.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: جزئیات شاخص قیمت کالاها و خدمات در فروردین ماه نشان میدهد قیمت میوه، خشکبار و حبوبات نسبت به اسفند بیش از 13 درصد گران شده است. جزئیات تورم سبد معیشت خانوار در فروردین 99
شمال نیوز: جزئیات شاخص قیمت کالاها و خدمات در فروردین ماه نشان میدهد قیمت میوه، خشکبار و حبوبات نسبت به اسفند بیش از 13 درصد گران شده است.(ادامه)
زمان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده مشخص شد
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی تاریخ اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده را از دو دوره مالیاتی پس از دوره ابلاغ تعیین کرد.(ادامه)
سارق رمز عبور وای‌فای فعالیت خود را از سرگرفت
شمال نیوز: بدافزاری که با محوریت سرقت اطلاعات شناسایی شده بود و می‌توانست به جمع‌آوری اطلاعات سیستم، رمزهای عبور وای‌فای، سرقت داده‌ها و متوقف کردن آنتی‌ویروس بپردازد، دوباره فعال شده است.(ادامه)
کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی خطرناک است
شمال نیوز: کاهش سود بانکی کلید خورد و مدیران بانکی در یک توافق مشترک به شعب زیرمجموعه خود بخشنامه ارسال کرده‌اند که از اول اردیبهشت هیچ بانکی اجازه ندارد سپرده با سود بیشتر از 15 درصد جذب کند.(ادامه)
شمال نیوز : سرهنگ علیرضا قدمی به پایان یافتن ممنوعیت آمد و شد خودرو‌های غیر بومی در استان اشاره کرد و گفت: ترافیک در جاده‌های استان از بعداز ظهر دیروز افزایش یافته و شاهد حجم ورود مسافران هستیم..... حجم ورود مسافران به مازندران افزایش یافت/ ترافیک در محورهای هراز و چالوس
شمال نیوز : سرهنگ علیرضا قدمی به پایان یافتن ممنوعیت آمد و شد خودرو‌های غیر بومی در استان اشاره کرد و گفت: ترافیک در جاده‌های استان از بعداز ظهر دیروز افزایش یافته و شاهد حجم ورود مسافران هستیم.....(ادامه)
شمال نیوز : عباسی گفت :  بر اساس گزارش ثبت شده در مراکز پزشکی قانونی استان مرداد با دو هزار ۳۳۶ مورد، تیر با دو هزار ۲۶۷ و اردیبهشت با دو هزار ۱۳۹ نفر به ترتیب بیشترین و اسفند با هزار ۲۷۳ نفر کمترین مورد نزاع گزارش شده است.
.... کاهش نزاع و درگیری در استان مازندران/ کمترین درگیری در ماه کرونایی اسفند
شمال نیوز : عباسی گفت : بر اساس گزارش ثبت شده در مراکز پزشکی قانونی استان مرداد با دو هزار ۳۳۶ مورد، تیر با دو هزار ۲۶۷ و اردیبهشت با دو هزار ۱۳۹ نفر به ترتیب بیشترین و اسفند با هزار ۲۷۳ نفر کمترین مورد نزاع گزارش شده است. ....(ادامه)
آغاز پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی ازدواج/ مدت تقسیط افزایش یافت
(ادامه)
نظر آیت‌الله علوی گرگانی درباره روزه در ایام کرونا
آیت‌الله‌ سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید در پاسخ به پرسشی نظر فقهی خود را درباره روزه ماه مبارک رمضان در ایام شیوع کرونا را اعلام کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه 2 اردبیهشت 99
(ادامه)
تجاوز جنسی به دختر کرونایی روی تخت بیمارستان + عکس
دختر ۱۶ ساله پس از تجاوز بی رحمانه پزشک معالج جانش را از دست داد.(ادامه)
۴ انتصاب مدیریتی جدید در گیلان
گیل خبر: شنیده می شود امیر مرادی مدیرکل اسبق پدافند غیرعامل استان بزودی بعنوان مدیرکل بحران گیلان به جای رضا اسلامی منصوب می شود.(ادامه)
شمال نیوز : در مورد مجلس یازدهم باید حداقل 5یا 6 ماه صبر کرد و ببنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. یک تعداد جزئی نمایندگان هم در دور دوم هستند و 2 تا3 نفر نماینده هم به رحمت خدا رفتند اینها باید تجدید انتخاب شود.... یوسفیان ملا : تبلیغات انتخاباتی چیز دیگری و اقدام و عمل در صحنه چیز دیگری است / انتخاب هیئت رئیسه مجلس در ارتباط مجلس با دولت تأثیرگذار است / دولت در سال آخر کارش دیگر ترس و واهمه‌ای از استیضاح ندارد !
شمال نیوز : در مورد مجلس یازدهم باید حداقل 5یا 6 ماه صبر کرد و ببنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. یک تعداد جزئی نمایندگان هم در دور دوم هستند و 2 تا3 نفر نماینده هم به رحمت خدا رفتند اینها باید تجدید انتخاب شود....(ادامه)
چرا قیمت نفت آمریکا منفی شد؟
(ادامه)
آتش‌زدن یک لایحه در نشست شورای شهر
(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۲ اردیبهشت ۹۹
(ادامه)
شمال نیوز : حریرچی با اشاره به اینکه مازندران همچنان استانی پرمخاطره برای سفر محسوب می‌شود و با وجود نبودن منع سفربین استانی، نباید به این استان سفر کرد، تاکید کرد: مازندران در معرض خطر است و افزایش سفرها موجب شیوع دوباره خواهد شد.
