.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چالش‌هاي نمايندگان در بازار بيمه کشور
(ادامه)
افزایش حقوق 60 درصد بازنشستگان
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان این مطلب که به رغم توافقات قبلی حقوق ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل‌بگیر ۱۷ درصد اعلام شد، گفت: افزایش حقوق ۴۰ درصد باقی‌مانده باید توسط دولت تعیین شود.(ادامه)
امامزاده هاشم در جاده رشت - تهران بسته شد
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان از بسته شدن جاده قدیم رشت به تهران در محدوده امامزاده هاشم براثر ریزش کوه در روز سه شنبه خبر داد.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح سه شنبه ۲۶ اسفند
(ادامه)
گرانی بنزین در فروردین منتفی شد
اولین سهمیه بنزین بهار در آستانه تحویل سال نو در حالی در کارت‌های هوشمند سوخت واریز می‌شود که افزایش پنج درصدی قیمت بنزین برای فروردین ماه سال آینده فعلا منتفی شده است.(ادامه)
قرار هنرمندان برای همراهی با دردمندان
دو - سه شب پیش در جشن انجمن منتقدان که البته بیشتر شبیه شد به گردهمایی و اعتراض هنرمندان به سرطان، «مصطفی عبدالهی» که ۱۴ ماه است با بیماری سرطان مبارزه می‌کند، خطاب به حاضران در مراسم گفت: «در هر شرایطی باید شأن هنرمند حفظ شود. من اگر بخواهم گدایی کنم، روزانه میلیون‌ها تومان پول به دست خواهم آورد ولی رفتار درستی نیست.(ادامه)
افزایش ۱۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی
(ادامه)
وضعیت صادرات نفت بعد از تحریم‌ها
(ادامه)
جزئیات رانت 2 شرکت دولتی + اسامی شرکت‌ها
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، جزییات رانت وزارت جهاد کشاورزی به دو شرکت دولتی را تشریح کرد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
دوچرخه‌سواری کری در حاشیه مذاکرات+عکس
همزمان با سفر وزیر خارجه ایران به بروکسل برای دیدار با همتایان اروپایی خود، وزیر خارجه آمریکا در لوزان سوئیس به دوچرخه‌سواری پرداخت. (ادامه)
باهنر: رفتار مطهری فریاد می‌زند "پلیس بیا منو بگیر"
برخی سیاسیون هم باید رعایت کنند آقای مطهری بعضا حرف هایی می‌زنند و رفتارهایی دارند که به قول معروف فریاد می‌زنند «پلیس بیا منو بگیر» اگر ایشان خودشان هم بیشتر رعایت کنند برای خود و خانواده‌شان مفید خواهد بود. (ادامه)
تاریخ ثبت‌نام انتخابات خبرگان اعلام شد
وزارت کشور در اجرای ماده 12 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نخستین اطلاعیه خود در خصوص این انتخابات را صادر کرد.(ادامه)
تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر در چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس
(ادامه)
خلیفه داعش: پیامبر به خوابم آمد و گفت سریع از موصل برو!
(ادامه)
پیام استراتژیک آمریکا به ایران در خلیج فارس
(ادامه)
شمال تیوز : رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: 800 تن پرتقال و 700 تن سیب برای توزیع در استان با نرخ مصوب آماده توزیع می باشد و برای این منظور  68 مرکز توزیع میوه شب عید در مازندران در نظر گرفته شده است.... آغاز توزیع میوه شب عید در سراسر استان مازندران
شمال تیوز : رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: 800 تن پرتقال و 700 تن سیب برای توزیع در استان با نرخ مصوب آماده توزیع می باشد و برای این منظور 68 مرکز توزیع میوه شب عید در مازندران در نظر گرفته شده است....(ادامه)
مصطفی داننده حمله کنندگان به مطهری انقلابی‌ترند یا شهید بهشتی؟(يادداشت)
مصطفی داننده(ادامه)
جدیدترین فامیل اسمی پراید +عکس
یکی دیگر از شرکت‌کنندگان نمایشگاه ژنو کانسپت کراس‌اوور کوچک و اسپرت کیا است. این خودروی زیبای چهارسرنشین Sportspace نام دارد و یک مدل استیشن است که علاوه بر راحتی و آسایش این نوع خودروها، هیجان و ماجراجویی و البته طراحی ظاهری یک خودروی اسپرت را هم برای سرنشینانش به ارمغان می‌آورد. (ادامه)
افتخار آفرینی دو دانش آموز ساروی در مسابقات کشوری تکنوکاپ+ تصاویر
شمال نیوز: دو دانش آموز ساروی به مقام های برتر مسابقات کشوری تکنوکاپ دست یافتند. (ادامه)
شمال نیوز: وی که بیش از بیست سال سابقه تدریس دارد با تعجب اظهار داشت : سیستم اطلاع رسانی و بازرسی در اداره کل آموزش و پرورش مازندران ناکارامد است و اگر مشاهده کنید علی رغم پبیش بینی ها هیچ اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی منتشر نشد و بازرسی نیز در این خصوص صورت گرفت .... تعطیلی خودسرانه مدارس در مازندران و ناکارامدی سیستم اطلاع رسانی و نظارتی!
