.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : آقاي استاندار ! چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟.... تلخ كامي 10 هزار شهروند ساروي درشب عيد؛ محصول بي تدبيري مسئولان استان
شمال نیوز : آقاي استاندار ! چگونه مي توانيد سفره عيد پهن كنيد و كنار خانواده جشن بگيريد در حاليكه هزاران نفر در مركز استان با چشمان اشكبار و آهي جگرسوز منتظر پرداخت نقدينگي خود هستند كه با بي تدبيري شما و همكارانتان برباد رفت؟....(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء (ص) درباره سقوط شئ مشکوک در دریای مازندران گفت: لحظه به لحظه شئ را رصد کردیم و سقوطش خارج از مرزهای ایران بود.... شی نورانی سقوط کرده در خزر شهاب سنگ یا زباله فضایی !
شمال نیوز : فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء (ص) درباره سقوط شئ مشکوک در دریای مازندران گفت: لحظه به لحظه شئ را رصد کردیم و سقوطش خارج از مرزهای ایران بود....(ادامه)
احضار روح عمرسعد توسط برادر علامه طباطبایی
حاج سيدمحمد الهي پسر حضرت آيت الله سيدمحمدحسن الهي طباطبائي مي گويد: (ادامه)
درخواست رضا پهلوی برای بازگشت به ایران
یک مقام سابق امنیتی گفت: ما با یک واسطه به رضا پهلوی وصل شدیم که او گفت اجازه بدهید به ایران برگردم. (ادامه)
عکس/بوسه اشتری بر سر احمدی‌مقدم
تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز شنبه با حضور مقامات لشگری و کشوری در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار ‌شنبه/جدول
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز ‌شنبه منتشر شد. (ادامه)
عکس:علی پروین بالای جنازه مرحوم دهداری
شماره نوروزی نشریه دنیای فوتبال/ (ادامه)
جابه جایی سریالی مدیران بانک ها (+جدول)
با روی کار آمدن دولت روحانی، تا کنون 21 مدیرعامل بانک تغییر کرده اند. (ادامه)
بعد از خوردن غذا این کار را انجام دهید
لینک معارف باشگاه خبرنگاران قصد دارد هر صبح به مدت چهل روز احادیثی از کلام گوهربار حضرت زهرا (س) را در این بخش قرار دهد؛ باشد که مورد عنایت و توجه قرار گیرد. (ادامه)
تصویر دیده نشده از سیداحمدخمینی در سال 1360 (عکس)
تصویر زیر یکی از تصاویر دیده نشده از مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی در سال 1360 در روستای خیارج استان قزوین است. در سمت راست تصویر، قدرت الله علیخانی و در سمت چپ، موسوی خویینی ها دیده می شوند. (ادامه)
هاشمی رفسنجانی: نگذاشتند رابطه ایران - عربستان را حل کنم
وی ادامه داد: ما این توافق را با هم امضا کردیم‌ (ایران و عربستان در زمان ملک‌عبدالله). از ایران هم که من رفتم شورای عالی امنیت ملی از من خواست که این مسائل را حل کنم و به خوبی هم حل شد اما کارشکنی کردند و نشد. (ادامه)
بوسیدن دست سید محمود دعایی توسط نایب رئیس مجلس/عکس
در حاشیه همایش تجلیل از جهادگران عرصه فرهنگ و رسانه(ادامه)
معجزه روغن زدن به کف پا
در اغلب بیماران سبب اصلی بیماری‌ها، خشکی ست و بهترین راه رفع خشکی تامین گرمی ورطوبت کافی برای بدن است که این امر با وارد کردن این روغن‌های گرم وملایم به بافت‌های بدن سریع درمان می‌شود. (ادامه)
پاسخ علی مطهری به امام جمعه شیراز
مطهری در نامه ای خطاب به ایمانی امام جمعه شیراز نوشت: "امیدوارم متهم دیگر نیز که موتورهای سنگین و گاز فلفل در اختیار آن فرومایگان قرار داده بود مانند شما اقرار و اعتراف کند گرچه برای همگان شناخته شده است." (ادامه)
مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا (عکس)
مراسم تودیع سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی و معارفه سردار حسین اشتری، فرمانده جدید نیروی انتظامی ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.(ادامه)
پایان کار بازارچه نوروزی ماهک و جای خالی مسئولین!
