.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویری از رهبر انقلاب در سالروز عید غدیر در دوران دفاع مقدس
تصویری از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالروز عید سعید غدیرخم در دوران دفاع مقدس را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
قبادی درباره زمان واریز مستمری مددجویان سازمان بهزیستی کشور و افزایش حقوق آن‌ها توضیحاتی داد. خبر خوش رئیس سازمان بهزیستی به مستمری بگیران
قبادی درباره زمان واریز مستمری مددجویان سازمان بهزیستی کشور و افزایش حقوق آن‌ها توضیحاتی داد.(ادامه)
نقش پری بلنده فاحشه معروف تهران چه در کودتای 28 مرداد
شهرنو و برخی روسپی‌ها نقش بسیار پررنگی در کودتای 28 مرداد 1332 داشته اند. مشهور است که شعبان جعفری(بی‌مخ)، گروهی از این زنان را اجیر کرد و آن‌ها هم در همراهی با کودتاچیان و با سردادن شعارهای «زنده باد شاه» و «مرگ بر توده‌ای» و «مرگ بر مصدق» از جنوب شهر به خانه مصدق در انتهای خیابان فلسطین و سپس تا خیابان پاستور قشون‌کشی کردند.(ادامه)
با مخالفت سرمربی آرژانتینی پرسپولیس جشن پیراهن این تیم برگزار نخواهد شد. لغو جشن پیراهن پرسپولیس به دلیل اختلافات داخلی
با مخالفت سرمربی آرژانتینی پرسپولیس جشن پیراهن این تیم برگزار نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد. بازداشت های شبانه و پرونده سازی ها برای آملی لاریجانی مشکل ایجاد کرد/اگر در برابر انتقاد ها گارد نمی گرفت اینطور نمی شد
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به هجمه های اخیر به آیت الله لاریجانی گفت: بازداشت های شبانه، پرونده سازی ها و برخورد قهری قوه قضاییه شرایط را اینگونه کرد.(ادامه)
جزئیات بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو
(ادامه)
ماجرای قاب عکس سردارسلیمانی در اتاق وزیرجنگ آمریکا
(ادامه)
تصاویر | حرم حضرت علی(ع) در روز عید غدیرخم
حرم حضرت علی (ع) در ایام عید غدیر خم حال و هوای خاصی به خود گرفته و زائران و علاقمندان از شهرها و کشورهای مختلف خود را به نجف اشرف رسانده تا این ایام باشکوه‎ راجشن بگیرند. عکس‌ها: میزان (ادامه)
چرا نجفی پس از گرفتن رضایت، باز هم به حکم قصاص معترض است؟
اعتراض ما کاملاً از بابت جنبه عمومی جرم است، زیرا جنبه خصوصی جرم کلاً منتفی شده است. در اصل جنبه خصوصی جرم با اعلام گذشت رسمی اولیای دم، قانوناً منتفی شده، اما جنبه عمومی کماکان به قوت خود باقی است. (ادامه)
در برخی از روستاهای کشور اسامی افراد با «میرزا» آغاز می‌شود که نام آن‌ها میرزا است، اما سید نیستند و همچنین برخی از مردان هستند که علی رغم سید بودن، لفظ سید را ندارند. ایران چه تعداد سید و سادات دارد؟/ تفاوت میر، سید، سیده و سادات چیست؟
در برخی از روستاهای کشور اسامی افراد با «میرزا» آغاز می‌شود که نام آن‌ها میرزا است، اما سید نیستند و همچنین برخی از مردان هستند که علی رغم سید بودن، لفظ سید را ندارند.(ادامه)
مدیرعامل ایران خودرو در دفتر کار خود بازداشت شد
هاشم یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو عصر امروز بازداشت شد. یکه زارع حوالی ساعت ۱۷ امروز در حالی که در محل کار خود حضور داشت با حکم قضایی توسط ضابطان دستگاه قضا بازداشت شده است.(ادامه)
در وحدت کلمه مسئولان و حفظ یکپارچگی امت، در روز‌های سخت انقلاب، چقدر مهم و راهگشا است و ذره‌ای غفلت از این مسئله تا چه حد می‌تواند دل‌های فرزندان این انقلاب را رنجیده خاطر گرداند
اعضای شورای نگهبان از خطا مصون نیستند/ به زودی هر دو عزیز را در کنار یکدیگر خواهیم دید / اهتمام اعضا بر این است که مسائل درون شورا به بیرون منتقل نشود