شمال نیوز: وی که بیش از بیست سال سابقه تدریس دارد با تعجب اظهار داشت : سیستم اطلاع رسانی و بازرسی در اداره کل آموزش و پرورش مازندران ناکارامد است و اگر مشاهده کنید علی رغم پبیش بینی ها هیچ اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی منتشر نشد و بازرسی نیز در این خصوص صورت گرفت ....(ادامه)
بهترين واکنش والدين در مقابل آرايش دختران
يک روان‌شناس گفت: گاهي محيط خانوادگي و تماشاي برخي فيلم‌ها موجب مي‌شود تا کودک براي تامين حس زيبايي خود از لوازم آرايشي استفاده کند. بهترين واکنش والدين اين است که به جاي تنبيه با فرزند خود صحبت و او را در کلاس نمايش ثبت‌نام کنند. (ادامه)
عکس/ شیک ترین پژوی موجود در ایران
(ادامه)
اگرچه اصلاح‌طلبان این روزها بنابر منافع‌شان ناطق نوری را « شیخ اعتدال» می‌نامند اما در جریان انتخابات سال 76 بدترین تخریب‌ها را علیه ناطق نوری که به عنوان کاندیدای راست سنتی مطرح بود، هدایت کردند.
دو روایت از برخورد اصلاح‌طلبان با «ناطق نوری»/ روزی که «شیخ اعتدال» نماینده طالبانیسم نامیده می‌شد ‌
اگرچه اصلاح‌طلبان این روزها بنابر منافع‌شان ناطق نوری را « شیخ اعتدال» می‌نامند اما در جریان انتخابات سال 76 بدترین تخریب‌ها را علیه ناطق نوری که به عنوان کاندیدای راست سنتی مطرح بود، هدایت کردند. (ادامه)
راه‌هایی برای رفع خستگی روزانه
کشیدن نفس عمیق و آرام به‌دلیل فعال شدن دم و بازدم شما و از بین بردن استرس‌ها خستگی را از شما دور می‌کند. (ادامه)
نامه سرگشاده مطهری به وزارت کشور
علی مطهری در نامه‌ای سرگشاده به معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس هیات تحقیق حادثه اخیر در شیراز توضیحاتی درباره این حادثه ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در پاسخ به نامه محمد دامادی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نامه ای به تاریخ 15 دی ماه سال جاری از موافقت و تامین اعتبار لازم در خصوص درخواست نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی منتشر کرده است که.... تحقق اعتبار 35 میلیارد تومانی برای فرودگاه دشت ناز
شمال نیوز : در پاسخ به نامه محمد دامادی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نامه ای به تاریخ 15 دی ماه سال جاری از موافقت و تامین اعتبار لازم در خصوص درخواست نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی منتشر کرده است که....(ادامه)
توصیه باهنر به یونسی
نائب‌رئیس مجلس درباره اظهارات اخیر یونسی که با واکنش مقامات عراقی نیز روبرو شد، اظهار داشت: متاسفانه جمله آقای یونسی این مسئله را به ذهن متبادر می‌کند که ایران در حال کشورگشایی است که ما این مسئله را تکذیب می‌کنیم. (ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی ۹۴/جدول
با اعلام حداقل دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار، حداقل عیدی سال آینده یک میلیون و ۴۲۴ هزارتومان و حداکثر نیز ۲ میلیون و ۱۳۷ هزارتومان خواهد بود.(ادامه)
محدوديت هاي ترافيكي نوروز گيلان اعلام شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.