.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا نه؟
شمال نیوز: رهبر انقلاب دیشب با درخواست دولت برای آزادسازی سهام عدالت موافقت کردند اما بسیاری از مردم نمی‌دانند یا بخاطر ندارند که آیا در شمول سهام عدالت قرار گرفته بودند یا خیر.(ادامه)
چند راهکار برای مقابله با وسواس‌فکری در روز‌های کرونایی
(ادامه)
برگزاری جلسه مجدد رسیدگی به پرونده نجفی
(ادامه)
نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹
(ادامه)
طلا جان گرفت
(ادامه)
زنی که با تصادف‌های ساختگی مردان هوسران را فریب می داد
(ادامه)
حقایقی از زندگی بن‌سلمان؛ از بیماری پنهان تا زنی که محرم اسرارش است/ عکس
(ادامه)
قائم شهر؛ شاهراه عبور سرمایه و گردشگر بدون جذب!(ديدگاه)
(ادامه)
دعاى روز پنجم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
پرداخت حقوق کارمندان از خرداد ماه مشروط می‌شود
شمال نیوز : فقط ۱۳ روز دیگر از مهلت قانونی دستگاه‌های اجرایی برای ثبت اطلاعات کارمندان باقی مانده است؛ آن هم در شرایطی که پرداخت‌ها از اول خرداد مشروط به ثبت اطلاعات و آمار در سامانه کارمند ایران بوده و طبق آن انجام خواهد شد ....(ادامه)
فاتحه خوانی از راه دور با تبلت، دقیقه‌ای ۲۰ هزار تومان!
(ادامه)
شمال نیوز : طی هفته گذشته در خصوص نگرانی‌های مطرح شده درباره شرایط برگزاری آزمون‌های سراسری و درخواست برای به تعویق افتادن زمان آن‌ها، جلسات متعددی برگزار و جوانب مختلف این موضوع بررسی شده که نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد..... درخواست داوطلبان کنکور ارشد ۹۹ برای تعویق مجدد کنکور + دلایل
شمال نیوز : طی هفته گذشته در خصوص نگرانی‌های مطرح شده درباره شرایط برگزاری آزمون‌های سراسری و درخواست برای به تعویق افتادن زمان آن‌ها، جلسات متعددی برگزار و جوانب مختلف این موضوع بررسی شده که نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.....(ادامه)
افزایش 3 درصدی تعداد مشترکان توزیع برق مازندران در سال98
(ادامه)
شضمال نیوز : موسوی عملکرد این بیماری با بیماری‌های واگیردار دیگر متفاوت است، ادامه داد: کشورها در ابتدای انتشار این بیماری ماهیت آن را نمی‌دانستند و با گذشت زمان استانداردهای دنیا تغییر کرده است..... ثبات وضعیت بیماری کرونا در مازندران
شضمال نیوز : موسوی عملکرد این بیماری با بیماری‌های واگیردار دیگر متفاوت است، ادامه داد: کشورها در ابتدای انتشار این بیماری ماهیت آن را نمی‌دانستند و با گذشت زمان استانداردهای دنیا تغییر کرده است.....(ادامه)
مقررات مورد نیاز جهت انتقال سهام به صاحبان سهام عدالت توسط شورای‌عالی بورس تدوین و تصویب شود. این مصوبات برای کلیه دستگاههای اجرایی لازم‌الاجراست.....(خبر)
(ادامه)
زمان ثبت نام برای مدیریت سهام عدالت
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور در حکمی رقیه صفری را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد .... وزیر کشور حکم معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران را صادر کرد
شمال نیوز: وزیر کشور در حکمی رقیه صفری را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد ....(ادامه)
صفحه اول روزنامه های اقتصادی ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
شمال نیوز : صفحه اول روزنامه های امروز را ببینید :(ادامه)
برنج در کرمان نایاب شد؛ افزایش بی‌سابقه قیمت حبوبات
(ادامه)
شمال نیوز : مقابله و تخریب ساخت‌وسازها درواقع نوشداری پس از مرگ سهراب به شمار می‌رود زیرا هیچ‌گاه مزارع تغییر کاربری شده به چرخ تولید و زراعت برنمی‌گردد..... ویلاسازان خانه برانداز؛ مرگ تدریجی اراضی بکر در مازندران !
شمال نیوز : مقابله و تخریب ساخت‌وسازها درواقع نوشداری پس از مرگ سهراب به شمار می‌رود زیرا هیچ‌گاه مزارع تغییر کاربری شده به چرخ تولید و زراعت برنمی‌گردد.....(ادامه)
دومین پیروزی فیروجا در سوپرتورنمنت کارلسن
(ادامه)
موافقت رهبر انقلاب با آزادسازی سهام عدالت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور ابلاغیه‌ای ضمن موافقت با درخواست رییس‌جمهور برای آزادسازی سهام عدالت و با اشاره به نقش سهام عدالت در گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های کم درآمد، موارد سه‌گانه‌ای را به عنوان امور لازم الرعایه در این واگذاری‌ها مورد تأکید قرار دادند.(ادامه)
واکنش زیباکلام به مواضع اخیر اردشیر زاهدی
صادق زیباکلام گفت: یکی از کسانی که همان زمان به شدت طرفدار تز برژینسکی بود، زاهدی بود. مساله دوم حمایت ایشان از سردار سلیمانی است که از نظر من صادقانه نیست.(ادامه)
مهدی مهدوی‌کیا داغدار شد
مهدی مهدوی‌کیا ستاره فوتبال ایران در غم از دست دادن برادر خود داغدار شد.(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در مراسم تشییع یک فرمانده سپاه
تصویری از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم تشییع پیکر شهید منتظرقائم فرمانده سپاه یزد در سال ۱۳۵۹ / تسنیم (ادامه)
مطالب مطرح شده در فضای مجازی در خصوص تغییر و جابجایی معاونین استاندار صرفا گمانه زنی رسانه ای است.

تغییر و جابجایی معاونین استاندار صحت ندارد
مطالب مطرح شده در فضای مجازی در خصوص تغییر و جابجایی معاونین استاندار صرفا گمانه زنی رسانه ای است. (ادامه)
شمال نیوز: این روزها مازندران بستر تجلی مؤمنانه همیاری های نوعدوستانه و متأثر از فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در راستای یک احساس مسئولیت بزرگ انسانی و اجتماعی است. رزمایش همدلیِ همدلان مازندرانی(يادداشت)
شمال نیوز: این روزها مازندران بستر تجلی مؤمنانه همیاری های نوعدوستانه و متأثر از فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در راستای یک احساس مسئولیت بزرگ انسانی و اجتماعی است.(ادامه)
اسلامی : گران شدن مسکن تابع عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیست / کمبود مسکن نداریم، تعداد مسکن بالاتر از آمار خانوار است / ۲۷۰۰ محله فرسوده داریم / ۴۲۰ محله را بهسازی کرده‌ایم / پنج استان به شبکه ریلی متصل شده‌اند / ساخت ۴۰۰ هزار مسکن در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد..... مجموع مبتلایان کرونا در کشور به ۹۲۵۸۴ نفر رسید/افزایش جانباختگان به ۵۸۷۷ نفر/ ۷۲۴۳۹ نفر بهبود یافتند/ ۲۹۸۳ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.....(ادامه)
قیمت خودرو‌های داخلی ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ + جدول
قیمت خودرو‌های سایپا و ایران‌خودرو را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.