.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تولید خودرو در دو شرکت متوقف شد
(ادامه)
كشته شدن قهرمانان المپيك + تصاوير
اخیرا بالگردی در آرژانتین سقوط کرده که قهرمانان مشهور فرانسوی هم در میان قربانیان این سانحه دیده می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : در اين جلسه كه در محل سازمان همياري شهرداري هاي استان تشكيل شد استاندار مازندران از سازمان همياري به عنوان بازو و پشتيبان شهرداريهاي استان ياد كرد . / صالح زاده مديرعامل سازمان همياري شهردارهاي استان هم در این نشست گزارش جامعي در مورد درآمدها و هزينه هاي سال 93 سازمان ارائه نمود و.... سازمان همياري بازو و پشتيبان شهرداريهاي استان است
شمال نیوز : در اين جلسه كه در محل سازمان همياري شهرداري هاي استان تشكيل شد استاندار مازندران از سازمان همياري به عنوان بازو و پشتيبان شهرداريهاي استان ياد كرد . / صالح زاده مديرعامل سازمان همياري شهردارهاي استان هم در این نشست گزارش جامعي در مورد درآمدها و هزينه هاي سال 93 سازمان ارائه نمود و....(ادامه)
عکس دیده نشده حاج قاسم
محمد مهدی همت، فرزند شهید همت با انتشار تصویری از خود و داوود کریمی فرزند شهید حاج عباس کریمی در اینستاگرامش نوشت: همیشه ازم میپرسند: اگه شهدا امروز زنده بودند چگونه بودند و چه منشی داشتند؟ در جایگاه خودم با اطمینان جواب میدم شبیه این بزرگ_مرد بودند و منش و مردانگی و غیرت او را داشتند.(ادامه)
هویج کلسترول بد را کاهش می‌دهد
(ادامه)
بازیگران سال ۹۳ چقدر درآمدزایی کردند؟ /عطاران پولسازترین بازیگر
عطاران پولسازترین بازیگر؛ شریفی‌نیا دوم و میترا حجار نفر سوم در سال ۹۳ بودند.(ادامه)
15 كوهنورد آلمانی در دماوند ناپديد شدند
(ادامه)
نمره مردم به یارانه نقدی
نتایج یک پژوهش مستقل حاکی از آن است که طرح هدفمندی یارانه‌ها در فاز نخست در اهداف تعیین شده آن ناکام مانده است. بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته مقرر بود که در مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها سه هدف «کمک به توسعه کالاهای عمومی»، «بهبود توزیع درآمد و کمک به اقشار هدف (پرداخت یارانه به کالاهای اساسی)» و «کمک به فعالیت‌ها با اثر خارجی مثبت» محقق شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه ها سه شنبه ۱۹ اسفند
(ادامه)
شمال نیوز:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : این استان به عنوان یکی از قطب های منحصربفرد گردشگری وسیاحتی در کشور همه ساله در فصول مختلف میزبان میلیونها نفر ازگردشگرانی است که برای گذران اوقات فراعت و بهره مندی از چشم انداز های بی نظیر طبیعی و خدادای، این استان رویایی را برمی گزینند.... تجهیز 70 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات هلال احمر مازندران
شمال نیوز:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : این استان به عنوان یکی از قطب های منحصربفرد گردشگری وسیاحتی در کشور همه ساله در فصول مختلف میزبان میلیونها نفر ازگردشگرانی است که برای گذران اوقات فراعت و بهره مندی از چشم انداز های بی نظیر طبیعی و خدادای، این استان رویایی را برمی گزینند....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد با بیان اینکه بخش کمی از منابع طبیعی توسط زمین خواران تخریب می شود، گفت: عمده ترین تخریب منابع طبیعی از سوی افرادی صورت می گیرد که دچار فقر، کاهش قدرت خرید و بیکاری هستند و برای تامین معیشت و نیاز روزمره خود دست به این اقدام می زنند....

