.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حمله توئیتری اردشیر زاهدی به رضا پهلوی
اردشیر زاهدی در توئیتی نوشت: آمریکا به دنبال تغییر حکومت ایران است و رضا پهلوی صرفا یک گزینه ضعیف است.(ادامه)
دعاى روز هفتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
«مطهری سازی» به جای «مطهری نوازی»(يادداشت)
(ادامه)
عادل فردوسی‌پور کجاست و چه می‌کند؟
(ادامه)
شمال نیوز : طبق رأی قاطع داوران و ارزیابان رسانه ملی ، صدا و سیمای مازندران موفق به کسب مقام برتر در ترویج فرهنگ و آموزه های قرآنی بخاطر گسترش رسانه ای مفاهیم و مضامین قرآنی گردید ..... مقام برتر « ترویج فرهنگ و آموزه های قرآنی» به صداوسیمای مازندران رسید
شمال نیوز : طبق رأی قاطع داوران و ارزیابان رسانه ملی ، صدا و سیمای مازندران موفق به کسب مقام برتر در ترویج فرهنگ و آموزه های قرآنی بخاطر گسترش رسانه ای مفاهیم و مضامین قرآنی گردید .....(ادامه)
شمال نیوز : اصغری گفت: 17 هزار پرونده در روابط کار و 16 هزار پرونده سخت و زیان آور در مازندران تشکیل شده است و با تمام توان در تلاش هستیم تا مشکلات کاری کارگران برطرف شود..... ثبت نام 20 هزار کارگر مازندرانی برای بیمه بیکاری ناشی از کرونا
شمال نیوز : اصغری گفت: 17 هزار پرونده در روابط کار و 16 هزار پرونده سخت و زیان آور در مازندران تشکیل شده است و با تمام توان در تلاش هستیم تا مشکلات کاری کارگران برطرف شود.....(ادامه)

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمار مبتلایان و بستری در بیمارستان‌ها برای بیماری کرونا رو به کاهش است، گفت: برای ما مهم است در این شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود. هنوز برای ما روشن نیست شرایط چگونه است. باید تلاش خودمان را انجام دهیم. آماری را که دیشب نگاه می کردم بسیار خوشحال کننده بود؛ آمار نزولی شده است.. آمار ابتلا به کرونا در ایران نزولی است / برای برخی مشاغل ممکن است تا چند ماه ناچار به پرداخت «بیمه بیکاری» باشیم/ پس‌انداز مردم در بانک‌ها رشد خوبی داشته است(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمار مبتلایان و بستری در بیمارستان‌ها برای بیماری کرونا رو به کاهش است، گفت: برای ما مهم است در این شرایط کرونا اشتغال، نشاط و سلامت مردم حفظ شود. هنوز برای ما روشن نیست شرایط چگونه است. باید تلاش خودمان را انجام دهیم. آماری را که دیشب نگاه می کردم بسیار خوشحال کننده بود؛ آمار نزولی شده است..(ادامه)
کارگران ایران اسلامی در جبهه های مختلف از جمله جبهه ی جهاد اقتصادی همواره به عنوان پیشگامان این عرصه، ایفاء نقش نموده و می نمایند، تا از این منظر چرخ توسعه کشور ازحرکت بازنماند. بیانیه بابایی کارنامی به مناسبت هفته کارگر.
کارگران ایران اسلامی در جبهه های مختلف از جمله جبهه ی جهاد اقتصادی همواره به عنوان پیشگامان این عرصه، ایفاء نقش نموده و می نمایند، تا از این منظر چرخ توسعه کشور ازحرکت بازنماند.(ادامه)
دستفروشان ساروی شناسنامه دار می‌شوند
دستفروشان ساری با ثبت نام در سامانه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری رصد شده و شناسنامه دار می‌شوند.(ادامه)
بخشش ۱۷ محکوم به قصاص در مازندران
شورای حل اختلاف مازندران پارسال ۱۷ محکوم به قصاص را از پای چوبه دار نجات داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم توجه به قششر نانوایان تاکید کرد و گفت: حقوق این قشر نباید نادیده گرفته شود.
