.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برانکو مقصر اصلی ناکامی الاهلی
مربیان و بازیکنان عربستانی، برانکو را دلیل اصلی ناکامی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا می دانند.(ادامه)
پایان زندگی ۱۹ نفر در آب‌های ساحلی مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۱۹ نفر از اول خرداد امسال تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند.(ادامه)
قیمت خودرو‌های پرفروش در ۲۴ مرداد ۹۸ +جدول
(ادامه)
عکس/ حمل پراید با نیسان!
بدون شرح ...(ادامه)
اسامی بازیکنان محروم لیگ برتر اعلام شد
کمیته مسابقات اسامی محرومان باشگاهی از فصل گذشته را اعلام کرد.(ادامه)
مراسم روز ملی دریای خزر در بابلسر آغاز به کار کرد
همایش گرامیدشت روز ملی دریای خزر با حضور سفرای کشورهای همسایه، مسئولان کشوری و استان در بابلسر آغاز به کار کرد.(ادامه)
دریای خزر منطقه صلح و دوستی تبدیل شود
سفیر جمهوری قزاقستان در ایران گفت: دریای خزر باید به منطقه صلح، همسایگی خوب و دوستی تبدیل شود و این نشانه اهمیت آن است.(ادامه)
جدول/ خودروهای ۲۰۰ میلیونی در بازار
(ادامه)
شمال نیوز : بازداشت پوری حسینی در حالی دیروز رقم خورد که بسیاری از پرونده های او  نزدیک به  پنج سال معطل ودچار اطاله شده بود ..... «رئیس سازمان خصوصی سازی» چرا بازداشت شد ؟ + جزئیات اتهامات
شمال نیوز : بازداشت پوری حسینی در حالی دیروز رقم خورد که بسیاری از پرونده های او نزدیک به پنج سال معطل ودچار اطاله شده بود .....(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۴ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۵۶۰۰تومان است.(ادامه)
جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس فردا جمعه ۲۵ مردادماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۲۴ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۲۴
قیمت دلار امروز ۲۴ مرداد ۹۸ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
پیش بینی افزایش دما در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رژیم غذایی که طول عمر را افزایش می‌دهد
محققان در مطالعات جدید خود دریافتند، داشتن یک رژیم غذایی حاوی «فلاونوئید» می‌تواند خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش دهد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)

مسعود استاد با انتشار آیه‌ 134 سوره آل‌عمران در صفحه اینستاگرامش خبر داد پدر و مادر و خواهرزاده‌اش اعلام گذشت کرده‌اند. در متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام مسعود استاد گفته شده با پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و دو وکیلشان تصمیم به گذشت گرفتند. جزئیات بخشش محمدعلی نجفی توسط اولیای دم میترا استاد
مسعود استاد با انتشار آیه‌ 134 سوره آل‌عمران در صفحه اینستاگرامش خبر داد پدر و مادر و خواهرزاده‌اش اعلام گذشت کرده‌اند. در متن منتشرشده در صفحه اینستاگرام مسعود استاد گفته شده با پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و دو وکیلشان تصمیم به گذشت گرفتند.(ادامه)
او یک بار دیگر هم مدعی شده بود: «اخیرا مقامی در وزارت اطلاعات متعرض فیلم «قلاده‌های طلا» شده بود. آن روز که این فیلم ساخته شد، من در شورای پروانه نمایش شاهد بودم که دوستان وزارت اطلاعات آمدند و نظرات کارشناسی خود را دادند و نظرات هنری را هم دوستان سینمایی دادند و فیلم اکران شد. وظیفه وزارت اطلاعات این است که ابتذال و انحراف فرهنگی را در معاونت فرهنگی شناسایی کند... همه شاکیان حسن عباسی؛ کدام حرف او برایش گران تمام شد؟
او یک بار دیگر هم مدعی شده بود: «اخیرا مقامی در وزارت اطلاعات متعرض فیلم «قلاده‌های طلا» شده بود. آن روز که این فیلم ساخته شد، من در شورای پروانه نمایش شاهد بودم که دوستان وزارت اطلاعات آمدند و نظرات کارشناسی خود را دادند و نظرات هنری را هم دوستان سینمایی دادند و فیلم اکران شد. وظیفه وزارت اطلاعات این است که ابتذال و انحراف فرهنگی را در معاونت فرهنگی شناسایی کند...(ادامه)
اطلاعیه درباره زمان جشن قهرمانی‌های پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بعد از نهایی شدن برنامه‌ها، زمان قطعی جشن قهرمانی‌های پرسپولیس اعلام خواهد شد. تاریخ‌های اعلام شده کنونی نیز از سوی باشگاه نبوده و گمانه‌زنی رسانه‌ای هستند.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
نشانه‌های افراد «کم خون» چیست؟
رئیس انجمن متخصصان داخلی گفت: معمولا فردی که دچار کم‌خونی است، رنگ‌پریده و زردرنگ است، تپش قلب داشته، عصبی و دارای لرزش بدن است و قادر به انجام کارهای روزمره خود نیست.(ادامه)
امروز آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور
مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور سراسری سال ۹۸ تا پایان امروز پنج‌شنبه ۲۴ مردادماه است.(ادامه)
عکس/ برنامه هفته اول بازی های لیگ برتر
پس از کش و قوس فراوان برنامه بازی های هفته اول لیگ برتر نوزدهم از سوی سازمان لیگ اعلام شد.(ادامه)
عکسی قدیمی از علی لاریجانی و محسن رضایی با تیپ‌های متفاوت
در تصویر زیر علی لاریجانی و محسن رضایی را در سال‌های دور با تیپ‌های متفاوت می‌بینید.(ادامه)
مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به صدور برگه تشخیص مالیاتی به مبلغ 187 میلیون تومان برای یک پزشک در استان گفت: پزشکان مکلف به دریافت کارت‌خوان هستند و عدم تمکین آن فرار مالیاتی محسوب می‌شود. تشریح طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در مازندران
مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به صدور برگه تشخیص مالیاتی به مبلغ 187 میلیون تومان برای یک پزشک در استان گفت: پزشکان مکلف به دریافت کارت‌خوان هستند و عدم تمکین آن فرار مالیاتی محسوب می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج در مازندران با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.


