.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازیگر طنز سینما در لباس روحانیت/ عکس
مهران رجبی در فیلم پارادایش نقش یک روحانی را به عهده دارد. (ادامه)
«رضا عطاران» و همسرش/ عکس
فریده فرامرزی همسر «رضا عطاران» در فیلم «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی بازی کرده است.(ادامه)
‌فرماندار انزلی معرفی شد
عبدالصمد صفرنژاد به عنوان فرماندار شهرستان بندرانزلی منصوب شد.(ادامه)
احمدی‌مقدم: با احمدی‌نژاد نسبتی ندارم
سردار احمدی مقدم، درحالی جایش را به سردار اشتری می دهد که در مدت ۱۰ سال فرماندهی، اظهارنظرهای مهمی درباره موضوعات مختلف داشته است.(ادامه)
رضا جلالی* دیپلماسی غالب ایران؛ دلیل انزوای تاریخی اسرائیل(ديدگاه)
رضا جلالی*(ادامه)
چه کسانی به ملاقات تابش رفتند؟
برخی نمایندگان مجلس و اعضای دولت و فعالان سیاسی به ملاقات محمد رضا تابش رفتند و از نماینده مردم اردکان عیادت کردند. (ادامه)
هبت‌الله فاضلی
اقتصاد مقاومتی و مسئله‌ای به نام موانع تولید(يادداشت)
هبت‌الله فاضلی (ادامه)
درخواست عجیب نماینده شمالی در جلسه کارگروه اشتغال استان
شمال نیوز: نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان درخواست عجیبی را بیان کرد. (ادامه)
احتمال توافق اصلاح‌طلبان و ناطق نوری
رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: ممکن است در انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست واحدی متشکل از اصلاح‌طلبان و نیروهای معتدل اصول‌گرا مثل نزدیکان حجت‌الاسلام ناطق نوری ارائه شود. (ادامه)
درخواست سپاه از رسانه ها
از انتشار اخبار و تصاویر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی «قدس» در عراق خودداری کنند تا" سندی در اختیار دشمنان جمهوری اسلامی قرار نگیرد". (ادامه)
تصویر دیده‌نشده از امام(ره) درحرم امیرالمومنین
شمال نیوز: تصویری دیده نشده از حضور امام خمینی(ره) درحرم امام علی (ع)منتشر شده است.عکس زیر تصویری کمتر دیده ‌شده از امام خمینی و مربوط به حضور ایشان درحرم امام علی (ع) است. (ادامه)
کنایه سنگین پسر اسطوره استقلال به امیر قلعه نویی/عکس
آتیلا حجازی عکسی از کودکی خودش در کنار پدر ناصر حجازی منتشر کرده. با این حال او در توضیح عکس نوشته: «انقدر نگن استقلال دسته ٣ بود ما هم بوديم. اون چيزي كه براي شما ارزوست واسه من خاطرست كوچولو. در سن یک سالگي باشگاه استقلال.» (ادامه)
۶ راه برای سوزاندن سریع شکم
قند نیمی گلوکز و نیمی فروکتوز است و فروکتوز، هر مقدار که باشد، فقط توسط کبد قابل گوارش است. وقتی مقدار زیادی قند تصفیه‌شده مصرف کنید، کبد انباشته از فروکتوز می‌شود و همه آن را تبدیل به چربی می کند.(ادامه)
شیخ حسن کروبی درگذشت + عکس
حسن کروبی برادر مهدی کروبی به دلیل بیماری ریوی درگذشت. (ادامه)
شمال نیوز : این دانشگاه دارای ۴ شعبه درشهرهای قم ، تهران ، مشهد وگرگان می باشد دانشجویانی از کشورهای مختلف جهان اسلام تا مقطع دکترا در آن تحصیل می کنند .... انتصاب رئیس دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه گرگان
شمال نیوز : این دانشگاه دارای ۴ شعبه درشهرهای قم ، تهران ، مشهد وگرگان می باشد دانشجویانی از کشورهای مختلف جهان اسلام تا مقطع دکترا در آن تحصیل می کنند ....(ادامه)
صادقعلی رنجبر هدایای مردم در جشن عاطفه ها به چه کسانی می رسد؟!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
برگزاري بيستمين سالگرد مرحوم حاج احمد خميني درحرم امام(ره)
