.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رازی از آیفون 6 که نمی دانید!
فبلت آیفون 6 با نمایشگر 5.7 اینچی طراحی شده بود که پس از بررسی های انجام شده روی مدل های نمونه مشخص شده اندازه بزرگ به نظر می رسد. (ادامه)
۷ اسفندماه ۹۴ انتخابات مجلس دهم و خبرگان
(ادامه)
4 سرطان‌‌ ‌شایع در بین مردان
رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت با بیان اینکه بیشترین موارد سرطان روده بزرگ در استان‌های گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، تهران و سمنان دیده شده است، گفت: علت اصلی افزایش شیوع سرطان روده ‌افزایش وزن است. (ادامه)
تقدیر ویژه یک مرجع تقلید از دولت روحانی
آیت‌الله جوادی‌آملی با تقدیر از عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح شود. (ادامه)
عکس/ مدرک دیپلم ابوبکر البغدادی
رسانه ها جزئیات و تصاویر تازه ای از گذشته سرکرده گروهک تروریستی داعش منتشر کرده اند که تصویر گواهی پایان دوره دبیرستان ابوبکر بغدادی هم دیده می شود. ظاهرا بغدادی به جز درس زبان انگلیسی، دروس دیگر را با نمرات بالایی گذرانده است!(ادامه)
واکنش نژادفلاح به درخواست برکناری درخشان
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به احتمال برکناری حمید درخشان از سرمربیگری این تیم گفت: صدای هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند را شنیدم. (ادامه)
عکس/ نجات زن از غرق شدن با اتومبیل
دو افسر پلیس با شکستن شیشه خودروی بی.ام.و توانستند زن جوان را از غرق شدن نجات دهند. به گزارش فرارو، این زن جوان که سوار بر خودروی بی.ام.و با سرعت بالا به داخل رودخانه "ویته ماتا" در "اوکلند" افتاده بود چیزی نمانده بود زیر آب برود که دو پلیس با حضور به موقع و اقدام سریع او را از مرگ نجات دادند. این دو پلیس در ابتدا سعی کردند با ضربه باتوم درهای ماشین را باز کنند و زن را نجات دهند اما موفق نشدند. در لحظاتی که قسمت جلوی خودرو به زیر آب رفته بود و زن به صندلی عقب امده بود و کمک می خواست یکی از پلیس ها با پرتاب سنگ شیشه عقب را شکست و زن را از ماشین بیرون آورد. این پلیس پس از نجات زن گفته تنها یک دقیقه تا زیرآب رفتن کامل اتومبیل زمان باقی بوده که وی شیشه را شکسته است.(ادامه)
پلاک ماشین ‎ایرانی‌ها در کانادا/تصاویر
در کانادا صاحب خودرو امکان خرید پلاک دلخواه خود را دارد و بسته به تعداد حروف درج شده در پلاک قیمت آن نیز متفاوت است.قیمت ها از ۲۵۰ تا ۳۳۰ دلار متغیر می‌باشد.(ادامه)
خبرنگار صداوسیما بازنشسته شد+عکس
کاظم روحانی نژاد خبرنگار صداوسیما بازنشسته شد.(ادامه)
جزییاتی جدید که از زندگی تروریست های داعشی افشا شده نشان از اوج انحرافات جنسی آنها دارد.
افشای جزییات جدید از انحرافات جنسی داعشی‌ها
جزییاتی جدید که از زندگی تروریست های داعشی افشا شده نشان از اوج انحرافات جنسی آنها دارد. (ادامه)
همکاری استاندار گیلان و مدیر کل در یک جنایت!