۵۱۶ طرح محرومیت زدایی در مازندران افتتاح شد
شمال نیوز: ۵۱۶ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بسیج در مازندران با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن بحث بررسی موضوع بازنگری در قانون اساسی، در نتیجه بیانات مقام معظم رهبری و رایزنی‌های انجام شده از سوی نمایندگان خبر داد..... یوسفیان ملا : موضوع بازنگری قانون اساسی در مجلس کنار گذاشته شده / تا پایان مجلس دهم بحث تغییر قانون اساسی مطرح نخواهد شد
شمال نیوز : یکی از نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن بحث بررسی موضوع بازنگری در قانون اساسی، در نتیجه بیانات مقام معظم رهبری و رایزنی‌های انجام شده از سوی نمایندگان خبر داد.....(ادامه)
شمال نیوز : در طبرستان دو طایفه زیدی به نام های طایفه قاسمی ها منتسب به قاسم بن ابراهیم طباطبا و طایفه ناصری ها منتسب به  ناصر اطروش حضور داشتند و در زمان ناصر اطروش که از امامان بزرگ زیدی و صاحب حکومت زیدی در طبرستان .... از حضور زیدی های مازندرانی در یمن تا گورستان طبری ها در صعده
شمال نیوز : در طبرستان دو طایفه زیدی به نام های طایفه قاسمی ها منتسب به قاسم بن ابراهیم طباطبا و طایفه ناصری ها منتسب به ناصر اطروش حضور داشتند و در زمان ناصر اطروش که از امامان بزرگ زیدی و صاحب حکومت زیدی در طبرستان ....(ادامه)

با حکم آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام حمزه خلیلی به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان گیلان منصوب و جایگزین سیاوش پور در این سمت شد. رئیس کل جدید دادگستری استان گیلان منصوب شد
با حکم آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام حمزه خلیلی به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان گیلان منصوب و جایگزین سیاوش پور در این سمت شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: «از امروز نیز اگر یک دستورالعمل دولتی بدون استعلام از اتاق بازرگانی تدوین شود و ضرورت زمانی برای اجرای سریع آن وجود نداشته باشد، این دستورالعمل برگشت داده خواهد شد تا پس از استعلام از اتاق بازرگانی مجدداً درباره آن تصمیم‌گیری شود.».... جهانگیری : دولتی بهتر از ما پیدا نمی‌کنید !
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: «از امروز نیز اگر یک دستورالعمل دولتی بدون استعلام از اتاق بازرگانی تدوین شود و ضرورت زمانی برای اجرای سریع آن وجود نداشته باشد، این دستورالعمل برگشت داده خواهد شد تا پس از استعلام از اتاق بازرگانی مجدداً درباره آن تصمیم‌گیری شود.»....(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.106 seconds.