.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رحیمی را حلال کردم، احمدی‌نژاد را نه
احمدی‌نژاد گفته بودند نیازی به قانون نیست و خود من قانون هستم. اوایل ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد بود، همه از ایشان حمایت می‌کردند و ایشان هم هر کاری که می‌خواستند می‌کردند و هیچ‌کس به ایشان چیزی نمی‌گفت(ادامه)
کنایه روحانی معروف به پدیده شاندیز
(ادامه)
شهریه دانشگاه، میرزاده را به مجلس کشاند
(ادامه)
محمدرضا رحیمی به اوین برگشت
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
دستور آملی لاریجانی برای برخورد با متجاوزان به اراضی ملی
(ادامه)
چگونه یک روزنامه نگار به آیت الله هاشمی رفسنجانی توهین می کند؟
وی افزود: من متعجب می‌شوم که برخی افراد جایگاهی برای اعضای مجلس خبرگان قائل نیستند و گاهی حتی شاهدیم که یک روزنامه نگار به خود اجازه می‌دهد به بالاترین سرمایه‌های کشور مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی توهین کند.(ادامه)
معرفی جانشین احتمالی احمدی‌مقدم
شنیده ها حاکی از آن است که سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری که تاکنون جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور را برعهده داشت، به احتمال فراوان طی روزهای جاری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی معرفی خواهد شد.(ادامه)
عکس دیده نشده «حاج قاسم» در اینستاگرام
محمد مهدی همت، فرزند شهید همت با انتشار تصویری از خود و داوود کریمی فرزند شهید حاج عباس کریمی در اینستاگرامش نوشت: همیشه ازم میپرسند: اگه شهدا امروز زنده بودند چگونه بودند و چه منشی داشتند؟ در جایگاه خودم با اطمینان جواب میدم شبیه این بزرگ_مرد بودند و منش و مردانگی و غیرت او را داشتند.(ادامه)
پیش‌بینی وضعیت بیمه‌ها در سه سال آینده
یک کارگزار رسمی بیمه وضعیت سه سال آینده شرکت‌های بیمه کشور را تحلیل کرده و نتایج آن را اعلام خواهد کرد.(ادامه)
ماجرای پیشنهاد احمدی نژاد به وزیر روحانی
27 سال در تصميمات اقتصادي نقش داشته اما سال گذشته براي نخستين‌بار وزير شد. آن هم جوان‌ترين وزير دولت حسن روحاني. به قول خود طيب‌نيا پيشنهاداتي در دولت‌هاي گذشته هم به او شده بود اما هميشه ترجيح مي‌داده نقش دوم را ايفا كند. احمدي‌نژاد پيشنهاد رياست بانك مركزي را به او داده‌بود كه به دليل اختلاف عقايد زياد، اين پيشنهاد را نپذيرفت.(ادامه)
راه اندازی«شبکه اجتماعی» داعش! + عکس
(ادامه)
شمال نیوز : مالک باشگاه نساجی گفت : به هیچ عنوان از عملکرد دست نشان سرمربی تیم و درودگر مدیرعامل باشگاه راضی نیستم و آنها ضعیف کار کرده‌اند و به همین دلیل هم 15 درصد جریمه خواهند شد. این در حال است که ما تمام شرایط را برای آنها به وجود آورده بودیم.... احتمال برکناری مدیرعامل و سرمربی نساجی قوت گرفت
شمال نیوز : مالک باشگاه نساجی گفت : به هیچ عنوان از عملکرد دست نشان سرمربی تیم و درودگر مدیرعامل باشگاه راضی نیستم و آنها ضعیف کار کرده‌اند و به همین دلیل هم 15 درصد جریمه خواهند شد. این در حال است که ما تمام شرایط را برای آنها به وجود آورده بودیم....(ادامه)
زمان واریز یارانه اسفند تعیین شد
به گفته ایزدی، در مرداد ماه مجوزی از دولت گرفته شد که تازه متولدان نیز مشمول یارانه شوند و اکنون این کار اجرایی می‌شود. (ادامه)
دستگیری شکارچیان متخلف در بابلسر
(ادامه)
یک نماینده مجلس دچار عارضه مغزی شد
محمد رضا تابش، نماینده اردکان روز گذشته در هنگام سخنرانی در مراسمی دچار مشکل شد و بلافاصله در بیمارستان اردکان بستری شد. (ادامه)
آخرین اخبار از وضعیت گروهبان دانایی‌فر
ذوالفقاری گفت: اخبار دستگاه‌های اطلاعاتی بر شهادت گروهبان جمشید دانایی‌فر تاکید دارد. (ادامه)
