.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آقازاده همچنان منتظر است
(ادامه)
تصاویری کمیاب از خندیدن حیوانات
(ادامه)
اعمال روز نیمۀ ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تصاویر/ بازگشایی مساجد ایران در رسانه خارجی
(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۲۰ اردیبهشت
(ادامه)
عکس/ نماز جمعه با فاصله‌گیری اجتماعی
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۰ اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز : ستاد بحران استان تهران به محوریت شهرستان دماوند نسبت به بررسی موارد احتمالی در سطح منطقه پرداخت که خوشبختانه براساس پایش و رصد هیچ‌گونه حادثه جانی و مالی گزارش نشده است.
.... کانون اصلی زلزله در روستای زیار مازندران گزارش شده‌ است
شمال نیوز : ستاد بحران استان تهران به محوریت شهرستان دماوند نسبت به بررسی موارد احتمالی در سطح منطقه پرداخت که خوشبختانه براساس پایش و رصد هیچ‌گونه حادثه جانی و مالی گزارش نشده است. ....(ادامه)
اعتراض خانواده‌های کره‌ای به تصمیم دولت برای بازگشایی مدارس
(ادامه)
یارانه اردیبهشت شنبه شب واریز می‌شود
(ادامه)
شمال نیوز : به تازگی مرکز آمار ایران، چکیده نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در سال 1398 را منتشر نموده است. این آمار نشان می دهند که نرخ مشارکت اقتصادی جمعیت 15 ساله و بیشتر از 44.5 درصد در سال 97 به 44.1 درصد در سال 98 کاهش یافته است..... در سال 1398، "نرخ بیکاری" در کدام استان ها افزایش یافت؟
شمال نیوز : به تازگی مرکز آمار ایران، چکیده نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در سال 1398 را منتشر نموده است. این آمار نشان می دهند که نرخ مشارکت اقتصادی جمعیت 15 ساله و بیشتر از 44.5 درصد در سال 97 به 44.1 درصد در سال 98 کاهش یافته است.....(ادامه)

خودرو‌های فرسوده‌ای که از سمت ناجا تائید نشوند هم مشمول در یافت کارت سوخت نیستند و در حال حاضر این تصمیم عدم صدور کارت سوخت به خودرو‌های فرسوده که از سال ۱۳۸۸ تاکنون در جریان است، تمام وسائل نقلیه‌ای که شامل این قانون می‌شوند، امکان برخورداری از کارت سوخت را ندارند و باید از سهمیه آزاد بنزین استفاده کنند. کارت سوخت کدام خودرو‌ها باطل خواهد شد؟
خودرو‌های فرسوده‌ای که از سمت ناجا تائید نشوند هم مشمول در یافت کارت سوخت نیستند و در حال حاضر این تصمیم عدم صدور کارت سوخت به خودرو‌های فرسوده که از سال ۱۳۸۸ تاکنون در جریان است، تمام وسائل نقلیه‌ای که شامل این قانون می‌شوند، امکان برخورداری از کارت سوخت را ندارند و باید از سهمیه آزاد بنزین استفاده کنند.(ادامه)
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه بورس الان مانند یک مار زخمی است و خیلی باید با دقت به آن ورود کنید، گفت: مردم در ورود به بحث بورس و سهام خیلی دقت کنند زیرا احتمال ریزش سهام وجود دارد. توصیه‌ای فنی به مردم برای بازار بورس
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه بورس الان مانند یک مار زخمی است و خیلی باید با دقت به آن ورود کنید، گفت: مردم در ورود به بحث بورس و سهام خیلی دقت کنند زیرا احتمال ریزش سهام وجود دارد.(ادامه)
چند توصیه غذایی ضد کرونا برای "سحری"
در ماه رمضان وعده غذایی سحری و دو وعده افطار و شام از وعده‌های اصلی محسوب می‌شوند؛ به ویژه برای افرادی که در طول روز فعالیت بیشتری دارند، نوع غذاهایی که در وعده سحری می‌خورند، بسیار مهم است.(ادامه)
اولین واکنش نماینده ای که مدرک تحصیلی اش فاقد اعتبار بود
سینا کمالخانی منتخب تفرش در انتخابات یازدهم به ماجرای عدم راهیابی اش به مجلس به دلیل مدرک تحصیلی جعلی واکنش نشان داد. (ادامه)
دعاى روز پانزدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
عکس متفاوت روحانیِ اصلاح طلب در شب وقوع زلزله شدید تهران
محمدعلی ابطحی در صفحه اینستاگرام خود از ماجرای زلزله شب گذشته تهران و گفت و شنودهایش روایت کرد.(ادامه)
شمال نیوز:
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی 24 ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. مجموع مبتلایان ۱۰۴۶۹۱ نفر/ ثبت ۱۵۵۶ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جانباختگان ۶۵۴۱ نفر
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی 24 ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)

توصیه آیت الله بهجت (ره) برای آرام کردن زمین در هنگام وقوع زلزله را مشاهده می‌کنید. توصیه آیت الله بهجت (ره) در هنگام وقوع زلزله
توصیه آیت الله بهجت (ره) برای آرام کردن زمین در هنگام وقوع زلزله را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
پیش بینی هوای مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : این زلزله ۵.۱ ریشتری شب گذشته در تهران و دماوند، بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس مازندران، در حالت آماده باش قرار گرفتند..... زلزله بامدادی در مازندران بدون مصدوم / پایگاه‌های اورژانس و مراکز پیام و بیمارستان‌های قائم شهر، سوادکوه و آمل در آماده باش
شمال نیوز : این زلزله ۵.۱ ریشتری شب گذشته در تهران و دماوند، بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس مازندران، در حالت آماده باش قرار گرفتند.....(ادامه)
توصیه وزیر ارتباطات به مردم تهران در پی وقوع زلزله
دقایقی پس از وقوع زلزله در شهر تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار توییتی توصیه‌هایی را به مردم ارائه کرد.(ادامه)
احتمال تخریب واحدهای مسکونی استان تهران وجود دارد
(ادامه)
زلزله بوستلن های تهران را بازگشایی کرد
(ادامه)
دعاى روز چهاردهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
شمال نیوز : زمین لرزه ای در ساعت 48 دقیقه بامداد روز جمعه به بزرگی 5.1ریشتر در عمق 7 کیلومتری زمین شهر دماوند را لرزاند که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد. زلزله ۵.۱ ریشتری تهران را لرزاند / زلزله در بابل و بابلسر هم احساس شد
شمال نیوز : زمین لرزه ای در ساعت 48 دقیقه بامداد روز جمعه به بزرگی 5.1ریشتر در عمق 7 کیلومتری زمین شهر دماوند را لرزاند که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد.(ادامه)
شهردار جدید کیاسر منصوب شد
با حکم احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، مسلم کاظمی به سمت شهردار کیاسر منصوب شد(ادامه)
آتش به جان یک بانک خصوصی در ساری
با تلاش آتش نشانان حریق در قسمتی از زیر زمین یک بانک خصوصی در ساری مهار و اطفا شد.(ادامه)
راز عکس معروف حاج قاسم چیست؟
یکی از عکس‌های پربازدید از سپهبد سلیمانی عکسی است که حاج قاسم در مقابل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ایستاده و علاوه بر احترام نظامی، دست خود را روی سینه گذاشته است.(ادامه)
سه مدیرکل سازمان مالیاتی منصوب شدند
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در احکام جداگانه سه مدیرکل جدید این سازمان را منصوب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.