبه به‌دنبال تعرض به حریم پادگان نیروی‌هوایی در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد و ورود غیر‌قانونی به باند فرودگاه که با قصد خلع سلاح عوامل انتظامی پادگان نیروی‌هوایی بیشه‌کلاه محمودآباد انجام شد، دو نفر کشته شدند. (ادامه)
حذف تاریخی منصوریان و ذوب آهن از آسیا
در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان شکست سنگینی را متحمل شد. (ادامه)
شمال نیوز: احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره آخرین جلسه مجمع ارائه کرد..... واکنش توئیتری احمد توکلی به شایعه جدال لفظی‌اش با آملی لاریجانی در جلسه مجمع تشخیص
شمال نیوز: احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره آخرین جلسه مجمع ارائه کرد.....(ادامه)
جسد زن کوهنورد گم‌شده در قله دماوند پیدا شد
رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر گفت: پس از اعزام تیم‌های جست‌وجو برای نجات کوهنورد مفقود شده، جسد خانم دولتخواه در ارتفاع ٥١٠٠ متری شناسایی شد و عملیات انتقال جسد به ارتفاع پائین آغاز شده است (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.