.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/روزنامه های ورزشی پنجشنبه ۳۱ مرداد
(ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودروهای وارداتی
(ادامه)
عروسی عجیب در خانه سیل‌زده +عکس
عکس بالا خانه ای از روستای شاکریه سوسنگرد در محاصره سیل فروردین ۹۸ و عکس پایین برپایی مراسم عروسی درهمان خانه در مرداد ۹۸ است.(ادامه)
برخی از علت‌های حذف صفر از واحد پول +اینفوگرافیک
اخباری مبنی بر حذف صفر از واحد پول ملی کشور منتشر شده است که ابهامات زیادی در ذهن مردم ایجاد کرده است.(ادامه)
تسویه کامل حقوق‌های 3 ماهه ناجیان غریق در روزهای آینده
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: براساس مجوزی که دریافت کردیم باقیمانده مطالبات حقوق خرداد و تیرماه و همچنین حقوق مرداد ماه ناجیان غریق را طی روزهای آینده تسویه می‌کنیم.(ادامه)
 در ساحل محمود آباد دپوی زباله مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. این زباله‌ها در کنار شهرک‌های مسکونی دپو می‌شود و بوی تعفن آن ساکنین این شهرک‌ها را آزار می‌دهد. همچنین از دپوی این زباله‌ها یک دریاچه شیرابه به وجود می‌آید که نفوذ این شیرابه‌ها به آب دریا علاوه بر آلودگی محیط زیست می‌تواند موجب بروز بیماری‌های پوستی برای افرادی می‌شود که در دریای خزر شنا می‌کنند. تصاویر: دریای زباله در ساحل خزر(خبر)
در ساحل محمود آباد دپوی زباله مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. این زباله‌ها در کنار شهرک‌های مسکونی دپو می‌شود و بوی تعفن آن ساکنین این شهرک‌ها را آزار می‌دهد. همچنین از دپوی این زباله‌ها یک دریاچه شیرابه به وجود می‌آید که نفوذ این شیرابه‌ها به آب دریا علاوه بر آلودگی محیط زیست می‌تواند موجب بروز بیماری‌های پوستی برای افرادی می‌شود که در دریای خزر شنا می‌کنند.(ادامه)
غلامحسین اسماعیلی: این خبر نیز مانند بسیاری از اخباری که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحت ندارد و دروغ است. استعفای "محمد جواد لاریجانی" تکذیب شد
غلامحسین اسماعیلی: این خبر نیز مانند بسیاری از اخباری که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحت ندارد و دروغ است.(ادامه)

این‌روزها خبری مبنی بر سکونت یک مدیرکل در مازندران در منزلی که قیمت آن بیش از ۱۴ میلیارد تومان است، دست به دست می‌شود که برای .... سکونت یک مدیرکل در خانه 1۴ میلیارد تومانی!
این‌روزها خبری مبنی بر سکونت یک مدیرکل در مازندران در منزلی که قیمت آن بیش از ۱۴ میلیارد تومان است، دست به دست می‌شود که برای ....(ادامه)
دختر دیکتاتور پیشین عراق مدعی شده است که پدرش دستور داده بود با شهید تندگویان در اسارت رفتار مناسب شود و از تحت فشار گذاشتن و بازجویی‌های مکرر نیروهای امنیتی عراق با او جلوگیری کرده بود.
ادعای تازه دختر صدام در باره اسارتِ شهید تندگویان
دختر دیکتاتور پیشین عراق مدعی شده است که پدرش دستور داده بود با شهید تندگویان در اسارت رفتار مناسب شود و از تحت فشار گذاشتن و بازجویی‌های مکرر نیروهای امنیتی عراق با او جلوگیری کرده بود. (ادامه)
مهناز افشار در گفتگو با برنامه اینترنتی «کافه آپارات» از برخی حاشیه‌هایی که این روزها برایش به وجود آمده صحبت کرد. مهناز افشار: به خاطر پدر و مادرم به ایران برمی‌گردم
مهناز افشار در گفتگو با برنامه اینترنتی «کافه آپارات» از برخی حاشیه‌هایی که این روزها برایش به وجود آمده صحبت کرد.(ادامه)
 شمال نیوز: دو نماینده مجلس به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو بازداشت شدند.

بازداشت ۲ نماینده مجلس و انتقال آنها به زندان اوین
شمال نیوز: دو نماینده مجلس به اتهام معاونت در اخلال در بازار خودرو بازداشت شدند. (ادامه)
سکه و دلار با پول جدید چند؟
با تقدیم لایحه حذف چهار صفر از پول ملی، طبق اعلام بانک مرکزی "پارسه" به عنوان پول خرد ایران مطرح شده است که با این حساب قیمت‌های فعلی در واحد پولی جدید به این صورت می‌شود که هر سکه بهار آزادی چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی، ۴۱۵۰ تومان خوانده می‌شود یا هر دلار آمریکا که امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان است در سیستم پولی جدید ۱۱ تومان و ۷۰ پارسه یا ۱۱.۷ تومان خوانده می‌شود.(ادامه)
دلیل لغو کنسرت گلزار در متل قو چه بود؟
پس از شایعات فراوان بالاخره محمدرضا گلزار دلیل لغو کنسرت ۲۸ مرداد در متل قو را کسالت و بیماری اعلام کرد و با عذرخواهی از هوادارن آمادگی خود را برای کنسرت بعدی‌اش اعلام کرد.(ادامه)
شیر دادن نماینده پارلمان سوئد به فرزندش در حضور ظریف+عکس
تصویری از حاشيه نشست محمد جواد ظریف، وزير امور خارجه جمههوری اسلامی ایران با محققان موسسه بین المللی تحقیقات صلح استکهلم را مشاهده می‌‎کنید. ظریف در تور اروپایی اخیر به سوئد رفته و با مقامات و نخبگان سوئدی دیدار کرده.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور در حکمی سرپرست وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد. سرپرست وزارت میراث فرهنگی منصوب شد
شمال نیوز: رئیس‌جمهور در حکمی سرپرست وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد.(ادامه)

