.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
توصیه توئیتری علی مطهری به شورای نگهبان
نماینده تهران در مجلس در توئیتی نوشت: «عملکرد شورای نگهبان در انتخابات اخیر دچار نقصان بوده است.»(ادامه)
قالیباف عزادار شد /تسلیت سیدحسن خمینی
یادگار امام در پیامی درگذشت مادر همسر محمد باقر قالیباف را تسلیت گفت.(ادامه)
مجلس دهم ۳۱ اردیبهشت تمام می شود
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق تصمیم امروز این هیئت زمان برگزاری جلسه اختتامیه مجلس دهم ۳۱ اردیبهشت تعیین شد.(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۳۲ شهرستان کشور در وضعیت سفید قرار دارند که اسامی آنها بدین شرح می باشد ....



کدام شهرستان های شمالی وضعیت سفید کرونایی هستند
شمال نیوز : بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۳۲ شهرستان کشور در وضعیت سفید قرار دارند که اسامی آنها بدین شرح می باشد .... (ادامه)
معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد: پس از بیش از دو ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، هفته جاری نماز جمعه در ۱۵۷ شهر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود. برگزاری نمازجمعه این هفته در ۱۵۷ شهر/ بازگشایی مساجد ۱۳۲ شهرستان از فردا
معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد: پس از بیش از دو ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، هفته جاری نماز جمعه در ۱۵۷ شهر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.(ادامه)
ایران دارای آبشارهای فراوانی است. اما تعداد محدودی از آن در دل جنگل قرار دارد. آبشار گزو از جمله آبشارهای مرتفع ایران است که در دل ‌جنگل‌های هیرکانی واقع شده است. پایین این آبشار حوضچه‌ای قرار دارد که در فصول گرم بازدیدکننده‌ها در آن آب‌تنی می‌کنند. این محل به علت دسترسی مشکل، یکی از مناطق کمتر دیده شده ایران محسوب می‌شود. آبشار گزو در قلب منطقه‌ جنگلی سوادکوه(خبر)
ایران دارای آبشارهای فراوانی است. اما تعداد محدودی از آن در دل جنگل قرار دارد. آبشار گزو از جمله آبشارهای مرتفع ایران است که در دل ‌جنگل‌های هیرکانی واقع شده است. پایین این آبشار حوضچه‌ای قرار دارد که در فصول گرم بازدیدکننده‌ها در آن آب‌تنی می‌کنند. این محل به علت دسترسی مشکل، یکی از مناطق کمتر دیده شده ایران محسوب می‌شود.(ادامه)
حسن روحانی رییس جمهور اعلام کرد که با همکاری مردم و تلاش بخش درمان کشور به نقطه مطلوب نسبی در مورد کنترل بیماری کرونا رسیده‌ایم.



روحانی: مدارس شهرهای کم خطر از ۲۷ اردیبهشت بازگشایی می‌شوند/ مساجد ۱۳۲ شهرستان از فردا بازگشایی می‌شود/ ۸۳ درصد مردم اصول بهداشتی را رعایت کرده اند(خبر)
حسن روحانی رییس جمهور اعلام کرد که با همکاری مردم و تلاش بخش درمان کشور به نقطه مطلوب نسبی در مورد کنترل بیماری کرونا رسیده‌ایم. (ادامه)