شر یعت نژاد : غرب استان از بی کاری رنج می برد
شمال نیوز : نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد با بیان اینکه بخش کمی از منابع طبیعی توسط زمین خواران تخریب می شود، گفت: عمده ترین تخریب منابع طبیعی از سوی افرادی صورت می گیرد که دچار فقر، کاهش قدرت خرید و بیکاری هستند و برای تامین معیشت و نیاز روزمره خود دست به این اقدام می زنند.... (ادامه)
نتایج انتخابات اتاق بازرگانی تهران إعلام شد
نتایج اولیه هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران اعلام شد. (ادامه)
راهکار تنظیم خواب بدن در روزهای تعطیل
(ادامه)
آیا هنوز هم نیاز است ساعت را جلو بکشیم؟
(ادامه)
نامه‌ای خطاب به سردار سلیمانی
(ادامه)
قیمت نفت به 59 دلار نزدیک شد
(ادامه)
زمان آغاز اعزام‌های نوروزی به عتبات
(ادامه)
آخرین اخبار از اموال بابک زنجانی
(ادامه)
واکنش کوثری به اظهارات اخیر هاشمی
(ادامه)
شمال نیوز:سرانجام پس از کش و قوس های فراوان امروز ششمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران برگزار و منتخبین این دوره مشخص شدند. نتایج انتخابات اتاق بازرگانی مازندران مشخص شد+اسامی
شمال نیوز:سرانجام پس از کش و قوس های فراوان امروز ششمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران برگزار و منتخبین این دوره مشخص شدند.(ادامه)
اعضای شورای اسلامی کار سازمان همیاری مازندران انتخاب شدند
(ادامه)
محمد طاهر یعقوبی اندیشه سیاسی سید جمال الدین اسدآبادی(يادداشت)
محمد طاهر یعقوبی(ادامه)
استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش
معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: در حال پیگیری دریافت مجوز استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش هستیم که مربیان پیش دبستانی در اولویت این استخدام هستند.(ادامه)
نمره احمدی مقدم به ناجا و خودش
فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح ماجرای درخواستش از مقام معظم رهبری برای انتخاب فردی دیگر به عنوان فرمانده ناجا گفت: امروز حکم فرمانده جدید ناجا صادر می‌شود. مسئولیت فرمانده جدید ناجا از ابتدای سال جدید آغاز می‌شود.(ادامه)
گرانقيمت‌‌ترين دفتر كار دنيا /عکس
بيل گيتس از جمله افرادي است كه علاقه زيادي به طبيعت و بخصوص دريا دارد و از اين‌رو در قسمتي از محل كارش نيز فضايي را به اين علاقه شخصي‌اش اختصاص داده است.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب و از تلاشهای بی‌دریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدی‌مقدم در دوره تصدی فرماندهی این نیرو تشکر و قدردانی کردند. سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی شد
شمال نیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب و از تلاشهای بی‌دریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدی‌مقدم در دوره تصدی فرماندهی این نیرو تشکر و قدردانی کردند.(ادامه)
شمال نیوز: ماموران انتظامی کلانتری 11 امام تنکابن در پی کسب خبری مبنی بر مرگ مشکوک زنی در منزلش واقع در خیابان فرهنگ سریعا به محل حادثه عزیمت کردند. زن تنکابنی قربانی خشم همسرش شد
شمال نیوز: ماموران انتظامی کلانتری 11 امام تنکابن در پی کسب خبری مبنی بر مرگ مشکوک زنی در منزلش واقع در خیابان فرهنگ سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.(ادامه)
شگقتی معاون زن روحانی از سرعت اینترنت
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده که برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن (پکن+20) روز یکشنبه وارد نیویورک شده است به برنامه های خود در این اجلاس اشاره کرد.(ادامه)
خط فقر در ایران: 2.300.000 تومان
نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت :‌ قدرت خرید کارگران ۵۷ درصد کاهش یافته است و ما خواهان افزایش حقوق کارگران تا حدی هستیم که زندگی آنها را سر و سامان دهد. وی در ادامه گفت: از نظر ما خط فقر 2 میلیون و 300 هزار تومان است که برخی ها بالاتر از این را اعلام می کنند.(ادامه)
شمخانی: دریای خزر دریای صلح و دوستی و امنیت است
امیر دریابان شمخانی تاکید کرد؛ جمهوری اسلامی ایران توانست با بهره گیری از دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس، تهدیدات شکننده امنیت ملی از ناحیه دریا را با تدوین استراتژی کاملا هوشمندانه و پیگیری و اجرای آن به فرصت تولید قدرت و بازدارندگی موثر تبدیل نماید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.