وقتی آیت الله خامنه ای دست یک روحانی در گیلان را بوسید(ادامه)
با ۳۰میلیون‌تومان چه ماشینی بخریم؟
قیمت روز خودروهای صفر ارزان‌قیمت بازار تهران که کمتر از ۳۰ میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است:(ادامه)
شامی رودباری و طرز تهیه آن
(ادامه)
در صرفا جهت اطلاع این هفته چه گذشت؟
۶۵۰۰ میلیارد تومان وام بدون وثیقه ،جلسه صرفنی مسئولان هواپیمایی و ماهی گیری سیاسی در گرد و غبار خوزستان از سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع بود . (ادامه)
نحوه تعیین دستمزد سال آینده
هفته‌ای که گذشت حاوی خبرهای مهمی برای کارگران بود؛ علی ربیعی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - از تعیین رقم دستمزد سال 94 کارگران بر مبنای نظام چانه زنی و تصمیم سه جانبه خبر داد و گفت: بنای ما بر مبنای قانون و تصمیم سه جانبه است و با تفاهم بین کارگر و کارفرما و دولت مزد سال آینده کارگران را تعیین خواهیم کرد. (ادامه)
راهی ساده و کم هزینه برای چربی سوزی
شبکه خبر: تخمین‌زده شده است فواید ۱۰ دقیقه این ورزش، با ۳۰ دقیقه دوی آرام تقریبا برابر است. همچنین این ورزش باعث بهبود چابکی، سرعت، تعادل و هماهنگی می‌شود. (ادامه)
چگونه رزومه مناسب بنویسیم؟
(ادامه)
قیمت روز تبلت در بازار ایران + جدول
اگر دوست دارید با قیمت تبلت‌های موجود در بازار باخبر شوید، مشخصات فنی آنها را بدانید و در نهایت عکس آنها را ببینید همراه ما با این گزارش باشید. (ادامه)
سردار در حال غذا دادن به اسبش + عکس
سردار آزمون که علاقه زیادی به اسب دارد سعی می‌کند اوقات فراغتش را با سریک بگذارند. (ادامه)
تصميم‌گيري درست با ۱۰ روش
در فرایند تصمیم گیری، گزینه‌های منطقی موجود در یک موقعیت را پیدا و پیامدهای مثبت و منفی هر تصمیم را پیش بینی کنید. (ادامه)
این ورزش ها برای مغز مفیدند
برای انجام این تحقیق عروق مغزی 14 زن و مرد بین سنین 60 تا 80 ساله به مدت 10 سال از طریق آنژیوگرافی مورد مطالعه قرار گرفت. (ادامه)
متن کامل گزارش جدید آژانس درباره ایران
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد ایران به همه سؤالات آژانس پاسخ نداده است. (ادامه)
نعیمه موحد آنها جریان سازی می کنند، پس هستند(ديدگاه)
نعیمه موحد(ادامه)
حسن رمضانزاده
استراتژی مردم در انتخابات دهم(ديدگاه)
حسن رمضانزاده (ادامه)
تصاویری از تبلیغ کالاهای ایرانی در خارج / غیرقابل پخش در ایران!
فضای بازتر برخی شبکه های تلویزیونی در استفاده ابزاری از جسم و ظاهر خانمها باعث شده سازندگان تبلیغات کالاهای ایرانی نیز، تا می توانند شبیه غربی ها برنامه بسازند و فضا و فرهنگی را به نمایش بگذارند که رسانه های کشور میزبان هم به آن اعتراض کنند. (ادامه)
بدل آبادانی باراک اوباما! + عکس
شباهت یک جوان ایرانی اهل جنوب، به اوباما مسیر زندگی اش را تغیر داد. نام او ، جاسم قادری است . جاسم قادری این جوان آبادانی، توسط سفارت آمریکا در کویت شناسایی و بزودی به آمریکا میرود تا در یک برنامه تلویزیونی شرکت کند. گفته میشود که اوباما نیز خواستار دیدار با بدل خود شده و این جوان ایرانی بزودی با اوباما دیدار میکند(ادامه)
ضرغامی اظهارات منتسب به خودش را تکذیب کرد
رییس سابق سازمان صداوسیما صحبت‌های نقل‌شده از خود را تکذیب کرد. (ادامه)
جلاد داعشی استرالیایی/تصاویر۱۸+
سه شهروند سوری به اتهام همکاری با نیروهای ارتش سوریه در استان رقه سر بریده شدند که یکی از آنها به دست یک استرالیایی ذبح شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 37 38 39 40 41 42

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.