.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران بعنوان مرکز برتر در تولید برنامه شاخص .... درخشش صدا و سیمای مازندران در جشنواره تولیدات مراکز استان ها
شمال نیوز: در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران بعنوان مرکز برتر در تولید برنامه شاخص ....(ادامه)
شمال نیوز: نام دکتر جواد بابازاده همواره با پیوند اعضا ، برای بیماران مازندران آشناست و اکنون که دارفانی را وداع گفت ، همچنان نام و یادش جاودانه و ماندگار خواهد ماند ..... پزشکی که « جاودانه » ساخت و « جاودانه » ماند ! + گفتگوی خواندنی
شمال نیوز: نام دکتر جواد بابازاده همواره با پیوند اعضا ، برای بیماران مازندران آشناست و اکنون که دارفانی را وداع گفت ، همچنان نام و یادش جاودانه و ماندگار خواهد ماند .....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه در همه جا و کشورمان، مناطق به صورت زنجیره وار به هم وابسته اند، گفت: رئیس جمهورکشورمان در استان سمنان بحث انتقال آب خزر را مطرح کردند که تا به حال هیچ کارشناسی برای انتقال این آب نظر مثبت نداد..... ماجرای پیغام ربیع فلاح درباره محل دپوی زباله به نماینده آمل/ انتقال آب خزر به سمنان ، زیان غیر قابل جبران برای مازندران است
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه در همه جا و کشورمان، مناطق به صورت زنجیره وار به هم وابسته اند، گفت: رئیس جمهورکشورمان در استان سمنان بحث انتقال آب خزر را مطرح کردند که تا به حال هیچ کارشناسی برای انتقال این آب نظر مثبت نداد.....(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد.
از هیچ متخلف و فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/هیچگاه نگفته ام نجف می روم / اگر در شورای‌نگهبان سکوت می‌کنند بخاطر پیرمرد بودن شماست/مگر ساختمان‌های شما از ارث پدرتان ساخته شده؟(خبر)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد. (ادامه)
عکسی از خوش‌تیپ‌ترین بازیکن‌پرسپولیس دردهه ۷۰
بدون تردید رضا شاهرودی مدافع چپ پرسپولیس در دهه ۷۰ یکی از بازیکنان خوش تیپ نسل خود محسوب می‌شد و حتی بین هواداران جوان آن زمان شهرت زیادی به رضا مالدینی داشت. اما حالا که حدود بیست سال از آن دوران می گذرد می بینید که تیپ آن روزها چقدر با زیبایی شناسی این ایام تفاوت دارد. مدل مو و تیپ کت و شلوار رضا شاهرودی! (ادامه)
معافیت سربازی برای رتبه های برتر کنکور + جزئیات
مشاور معاون علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور با اعلام حمایت مالی بنیاد ملی نخبگان از رتبه‌های برتر کنکور امسال جزئیات طرح معافیت سربازی برای رتبه های برتر کنکور را تشریح کرد...(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: زمانی که بودجه سال ۹۸ در حال بررسی بود در جدول شماره ۹ و در ردیف ۵۵۰ هزار، ۴۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای جذب این افراد پیش‌بینی شد .... زمان آغاز استخدام “معلمان حق‌التدریس” اعلام شد
شمال نیوز : وی گفت: زمانی که بودجه سال ۹۸ در حال بررسی بود در جدول شماره ۹ و در ردیف ۵۵۰ هزار، ۴۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای جذب این افراد پیش‌بینی شد ....(ادامه)
شمال نیوز : محمد خانی نوذری افزود: ۸۰ درصد پرونده های معرفی شده به بانک های عامل منجر به عقد قرارداد شده است و در مازندران در سریع ترین زمان کار تعمیرات واحدها انجام شده است..... بهره برداری از تمامی واحدهای مسکونی تعمیری سیلزدگان در هفته دولت
شمال نیوز : محمد خانی نوذری افزود: ۸۰ درصد پرونده های معرفی شده به بانک های عامل منجر به عقد قرارداد شده است و در مازندران در سریع ترین زمان کار تعمیرات واحدها انجام شده است.....(ادامه)
قیمت طلا و سکه پایین آمد
با وجود نوسان اندک قیمت ارز در بازار ، قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران با افت قیمت مواجه شد.(ادامه)
عکس/ افتتاح زمین تمرین جدید استقلال
با اعلام باشگاه استقلال بازیکنان این تیم عصر امروز (یکشنبه) یک جلسه تمرینی در زمین مجموعه انقلاب انجام خواهند داد تا این مجموعه برای آبی‌ها رسماً افتتاح شود.(ادامه)
