.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس تاریخی ۳۷ سال قبل فرماندهان سپاه
انتشار یک عکس قدیمی از فرماندهان جوان سپاه که بسیاری از آنها ، سال‌هاست به شهادت رسیدند سبب شد تا محمد باقر قالیباف که یکی از حاضرین و بازماندگان آن تصویر است به آن واکنش نشان دهد.(ادامه)
شمال نیوز : هیئــت رئیســه مجلــس دارای ۱۲ عضــو اســت. یــک رئیــس، ۲ نائــب رئیــس، شـش دبیـر و سـه کارپـرداز هیئـت رئیسـه مجلــس را تشــکیل مــی دهنــد..... جدیدترین ترکیب احتمالی هیئت رئیسه مجلس یازدهم / دو نماینده مازندران در صدر گمانه زنی ها
شمال نیوز : هیئــت رئیســه مجلــس دارای ۱۲ عضــو اســت. یــک رئیــس، ۲ نائــب رئیــس، شـش دبیـر و سـه کارپـرداز هیئـت رئیسـه مجلــس را تشــکیل مــی دهنــد.....(ادامه)
گردشگری گیلان تا اطلاع ثانوی تعطیل است
سرپرست معاونت گردشگری گیلان گفت: طبق مصوبات کمیته مبارزه با کرونا در استان تاسیسات گردشگری گیلان تا اطلاع ثانوی حق ارائه هیچگونه خدمات به گردشگران و مسافران را ندارند.(ادامه)

در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود. یادداشت محسن رضایی در مقدمه کتاب شهید سلیمانی
در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود.(ادامه)

همه گیری کرونا باعث شد بسیاری از ما در مورد بیماری‌های اخیر خود به خصوص بیماری‌هایی که علائم مشابه با کرونای خفیف داشتند فکر کنیم. بسیاری از ما از خود می‌پرسیم که آیا بیماری ما سرماخوردگی بود یا آنفولانزا یا شاید COVID-۱۹؟ این نوع تفکر حتی برای بسیاری از افراد نوعی توهم مصنوعیت ایجاد کرده و باعث شده اصول بهداشتی را رعایت نکنند. اما آیا واقعا ممکن است تعداد زیادی از افراد جامعه بدون آن که بدانند به کرونا مبتلا شده باشند؟ آیا ممکن است بدون آنکه بدانیم به کرونا مبتلا شده‌باشیم؟
همه گیری کرونا باعث شد بسیاری از ما در مورد بیماری‌های اخیر خود به خصوص بیماری‌هایی که علائم مشابه با کرونای خفیف داشتند فکر کنیم. بسیاری از ما از خود می‌پرسیم که آیا بیماری ما سرماخوردگی بود یا آنفولانزا یا شاید COVID-۱۹؟ این نوع تفکر حتی برای بسیاری از افراد نوعی توهم مصنوعیت ایجاد کرده و باعث شده اصول بهداشتی را رعایت نکنند. اما آیا واقعا ممکن است تعداد زیادی از افراد جامعه بدون آن که بدانند به کرونا مبتلا شده باشند؟(ادامه)

