.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۲۶ مرداد را مشاهده می‌کنید. در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.
جدول تازه‌ترین قیمت تلفن همراه در بازار
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۲۶ مرداد را مشاهده می‌کنید. در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. (ادامه)
جزئیات جدید درباره ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کسانی که قبلا در سامانه‌های اعلام‌شده تقاضای خود را برای کارت سوخت ثبت کرده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند، گفت: برای پیگیری کارت سوخت خود از طریق سایت EPOLICE.IR اقدام کنید.(ادامه)
جدیدترین قیمت خودرو‌های پر فروش در ۲۶ مرداد ۹۸ +جدول
(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: نگاه حمایتی از سوی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی از این دانشگاه وجود ندارد. ....
رئیس دانشگاه کشاورزی ساری به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم شد
شمال نیوز: رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: نگاه حمایتی از سوی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی از این دانشگاه وجود ندارد. .... (ادامه)
بهار پر باران برای مازندرانی‌ها
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از افزایش ۷۵ درصدی بارش باران نسبت به مدت مشابه پارسال در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : غفاری تصریح کرد: با الکترونیکی شدن صورتحساب‌های مشترکان برق  از هزینه‌های زائد و هنگفت صدور قبوض جلوگیری و هزینه‌های حاصل از صرفه‌جویی‌ها در سرفصل‌های بهسازی شبکه‌های توزیع برق هم استانی‌های عزیز سرمایه‌گذاری خواهد شد..... حذف کامل قبض‌های کاغذی برق از اول شهریور ماه در مازندران
شمال نیوز : غفاری تصریح کرد: با الکترونیکی شدن صورتحساب‌های مشترکان برق از هزینه‌های زائد و هنگفت صدور قبوض جلوگیری و هزینه‌های حاصل از صرفه‌جویی‌ها در سرفصل‌های بهسازی شبکه‌های توزیع برق هم استانی‌های عزیز سرمایه‌گذاری خواهد شد.....(ادامه)
حکم استیناف مدیرعامل پیشین استقلال صادر شد
کمیته استیناف حکم نهایی سیدرضا افتخار مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال را صادر کرد.(ادامه)
قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۵/۲۶ +جدول
(ادامه)
روبوسی با حجاج بیمار ممنوع
مدیر گروه پیشگیری بیماری‌های واگیردار علوم پزشکی مازندران از انتقال بیماری واگیر از سوی حجاج بیمار به دیگران خبر داد.(ادامه)
اطلاعیه قطع آب در ساری
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به دلیل اتصال خطوط انتقال آب در کوچه نادمیان ساری آب آشامیدنی این منطقه قطع می‌شود.(ادامه)
حریفِ خاص استقلال در آغاز لیگ
پیشکسوت آبی پوشان گفت: ماشین سازی نه تنها اولین حریف فصل استقلال است، بلکه اولین حریف رسمی استراماچونی هم می‌باشد و به همین دلیل این بازی بسیار حساس است.(ادامه)
تصاویر: تار و پود حصیربافی گلستان
وارد خانه قدیمی در روستای مزنگ شدم پیرمردی که داخل حیاط خانه کوچکش در حال حصیربافی بود. محسن سادات مزنگی پیرمردی مهربان و سخت کوش که با لهجه شیرینش اینگونه تعریف کرد که از ۱۴ سالگی کنار پدرش حصیر بافی را یاد گرفت و اکنون که ۷۰ سال سن دارد همچنان با عشق و علاقه هنر خود را با وجود مشکلات زیادی زنده نگه داشته است.(ادامه)
۵۵ پروژه راه و شهرسازی هفته دولت در مازندران بهره برداری می شود
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: به منظور گرامیداشت هفته دولت ، ۵۵ پروژه راه و شهرسازی با هزینه ای بالغ بر ۶۷۲ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : این رویداد در حالی با حضور مسئولان ارشد استانی و میهمانان ملی و حضور پر شور مردم در ساحل بابلسر برگزار شد که سفیران و نمایندگان برخی کشورهای خارجی نیز در پاکسازی ساحل مشارکت داشتند که بازخورد بسیار خوبی در پی داشت..... برگزاری نخستین رویداد پاک ورزی ساحلی ایران در مازندران/ پنجشنبه پرکار معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان
