.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز :  احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این نشست گفت: هدف و اولویت اصلی از برنامه ریزی های دوران بحران کرونا؛ صیانت و محافظت از جان مردم است .... در نشست استاندار و روسای اتاق ها و نمایدگان اصناف مازندران چه گذشت ؟ + مشروح و تصاویر
شمال نیوز : احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این نشست گفت: هدف و اولویت اصلی از برنامه ریزی های دوران بحران کرونا؛ صیانت و محافظت از جان مردم است ....(ادامه)
شمال نیوز: با شروع ماه رمضان روند نزولی معاملات در بازار فولاد اندکی شدت یافته است که نشانه مهمی از برتری عرضه بر تقاضا به شمار می رود؛ البته تصمیم گیرندگان این بازار سعی بر این دارند تا این روند نزولی قیمت ها در بازار هایی چون آهن و فولاد را در جرگه ی موفقیت های خود قلمداد کنند. برتری عرضه بر تقاضا در بازار آهن
شمال نیوز: با شروع ماه رمضان روند نزولی معاملات در بازار فولاد اندکی شدت یافته است که نشانه مهمی از برتری عرضه بر تقاضا به شمار می رود؛ البته تصمیم گیرندگان این بازار سعی بر این دارند تا این روند نزولی قیمت ها در بازار هایی چون آهن و فولاد را در جرگه ی موفقیت های خود قلمداد کنند.(ادامه)
شمال نیوز: مجوز مقام معظم رهبری درمورد آزادسازی سهام عدالت سه شنبه هفته گذشته ابلاغ شد. بر اساس این ابلاغیه مشمولان اجازه پیدا کردند سهام خود را خرید و فروش کنند. در این راستا مشمولان باید توجه داشته باشند که خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی و فاقد وجاهت است. خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی است
شمال نیوز: مجوز مقام معظم رهبری درمورد آزادسازی سهام عدالت سه شنبه هفته گذشته ابلاغ شد. بر اساس این ابلاغیه مشمولان اجازه پیدا کردند سهام خود را خرید و فروش کنند. در این راستا مشمولان باید توجه داشته باشند که خرید و فروش وکالتی سهام عدالت غیرقانونی و فاقد وجاهت است.(ادامه)
«میرسلیم» پیشنهاد حزب موتلفه برای ریاست ‌مجلس یازدهم
(ادامه)
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
قیمت روز خودرو در ۱۳ اردیبهشت
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) با نوسان جزئی همراه است.(ادامه)
دستور روحانی برای بررسیِ بازگشایی مراکز پرتجمع
رئیس‌جمهور بر اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص‌های تعیین وضعیت‌های سفید ، زرد و قرمز برای شهرها و استان ها از نظر وضعیت و شیوع بیماری کرونا در شراسر کشور تاکید کرد.(ادامه)
استاندار: واحدهای اقتصادی ورشکسته در مازندران تعیین تکلیف می شوند
استاندار مازندران بر لزوم بازگشت واحدهای اقتصادی ورشکسته و تعیین تکلیف وضعیت آن تاکید کرد و گفت: تعیین تکلیف این واحدها برنامه عملیاتی برای جهش تولید است.(ادامه)
بستری ۵۵بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: ۲۴ساعت گذشته ۵۵بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شدند.(ادامه)
نشست 12 منتخب مردم مازندران در مجلس یازدهم با مقام عالی دولت در مازندران برگزار شد / در این نشست بر ضرورت همدلی و وفاق جمعی و تعامل در راستای توسعه استان تاکید شد‌. ‎ تصاویر/ نشست استاندار مازندران با منتخبین مجلس(خبر)
نشست 12 منتخب مردم مازندران در مجلس یازدهم با مقام عالی دولت در مازندران برگزار شد / در این نشست بر ضرورت همدلی و وفاق جمعی و تعامل در راستای توسعه استان تاکید شد‌. ‎ (ادامه)
کیم جونگ اون بالاخره رویت شد (+عکس)
کیم جونگ اون در مراسم افتتاح یک کارخانه تولید کود شیمیایی در منطقه‌ای در شمال پیونگ‌یانگ شرکت کرده است. تصاویر این مراسم را خبرگزاری رسمی کره‌شمالی منتشر کرده است. تصاویر نشان می‌دهد که کیم یو جونگ، خواهر کوچک‌تر رهبر کره‌شمالی در این مراسم برادرش را همراهی می‌کند.(ادامه)
انتشار تصویر جدید همسر بن سلمان/ آیا واقعا این زن زیبا همسر بن سلمان است؟ + عکس
پس از مدتی مجددا یک تصویر دیگر در شبکه‌های اجتماعی عربی پخش شده است و کاربران مدعی اند متعلق به ساره بنت مشهور همسر محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) است. (ادامه)
دروازه‌بانی که پرسپولیس بجای بیرانوند خریداری می‌کند
جدایی علیرضا بیرانوند در پایان این فصل از پرسپولیس قطعی است و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، او برای ادامه فوتبال خود راهی آنتورپ بلژیک خواهد شد.(ادامه)
آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ اردیبهشت) + جدول
قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۹۹ را در این خبر مشاهده کنید.(ادامه)
مدیرکل پرحاشیه با حکم وزیرمشاور شد!
