.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جنگ با ایران احتمالا بهترین گزینه ماست
(ادامه)
۴ نمایشگاه ملی صنایع دستی در مازندران برپا می‌شود
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
حاشیه های سقوط شیء نورانی در دریای خزر
(ادامه)
مشارکت بیشتر نهادها و دستگاه ها در مراکز خیریه لازم است
(ادامه)
علم الهدی: اینجا مطرب بازی نداریم
حجت الاسلام علم الهدی در خطبه‌های نماز حمعه امروز با اشاره به اینکه در حال حاضر با سه جریان منحرف فکری که سوغات تهاجم فرهنگی هستند مواجهیم، گفت: جریان نخست معتقدند،(ادامه)
عكس پروفایل‌تان، نشانه شخصیت شماست!
تصاویر با ما حرف می‌زنند. كافی است به آنها با دقت نگاه كنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم.(ادامه)
دیدار وزیر بهداشت با علی مطهری +عکس
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز همراه با سید هادی ایازی، قائم مقام خود در امور مشارکتهای اجتماعی در منزل علی مطهری با وی دیدار و از او دلجویی کرد. (ادامه)
آغاز گفتگوهای 6 کشور برای لغو تحریم‌ ایران
خبرها حکایت از آن دارد که گروه1+5 در حال گفت وگو بر سر طرح قطعنامه ای هستند که تحریم های سازمان ملل متحد علیه ایران را لغو می کند و این امر به نوبه خود گمانه زنی در محافل سیاسی و رسانه ای را در افزایش احتمال توافق هسته ای را بشدت تقویت کرده است.(ادامه)
سردار آزمون در دوران کودکی/عکس
سردار کودک سمت چپي است که در اين عکس سه ساله بود. شايد کمتر کسي فکر مي کرد که اين کودک سه ساله، 17 سال بعد تبديل به مهاجم اول تيم ملي شود. (ادامه)
۶ راه تضمینی برای سوزاندن سریع شکم
اضافه وزن داشتن همیشه به معنی سالم نبودن نیست.افراد چاق زیادی هستند که در سلامت کامل به سر می‌برند. (ادامه)
عکس/ انگشتر جدید مقام معظم رهبری
سایت آیت الله خامنه ای عکسی جداگانه از انگشتر رهبر انقلاب در دیدار خبرگان منتشر کرده است.(ادامه)
مسئولین واحد های ستادی ، تاسیسات و مراکز بهره برداری منطقه 9 عملیات انتقال گازگردهم آمدند
(ادامه)
شمال نیوز : دبیر اجرایی مسابقات ملی دومینوی قائم شهر افزود: رکورد شکنی  طولانی ترین دیوار دومینو دنیا به طول 50 متر توسط دانشجويان شركت كننده در اين  دوره از مسابقه  انجام گرفته است.... رکورد شکنی طولانی ترین دیوار دومینو دنیا در دانشگاه ازاد قائم شهر
شمال نیوز : دبیر اجرایی مسابقات ملی دومینوی قائم شهر افزود: رکورد شکنی طولانی ترین دیوار دومینو دنیا به طول 50 متر توسط دانشجويان شركت كننده در اين دوره از مسابقه انجام گرفته است....(ادامه)
جمشید مشایخی دچار سانحه شد
او هم‌ اکنون در خانه در حال استراحت است. (ادامه)
عکاس این عکس‌های معروف را بشناسید
این عکس در جشنواره‌ی عکس انگلیس جایزه اول را کسب کرد و در جشنواره فجر هم جایزه گرفت. البته این تک عکس در چند جشنواره‌ی ملی و بین‌المللی دیگر نیز جایزه‌هایی را برده است.(ادامه)
کارگردان برنده اسکار 2015 درگذشت
در روزهای انتهایی فیلمبرداری با کمک یک نرم‌افزار تبدیل متن به گفتار روی آی پد کارگردانی می‌کرد (ادامه)
حسین اسلامی اگر معرفت داری چهارشنبه سوری امسال تفنگ هایتان را آتش بزنید(ديدگاه)
حسین اسلامی(ادامه)
شمال نیوز:در حالی دولت یازدهم بخشنامه تعیین مرجع تهایی حل اختلاف انتصابات استانی را با امضای اسحاق جهانگیری صادر کرد که پیش از این دولت نهم با صدور بخشنامه ای در ۲۴ دی ماه سال ۸۴، مصوب کرد که وزیران و رؤسای سازمان‌های .... مرجع نهایی حل اختلاف انتصابات استانی مشخص شد
شمال نیوز:در حالی دولت یازدهم بخشنامه تعیین مرجع تهایی حل اختلاف انتصابات استانی را با امضای اسحاق جهانگیری صادر کرد که پیش از این دولت نهم با صدور بخشنامه ای در ۲۴ دی ماه سال ۸۴، مصوب کرد که وزیران و رؤسای سازمان‌های ....(ادامه)