مطالعه جدید محققان روی نوزادان حاکی از آن است که مزاج و خلق و خوی فعلی نوزادان می‌تواند شخصیت بیش از ۲۰ سال بعد آنان را نشان دهد.
خلق‌وخوی نوزاد، نشانگر شخصیت۲۰سال بعدش
مطالعه جدید محققان روی نوزادان حاکی از آن است که مزاج و خلق و خوی فعلی نوزادان می‌تواند شخصیت بیش از ۲۰ سال بعد آنان را نشان دهد. (ادامه)
وزیر امور خارجه آلمان در یک کنفرانس خبری از تدارک یک معامله دیگر از طریق ساز و کار مالی اینستکس با ایران خبر داد. هایکو ماس گفت: اینستکس در ابتدای راه است و اروپا سعی می‌کند با سرعت بیشتری معاملات تازه از طریق آن را عملی کند. این دور از معاملات نیز مانند دور اول شامل اقلامی می‌شود که ایران برای مقابله با کرونا به آن‌ها نیاز دارد. وی افزود: این اپیدمی موضوعی بسیار جدی در ایران است. تدارک دومین معامله آلمان با ایران از طریق اینستکس
وزیر امور خارجه آلمان در یک کنفرانس خبری از تدارک یک معامله دیگر از طریق ساز و کار مالی اینستکس با ایران خبر داد. هایکو ماس گفت: اینستکس در ابتدای راه است و اروپا سعی می‌کند با سرعت بیشتری معاملات تازه از طریق آن را عملی کند. این دور از معاملات نیز مانند دور اول شامل اقلامی می‌شود که ایران برای مقابله با کرونا به آن‌ها نیاز دارد. وی افزود: این اپیدمی موضوعی بسیار جدی در ایران است.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی گفت : تفاوت رابطه نمایندگان مجلس و رئیس مجلس با وزرا و رئیس دولت این است که رئیس دولت، دولت را تشکیل می‌دهد و وزرا را انتخاب می‌کند اما در مجلس نمایندگان مجلس هستند که رئیس مجلس را انتخاب می‌کنند و.... شمس الدین حسینی : مجلس یازدهم در مقابل ناکارآمدی‌ها، کُندی‌ها، لَختی‌ها و کهولت‌های دولت دوازدهم خواهد ایستاد/ مجلس را به رأس امور باز می گردانیم
شمال نیوز : حسینی گفت : تفاوت رابطه نمایندگان مجلس و رئیس مجلس با وزرا و رئیس دولت این است که رئیس دولت، دولت را تشکیل می‌دهد و وزرا را انتخاب می‌کند اما در مجلس نمایندگان مجلس هستند که رئیس مجلس را انتخاب می‌کنند و....(ادامه)
شمال نیوز : رازجویان اظهارداشت : ساری مرکز استان  به عنوان  پیشانی منطقه به شمار می‌رود و مدیریت زباله در آن از اهمیت  زیادی برخوردار است و امیدواریم هرچه زودتر با تکمیل نیروگاه زباله سوز شاهد احیای مرکز دفن و انباشت زباله در منطقه باشیم ..... دلیل اصلی تاخیر در افتتاح نیروگاه زباله‌سوز نوشهر مشخص شد
شمال نیوز : رازجویان اظهارداشت : ساری مرکز استان به عنوان پیشانی منطقه به شمار می‌رود و مدیریت زباله در آن از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم هرچه زودتر با تکمیل نیروگاه زباله سوز شاهد احیای مرکز دفن و انباشت زباله در منطقه باشیم .....(ادامه)
این روزها که همه در گیرودار شیوع ویروس کرونا هستند، پاکبان ها در این شرایط پر خطر نیز دست از تلاش برنداشته و برای پاک نگه‌داشتن شهر خود را به خطر می اندازند. تصویر پر تکرار رها شدن دستکش‌ها و ماسک‌ها در گوشه و کنار خیابان ها، کار سخت رفتگران را دوچندان کرده و آنها را در معرض خطر قرار داده است. کارگران و رفتگران شهرداری نه امکان دورکاری دارند و نه از امکانات بهداشتی مناسب و به اندازه بهره مند هستند و نه حتی همه مردم برای حمایت از آنها نظافت عمومی را رعایت می‌کنند. این زحمت کشان بی‌ادعای جامعه این روزها در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند و فعالیت آنها در پاک سازی معابر و خیابان ها در پیشگیری از این ویروس منحوس مهم و تاثیرگذار است. حواسمان به قشر زحمت کشی که در این شرایط سخت بار سنگین نظافت شهر را به دوش می‌کشند، بیشتر باشد. در تصاویر روز عکس‌هایی از پاکبانان بی‌دفاع در برابر کرونا را ببینید. پاکبانان بی دفاع در آغوش کرونا(خبر)
این روزها که همه در گیرودار شیوع ویروس کرونا هستند، پاکبان ها در این شرایط پر خطر نیز دست از تلاش برنداشته و برای پاک نگه‌داشتن شهر خود را به خطر می اندازند. تصویر پر تکرار رها شدن دستکش‌ها و ماسک‌ها در گوشه و کنار خیابان ها، کار سخت رفتگران را دوچندان کرده و آنها را در معرض خطر قرار داده است. کارگران و رفتگران شهرداری نه امکان دورکاری دارند و نه از امکانات بهداشتی مناسب و به اندازه بهره مند هستند و نه حتی همه مردم برای حمایت از آنها نظافت عمومی را رعایت می‌کنند. این زحمت کشان بی‌ادعای جامعه این روزها در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند و فعالیت آنها در پاک سازی معابر و خیابان ها در پیشگیری از این ویروس منحوس مهم و تاثیرگذار است. حواسمان به قشر زحمت کشی که در این شرایط سخت بار سنگین نظافت شهر را به دوش می‌کشند، بیشتر باشد. در تصاویر روز عکس‌هایی از پاکبانان بی‌دفاع در برابر کرونا را ببینید. (ادامه)
یک پیرمرد 88 ساله گیلانی به خاطر کاهش هوشیاری در وضعیت وخیمی قرار داشت که با احیای قلبی جان دوباره گرفت پیرمرد گیلانی مُرد و زنده شد!
یک پیرمرد 88 ساله گیلانی به خاطر کاهش هوشیاری در وضعیت وخیمی قرار داشت که با احیای قلبی جان دوباره گرفت(ادامه)
«محسن تنابنده» به سیم آخر زد +عکس
محسن تنابنده بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی، پست زیر را در واکنش به حاشیه های ایجاد شده برای سریال «پایتخت» منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ استراحت پرستار بیمارستان
پرستار بیمارستان موسوی زنجان که در صف مقدم مبارزه با کرونا برای ایرانی بدون بیماری در تلاش است و این چنین استراحت می کند.(ادامه)
تست کرونای لاریجانی دوباره مثبت شد
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه به تازگی از علی لاریجانی تست کرونا گرفته شده است، اظهار داشت: در این تست مشخص شد که هنوز وجود ویروس کرونا در بدن او وجود دارد و جواب تست در زمینه بیماری کرونا منفی نشده است.(ادامه)
محققان انجمن شیمی آمریکا یک حس‌گر زیستی مبتنی بر فناوری ترانزیستور اثر میدانی ساختند که قادر است ویروس SARA-CoV-۲ را با استفاده از نمونه مخاط بینی در مدتی کمتر از یک دقیقه تشخیص دهد. تشخیص کرونا در کمتر از یک دقیقه
محققان انجمن شیمی آمریکا یک حس‌گر زیستی مبتنی بر فناوری ترانزیستور اثر میدانی ساختند که قادر است ویروس SARA-CoV-۲ را با استفاده از نمونه مخاط بینی در مدتی کمتر از یک دقیقه تشخیص دهد.(ادامه)
ساعت پخش سریال‌های ماه رمضان ۹۹ اعلام شد
ساعت پخش و بازپخش سریال‌های ماه رمضان که از شبکه‌های مختلف روی آنتن می‌رود، اعلام شد. (ادامه)
حکم روزه در زمان شیوع کرونا چیست؟ + جزئیات
نماز، روزه و حج مهم ترین واجبات اسلام هستند اما اگر بجا آوردن همین واجبات مستلزم ضرر برای انسان شد، اسلام می فرماید: به گونه ای بجا بیاور که متحمل ضرر نشوید.(ادامه)
آخرین نرخ‌ها از بازار طلا، ارز و سکه
(ادامه)