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کمک به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه در سال ۹۶ و سیل سال ۹۸، از استمرار خودکفایی در برخی بخشها از جمله در تولید گندم خبر داد و تاکید کرد: به‌رغم تحریمها، در ذخیره و تأمین کالاهای اساسی در شرایط خوب و اطمینان بخشی قرار داریم.

روحانی: اگر مذاکرات با ۱+۴ موفق باشد، می‌تواند شرایط را عوض کند / در صورت تحریم کامل نفت ایران، آبراه‌های بین‌المللی نمی‌تواند امنیت سابق را داشته باشند
رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کمک به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه در سال ۹۶ و سیل سال ۹۸، از استمرار خودکفایی در برخی بخشها از جمله در تولید گندم خبر داد و تاکید کرد: به‌رغم تحریمها، در ذخیره و تأمین کالاهای اساسی در شرایط خوب و اطمینان بخشی قرار داریم. (ادامه)

رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت با تاکید بر اینکه مسؤولان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن حساسیت بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کردند: مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» توجه کامل کنند. رهبر معظم انقلاب: کسانی که از بن‌بست در کشور حرف می‌زنند، کاملاً اشتباه می‌کنند/ چرخاندن کلید در قفل مشکلات اقتصادی آسان نیست اما باید این کار را انجام داد/ چهل سال دوم قطعاً بهتر خواهد بود/ حجاب یک حکم شرعی و قانونی است(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت با تاکید بر اینکه مسؤولان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن حساسیت بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کردند: مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» توجه کامل کنند. (ادامه)
عکس/ نمایی جالب از تهران در زمان قاجار
تصویری جالب از میدان مشق تهران که در زمان قاجار به ثبت رسیده است.(ادامه)
عکس: آيت الله خامنه‌ای پس از جلسه درس در مسجد كرامت مشهد
تصويری از حضرت آيت الله خامنه‌ای در #مسجد كرامت مشهد. اين تصوير پس از جلسات درس ايشان ثبت شده است.(ادامه)
عکس: تیتر جالب یک روزنامه برای عصر جدیدی‌ها
(ادامه)
«حذف چهار صفر از پول ملی» به مجلس ارسال شد
حجت الاسلام حسن روحانی لایحه «حذف چهار صفر از پول ملی و تغییر واحد پول ملی» را با قید یک فوریت برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان در ارتباط با آزاد سازی ساحل، افزود: در فاز نخست برای دستگاه‌های دولتی اجرایی شده و در فاز دوم برای ساماندهی بخش خصوصی که به صورت غیر قانونی ساحل را تصاحب کردند ورود پیدا می‌کنیم..... بالای 80 درصد افرادی که می‌خواستند مدیر صمت شوند یک روز تجربه مرتبط نداشتند / مشارکت 75 درصدی بانک سرمایه در هلدینگ مازندران / مدیران «امضا طلایی» مازندران شناسایی شدند
شمال نیوز : حسین زادگان در ارتباط با آزاد سازی ساحل، افزود: در فاز نخست برای دستگاه‌های دولتی اجرایی شده و در فاز دوم برای ساماندهی بخش خصوصی که به صورت غیر قانونی ساحل را تصاحب کردند ورود پیدا می‌کنیم.....(ادامه)
عکس/ تکه‌ای از بهشت در گیلان
تصویری زیبا از ارتفاعات منطقه ماسال که در استان گیلان قرار دارد. (ادامه)
عکس/ دیدار روحانی و هیات دولت با رهبر انقلاب
به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته‌ی دولت، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
۲۱ نفر در رودخانه های مازندران غرق شدند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به غرق شدن ۲۱ نفر در رودخانه های استان در سال جاری گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. (ادامه)
اعضای هیئت دولت با رهبر معظّم انقلاب دیدار کردند
پیش از ظهر امروز رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
جاده چالوس یکطرفه می شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد خودرو‌ها روز‌های پایانی هفته محدودیت تردد در جاده‌های استان اعمال می‌شود.(ادامه)
احتمال رشد بار مصرف برق مازندران طی روزهای آینده
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: وضعیت مصرف برق امسال بسیار متغیر بود.(ادامه)
سلطان سکه مازندران زیر ذره‌بین امور مالیاتی/ خرید 1500 سکه توسط یک فرد
مدیرکل امور مالیاتی مازندران نحوه اخذ مالیات بر سکه را تشریح کرد و گفت: دریافت مالیات از دارندگان سکه بستگی به تعداد سکه‌ها دارد.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودروهای وارداتی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.321 seconds.