شمال نیوز: مجمع عمومی شرکت تعاونی مازند نظام که دارای بیش از 16 هزار عضو از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران می باشد، برگزار گردید. یکی از دستورات جلسه برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس بود که پس از شمارش آرا نتایج ... اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی مازند نظام انتخاب شدند
شمال نیوز: مجمع عمومی شرکت تعاونی مازند نظام که دارای بیش از 16 هزار عضو از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران می باشد، برگزار گردید. یکی از دستورات جلسه برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس بود که پس از شمارش آرا نتایج ...(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام موسی عالمی نژاد امام جمعه موقت نکا عصر روز جمعه بر اثر عارضه قلبی و ریوی دارفانی را وداع گفت. امام جمعه موقت نکا دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام موسی عالمی نژاد امام جمعه موقت نکا عصر روز جمعه بر اثر عارضه قلبی و ریوی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
دختر ۱۵ساله‌ای که برای تجربه هیجان به داعش پیوست+ تصاویر
یکی از دوستان دختر ۱۵ ساله انگلیسی که به گروه تروریستی داعش پیوسته معتقد است که دلیل پیوستن او به داعش به دلیل علاقه‌اش به تجربه کردن هیجان است.(ادامه)
بهشتی در وسط بیابان / تصاویر
این روستای سحرآمیز «هوآکاچینا» نام دارد و می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری کشور پرو تبدیل شود. توریست‌ها می‌توانند علاوه بر این بیابان لم‌یزرع از 96 ساکن این واحه نیز دیدن کنند. درخت، تالاب زیبا، هتل، مغازه‌های جالب و حتی کتابخانه از نکات دیدنی این واحه است. گفتنی است این واحه در 300 کیلومتری جنوب لیما قرار دارد. مردم محلی بر این باورند که آب این دریاچه شفابخش است. ثروتمندان پرو در دهه 40 میلادی به این واحه سفر می‌کردند تا در آن آبتنى‌ کنند. این دریاچه به صورت کاملا طبیعی تشکیل شده است،بهشت سحرآمیز هوآکاچینا در چهار کیلومتری شهر جنوبی ایکا قرار دارد که قبلا تحت استعمار اسپانیا قرار داشته است.(ادامه)
تصویر: پلاکارد جنجالی در بازی استقلال و نفت
بازی دو صدرنشین تهرانی لیگ برتر حاشیه‌های زیادی داشت. از انتخاب داور گرفته تا پنالتی مشکوک نفت. اما این جنجالی ترین‌ تصویری است که از بازی استقلال- نفت از سوی عکاسان ثبت شده. تصویری که در آن دو تماشاگر روی سکوها این پلاکارد را به دست گرفته‌اند تا نشان دهند برای بازگشت علی منصوریان به استقلال روشماری می‌کنند.(ادامه)
استاندار فارس به ملاقات مطهری رفت+عکس
استاندار فارس با حضور در دفتر علی مطهری ضمن ملاقات با وی بخاطر اتفاقات رخ داده در شیراز از وی دلجویی کرد. (ادامه)
دختر مسلح ایرانی در آلمان / تصاویر
گلناز اسماعیلی یک کارآگاه خصوصی در آلمان است. او در کودکی به آلمان مهاجرت کرده و بیش از ۲۰ سال است که کارآگاه است. (ادامه)
اشتها نداری زولنگ و اناریژه بخور
(ادامه)
آیت‌الله مکارم: برخی علیه دولت دروغ می‌گویند
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتقاد از دروغ پردازی علیه دولت یازدهم گفت: برخی می گویند دولت هیچ کاری نکرده که این مساله دروغ است، دولت خیلی کار کرده است.(ادامه)
ایراد شورای نگهبان به حذف یارانه پردرآمدها
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: یکی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه، عدم تعیین مصادیق پردرآمدها بوده که این بند از لایحه بودجه حذف خواهد شد و قانون هدفمندی یارانه ها مورد استناد قرار خواهد گرفت.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.