افزایش تعداد ناجی غریق در آب‌های ساحلی مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از اضافه شدن نیرو‌های داوطلب ناجی غریق برای چند روز منتهی به عید غدیر خبر داد.(ادامه)
صحبت‌های تند مدافع سابق استقلال علیه خطیر
امیرحسین صادقی به اظهارات معاون پیشین باشگاه استقلال واکنش نشان داد.(ادامه)
نشان برتر بر گردن تنها مازندرانی در استونی / یوسفی طلایی شد
علی اکبر یوسفی تنها کشتی گیر مازندرانی تیم ملی کشتی جوانان فرنگی در جهانی استونی صاحب نشان طلا شده است.(ادامه)
ثبت نخستین امتیاز برای رایکا در آغاز لیگ دسته اول فوتبال کشور
هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی دو تیم شمالی همراه بود.(ادامه)
نازبانو عزیزی تنها کاندیدا ریاست شورا با چهار رای موافق و یک رای ممتنع به مدت یک سال به‌عنوان رئیس شورای شهر فریدونکنار انتخاب شد. رئیس شورای شهر فریدونکنار انتخاب شد
نازبانو عزیزی تنها کاندیدا ریاست شورا با چهار رای موافق و یک رای ممتنع به مدت یک سال به‌عنوان رئیس شورای شهر فریدونکنار انتخاب شد.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودروی داخلی در بازار
(ادامه)
چند نفر در کنکور ۹۸ انتخاب رشته کردند؟
مشاور عالی سازمان سنجش از انتخاب رشته ۵۴درصد از داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۸ خبر داد.(ادامه)
پیک مصرف برق در مازندران به ۱۸۵۰ مگاوات رسید
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، میزان پیک مصرف برق در استان را هزار و ۸۵۰ مگاوات در ۹ مردادماه سال جاری بیان کرد.(ادامه)
نشانه‌های مخفی حمله قلبی!
زمانی که چیزی در دهان شما قرار ندارد اما با احساس خفگی مواجه هستید، به سرعت به بیمارستان مراجعه کنید. یک حمله قلبی می تواند در قالب احساس خفگی یا سوزش در گلو خود را نشان دهد.(ادامه)
ازدحام در مدینه دلیل تعویض ساعات پروازها شد
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درباره دلیل تاخیر برگشت حجاج گفت: ازدحام در مدینه دلیل تعویض ساعات پرواز هواپیماها شده است.(ادامه)
عکس/ عملیات تغییر نام نفتکش ایرانی «گریس١»
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از تغییر نام نفتکش گریس ۱ به "آدریان دریا" خبر داد و مقصد بعدی این کشتی را مدیترانه اعلام کرد.(ادامه)
انتخاب هیات رییسه شورای شهر گرگان
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در رای گیری امروز سه شنبه، اعضای هیات رییسه این شورا در سال دوم و به مدت یکسال انتخاب شدند.(ادامه)
جدول/ تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی
(ادامه)
حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در مازندران
رییس سازمان بهزیستی کشور به منظور تودیع و معارفه سرپرست جدید بهزیستی مازندران وارد استان مازندران شد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۷ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۹۷۰۰ تومان است.(ادامه)
جاده‌های مازندران عادی و روان است
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد خودرو‌ها امروز یکشنبه ۲۷ مردادماه در جاده‌های استان عادی و روان است.(ادامه)
ملی پوش عراق پیشنهاد استقلال را تائید کرد
مصطفی محمد مدافع ملی پوش عراق تایید کرد که از تیم فوتبال استقلال پیشنهاد دارد.(ادامه)
۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ از خرید بیش از ۴۰ هزار و ۳۵۰ تن گندم به ارزش بیش از ۷۰۲ میلیارد ریال در مازندران خبر داد.(ادامه)
واکنش فرهاد مجیدی به حواشی استقلال +عکس
فرهاد مجیدی پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی تیم ملی فوتبال امید با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش نسبت به حواشی اخیر این باشگاه واکنش نشان داد. (ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۲۷ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۲۷
قیمت دلار امروز ۲۷ مرداد به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.