از دیروز تا امروز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. ثبت ۱۲۹۷ مورد جدید/ مجموع مبتلایان به ۸۴۸۰۲ نفر رسید/ افزایش جانباختگان به ۵۲۹۷ نفر
از دیروز تا امروز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. (ادامه)
شمال نیوز: توزیع اقلام ضروری ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران آغاز شد. آغاز توزیع اقلام ضروری ماه رمضان
شمال نیوز: توزیع اقلام ضروری ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل میراث ‌فرهنگی مازندران درباره بازگشایی کاخ صفی آباد بهشهر توضیحاتی داد. سرانجام بازگشایی کاخ صفی آباد به کجا رسید؟
شمال نیوز: مدیرکل میراث ‌فرهنگی مازندران درباره بازگشایی کاخ صفی آباد بهشهر توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز: یک بانوی 75 ساله که در جنگل‌های رامسر گم شده بود نجات یافت. راز فریادهای کمک یک زن در جنگل های رامسر
شمال نیوز: یک بانوی 75 ساله که در جنگل‌های رامسر گم شده بود نجات یافت. (ادامه)
چرا مردان شدیدتر از زنان به کرونا مبتلا می‌شوند؟
چرا مردان شدیدتر از زنان به کرونا مبتلا می‌شوند؟محققان می‌گویند روند زدوده شدن کندتر کروناویروس ممکن است بیانگر این باشد که چرا مردان بیشتر و بدتر از زنان به کروناویروس جدید مبتلا می شوند.(ادامه)
مجلس هفته آینده تعطیل است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد طبق تصمیم هیات رئیسه، مجلس هفته آینده جلسه علنی نخواهد داشت. (ادامه)
انتقاد یک نماینده به بررسی‌نشدن طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات
یک نماینده مجلس به قرارنگرفتن طرح دو فوریتی «الحاق یک تبصره به قانون انتخابات» در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.(ادامه)
زمان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای تاریخ اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده را از دو دوره مالیاتی پس از دوره ابلاغ آن تعیین کردند.(ادامه)
محمود صادقی با شکایت آملی لاریجانی به حبس محکوم شد
شمال نیوز: محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس به ۲۱ ماه حبس و ۵ میلیون جزای نقدی محکوم شده است.(ادامه)

متخصص غدد گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیماران دیابتی مبتلا به کرونا 7 الی 14 درصد بیشتر از افراد عادی جان خود را از دست می‌دهند. میزان ابتلای دیابتی‌ها به «کرونا» چقدر است؟
متخصص غدد گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیماران دیابتی مبتلا به کرونا 7 الی 14 درصد بیشتر از افراد عادی جان خود را از دست می‌دهند.(ادامه)
پیام تسلیت احمدی‌نژاد به روحانی
رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پیامی درگذشت مرحوم عباس روحانی را به خانواده ایشان تسلیت گفتند.(ادامه)

معاون کل وزارت بهداشت گفت: تا اطلاع ثانوی در کل دنیا حتی کشورهایی که به نظر می‌رسد پاک هستند، پیک دوم، سوم و چندم کاملا محتمل است. پیک دوم، سوم و چندم شیوع کرونا کاملا محتمل است / باید تا زمان ساخت واکسن و دارو، به زندگی با کرونا عادت کنیم
معاون کل وزارت بهداشت گفت: تا اطلاع ثانوی در کل دنیا حتی کشورهایی که به نظر می‌رسد پاک هستند، پیک دوم، سوم و چندم کاملا محتمل است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.