.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
در این نوشتار از به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا دیابتی ها می توانند هویج بخورند؟
هویج برای دیابتی ها خوب است؟ آیا دیابتی ها می توانند هویج بخورند؟
در این نوشتار از به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا دیابتی ها می توانند هویج بخورند؟ (ادامه)
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند..... چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر در سال ۹۹ / راه‌اندازی مدرسه عالی بورس
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند.....(ادامه)
شمال نیوز : در این دوران که کرونا اقتصاد کشور را در بر گرفته توجه به این بخش امری ضروری می‌نماید و نباید از آن غافل شد. مسئله‌ای که تمام بخش‌ها باید برای حمایت از آن وارد عرصه شوند. .... ضرورت توجه ویژه به « کشاورزی » و « کشاورزان » در پسا کرونا
شمال نیوز : در این دوران که کرونا اقتصاد کشور را در بر گرفته توجه به این بخش امری ضروری می‌نماید و نباید از آن غافل شد. مسئله‌ای که تمام بخش‌ها باید برای حمایت از آن وارد عرصه شوند. ....(ادامه)
میانگین سنی مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کشور
بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژیک وزارت بهداشت، در هفته گذشته میانگین سنی فوت شدگان ناشی از کرونا ۶۶.۸ سال و ۷۳.۵ درصد فوت شدگان سن بالای ۶۰ سال داشته اند.(ادامه)
دو تغییر جدید در فرماندهان ناجا
پس از آنکه روزگذشته سردار قاسم رضایی به عنوان جانشین جدید فرمانده ناجا منصوب شد؛ امروز نیز روسای جدید پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا منصوب شدند.(ادامه)
فرماندار: بابل از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است
فرماندار بابل با اشاره به خروج شهرستان از وضعیت قرمز کرونا، آن را نتیجه تلاش های کادر درمان، اصناف و بازاریان و همکاری مردم دانست.(ادامه)
فرمان محسن رضایی به فرماندهان سپاه کشور + عکس
در این تلفنگرام که روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ ارسال شده، فرمانده کل سپاه به همه فرماندهان مناطق ده‌گانه سپاه در سراسر کشور دستور داده تا تمام توان خود را به جبهه‌های جنوب برای فتح خرمشهر گسیل کنند.(ادامه)
پرسپولیس در آستانه محرومیت سنگین از سوی فیفا!
پرونده‌ای که برانکو ایوانکوویچ در فیفا علیه پرسپولیس دارد، سرخپوشان را در خطر محرومیت سنگینی قرار داده است.(ادامه)


رهبر انقلاب در این دیدار مجازی با اشاره به حقوق کارگران فرمودند: امنیت شغلی، مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی آموزش، مسئله‌ی خدمات رفاهی، مسئله‌ی بهداشت و درمان، اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است. تولید خوب اقتصاد را درمقابل ویروس‌های مهاجم ایمن می‌کند / حقوق نیروی کار باید رعایت شود / ثبات اشتغال و امنیت شغلی از مسایل بسیار مهم است(خبر)
رهبر انقلاب در این دیدار مجازی با اشاره به حقوق کارگران فرمودند: امنیت شغلی، مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی آموزش، مسئله‌ی خدمات رفاهی، مسئله‌ی بهداشت و درمان، اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است.(ادامه)
هواپیمای شخصی و فوق لاکچری کریس رونالدو را ببینید/عکس
بازگشت ابرستاره فوتبال پرتغالی به ایتالیا با جت شخصی، بهانه‌ای شد تا یک رسانه انگلیسی درباره وسیله نقلیه گران‌قیمت رونالدو گزارش دهد.(ادامه)
کنایه علی ضیا به پراید صد میلیونی
علی ضیاء مجری تلویزیونی به افزایش عجیب و غریب قیمت پراید در ایران واکنش نشان داد.(ادامه)
خبر خوب وزارت بهداشت
رئیس اداره بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج اول اپیدمی کرونا و بیماری کووید ۱۹ که از اسفند شروع شده، خرداد امسال فروکش می‌کند اما تابستان موارد تک گیر دارد و موج دوم همه گیری این بیماری در فصل پاییز شروع می‌شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. شمار مبتلایان کرونا در ایران از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت / مجموع جانباختگان ۶۴۱۸ نفر / بهبودیافتگان ۸۱۵۸۷ نفر / ۲۷۳۵ تن در وضعیت شدید
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
آیا عضو ستاد موسوی، مدیرعامل بزرگترین تولیدکننده قیر خاورمیانه می‌شود؟
از عضو جوانان ستاد میرحسین موسوی به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی نفت پاسارگاد نامبرده می‌شود.(ادامه)
عکس/ رهبر کره شمالی بدل دارد!
