.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مقصد بعدی داعش مشخص شد!
اندیشکده آمریکایی جیمز تاون اعلام کرد، عربستان سعودی مقصد و هدف بعدی تروریست‌های گروه شبه‌نظامی داعش است. (ادامه)
پیام محرمانه شاه اردن به روحانی
"سفر ناصر جوده" وزیر امور خارجه اردن به ایران پرسش‌هایی را بوجود آورده است. این که هدف از این سفر چه بود است و این گام چه تاثیری بر آینده روابط تهران – امان خواهد گذاشت." (ادامه)
علت کنار رفتن آیت الله شاهرودی چه بود؟
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تا صبح امروز نامزدی خود را اظهار نکرده بودم و باهیچ کس بحث، صحبت،‌توافق، قرارداد، پیشنهاد و درخواست کمک و همراهی به هیچ وجه با احدی نداشته ام. (ادامه)
بازداشت رئیس یک دانشگاه به‌اتهام اختلاس
(ادامه)
تصاویر/ تیتر روزنامه‌های ورزشی 20 اسفند
(ادامه)
شمال نیوز : در استان  هیچ کس دغدغه جدی ندارد و همه پولهایی که برای  این امر  در استان اختصاص  می یابد  یا در ساری  یا در بهشهر  و..هزینه میگردد  چرا واقعا!!! ؟ چرا همه اعتبارات کارخانه زباله سوز به ساری و بهشهر می رود ؟
شمال نیوز : در استان هیچ کس دغدغه جدی ندارد و همه پولهایی که برای این امر در استان اختصاص می یابد یا در ساری یا در بهشهر و..هزینه میگردد چرا واقعا!!! ؟(ادامه)
شمال نیوز: نخستین جلسه شورای مرکزی دوره چهارم نصر کشور با حضور اعضای شورای مرکزی که در مجمع هیات عمومی به عنوان منتخبین صنف برگزیده شده بودند. رمدانی نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشورشد
شمال نیوز: نخستین جلسه شورای مرکزی دوره چهارم نصر کشور با حضور اعضای شورای مرکزی که در مجمع هیات عمومی به عنوان منتخبین صنف برگزیده شده بودند.(ادامه)
صادقعلی رنجبر تخریب منتقدان، جایگزین انتقاد سازنده از آنها!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
دختری که سالی 36 بار می‌میرد
وضع سلامتی ساره سال 2014 به قدری بد بود که 64 بار در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. (ادامه)
پيام هاشمی از اعلام كانديداتوري براي رياست خبرگان چه بود؟
رقابتي كه اسفند ٨٧ هم تكرار شده بود و نتيجه آن به نفع هاشمي رفسنجاني تمام شده بود. اين بار اما ورق برگشت و يزدي گزينه منتخب اعضاي خبرگان براي رياست اين مجلس شد(ادامه)
همنشینی روحانی و هاشمی در صحن خبرگان/عکس
(ادامه)
علی مطهری: به قصد کشتن من آمده بودند!
علی مطهری نماینده مردم تهران توضیحاتی را درباره حمله "اوباش" به وی در شیراز ارائه کرد. (ادامه)
هزینه یک خانواده چهار نفره در نوروز چقدر است؟
نهایتا تعطیلات نوروزی با دید و بازدیدهای عیدانه و سفری کم هزینه برای یک خانواده چهار نفره رقمی حدود دو میلیون تومان تمام خواهد شد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی از دستگیری مردی که مدعی است مرتکب جنایت نشده و تنها جسد همسرش را در عمق سه متری زمین مخفی کرده است، خبر داد. دفن همسر به جای انتقال به بیمارستان !
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی از دستگیری مردی که مدعی است مرتکب جنایت نشده و تنها جسد همسرش را در عمق سه متری زمین مخفی کرده است، خبر داد.(ادامه)
سردار سلیمانی امروز در تکریت(عکس)
شمال نیوز: " غزوان الشیبانی" یکی از فعالان مجازی عراقی عکسی از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در تکریت منتشر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) در شهرهای ساری، رامسر، بابل، تنکابن، چالوس، نوشهر، محمودآباد، قائم شهر، کتالم و سادات شهر، نور، شیرود، امیرکلا، هچیرود، نمک آبرود، ایزد شهر، و خرم آباد...
 نسل چهارم اینترنت ایرانسل در مازندران راه اندازی شد
شمال نیوز: شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) در شهرهای ساری، رامسر، بابل، تنکابن، چالوس، نوشهر، محمودآباد، قائم شهر، کتالم و سادات شهر، نور، شیرود، امیرکلا، هچیرود، نمک آبرود، ایزد شهر، و خرم آباد... (ادامه)
روحانی: سواد، تنها خواندن و نوشتن نیست
رییس جمهوری در پیامی به نشست تخصصی سوادآموزی مشارکت محور در تحقق اراده ملی و حمایت دولتی، گفت: دولت تدبیر و امید با نگاه به تحول تدریجی در مفهوم سواد، به توسعه فرصت هایی می اندیشد که همه آحاد جامعه بتوانند به سطحی توانمندساز از مهارت های پایه برای تعامل قوی و مؤثر در زندگی دست یابند و در برابر دگرگونی های پرشتاب نقش آفرین شده و آرمان های انقلابی و اهداف والای ملی را محقق سازند.(ادامه)
وانت پیکان بازنشسته شد
(ادامه)
اولین پیام اوباش به فرمانده جدید نیروی انتظامی
این موضوع زمانی جدی تر می شود که به یاد بیاوریم اوباش، وقاحت را به آنجا رسانده اند که نه تنها مانع از سخنرانی قانونی یک نماینده مجلس در یک محیط دانشگاهی می شوند، بلکه به او حمله فیزیکی هم می کنند و در خیابان های شهر نیز با موتور به تعقیبش می پردازند و سرانجام کار را به جایی می رسانند که کلانتری را هم به محاصره خود در می آورند!(ادامه)
گودرزی:154 نماینده مجلس در فدراسیون‌ها هستند
(ادامه)
سرنشینان خودروهای گرفتار در برف سوادکوه نجات یافتند
(ادامه)
اسناد شهدای مازنی برای نسل جدید بازگو شود
(ادامه)
سلفی خبرنگاران با فرمانده‌ای که رفت
در حاشیه دهمین همایش رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که با حضور سردار احمدی مقدم برگزار شد.(ادامه)
محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
(ادامه)
هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با سخنرانی آیت الله هاشمی شاهرودی صبح امروز(سه‌شنبه) در محل مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار و سپس با رای اکثریت اعضا آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری شد.
 آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان شد+ جدول آرا
هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با سخنرانی آیت الله هاشمی شاهرودی صبح امروز(سه‌شنبه) در محل مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار و سپس با رای اکثریت اعضا آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری شد. (ادامه)
مدارس فیروزکوه امروز تعطیل شد
(ادامه)
داغ شدن بازار طلا و سکه
(ادامه)
آماده باش جمعيت هلال احمرمازندران براي آسايش ميهمانان نوروزي
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.