(ادامه)
21 نماینده به روحانی: یونسی را برکنار کنید
تعدادی از نمایندگان مجلس طی تذکری خطاب به حسن روحانی نسبت به اظهارات یونسی دستیار ویژه امور اقوام رئیس‌جمهور درباره عراق خواستار عزل وی از سوی رئیس قوه مجریه شدند. (ادامه)
۱۷ داعشی با لباس زنانه به دام افتادند+عکس
نیروهای عراقی ۱۷ تن از عناصر داعش را هنگام فرار با لباس زنانه به دام انداختند. (ادامه)
نام سلیمانی این بار در فلسطین (عکس)
شمال نیوز: صفحه حزب الله لبنان در شبکه های اجتماعی عکسی از بیت المقدس منتشر کرده که در آن یکی از فلسطینیان از دست نوشته به نام سردار قاسم سلیمانی عکس گرفته است. (ادامه)
شهادت پسرعموی بشاراسد/عکس
برخی منابع خبری از به شهادت رسیدن پسرعموی رئیس جمهور سوریه در درگیری با تروریست‌ها خبر دادند. (ادامه)
کوچک زاده: مطهری باید محاکمه شود
(ادامه)
توصیه‌های سخنگوی شورای نگهبان به رسانه‌ها
سخنگوی شورای نگهبان گفت: سال آینده شورای نگهبان، مطبوعات و رسانه‌ها در آزمونی دیگر در جهت حفظ امنیت و ثبات و قدرت ایران اسلامی نقش آفرینی خواهند کرد.(ادامه)
یارانه‌ سایت ها منصفانه پرداخت شود
(ادامه)
مداح معروف در تکریت/عکس
این عکس در تکریت گرفته شده که گفته می شود تحت کنترل ارتش عراق قرار گرفته است. عکس جدیدی از "نزار" مداح معروف عرب زبان که برای شرکت در جنگ با داعش به عراق رفته منتشر شده است. (ادامه)
روستای ییلاقی و خوش آب و هوای آب‌گرم لاریجان یکی از بخشهای شهرستان آمل در استان مازندران و با آب‌های گرم و معدنی این روستا با حرارتی در حدود 62 درجه سرشار از مواد گوگردی می باشد. آبگرم لاریجان روستای گوگردی مازندران(خبر)
روستای ییلاقی و خوش آب و هوای آب‌گرم لاریجان یکی از بخشهای شهرستان آمل در استان مازندران و با آب‌های گرم و معدنی این روستا با حرارتی در حدود 62 درجه سرشار از مواد گوگردی می باشد.(ادامه)
چه كسانی در دولت روحانی سركارند؟
دولت فاقد گفتمان و دیسکورس معین ولی دارای راهبردی است که روحانی خود طراح آن است. اصلاح طلبان موقعیت روحانی را درک می‌کنند و با او همدلی دارند و این بدان مفهوم نیست که راهبردشان عین همان راهبرد شخص روحانی است.(ادامه)
سحر قریشی در نقش عباس آقا؟! +عکس
سحر قریشی برای اولین بار حاضر شده یک نقش متفاوت بازی کند که اورا ازهمان قالب همیشگی خارج کرده‌و می‌تواند یک‌بار دیگر ثابت کند او بازیگر خوبی است و نباید خودش را با تله فیلم ‌های کوچک از بین ببرد.(ادامه)
بازیگر طنز سینما در لباس روحانیت/ عکس
(ادامه)
احتمال استعفای رهبر کاتولیک های جهان
رهبر کاتولیک های جهان شایعات درباره احتمال استعفای خود را در سالهای پیش رو رد نکرد.(ادامه)
نامه گلایه‌آمیز برخی خانواده شهدا به روحانی
جمعی از خانواده شهدا به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا با سخنرانی رئیس جمهور در کشور در قالب نامه ای به رئیس جمهور نکاتی را مطرح کرده و خواستار پاسخگویی روحانی شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.298 seconds.