(ادامه)
تصاویر/ روز برفی کلاردشت
(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، تحقق «اسلام کامل» را خواست پروردگار متعال و هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی خواندند و با اشاره به ضرورت ارائه اسلام ناب در مقابل تلاش مستکبران برای ترویج اسلام هراسی در میان ملتها تأکید کردند تیم مذاکرات هسته‌ای امین و دلسوز است اما من نگرانم؛ چون طرف مقابل با حیله‌گری از پشت خنجر می‌زند(خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، تحقق «اسلام کامل» را خواست پروردگار متعال و هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی خواندند و با اشاره به ضرورت ارائه اسلام ناب در مقابل تلاش مستکبران برای ترویج اسلام هراسی در میان ملتها تأکید کردند(ادامه)
تعلیقه ای هرچندکوتاه برگفته آقای معاون وزیر
(ادامه)
عکس‌های دیده نشده از بن‌لادن
"عبدالباری عطوان" سردبیر سابق روزنامه "القدس العربی" (چاپ لندن) در سال 1996 در سفری به افغانستان با "اسامه بن لادن" سرکرده سابق تشکیلات "القاعده" دیدار کرد و عکسهایی از او گرفت. (ادامه)
تصادف مرگبار در جاده چالوس
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از کشته شدن سه نفر در حادثه رانندگی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: اعتماد گسترده قاطبه فعالان بخش خصوصی استان به ائتلاف تحول گرایان اخلاق و توسعه بیانگر التفات اعضای محترم اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان به ضرورت حاکمیت اخلاق در پارلمان بخش خصوصی است و کلیه منتخبان اتاق همانگونه ... به شعار حاکمیت اخلاق در پارلمان بخش خصوصی پایبندیم
شمال نیوز: اعتماد گسترده قاطبه فعالان بخش خصوصی استان به ائتلاف تحول گرایان اخلاق و توسعه بیانگر التفات اعضای محترم اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان به ضرورت حاکمیت اخلاق در پارلمان بخش خصوصی است و کلیه منتخبان اتاق همانگونه ...(ادامه)
تصاویر/ استقبال مردم از چهارمین روز بازارچه "ماهک"
بازارچه نوروزی ماهک در آستانه سال نو از 18 تا 22 اسفند جهت حمایت کودکان سرطانی در ساری دایر است.(ادامه)
تکذیب شایعه سقوط هواپیما در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : هرچند خبر سقوط شی نورانی که برخی از آن به عنوان هواپیما یا هلیکوپتر نام برده اند از سوی مسئولان استان تکذیب شد اما اظهارات قابل تامل و عجیب معاون عمرانی استاندار که همراه با تکذیب این خبر از ادامه تحقیقات و بررسی ها پرده بر داشته است بر ابهامات این تکذیبیه افزوده است  .... تکذیب ضد و نقیض سقوط شی‌ء نورانی در مازندران !
شمال نیوز : هرچند خبر سقوط شی نورانی که برخی از آن به عنوان هواپیما یا هلیکوپتر نام برده اند از سوی مسئولان استان تکذیب شد اما اظهارات قابل تامل و عجیب معاون عمرانی استاندار که همراه با تکذیب این خبر از ادامه تحقیقات و بررسی ها پرده بر داشته است بر ابهامات این تکذیبیه افزوده است ....(ادامه)
عکس قدیمی از 3 گوینده اخبار
(ادامه)
دیدار نمایندگان خبرگان با رهبرانقلاب/تصاویر
رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
عيدی معلولان معادل یک و نیم کیلوگوشت!
(ادامه)
تکذیب شایعه سقوط هواپیمای مسافربری
علی‌رضا احمدی دقایقی پیش اظهار داشت: صبح امروز در سطح استان شایعه‌ای مبنی بر وجود شیء نورانی در مناطقی از فریدونکنار و بابلسر بین مردم پخش شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.