.... مازندران در معرض خطر است / افزایش سفرها موجب شیوع دوباره «کرونا» خواهد شد
شمال نیوز : حریرچی با اشاره به اینکه مازندران همچنان استانی پرمخاطره برای سفر محسوب می‌شود و با وجود نبودن منع سفربین استانی، نباید به این استان سفر کرد، تاکید کرد: مازندران در معرض خطر است و افزایش سفرها موجب شیوع دوباره خواهد شد. ....(ادامه)
زندان در انتظار افرادی که ماسک صورت ندارند
(ادامه)
قیمت سکه و ارز + جدول
(ادامه)
اظهارات امام جمعه جنجالی ایرانشهر بعد از استعفا
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر جهانپور گفت : از دیروز تا امروز ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد .... ثبت ۱۲۹۴ مورد جدید /مجموع مبتلایان به ۸۳۵۰۵ نفر رسید /افزایش جانباختگان به ۵۲۰۹ نفر/ ۵۹۲۷۳ نفر بهبود یافتند
شمال نیوز : دکتر جهانپور گفت : از دیروز تا امروز ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد ....(ادامه)
شمال نیوز: با اعزام اکیپ غواصی و امداد و نجات آتش نشانی، فرد گرفتار در رودخانه تجن نجات یافت. نجات جوان گرفتار در رودخانه تجن
شمال نیوز: با اعزام اکیپ غواصی و امداد و نجات آتش نشانی، فرد گرفتار در رودخانه تجن نجات یافت.(ادامه)
شمال نیوز: با ورود کشتی ۵ هزار تنی به بندر امیرآباد، فاز اول واردات گندم از کشور روسیه به بیش از ۴۲ هزار تن رسید. ورود بیش از ۴۲ هزار تن گندم روسیه به مازندران
شمال نیوز: با ورود کشتی ۵ هزار تنی به بندر امیرآباد، فاز اول واردات گندم از کشور روسیه به بیش از ۴۲ هزار تن رسید.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: با آغاز اردیبهشت کم‌کم شاهد بازگشایی هتل‌ها در استان‌های مختلف خواهیم بود. از امروز بخش اقامتی هتل‌ها فعال می‌شود
شمال نیوز: رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: با آغاز اردیبهشت کم‌کم شاهد بازگشایی هتل‌ها در استان‌های مختلف خواهیم بود.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان انتظامی مالیاتی در نامه ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که اگر کارمندان بانک‌ها گزارش تخلفات احتمالی را ندهند مباشر در جرم هستند. خط و نشان دادستان مالیاتی برای کارمندان بانک‌
شمال نیوز: دادستان انتظامی مالیاتی در نامه ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که اگر کارمندان بانک‌ها گزارش تخلفات احتمالی را ندهند مباشر در جرم هستند.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در یکم اردیبهشت
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان داد و ستد شد. (ادامه)
ورود سازمان بازرسی به موضوع قتل عام جوجه‌ها
رئیس قوه قضاییه از ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع قتل عام جوجه‌های یک روزه خبر داد.(ادامه)
نحوه حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد در شرایط کرونا
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دستورالعملی به روسای واحد‌های دانشگاهی، تصمیمات جدیدی را در امور مختلف اداری و آموزشی براساس مصوبات ستاد ملّی مقابله با ویروس کرونا و آغاز مرحله فاصله‌گذاری هوشمند، صادر و ابلاغ کرد.(ادامه)
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز گفت: قرائت کنتورهای گاز خانگی و تجاری به منظور پیشگیری از انتقال کرونا، توسط خود مشترکین انجام شده و به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۷ ارسال شود. روش برای اعلام رقم کنتور به شرکت گاز
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز گفت: قرائت کنتورهای گاز خانگی و تجاری به منظور پیشگیری از انتقال کرونا، توسط خود مشترکین انجام شده و به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۷ ارسال شود.(ادامه)
شمال نیوز : علیرضا عطائی‌نژاد گفت: تصمیم‌گیری جهاد کشاورزی در این زمینه جمع‌آوری تخم مرغ و کاهش سن گله و چندین موارد دیگر بوده است و در این زمینه پیشنهادات خود را اعلام کردیم. .... مخالفت جهاد کشاورزی با معدوم‌سازی جوجه یک‌روزه/توزیع رایگان جوجه در روستایی در بابل به‌جای جوجه‌کُشی
شمال نیوز : علیرضا عطائی‌نژاد گفت: تصمیم‌گیری جهاد کشاورزی در این زمینه جمع‌آوری تخم مرغ و کاهش سن گله و چندین موارد دیگر بوده است و در این زمینه پیشنهادات خود را اعلام کردیم. ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصريح نمود : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود مي باشد..... عملیات چهارخطه نمودن محورکندوان محدوده مرزن آباد به سمت دزدبن شتاب بیشتر گرفت
شمال نیوز : مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصريح نمود : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود مي باشد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.498 seconds.