دکتر محسن رضایی در پیامی، درگذشت مادرهمسر دکتر محمدباقر قالیباف را به وی و بازماندگان معزا تسلیت گفت. پیام تسلیت دکتر محسن رضایی به قالیباف
دکتر محسن رضایی در پیامی، درگذشت مادرهمسر دکتر محمدباقر قالیباف را به وی و بازماندگان معزا تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. تعداد مبتلایان به ۹۷۴۲۴ نفر/ مجموع جانباختگان ۶۲۰۳ نفر / ۲۶۹۰ نفر در وضعیت شدید
شمال نیوز: از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. (ادامه)
درخواست رئیس دانشگاه آزاد از دولت
(ادامه)
چه کسانی با ابتلا به «کرونا» دچار سکته مغزی می‌شوند؟
(ادامه)
نسخه جدید سمند با چه امکاناتی به بازار می آید (+عکس)
(ادامه)
نیروگاه زباله سوز نوشهر به زودی بهره برداری می شود
(ادامه)
انفجار گاز در آمل ۳ مصدوم برجای گذاشت
(ادامه)
آخرین افطار سردار سلیمانی در منزل محسن رضایی
(ادامه)
وام ازدواج فقط با یک ضامن داده می‌شود !
(ادامه)
شمال نیوز : فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ارزش اولین عرضه سهام شرکت‌های دولتی را ۲۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و از مردم خواست از این فرصت نوین به خوبی استفاده کنند..... دعوت دژپسند از مردم برای انتفاع از عرضه «سهام دولتی» در بورس
شمال نیوز : فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ارزش اولین عرضه سهام شرکت‌های دولتی را ۲۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و از مردم خواست از این فرصت نوین به خوبی استفاده کنند.....(ادامه)
جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی
شمال نیوز : رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی گفت: احتمالا با مذاکرات صورت گرفته، وام‌های ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی در خردادماه پرداخت می‌شود.....(ادامه)
(تصاویر) جزئیات دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما؛ سیروان سند رو کرد؛ 50 ضربه شلاق برای بهاره رهنما
(ادامه)
تمدید مهلت عدم جریمه «معاینه فنی» و پایان اعتبار «گواهینامه»
(ادامه)
پراید ارزان شد
(ادامه)
عکس/ تصویر جالب مهران غفوریان و همسرش در قرنطینه
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۴ اردیبهشت
(ادامه)
شربتی که باعث تکثیر کرونا می‌شود
(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱۴ اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس اعلام مسئوولین بهداشتی کرونا بار دیگر در فصل های پاییز و زمستان تشدید می شود؛ بر همین اساس بهترین تصمیم این بود که ما لیگ برتر را تعطیل می کردیم و از تیر ماه بازی های فصل جدید را آغاز می کردیم. اما.... مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خواستار ادامه تعطیلی لیگ برتر فوتبال شد
شمال نیوز : بر اساس اعلام مسئوولین بهداشتی کرونا بار دیگر در فصل های پاییز و زمستان تشدید می شود؛ بر همین اساس بهترین تصمیم این بود که ما لیگ برتر را تعطیل می کردیم و از تیر ماه بازی های فصل جدید را آغاز می کردیم. اما....(ادامه)
پدر داماد احمدی نژاد محبوب‌ترین چهره سیاسی کشور را معرفی کرد
(ادامه)
اگر وضعیت متقاضیان بورس به ثبات برسد و با برنامه دولت مبنی بر واگذاری سهام شرکت‌ها ازطریق صندوق‌های قابل معامله بورسی ای‌تی‌اف قرار است 60 تا 70 درصد از افراد جامعه کد سهامداری بگیرند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان و فعالان بورس بر این باورند که بورس جای پیچیده‌ای است،ریسک‌پذیری بالایی دارد و سرمایه‌گذاری در آن، حوصله و تخصص می‌خواهد بنابراین عموم مردم و افرادی که با بورس آشنا نیستند چون از این ویژگی‌ها اطلاع ندارند، بهتر است گفت‌‌وگوی زیر را بخوانند. مراقب ریزش بورس باشید
شمال نیوز: کارشناسان و فعالان بورس بر این باورند که بورس جای پیچیده‌ای است،ریسک‌پذیری بالایی دارد و سرمایه‌گذاری در آن، حوصله و تخصص می‌خواهد بنابراین عموم مردم و افرادی که با بورس آشنا نیستند چون از این ویژگی‌ها اطلاع ندارند، بهتر است گفت‌‌وگوی زیر را بخوانند.(ادامه)
کدام شرکت‌ها در سبد سهام عدالت هستند؟
شمال نیوز: سازمان خصوصی سازی 49 شرکت را به ارزش حدودی 26 هزار میلیارد تومان در سبد سهام عدالت خود انتخاب کرد که مطابق گزارش این سازمان در اسفندماه ۱۳۹۸، ارزش روز شرکت‌های حاضر در پورتفوی سهام عدالت بیش از ۲۳۹۷ هزار میلیارد ریال است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.