سوابق ائتلاف امید آفرینان انتخابات اتاق بازرگانی مازندران
(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
تکذیب ورود ۳۰۰۰ تن سم به آب مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۹ درصد آبهای سطحی کشور ذخیره سازی و جمع آوری می شود، گفت: سهم بخش کشاورزی دربودجه کشور پایین است. (ادامه)
چاق‌کننده‌ترین آجیل‌ها
یک متخصص تغذیه، گفت: میزان کالری آجیل‌ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. (ادامه)
شمال نیوز: تعریض محور روستایی در روستای زرندین نکا موجب آواره شدن خانواده پنج نفره نکایی شد و مسئولی پاسخگوی آوارگی آنها نیست./ دیوارهای خانه ترک برداشته است، امکان تردد بر روی ایوان وجود ندارد، به سختی می‌توان در ایوان رفت و آمد کرد، در نهایت اینکه صاحبان این خانه از ترس جان خود... تعریض جاده روستایی و بی خانمانی یک خانواده 5 نفره
شمال نیوز: تعریض محور روستایی در روستای زرندین نکا موجب آواره شدن خانواده پنج نفره نکایی شد و مسئولی پاسخگوی آوارگی آنها نیست./ دیوارهای خانه ترک برداشته است، امکان تردد بر روی ایوان وجود ندارد، به سختی می‌توان در ایوان رفت و آمد کرد، در نهایت اینکه صاحبان این خانه از ترس جان خود...(ادامه)
۶ نکته برای خرید لباس عید
اصلی‌ترین خرید شب عید بیشتر خانواده‌های ایرانی مربوط به تن‌پوش یا همان لباس خودمانی است که بیشترین هزینه و البته زمان را به خود اختصاص داده است.(ادامه)
دلایل شکست پرسپولیس از زبان درخشان
این پیروزی را به باشگاه تراکتورسازی تبریز تبریک می گویم. فکر می کنم امروز بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم که بخشی از این موضوع به تیم ما برمی گشت. (ادامه)
داعش اجساد اعضایش را سوزاند
این رسانه ها همچنین از پیشروی سریع نیروهای امنیتی و مردمی در تمام راههای البوعجیل خبر دادند. (ادامه)
عکسی عجیب از مسابقات کشتی
در نگاه اول کشتی گیر دوبنده آبی را در حال پریدن روی سر حریف می بینید ولی در خوشبینانه ترین حالت می‌توان گفت که دوبنده قرمز در حال زیرگیری یا کمرگیری است و طرف مقابل اقدام به فرار می کند. (ادامه)
عروس فریبکاری که طی ۲ سال ۱۰ مرد را سر کار گذاشت
دختری جوان در کمتر از دو سال توانست ۱۰ بار لباس عروسی بپوشد تا مهریه‌های میلیونی را به جیب بزند. (ادامه)
آیا امسال نظارتی بر اجاره ویلاها خواهد شد؟
اما آنچه در این بین مسلم است عدم تناسب امکانات اقامتی و رفاهی استان مازندران برای این حجم مسافر می باشد.از این رو و در چنین ایامی شاهد اجاره بسیاری از منازل و ویلاها به مسافرین می باشیم که متاسفانه مشکلات زیادی را... (ادامه)
جانشین احتمالی احمدی مقدم کیست ؟
شنیده ها حاکی از آن است که سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری که تاکنون جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور را برعهده داشت، به احتمال فراوان طی روزهای جاری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی معرفی خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: مشاور ارشد رئیس‌جمهور با تاکید بر این که پول‌های کثیف بخشی از مدیریت کشور را درگیر کرده، گفت: عده‌ای می‌خواهند در سال ۹۴ با پول‌های کثیف وارد بازی سیاسی شوند. ما سکوت نخواهیم کرد و سال ۹۴، سال افشای آنهاست.
احمدی‌نژاد یک فرد یا یک دولت نبود،بلکه یک جریان برنامه‌ریزی شده با خود داشت
شمال نیوز: مشاور ارشد رئیس‌جمهور با تاکید بر این که پول‌های کثیف بخشی از مدیریت کشور را درگیر کرده، گفت: عده‌ای می‌خواهند در سال ۹۴ با پول‌های کثیف وارد بازی سیاسی شوند. ما سکوت نخواهیم کرد و سال ۹۴، سال افشای آنهاست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.