مازیار ناظمی مرد پرحاشیه و خبرساز وزارت ورزش که مدتها گفته می‌شد از مدیرکلی روابط عمومی وزارت ورزش کنار رفت، با حکم وزیر به عنوان مشاور رسانه ای وزیر ورزش و جوانان منصوب شد تا کاوه احمدی جای او را بگیرد.(ادامه)
نخستین حضور عمومی لاریجانی پس از بهبودی
تصاویری از نخستین حضور رئیس مجلس پس از ابتلا به ویروس کرونا در جلسه شورای عالی اقتصادی را ببینید. (ادامه)
ظاهر جدید کریستیانو رونالدو در قرنطینه + عکس
کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا که این روز‌ها در قرنطینه خانگی به سر می‌برد از ظاهر جدید خود رونمایی کرد.(ادامه)
زمان آغاز دوباره لیگ برتر مشخص شد
آخرین اخبار حاکی از این است که این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از نیمه خرداد از سر گرفته می شود.(ادامه)
شلیک کیهان به جایگاه رئیس مجلس یازدهم
مجلس یازدهم، اولویت‌های مهمی دارد که «همدلی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی برای تحول کارآمد در روندها» پیش‌نیاز همه آنهاست. مردم نیز انتظارات بر زمین مانده‌ای دارند که برآوردن آن، نیازمند پرهیز از حاشیه‌ها و نیفتادن در تله‌گذاری‌هاست.(ادامه)
شمال نیوز: یک منبع آگاه در هوافضای سپاه پاسداران خبر شهادت فرمانده این نیرو را تکذیب کرد. تکذیب خبر شهادت سردار حاجی‌زاده؛ هیچ اتفاقی برای فرمانده نیروی هوافضای سپاه رخ نداده است
شمال نیوز: یک منبع آگاه در هوافضای سپاه پاسداران خبر شهادت فرمانده این نیرو را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. .... افزایش مبتلایان به ۹۶۴۴۸ نفر/ مجموع جانباختگان به ۶۱۵۶ نفر رسید/ بهبودی ها ۷۷۳۵۰ نفر/ ۲۷۸۷ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند
شمال نیوز : از دیروز تا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. ....(ادامه)
فعالیت بیش از ۳ هزار مزرعه آبزی پروری در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل شیلات مازندران گفت: ۸۱ هزار و ۱۱۳ تن آبزیان پرورشی پارسال در ۳ هزار و ۷۰۰ مزرعه آبزی پروری مازندران تولید شد.(ادامه)
قیمت ماسک 3 لایه پزشکی 1600 تومان تعیین شد
شمال نیوز: رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی اعلام کرد: مجوز توزیع ماسک های سه لایه پزشکی استاندارد تولید شده توسط واحد های صنفی و صنعتی تحت نظارت این سازمان صادر شد.(ادامه)
کرونا؛ جان قاچاق سوخت را گرفت
شمال نیوز: عجیب اما واقعی! قاچاق سوخت، هم به صورت خرد (کوله‌بری) و هم عمده (سازمان‌یافته) بشدت کم شده و مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی می‌گوید: «شرایط به گونه‌ای است که می‌توانیم بگوییم دیگر قاچاق نداریم.» (ادامه)
وزیر بهداشت: بهترین تاریخ کنکور را اعلام می‌کنیم
(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره مواجهه اخیر قایق‌های تندروی این نیرو با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس گفت: آنها وارد حریم منطقه تمرین ما شده بودند، برای همین به آنها دستور داده شد تا خارج شوند. ....(خبر)
(ادامه)
چه زمانی می‌توانیم سهام عدالت را بفروشیم؟
(ادامه)
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۱۳ اردیبهشت
(ادامه)
افت فروش خودرو در ژاپن
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.