فضای مجازی دوباره شروع به انتشار شایعه‌ای مبنی بر اینکه بیش از یک «کیم جونگ اون» وجود دارد، کرده است. کاربران با قراردادن تصویر قدیم و جدید رهبر کره شمالی به این نتیجه رسیده‌اند که وی بدل دارد. دیلی‌میل با انتشار توئیتی این ادع را مطرح کرد. (ادامه)
انتقادات تند آیت‌الله جنتی از مصوبات مجلس درباره نظارت استصوابی و قانون انتخابات /می‌خواهند احراز صلاحیت را بی‌خاصیت کنند انتقادات تند آیت‌الله جنتی از مصوبات مجلس درباره نظارت استصوابی و قانون انتخابات /می‌خواهند احراز صلاحیت را بی‌خاصیت کنند
انتقادات تند آیت‌الله جنتی از مصوبات مجلس درباره نظارت استصوابی و قانون انتخابات /می‌خواهند احراز صلاحیت را بی‌خاصیت کنند(ادامه)
سعید جلیلی عزادار شد
پدر سعید جلیلی به دلیل نارسایی دستگاه گوارش درگذشت.(ادامه)
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ابتلای ۱۳ گیلانی به بیماری فصلی فاسیولا خبر داد و از مردم خواست از مصرف فرآورده‌ها با سبزی‌های محلی خودداری کنند. ابتلای ۱۳ گیلانی به بیماری فاسیولا / مصرف سبزی‌های محلی ممنوع
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ابتلای ۱۳ گیلانی به بیماری فصلی فاسیولا خبر داد و از مردم خواست از مصرف فرآورده‌ها با سبزی‌های محلی خودداری کنند.(ادامه)
کرونا جان یک پرسپولیسی را گرفت
بازیکن پیشین تیم فوتبال نوجوانان ایران به دلیل بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.(ادامه)
۲۳۸۸ شغل با احیای واحدهای تولیدی غیرفعال در مازندران ایجاد شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:با احیای ۱۲۵ واحد تولیدی غیرفعال در سال قبل دو هزار و ۳۸۸ شغل در استان ایجاد شد. (ادامه)
کرونا در مازندران؛ قرمز و زرد/علوم پزشکی: شهرستان سفید نداریم
رحالی چهار شهرستان مازندران در لیست سفید وضعیت کرونا قرار گرفتند که مسئولان بهداشت و درمان استان عنوان می‌کنند خطر همچنان تهدید می‌کند.(ادامه)
ممنوعیت فعالیت آرایشگاه‌ها برداشته شد
ممنوعیت فعالیت آرایشگاه‌ها برداشته شدفعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز شد.(ادامه)

روحانی با تاکید بر اینکه ایران تخطی از قطعنامه ۲۲۳۱ را به هیچ وجه نمی‌پذیرد، اظهار داشت: ایران حق مسلمش است که به زودی از تحریم‌های تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ خارج شود. ما اگر سلاحی بسازیم یا بخریم، این سلاح برای دفاع از ملت‌ها است. سلاح ما بنزین بر آتش نیست بلکه آب بر آتش است و نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود... ایران تخطی از قطعنامه۲۲۳۱ را نمی‌پذیرد/ تحریم‌ تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ بزودی تمام می‌شود/ نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود/ ۵۰ میلیون نفر صاحب سهام عدالت هستند (خبر)
روحانی با تاکید بر اینکه ایران تخطی از قطعنامه ۲۲۳۱ را به هیچ وجه نمی‌پذیرد، اظهار داشت: ایران حق مسلمش است که به زودی از تحریم‌های تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ خارج شود. ما اگر سلاحی بسازیم یا بخریم، این سلاح برای دفاع از ملت‌ها است. سلاح ما بنزین بر آتش نیست بلکه آب بر آتش است و نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود... (ادامه)
آتش به جان ۲ خودرو در ساری + تصاویر
شمال نیوز: با تلاش آتش نشانان حریق یک دستگاه کامیون و یک خودروی پراید در ساری مهار و اطفا شد.(ادامه)
شمال نیوز : آزاد با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان خاطر نشان کرد: بزودی "خانه جوان" در شهرستان رامسر راه اندازی می‌شود که می‌تواند فرصت مناسبی برای ظهور بروز استعدادهای نهفته جوانان عزیز شهرمان باشد.
.... فرماندار : وضعیت کرونا در رامسر قرمز و نگران کننده است
شمال نیوز : آزاد با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان خاطر نشان کرد: بزودی "خانه جوان" در شهرستان رامسر راه اندازی می‌شود که می‌تواند فرصت مناسبی برای ظهور بروز استعدادهای نهفته جوانان عزیز شهرمان باشد. ....(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل دامپزشکی مازندران از شهروندان خواست تا از خرید گوشت از قبل چرخ شده در قصابی‌ها پرهیز کنند. گوشت چرخ کرده آماده نخرید
شمال نیوز: مدیر کل دامپزشکی مازندران از شهروندان خواست تا از خرید گوشت از قبل چرخ شده در قصابی‌ها پرهیز کنند.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا: ۳۵۰ واحد مسکونی سیل زده در مازندران نوسازی شد
(ادامه)
رانش کوه در آزاد راه چالوس مرزن آباد
(ادامه)
هجوم گله‌های ملخ به ۷ استان کشور
(ادامه)
توزیع بسته های غذایی موسسه راه دانش
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.775 seconds.