.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : می توان از نوع واکنشهای خبره ترین کارشناسان نظامی جهان مخصوصا” در امریکا و حتی رژیم اشغالگر قدس، به اهمیت این ابرپروژه سپاه بیشتر پی برد! .... ماهواره نظامی سپاه آینه تمام نمای اقتدار ملی و تحقیر مطلق سیاست فشار همه جانبه غرب علیه ایران
شمال نیوز : می توان از نوع واکنشهای خبره ترین کارشناسان نظامی جهان مخصوصا” در امریکا و حتی رژیم اشغالگر قدس، به اهمیت این ابرپروژه سپاه بیشتر پی برد! ....(ادامه)
دمبل و وزنه هم گران شد !
(ادامه)
یکی از موضوعاتی که این روزها در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مطرح شده است، حکم شرعی روزه گرفتن در روزهای شیوع کرونا است و برخی از مراجع تقلید در این باره دیدگاه‌های خود را اعلام کردند. حکم مراجع تقلید برای روزه داری در ایام شیوع کرونا
یکی از موضوعاتی که این روزها در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مطرح شده است، حکم شرعی روزه گرفتن در روزهای شیوع کرونا است و برخی از مراجع تقلید در این باره دیدگاه‌های خود را اعلام کردند.(ادامه)
«وقتی عظمت حضور مردم را دیدم که چه با شکوه و با عزت و با تمام وجود برای‌تان به میدان آمدند، دلم کمی آرام گرفت». دلنوشته زینب سلیمانی به یاد پدر| من به فدای خواهر حسین
«وقتی عظمت حضور مردم را دیدم که چه با شکوه و با عزت و با تمام وجود برای‌تان به میدان آمدند، دلم کمی آرام گرفت».(ادامه)
کرونا با گرم شدن هوا از بین می‌رود؟
یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی درباره نحوه فعالیت بیماری کووید۱۹ با گرم شدن هوا توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
مشاهده آنلاین مسیر حرکت ماهواره «نور»
ماهواره نور اولین ماهواره نظامی ایران است که سپاه پاسداران آن را با موفقیت پرتاب کرد و در مدار زمین قرار گرفت.(ادامه)
اعلام برنامه های هفته کارگر در مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برنامه‌های هفته کارگر در استان را اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، برنامه های ویژه بزرگداشت هفته کارگر، در بستر مجازی برگزار می شود.(ادامه)
فرهنگی: مجلس یازدهم نماینده محور اداره شود/ انتقاد از محوریت ریاست مجلس
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه نماینده محور کردن مجلس از مهمترین اصلاحات ساختاری است که باید در مجلس یازدهم انجام شود، گفت: امروز مجلس به صورت متمرکز و رئیس محور اداره می‌شود.(ادامه)


گلنوش خسروی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در لیگ ترکیه توپ می زند، در یک مصاحبه درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. حمایت علیرضا جهانبخش از خانم فوتبالیست/ عکس
گلنوش خسروی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در لیگ ترکیه توپ می زند، در یک مصاحبه درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.(ادامه)
عکس/ ماشین تردد رئیس دفتر مقام معظم رهبری
تصویر حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی را در حاشیه نمایشگاه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ببینید.(ادامه)
ناگفته‌های سردار حاجی زاده از برنامه آمریکا برای حمله به بیت رهبری
خبر آنلاین : فرمانده هوافضای سپاه گفت: آن روزی که عین الاسد را می‌زدیم؛ تصور خود ما این بود که پاسخ می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما هم ۴۰۰ نقطه را آماده کرده بودیم که بزنیم.(ادامه)
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما می‌دانستیم دشمنان به دنبال رصد این کار هستند و تلاش کردیم به صورت چراغ خاموش کار را پیش ببریم. از ماهواره نور سیگنال دریافت می‌کنیم/ ماهواره بعدی را در مدار بالاتر قرار می‌دهیم / کار فضایی را چراغ خاموش پیش بردیم/ آمریکایی‌ها گفتند بیت رهبری را می‌زنند/ اگر به حمله عین‌الاسد پاسخ می‌دادند ۴۰۰ نقطه را می‌زدیم(خبر)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما می‌دانستیم دشمنان به دنبال رصد این کار هستند و تلاش کردیم به صورت چراغ خاموش کار را پیش ببریم.(ادامه)

شرکت فیسبوک اعلام کرد از این پس موقعیت مکانی دقیق حقیقی پست‌های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام به کاربران اعلام خواهد شد. اینستاگرام محل دقیق انتشار پست‌ها را نشان خواهد داد
شرکت فیسبوک اعلام کرد از این پس موقعیت مکانی دقیق حقیقی پست‌های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام به کاربران اعلام خواهد شد.(ادامه)
بازيكن پرسپوليس اخراج شد!
نشریه سان انگلیس در گزارشی ادعا کرد آنتونی استوکس از باشگاه پرسپولیس اخراج شده است. (ادامه)
چرا وام ١ ميليون تومانى برخی خانوارها واریز نشد؟
طبق برنامه‌ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود. برخی از سرپرستان چند سیم‌کارت دارند که برای تمام سیم‌کارت‌ها ارسال شده است. کل افرادی که سیم‌کارت ندارند 2.5 میلیون سرپرست هستند.(ادامه)
نمای ویژه از فاصله اجتماعی و فاصله طبقاتی!