در وحدت کلمه مسئولان و حفظ یکپارچگی امت، در روز‌های سخت انقلاب، چقدر مهم و راهگشا است و ذره‌ای غفلت از این مسئله تا چه حد می‌تواند دل‌های فرزندان این انقلاب را رنجیده خاطر گرداند (ادامه)
بهترین اعمال در روز عید غدیر خم
همچنان صدای پیامبر اکرم(ص) به گوش می‌رسد که فرمود: «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» تا پیام ولایت تا روز قیامت ابلاغ شود، برای این روز بزرگ اعمالی از جمله عقد اخوت و اطعام دادن توصیه شده است.(ادامه)
تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی در مازندران جلوگیری شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خواستار جلوگیری از تغییرغیرمجاز کاربری و تبدیل اراضی کشاورزی و باغات شد.(ادامه)
جدول/ نرخ سکه و طلا در ۲۸ مرداد ۹۸
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
میلیچ رسما استقلالی شد
مدافع کروات فیورنتینا با عقد قراردادی ۲ ساله رسما آبی‌پوش شد.(ادامه)
دریای مازندران تا جمعه آرام است
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: از امروز تا روز جمعه دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ منوی مهربانی در یک ساندویچی!
(ادامه)
شنا در مسیر قایق و جت اسکی مساوی مرگ
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: شنا کردن افراد در مسیر قایق و جت اسکی ممنوع است.(ادامه)
امید ابراهیمی در الدحیل قطر؟ +عکس
یک سایت قطری مدعی شد که هافبک ملی پوش کشورمان در آستانه انتقال به الدحیل قرار دارد.(ادامه)
نجفی به حکم قصاص اعتراض کرد
محمدعلی نجفی به حکم صادره دادگاه علیه خود درباره قتل میترا استاد اعتراض کرد.(ادامه)
پایان مهر ماه، آغاز خانه دار شدن سیل زده‌های مازندرانی
مدیر محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: ۹۰ واحد مسکونی خسارت دیده در سیل تا پایان مهر ماه امسال به خانوار‌های مازندرانی تحویل داده می‌شود. (ادامه)
کاظمی: پای دلالان در تیم باز شده بود
قائم مقام پیشین باشگاه نساجی مازندران گفت: اگر صنیعی‌فرو حدادیان نبودند نساجی به سرنوشت ابومسلم دچار می شد.(ادامه)
تولید ۶۲۰۰ تن زباله ایام طی تعطیلات در مازندران
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران گفت: میزان زباله تولیدی مازندران در ایام پیک سفر به پنج هزار و ۱۰۰ تا ۶۲۰۰ تن افزایش می یابد.(ادامه)
پروژه میانگذر « شهید حسین آملی» در ساری افتتاح شد
پروژه میانگذر شهید حسین آملی به طول حدود هفت کیلومتر با حضور خانواده این شهید والامقام، مسئولان استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد.(ادامه)
چه بخوریم که قلب‌مان سالم بماند؟
بیماری‌های قلبی عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.(ادامه)
عکس/ شستشوی گنبد حرم حضرت علی(ع)
در آستانه جشن بزرگ عید غدیر خم صحن و سرای آستان مقدس علوی آذین بندی شد و گنبد بارگاه مطهر جمعی از خادمان آستان شستشو شد.(ادامه)
اصغری: بررسی 17 هزار پرونده در حوزه معاونت روابط کار
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال 97 بیش از 17 هزار پرونده در حوزه معاونت روابط کار بررسی کردیم، گفت: در حوزه اشتغال سال گذشته 504 میلیارد تومان اعتبارات روستایی و عشایری را در سطح استان اختصاص دادیم که این اعتبارات در شهرهای زیر 10 هزار نفر و نواحی صنعتی توزیع شده است.(ادامه)
ثواب روزه عید غدیر
امام صادق (ع) در حدیثی به ثواب روزۀ عید غدیر خم اشاره کرده است.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۲۸ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۱۷۲۰۰ تومان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.