شمال نیوز : این رویداد در حالی با حضور مسئولان ارشد استانی و میهمانان ملی و حضور پر شور مردم در ساحل بابلسر برگزار شد که سفیران و نمایندگان برخی کشورهای خارجی نیز در پاکسازی ساحل مشارکت داشتند که بازخورد بسیار خوبی در پی داشت.....(ادامه)
یارانه مردادماه امشب واریز می شود
صدو دومین مرحله واریز یارانه نقدی مربوط به مرداد امسال ساعت ۲۴ امشب (۲۶ مرداد۹۸) به حساب سرپرستان واریز می‌شود.(ادامه)
جدول/ کاهش نرخ ۱۸ ارز در بازار بین بانکی
در حالی در روز جاری نرخ ۴۷ ارز از سوی بانک مرکزی اعلام شد که نرخ ۱۸ ارز با کاهش مواجه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد با بیان اینکه ما باید کاری بکنیم که تولید صرفه اقتصادی داشته باشد، بیان کرد: یعنی از دام گرفته تا علوفه وسایر ملزومات در داخل کشور تولید شود. عمده خرید در کشور ما که دائم نیز بر تولید آن تاکید می‌شود بحث تولید گندم است.... پرداخت یارانه آخر و عاقبت ندارد/ مرغی که مردم 15 هزار تومان خریداری می‌کنند برای مرغدار صرف ندارد
شمال نیوز : نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد با بیان اینکه ما باید کاری بکنیم که تولید صرفه اقتصادی داشته باشد، بیان کرد: یعنی از دام گرفته تا علوفه وسایر ملزومات در داخل کشور تولید شود. عمده خرید در کشور ما که دائم نیز بر تولید آن تاکید می‌شود بحث تولید گندم است....(ادامه)
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد..... توجه به صنايع مادر ، كليد توسعه استان مازندران است
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد.....(ادامه)
شمال نیوز : دختر دکتر بسکی تصریح کرد: امروز علاقمندان به طبیعت برای آرامش روح دکتر بسکی در طبیعت و جنگل‌های اطراف نهال و یا درخت غرس کردند تا در سال‌های آینده شاهد احیا طبیعت برای نسل آینده باشیم..... پدر طبیعت ایران درگذشت + تصاویر مراسم تشییع
شمال نیوز : دختر دکتر بسکی تصریح کرد: امروز علاقمندان به طبیعت برای آرامش روح دکتر بسکی در طبیعت و جنگل‌های اطراف نهال و یا درخت غرس کردند تا در سال‌های آینده شاهد احیا طبیعت برای نسل آینده باشیم.....(ادامه)
عکس/ درگیری طارمی و یارانش با داور
در دیدار ریوآوه در لیگ پرتغال، مهدی طارمی و یارانش با داور درگیر شدند که با مداخله سرمربی تیمشان خاتمه یافت.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
دریای مازندران ۲۱ غریق داشت/ نجات ۹۲۶ نفر از غرق شدن
رئیس هیئت نجات غرق مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ نفر در دریای مازندران غرق شدند، گفت: از این تعداد سه نفر زن و ۱۸ نفر مرد بودند.(ادامه)
ضرورت برنامه ریزی برای استقبال از حجاج مازندرانی
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: خانواده زائران قبل اطمینان از برنامه جدید پرواز‌ها برای استقبال ازحجاج به فرودگاه مراجعه نکنند.(ادامه)
سفرهای تابستانی به اوج خود رسید
رئیس پلیس راه مازندران گفت: سفرهای تابستانی به اوج خود رسید.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۶ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۷۸ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۶ هزار تومان است.(ادامه)
عکس/ یکی از نمادهای زیبای شهر تهران
سردر باغ ملی، از بناهای به جا مانده از دوره قاجار می‌باشد که در سال‌های ۱۳۰۱ تا ۱۳۰۴ توسط حسین‌علی‌بیک‌تهرانی نوسازی شده و اکنون یکی از نمادهای شهر تهران است.(ادامه)
جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد درمازندران برگزار می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با روز عیدغدیر خم در امامزادگان استان برگزار می شود.(ادامه)
هوای مازندران گرم‌تر می‌شود
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز شنبه ۲۶ مرداد ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۲۶ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۲۶
قیمت دلار امروز ۲۶ مرداد ۹۸ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.641 seconds.