احسان گنجی با انتشار کارتونی در صفحه طنز و کارتون شهرونگ به شرایط متفاوت طبقات مختلف اجتماعی در روزهای شیوع بیماری کرونا پرداخت. (ادامه)
در این روزهای كرونایی در فضای مجازی بیشتر خانواده‌ها درخصوص نحوه شست‌وشو و ضدعفونی بسیاری از محصولات خوراكی و غیرخوراكی پرسش‌های مختلفی مطرح می‌كنند. خرما را چگونه ضدعفونی كنیم؟
در این روزهای كرونایی در فضای مجازی بیشتر خانواده‌ها درخصوص نحوه شست‌وشو و ضدعفونی بسیاری از محصولات خوراكی و غیرخوراكی پرسش‌های مختلفی مطرح می‌كنند.(ادامه)
عکس معنادار سایت رهبری بعد از تهدید ترامپ
رهبر انقلاب در سخنرانی که سال ۹۴ داشته اند، می فرمایند«کسانی باید امنیّت خلیج‌ فارس را حفظ کنند که خلیج فارس متعلّق به آنها و خانه‌ی آنها است؛ آمریکا چه‌کاره است؟!»(ادامه)
دغدغه‌های مختاباد برای کادر درمانی
مختاباد با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم هر چه زودتر این شرایط بحرانی کرونا را با همدلی پشت سر بگذاریم و به کادر درمانی کمک کنیم، می‌گوید: «هر کسی در حد توان خودش به اطرافیانش کمک کند ۰ تا جایی که ممکن است از سفره خودمان بگذریمذو به آنها که نیاز دارند بدهیم.» (ادامه)
ستاد استهلال: شنبه اول ماه رمضان خواهد بود
رصد هلال ماه مبارک رمضان عصر پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ توسط کارشناسان ستاد استهلال در قم برگزار شد.(ادامه)
عبور ماهواره سپاه از فراز اسرائیل
طبق تصاویری که برخی سایتها و تحلیلگران خارجی منتشر کردند، ماهواره نظامی ایران با نام نور، که دیروز به فضا پرتاب شد لااقل یک بار از روی سرزمینهای اشغالی عبور کرده است. (ادامه)
هجوم مسافران به گیلان و شیوع دوباره کرونا
در روزهای اخیر شاهد حجم ورود بسیار زیادی از مسافران به استان گیلان بودیم که این امر به‌ویژه در شرایط کنونی نگران‌کننده است.(ادامه)
اولین تصاویر از شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا+ عکس
پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا تحویل پزشک قانونی شد. (ادامه)
دریای خزر لرزید
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، استان اردبیل - حوالی دریای خزر را لرزاند.(ادامه)
شرایط روزه داری در دوران کرونا
یک متخصص بیماری‌های عفونی درباره روزه‌داری در شرایط کرونایی توصیه هایی را مطرح کرد. (ادامه)
چرا به ماهواره‌های نظامی در فضا نیاز داریم؟
گرچه فضا و فناوری فضایی کاربرد‌های بسیار مفیدی در ارتقای کیفیت زندگی مردم از طریق فعالیت‌های صلح‌آمیز داشته است، اما همچنان حفظ و افزایش امنیت مهمترین کاربرد است.(ادامه)
تصویر ماهواره‌ای از مرکز فضایی سپاه
در تابستان سال ۱۳۹۸ ماهواره‌های غربی تصاویر متعددی از آزمایش پیشران‌های سوخت جامد در محوطه آزمایش پایگاه ثبت‌شده فضایی سپاه منتشر نمودند. این امر نشان می‌داد که سپاه در حال ورود به مرحله بسیار مهمی از آماده‌سازی پرتابگر فضایی سوخت جامد خود است که این آزمایش‌ها را به انجام می‌رساند. (ادامه)
آیا وزیر بهداشت به کرونا مبتلا شد ؟
در حالی که برخی رسانه‌ها از ابتلای وزیر بهداشت کشورمان به ویروس کرونا خبر داده و تاکید کرده‌اند که سعید نمکی چند روزی است در قرنطینه به سر می‌برد، مشاور وزیر بهداشت این خبر را تکذیب کرد و توضیحاتی در رد آن داد.(ادامه)
(تصاویر) پیدا شدن لاشه هواپیمای آموزشی در کیله کلا
یک فروند هواپیمای آموزشی که از بیشه کلاه به مقصد تهران در حال پرواز بوده است. حوالی متلقو (سلمان شهر) سقوط کرده که لاشه هواپیما در منطقه کیله کلا عباس آباد پیدا شده است. سردار احمد نوریان درباره جزئیات سقوط هواپیمای نیروی انتظامی در شمال کشور اظهار کرد: یک فروند هواپیمای سسنا در حین عملیات انتظامی به‌دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان، دچار سانحه شد که متأسفانه دو تن از همکاران عزیز فداکاردر هواناجا به لقاء‌الله پیوستند. (ادامه)
واکنش وزارت خارجه آلمان به پرتاب ماهواره نور
وزارت امور خارجه آلمان به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط ایران واکنش نشان داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.381 seconds.