دیدار جمعی از اعضای اتحادیه صنف خبازان با نماینده ولی فقیه در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم توجه به قششر نانوایان تاکید کرد و گفت: حقوق این قشر نباید نادیده گرفته شود. (ادامه)
نماز جمعه ۱۲ اردیبهشت در مازندران برگزار نمی شود
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلاک کرد: نماز جمعه ۱۲ اردیبهشت در شهرستان‌های استان به دلیل تداوم شرایط پر خطر ابتلا به ویروس کرونا برگزار نمی شود.(ادامه)
سرآشپز راز عجیب رهبر کره شمالی را فاش کرد
(ادامه)
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی  به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را تبریک گفت پیام رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت روز معلم
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را تبریک گفت(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تاکید مدیریت کلان نیز واگذاری به بخش خصوصی است و در ضرورت آن شکی نیست مهم این است که بدون تخلف وحاشیه سازی با چه کیفیتی به چه کسی و با چه قیمتی  واگذار کنیم ودر واگذاری ها، کارمندان و کارگران بلاتکلیف نشوند..... واگذاری کارخانه چوب و کاغذ اقدام قانونی و قابل اجرا است/ اجازه نمی‌دهیم کارخانه به افراد فاقد وجاهت مالی فروخته شود
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تاکید مدیریت کلان نیز واگذاری به بخش خصوصی است و در ضرورت آن شکی نیست مهم این است که بدون تخلف وحاشیه سازی با چه کیفیتی به چه کسی و با چه قیمتی واگذار کنیم ودر واگذاری ها، کارمندان و کارگران بلاتکلیف نشوند.....(ادامه)
کبد با این علائم، در خطر است!
کبد نقش کلیدی در دستگاه گوارش ایفا می‌کند و باید به سالم نگه داشتن آن توجه ویژه‌ای داشت. (ادامه)
رئیسی : ارز را نباید دست دلال داد
آیت‌الله رئیسی به پیچیدگی و دشواری فرآیند تامین ارز مورد نیاز کشور در دوران تحریم اشاره کرد و گفت: ارز را نباید دست دلال داد و نباید اجازه داد ارزی که با تلاش‎های بانک مرکزی به دست می‌‎آید حیف و میل شود.(ادامه)
از کجا بفهمیم سهام عدالت داریم یا نه؟
برای آگاهی از این موضوع باید به سامانه www.samanese.ir رجوع کنید. پس از ورود به سامانه با درج کدملی می‌توان مشمول یا عدم مشمول بودن سهام عدالت برای هر فرد را فهمید.(ادامه)

تسنیم نوشت: وزیر بهداشت با بیان اینکه در مدت شیوع کرونا در کشور، هیچ بیماری معطل تخت بیمارستانی و پزشک نبود، گفت: برآورد ما این است که در پاییز و زمستان شاهد هجمه نسبتاً سنگین هم‌زمان کووید۱۹ و آنفلوآنزا باشیم و باید برای آن زمان خودمان را آماده کنیم. وزیر بهداشت: هجمه هم‌زمان آنفلوانزا و کرونا در راه است
تسنیم نوشت: وزیر بهداشت با بیان اینکه در مدت شیوع کرونا در کشور، هیچ بیماری معطل تخت بیمارستانی و پزشک نبود، گفت: برآورد ما این است که در پاییز و زمستان شاهد هجمه نسبتاً سنگین هم‌زمان کووید۱۹ و آنفلوآنزا باشیم و باید برای آن زمان خودمان را آماده کنیم.(ادامه)
برگزاری نخستین همایش مجازی جهش تولید در سال جدید
"سازمان اقتصادی کوثر" با همکاری دبیرخانه جایزه ملی تعالی و‌پیشرفت ، نخستین همایش مجازی «راهکارهای دستیابی به جهش تولید» را برگزار می کند.(ادامه)
کرونا روزی می‌رود، با ویروس خودتحقیری و خودباختگی چه کنیم؟(ديدگاه)
(ادامه)
