.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عزم جدی پليس برای مقابله با ناهنجاريهاي چهارشنبه آخر سال و ايام نوروز
(ادامه)
كوروش غفاري چراتي «استاندارد سازی »حلقه مفقوده صنعت ساختمان در مازندران(گزارش)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
سخنان لاریجانی درباره حمله به علی مطهری
عرض بنده با کسانی است که گاه تصور می‌کنند به خاطر نظام این اقدامات توجیه شرعی یا انقلابی دارد. یکی از ارکان قانون اساسی آزادی بیان است مخصوصا در مورد نمایندگان مجلس که نص قانون اساسی این است که در تمام مسائل داخلی و خارجی می‌توانند اظهار نظرنمایند لذا اقدامی از این سنخ که برخورد فیزیکی و غیرقانونی به خاطر اظهارنظر فردی آن هم نماینده مجلس صورت پذیرد یک اقدام مخالف نظام می‌باشد.(ادامه)
انهدام یک شبکه فساد توسط سپاه گیلان
ترویج سبک زندگی غربی، مد و لباس مغایر با فرهنگ ایرانی اسلامی، حضور در شبکه های مدلینگ کشوری و اجرای برنامه های خلاف شئونات اسلامی و ایرانی و برگزاری مسابقات مدلینگ کشوری از دیگر اهداف و برنامه های این شبکه سایبری ذکر شده است.(ادامه)
حمله به خودروی وکیل علی مطهری+ عکس
وکیل علی مطهری که برای شکایت از عاملان و آمران حمله به مطهری به شیراز رفته بود، مورد تهدید گروهای تندرو قرار گرفت.(ادامه)
مهدی هاشمی برای ابلاغ حکم به دادگاه احضار شد
مهدی هاشمی برای ابلاغ حکم به دادگاه انقلاب احضار شد. (ادامه)
عکس/ اشک های سردار احمدی مقدم
(ادامه)
تصویر/ سانحه رانندگی برای بازیکن پیکان
(ادامه)
طرح امداد و نجات نوروزی مازندران از 25 اسفند اجرایی می‌شود
در سال ۹۴ علاوه بر طرح امدادو نجات نوروزی، طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اجرا می شود و طرح مروجین سلامت هم امسال به خدمات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز اضافه می شود.(ادامه)
صدور مجوز دندانپزشکی برای دانشگاه آزاد ساری
(ادامه)
جشنواره غذای "نوروز همدلی" توسط کتابداران ساری برگزار می شود
(ادامه)
کشتی‌گیر ملی‌پوش در آستانه زندانی شدن!
یکی از کشتی‌گیران ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی به خاطر حادثه‌ای که برای او پیش آمده است در آستانه زندانی شدن قرار گرفته است.(ادامه)
دستگیری داعشی‌ها با لباس زنانه
(ادامه)
لغو پروازهاي عمره تا دهم فروردين ۹۴
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پرواهای عمره از اول تا دهم فروردین ۹۴ به عربستان سعودی لغو شد. (ادامه)
پیکر امام جمعه فقید نکا آرام گرفت
شمال نیوز: پیکر حجت‌الاسلام موسی عالمی‌نژاد امام جمعه موقت شهرستان نکا با حضور مردم عالم پرور نکا، خانواده شهدا و جامعه روحانیت شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد. (ادامه)
دلایل بروز کبد چرب در زنان
یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: زنان مدام در حال لاغر کردن هستند و به دلیل اینکه از رژیم‌های غیر اصولی پیروی می‌کنند مزاجشان به سمت سردی و تری سوق پیدا می‌کند که خود سردی و تری از عوامل بروز کبد چرب محسوب می‌شود. (ادامه)
یازده روش کاهش وزن برای تنبل ها
(ادامه)
مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از اختصاص تسهیلات 30 میلیونی با نرخ سود ارزان به مسکن خبرنگاران غرب مازندران خبر داد.
اختصاص تسهیلات 30 میلیونی به مسکن خبرنگاران غرب مازندران
مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از اختصاص تسهیلات 30 میلیونی با نرخ سود ارزان به مسکن خبرنگاران غرب مازندران خبر داد. (ادامه)
مادرشهیدان نعمتی به فرزندان شهیدش پیوست
«زینب زارع» مادر شهیدان نعمتی دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. (ادامه)
تهديد واقعي ايران است و نه داعش
(ادامه)
قیمت انواع موبایل در بازار امروز+لینک خرید
شما می توانید قیمت انواع گوشی های خوب بازار را در میان برندهای سامسونگ، نوکیا، اپل، هواوی و ... در جدول زیر مشاهده نمایید. (ادامه)
شمال نیوز : دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران جهاد را تلاش موثر و کار آمد در عرصه عمومی در مقابله با کوششهایی که مخالف و معاند است دانست وگفت: مفهوم مقاومت محور تفکر جهادی مد نظر مقام معظم رهبری است. دکتر باقرزاده : ارزش کار شهدای دانشگاهی در پیوند بین علم و ایثار است
شمال نیوز : دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران جهاد را تلاش موثر و کار آمد در عرصه عمومی در مقابله با کوششهایی که مخالف و معاند است دانست وگفت: مفهوم مقاومت محور تفکر جهادی مد نظر مقام معظم رهبری است.(ادامه)
سه چیز که هرگز نباید به همسر خود بگویید
سه عبارت هست که اگر با همسرتان در میان بگذارید؛ چه نیتتان خیر باشد و چه نباشد، به احتمال زیاد، او را دشمن خود خواهیدکرد. (ادامه)
روزانه 10 دقیقه آفتاب بگیرید
اکثر مردم به خصوص در زندگی شهر نشینی از مهم ترین منبع ویتامین D محروم هستند و از سوی دیگر منبع ویتامین D موجود در مواد غذایی درصد خیلی کمتری از ویتامین D خون را تامین می کند. (ادامه)
پروازهای عمره تا 10 فروردین لغو شد
(ادامه)
زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در کیاسر
(ادامه)
حضور گسترده زنان در ارتش روسيه+تصاویر
زنان از گذشته هاي دور و حتي در دوران روسيه تزاري نقش مهمي در ارتش اين كشور داشته اند. از سال 2002 ميلادي حضور زنان در ارتش روسيه شكل منظم تري به خود گرفت و ... (ادامه)
فرهاد مجیدی در کنار مادر بزرگش /عکس
فرهاد مجیدی عکس زیر و این نوشته را در تقدیر از مادر بزرگش منتشر کرده است: «کسی که پای مادرش را ببوسد؛ مثل این است که آستانه کعبه را بوسیده است. تقديم به مادر بزرگ عزيزم».(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
تصاویر/ «دجله سیتی»، شهربازی داعش!
گروهک تروریستی داعش، شهربازی «دجله سیتی» را در استان نینوای عراق با نام تفریحات رعیت در سایه دولت خلافت اسلامی راه‌اندازی کرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.