.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پسر عموی بشار اسد کشته شد +عکس
"محمد توفیق الاسد" پسر عموی رئیس جمهوری سوریه در استان لاذقیه در غرب این کشور کشته شد.(ادامه)
شرط 21 ماهه‌ شدن خدمت‌ سربازی مشمولان
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا شرط 21 ماهه شدن خدمت سربازی در سال آینده را بازگو کرد.(ادامه)
گردشگری‌شدن آشوراده کلید خورد
مکان‌های اقامتی گردشگران در این جزیره با ظرفیت ١٨٠تخت آماده‌سازی شده است. مساحت چهار‌هکتاری اردوگاه ملی دانش‌آموزی بندر ترکمن در جزیره آشوراده برای اسکان مسافران نوروزی در‌نظر گرفته شده است.(ادامه)
حداقل دستمزد 94 کارگران تعیین شد
در جلسه شورای عالی کار، نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار را با ۱۷ درصد افزایش نسبت به سال جاری معادل ۷۱۲۴۲۵ تومان تعیین و تصویب کردند.(ادامه)
شمل نیوز : وی اذعان داشت : در چند سال گذشته فردی نیز مفقود شده بود و اینکه این جسد متعلق به همان فرد باشد با نظر مراجع مربوطه و پس از بررسی های لازم مشخص می گردد .... کشف جسد در اطراف کیاسر/ هویت جسد مشخص نشد
شمل نیوز : وی اذعان داشت : در چند سال گذشته فردی نیز مفقود شده بود و اینکه این جسد متعلق به همان فرد باشد با نظر مراجع مربوطه و پس از بررسی های لازم مشخص می گردد ....(ادامه)
صدورحکم حبس ابدملی‌پوش ایرانی درامارات
ملی‌پوش پینت‌بال ایران به جرم آدم ربایی یک تاجر انگلیسی ایرانی تبار در امارات توسط دادگاه این کشور به حبس ابد محکوم شده است. (ادامه)
شمال نیوز : فرد مصدوم، به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان باخت و عامل تیراندازی که با به جا گذاشتن سلاح قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود در کمتر از 12 ساعت در یکی از مناطق روستایی شهرستان هم‌جوار شناسایی و دستگیر شد. مادر بابلی قربانی درگیری 2 فرزندش شد!
شمال نیوز : فرد مصدوم، به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان باخت و عامل تیراندازی که با به جا گذاشتن سلاح قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود در کمتر از 12 ساعت در یکی از مناطق روستایی شهرستان هم‌جوار شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
ماهنامه صلابت به جرگه مطبوعات مازندران پیوست
ماهنامه صلابت با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی سیدحسن موسوی کیاسری به جرگه مطبوعات استان مازندران پیوست. (ادامه)
به این پیامک‌ها پاسخ ندهید!
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در حرم رضوی
آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه و تولیت عظمای آستان قدس رضوی به مناسبت سخنرانی مقام معظم رهبری در طلیعه سال جدید پیامی صادر کرد. (ادامه)
قیمت خودروهای وارداتی در بازار /جدول
در هفته منتهی به آغاز سال نو، قیمت خودروهای وارداتی تغییری نسبت به نرخ این محصولات در هفته پیش از آن نداشته است. (ادامه)
دیدار ظریف و کری به دوشنبه موکول شد
(ادامه)
خبرهای خوش "موسسه آرمان" در سال 94 (خبر)
(ادامه)
عکس / مشهد مقدس سال 1334
عکس قدیمی از مشهد سال 1334(ادامه)
شبی که اشک کی‌روش را در آوردند!
آخر شب، وقت تعطيلي همه طبقه ها و خروج همه کارکنان اين کارلوس کي روش بود که با چهره اي درهم و گرفته از اتاق دبيرکل فدراسيون فوتبال بيرون آمد تا جواب سمج ترين خبرنگارهاي آخر سال را بدهد. (ادامه)
آقای شریعتمداری، تفاوت 800 میلیارد با 8 هزار میلیارد بسیار است!
این اظهارات معاون اجرایی رئیس جمهور در حالیست که به گفته یک منبع مطلع، مبلغ انباشت شده در حساب ویژه ای که ستاد مدیریت سوخت باز کرده حدود 800 میلیارد تومان بوده که حدود 600 میلیارد تومان آن متعلق به دولت فعلی است و مشخص نیست منبع عدد 8 هزار میلیارد تومان کجاست. (ادامه)
واکنش فرمانده سپاه فارس به ماجرای علی مطهری
اینگونه برخوردهای سخیف مثل سنگ پراکنی مخالفیم و شدیدا محکوم می کنیم (ادامه)
حاج قاسم با لباس عربی + عکس
(ادامه)
بارش باران و کاهش دما در بیشتر نقاط کشور
(ادامه)
قیمت‌های امروز دلار و سکه در بازار آزاد
(ادامه)
بیانیه 226 نماینده مجلس درباره مذاکرات
(ادامه)
شکایت علی مطهری از عاملان حادثه شیراز
(ادامه)
نامه 12 نماینده مجلس به روحانی
(ادامه)
شمال نیوز: با حکم شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، مهدی هاشمی به حبس، جزای نقدی، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.
محکومیت مهدی هاشمی به حبس،جزای نقدی و ردمال
شمال نیوز: با حکم شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، مهدی هاشمی به حبس، جزای نقدی، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد. (ادامه)
شمال نیوز : اکنون که یکسال به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، سیاسیون چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در استان مازندران ،فعالیتهای انتخاباتی خود را با جدیت اغاز کرده اند تا کرسی های بهارستان را از آن خود کنند.... نوروز 94 ؛ آغاز دور جدید جنب و جوش انتخاباتی در مازندران
شمال نیوز : اکنون که یکسال به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، سیاسیون چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در استان مازندران ،فعالیتهای انتخاباتی خود را با جدیت اغاز کرده اند تا کرسی های بهارستان را از آن خود کنند....(ادامه)
مسافران نوروزي از بنادر مازندران رايگان بازديد ميکنند
(ادامه)
درگذشت یک بازیگر جانباز
امیر بختیاری از بازیگران تئاتر و رادیو و جانباز دفاع مقدس 23 اسفند ماه به علت فشار خون بالا درگذشت.(ادامه)
پیش بینی ظریف از نتایج این دور مذاکرات
محمدجوادظریف درخصوص "پیش بینی نتایج این دور از مذاکرات" گفت: به نظر من در صورتی که طرف مقابل اراده سیاسی، مشابه آنچه که در جمهوری اسلامی ایران هست، داشته باشد، رسیدن به راه حل دشوار نیست.(ادامه)
احمدی‌نژاد اظهارات هاشمی‌رفسنجانی را تکذیب کرد
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.507 seconds.