.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویری کمتر دیده شده از آیت الله امینی و هاشمی رفسنجانی در منزل آیت‌الله خامنه‌ای
آیت‌الله ابراهیم امینی از شاگردان قدیمی امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
نماینده منتخب مجلس یازدهم : مدرک من جعلی نیست
(ادامه)
شمال نیوز : ویژگی بارز این واگذاری، بهره ‏مندی کلیه ایرانیان، از تخفیف 20 درصدی است. سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی)، بیست میلیون ریال (دو میلیون تومان) تعیین شده است. .... جزئیات کامل اختصاص ۲ میلیون تومان سهام به هر کد ملی
شمال نیوز : ویژگی بارز این واگذاری، بهره ‏مندی کلیه ایرانیان، از تخفیف 20 درصدی است. سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی)، بیست میلیون ریال (دو میلیون تومان) تعیین شده است. ....(ادامه)
آیا زنان بحران کرونا را بهتر مدیریت کرده‌اند؟
(ادامه)
عکس/ آقای وزیر، تونل را از دفتر کارش افتتاح کرد !
(ادامه)
رهبر انقلاب: نترسیدن از دشمن و محکم ایستادن مقابل آن از دستورهای مهم قرآن است / مواردی را دیدیم که دولت‌های کشور خودمان از دشمن می‌ترسیدند، این ترس آنها را دچار مشکلات فراوانی می‌کرد....(خبر)
(ادامه)
تمدید مهلت ارسال کد ملی برای وام
سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا با بیان اینکه برای ۷۰۰ هزار سرپرست خانوار سیم‌کارت رایگان صادر شد، گفت: اگر افراد از ۸ تا ۱۸ اردیبهشت ماه پیامک ارسال کنند، اواخر ماه رمضان وام را دریافت می‌کنند.(ادامه)
افشاگری روحانی درباره یک شایعه علیه دولت
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در اولین نشست در ماه رمضان میزبان جمعی از فعالان بخش خصوصی اقتصاد بود.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه 7 اردبیهشت 99
(ادامه)
شمال نیوز : این عضو شورای شهر  بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود..... اعضای شورای شهر مرکز استان سنگ های خود را با منتخبان مجلس وا کندند
شمال نیوز : این عضو شورای شهر بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود.....(ادامه)
کرونا همچنان در جهان جولان می‌دهد. به موازات تسریع تلاش‌ها برای ساخت واکسن کرونا، محققان به نتایجی رسیده اند که تاثیر گرما بر این ویروس را تایید می‌کند. آیا پایان کرونا نزدیک شده است؟
کرونا همچنان در جهان جولان می‌دهد. به موازات تسریع تلاش‌ها برای ساخت واکسن کرونا، محققان به نتایجی رسیده اند که تاثیر گرما بر این ویروس را تایید می‌کند.(ادامه)
دعای روز دوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ هفته کار و کارگر و پیشاپیش؛ ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را تبریک گفت. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته کار و کارگر
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ هفته کار و کارگر و پیشاپیش؛ ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را تبریک گفت. ‎(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، شهردار جدید رامسر منصوب و معارفه شد. ‎ شهردار جدید رامسر منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، شهردار جدید رامسر منصوب و معارفه شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز:
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی ۱۱۳۴ مورد جدید کروناویروس جدید در کشور، مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۸۹۳۲۸ نفر رسید. ثبت ۱۱۳۴ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور/ مجموع جانباختگان به ۵۶۵۰ نفر رسید
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی ۱۱۳۴ مورد جدید کروناویروس جدید در کشور، مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۸۹۳۲۸ نفر رسید.(ادامه)
واکنش به ادعای جعلی بودن مدرک آقای نماینده
استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای به نقل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اعلام کرد: هیچ‌گونه اطلاع رسانی از سوی وزارت کشور یا شورای نگهبان درخصوص جعلی بودن مدرک تحصیلی یکی از منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان به استانداری واصل نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : ۸ عضو کابینه دولت نهم و دهم، ۹ استاندار، تعداد قابل‌توجهی از معاونان وزرا، فرمانداران و مدیران دوره احمدی‌نژاد رای آوردند و از منتخبان مجلس یازدهم هستندکه تعداد آنان ..... تعداد نمایندگان مدافع دولت احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم چند نفر هستند ؟
شمال نیوز : وی گفت : ۸ عضو کابینه دولت نهم و دهم، ۹ استاندار، تعداد قابل‌توجهی از معاونان وزرا، فرمانداران و مدیران دوره احمدی‌نژاد رای آوردند و از منتخبان مجلس یازدهم هستندکه تعداد آنان .....(ادامه)
تصویر جسد رهبر کره‌شمالی هم منتشر شد! + عکس
پس از اینکه روز گذشته خبرهایی مبنی بر سلامتی رهبر کره شمالی منتشر شد امروز تصاویری جعلی از جسد رهبر کره شمالی دست به دست می شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و انقلابی مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله امینی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و انقلابی مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز : بسیارند از اینگونه تصادفات در كشور ما كه هرساله سرمایه های كشور را به راحتی به كام مرگ می‌كشاند در حالیكه با صرف سرمایه ملی سالیان طول می‌كشد تا افرادی با تجربه و تحصیل كرده جایگزین کرد..... کاهش تلفات رانندگی با همكاری مردم ، نهادها وهمه ارگان ها دست یافتنی است
شمال نیوز : بسیارند از اینگونه تصادفات در كشور ما كه هرساله سرمایه های كشور را به راحتی به كام مرگ می‌كشاند در حالیكه با صرف سرمایه ملی سالیان طول می‌كشد تا افرادی با تجربه و تحصیل كرده جایگزین کرد.....(ادامه)
نحوه برگزاری امتحانات، از ابتدایی‌ها تا پایه دوازدهمی‌ها
(ادامه)
اظهارات زنی که عشق ممنوعه اش باعث جنایت شد!
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیئت مدیره دیده بان عدالت و شفافیت با اشاره به اینکه پشت پرده ایجاد مناطق آزاد جدید منافع غیرملی و عمومی خوابیده است، گفت: به دلیل اینکه اطلاعاتی از مناطق آزاد وجود ندارد، رانت و فساد ایجاد شده و دزدها رشد می‌کنند. .... مخالفت شدید احمد توکلی با مطرح شدن ایجاد مناطق آزاد جدید در مجلس !
شمال نیوز : رئیس هیئت مدیره دیده بان عدالت و شفافیت با اشاره به اینکه پشت پرده ایجاد مناطق آزاد جدید منافع غیرملی و عمومی خوابیده است، گفت: به دلیل اینکه اطلاعاتی از مناطق آزاد وجود ندارد، رانت و فساد ایجاد شده و دزدها رشد می‌کنند. ....(ادامه)
زندگی دوباره مرد ۷۵ ساله در بابل
روابط عمومی اورژانس بابل از زندگی دوباره مرد ۷۵ ساله پس از نداشتن علائم حیاتی خبر داد.(ادامه)
افزایش دوباره بستری‌ها نسبت به ترخیصی‌ها
تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های شهرستان بابل بستری شدند دوباره از تعداد ترخیصی‌ها پیش افتاد.(ادامه)
فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو در مازندران از امروز
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت که مراکز شماره‎گذاری خودرو و آموزشگاه‌های رانندگی استان از روز شنبه ششم اردیبهشت فعالیت خود را از سر می‌گیرند.(ادامه)
افزایش دما هوا در مازندران
هوای مازندران امروز با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آیا استفاده از شبکه «شاد» اختیاری است؟
(ادامه)
خسارت میلیاردی کرونا به زنبورداران مازندرانی
کرونا، ۱۴ میلیارد تومان به زنبورداران مازندرانی خسارت زد.(ادامه)
استعفای لاری از نائب رئیسی شورای عالی اصلاح طلبان
شمال نیوز: عبدالواحد موسوی لاری از نائب رییس شورای عالی اصلاح طلبان استعفا کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.61 seconds.