به عکس مورد اول نیز فکر کرده و فرض را بر این گذاشته ام که کرونا از بین نخواهد رفت و همانند آنفلوآنزا با ما خواهد بود. خب! اگر چنین باشد، به جای انکار یا وحشت بی پایان یا تسلیم شدن دربرابرش، باید چگونگی کنار آمدن با کرونا را بیاموزم و از خود و اطرافیانم مراقبت کنم و به زندگی ام ادامه دهم. کرونا می رود، ما می مانیم و حتی می خندیم(يادداشت)
به عکس مورد اول نیز فکر کرده و فرض را بر این گذاشته ام که کرونا از بین نخواهد رفت و همانند آنفلوآنزا با ما خواهد بود. خب! اگر چنین باشد، به جای انکار یا وحشت بی پایان یا تسلیم شدن دربرابرش، باید چگونگی کنار آمدن با کرونا را بیاموزم و از خود و اطرافیانم مراقبت کنم و به زندگی ام ادامه دهم.(ادامه)
کاهش ارزش افزوده ۷۰۰ میلیارد تومانی صنوف مازندران
رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مازندران گفت: کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی در این مدت باعث شد تا صنوف استان ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان کمتر درآمدزایی بکنند.(ادامه)
روایتی جدید از مدرک‌جعلی یک نماینده مجلس یازدهم
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی با تشریح آخرین جزئیات از موضوع مدرک تحصیلی منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم گفت: کمالخانی تاکنون درباره صحت مدرک تحصیلی نتوانسته شورای نگهبان را متقاعد کند.(ادامه)
انتصاب رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر
رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی، دکتر محمد گل‌فشان را به عنوان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: ویروس کرونا در بابل بعد از سه هفته روند نزولی، بار دیگر در این شهرستان جانی تازه گرفته و آمار بستری روزانه افراد مبتلا به این بیماری افزایش یافته است . کرونا در بابل صعودی شد
شمال نیوز: ویروس کرونا در بابل بعد از سه هفته روند نزولی، بار دیگر در این شهرستان جانی تازه گرفته و آمار بستری روزانه افراد مبتلا به این بیماری افزایش یافته است .(ادامه)
از دیروز تا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. تعداد مبتلایان کرونا ۹۴۶۴۰ نفر/ ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند/ ۷۵۱۰۳ نفر بهبود یافتند/ ۲۹۷۶ نفر در وضعیت شدید
از دیروز تا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها
صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، یازدهم اردیبهشت، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش ۵۰ تومانی داشته است. (ادامه)
شمال نیوز: فناوران پارک علم و فناوری مازندران با تولید یخچال نگهداری واکسن استاندارد برای دوران پسا کرونا به جمع ۶ کشور تولید کننده این محصول پیوستند. تولید یخچال نگهداری واکسن برای دوران پساکرونا
شمال نیوز: فناوران پارک علم و فناوری مازندران با تولید یخچال نگهداری واکسن استاندارد برای دوران پسا کرونا به جمع ۶ کشور تولید کننده این محصول پیوستند.(ادامه)
آقای میرسلیم! رسوایی بیشتر به بار نیاورید
آقای مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران که با رای ۱۰ درصد واجدین شرایط به مجلس یازدهم راه یافته در حالی به راه یافتن خود و همفکرانش می‌بالد و می‌نازد که فراموش کرده است در ۹۰ درصد حوزه‌های انتخابیه، رقیب اصلیشان یعنی اصلاطلبان توسط شورای نگهبان حذف شدند و این به مثابه‌ی آن است که در یک رقابت ورزشی، تیمی در میدان رقابت حضور فیزیکی ندارد ولی آن تیم را بازنده رقابت بنامیم!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.