.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تسلیت احمدی‌نژاد به سعید جلیلی
دکتر احمدی‌نژاد در پیامی خطاب به دکتر سعید جلیلی، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.(ادامه)
دعاى روز هفدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
یک روزنامه سوئیسی مدعی شد اردشیر زاهدی داماد سابق شاه کشته شده است. اردشیر زاهدی کشته شد؟
یک روزنامه سوئیسی مدعی شد اردشیر زاهدی داماد سابق شاه کشته شده است.(ادامه)
مقام معظم رهبری با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش و فداکاری ملی افزودند: مردم عزیز ایران با رفتار متین و صبورانه خود انصافاً خوش درخشیدند و فرهنگ اسلامی- ایرانی را جلوه‌گر ساختند.
درباره برگزاری مراسم در اماکن مقدس تابع نظر و تشخیص کارشناسی هستم/ مردم مومن و مسجدی به قواعد سختگیرانه بیشتر عمل می کنند(خبر)
مقام معظم رهبری با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش و فداکاری ملی افزودند: مردم عزیز ایران با رفتار متین و صبورانه خود انصافاً خوش درخشیدند و فرهنگ اسلامی- ایرانی را جلوه‌گر ساختند. (ادامه)

از دیروز تا امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. مجموع مبتلایان: ۱۰۷۶۰۳ نفر/ جانباختگان: ۶۶۴۰ نفر/ بهبودیافتگان: ۸۶۱۴۳ نفر
از دیروز تا امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
صدور حکم حبس درازمدت برای محمد علی نجفی
با گذشت یک هفته از آخرین محاکمه محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسر دومش برخی شنیده ها حاکی از این است که وی از سوی دادگاه به اشد مجازات یعنی حبس طولانی مدت محکوم شده است. این در حالی است که هنوز سخنگوی قوه قضائیه این خبر را تأیید نکرده است.(ادامه)
مجلس برای چندمین بار با تشکیل وزارت بازرگانی مخالفت کرد
نمایندگان مجلس، برای چندمین بار طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی را بررسی و با آن مخالفت کردند. مجلس برای چندمین بار با تشکیل وزارت بازرگانی مخالفت کرد(ادامه)
راز قتل و آتش‌ زدن جسد آرایشگر جوان
(ادامه)
افزایش ۲۵ درصدی مرگ‌های ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در مازندران
شمال نیوز: ۸۰ نفر پارسال بر اثر عوارض ناشی مصرف مواد مخدر در مازندران جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷، ۲۵ درصد افزایش داشت.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد، گفت: مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است. مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است
شمال نیوز: دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد، گفت: مدیریت سواحل نیازمند اقدامی اثربخش و جدی است.(ادامه)
شمال نیوز: 
صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، امسال ۲۰۰۰ درصد افزایش داشت.
افزایش ۲۰۰۰ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر
شمال نیوز: صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، امسال ۲۰۰۰ درصد افزایش داشت. (ادامه)
عکس/ خط فقر ۹میلیون تومانی یا چگونه زنده بمانیم؟!
(ادامه)
شمال نیوز: پس از اظهارنظر رئیس جمهور در خصوص گرانی قیمت خودرو، روز گذشته قیمت برخی خودروهای داخلی 5 تا 10 میلیون تومان کاهش پیدا کرد. خودرو در مسیر کاهش قیمت قرار گرفت
شمال نیوز: پس از اظهارنظر رئیس جمهور در خصوص گرانی قیمت خودرو، روز گذشته قیمت برخی خودروهای داخلی 5 تا 10 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.(ادامه)
ثبت رکوردهای جدید در بازار سکه و طلا
شمال نیوز: در اولین روز هفته، سرعت رشد سکه و دلار تندتر شد؛ سکه‌بازان توانستند قیمت این فلز گرانبها را دو کانال بالاتر ببرند و دلار نیز به بالاترین قیمت پس از تعطیلات نوروز رسید. (ادامه)
خرید اقساطی خودرو و 4 نکته مهم
(ادامه)
قیمت واقعی پراید در بازار اعلام شد
(ادامه)
تصاویر: دریاچه « مَمرِز » در روستای چلندر نوشهر
دریاچه مَمرِز در ۵ کیلومتری شمال روستای چلندر از توابع شهر نوشهر در استان مازندران، واقع است. در درون این دریاچه درختان خشک شده‌ای قرار دارند که منظره جالب و ترسناکی را ایجاد کرده‌اند و به خاطر همین ظاهر خوفناک و سکوت وهم‌انگیز دریاچه، این دریاچه به تالاب ارواح شهرت یافته است. دریاچه ممرز در میان جنگل انبوه پهن برگ در منطقه «ملا کلا» قرار گرفته است و در میان محلی‌ها با نام این منطقه نیز نامیده می‌شود. طول دریاچه در حدود ۷۰۰ متر و عرض آن ۳۰۰ متر است. (ادامه)
این شهید مدافع حرم، به جای سردار سلیمانی ترور شد + عکس
(ادامه)
صدور حکم حبس درازمدت برای محمد علی نجفی
(ادامه)
رگبار و رعد و برق از بعد از ظهر در مازندران
هوای مازندران از بعد از امروز همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.(ادامه)
‍‍‍ پ پ ‍‍‍ نماینده مجلس: مردم ۶ ماه خودرو نخرند، قیمت‌ها تعدیل می‌شود/ ۲۰ درصد از سرمایه خود را وارد بورس کنید
(ادامه)
نمکی بیان کرد: برخی می‌گویند بنده وزیری بدشانس بوده‌ام که بدو ورودم به وزارت بهداشت، با حوادث و وقایعی همچون سیل و زلزله و اپیدمی مواجه شدم، اما چرا از این منظر به موضوع می‌نگرند و....(خبر)
(ادامه)
امام خمینی (ره) چه کسانی را به عنوان مشاوران نظامی خود برگزیده بود؟
صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، احکام مشاوران عالی نظامی امام خمینی(ره) را منتشر کرد. (ادامه)

صفحه رهبر معظم انقلاب در توییتر نوشت: من معتقدم امام حسن مجتبى شجاع‌ترین چهره‌ى تاریخ اسلام است. ایشان حاضر شد خود را و نام خود را در میان دوستان نزدیکش، فداى مصلحت واقعى کند و تن به صلح دهد. رهبر معظم انقلاب:‌ امام حسن مجتبى شجاع‌ترین چهره‌ى تاریخ اسلام است؛ ایشان حاضر شد خود را فداى مصلحت واقعى کند و تن به صلح دهد(خبر)
صفحه رهبر معظم انقلاب در توییتر نوشت: من معتقدم امام حسن مجتبى شجاع‌ترین چهره‌ى تاریخ اسلام است. ایشان حاضر شد خود را و نام خود را در میان دوستان نزدیکش، فداى مصلحت واقعى کند و تن به صلح دهد.(ادامه)
شمال نیوز :  شیوا افزود: باید قسمت تقاضا را محدود و کاری کنیم که مصرف کننده نهایی، خریدار خودرو باشد بنابراین باید محدودیت‌هایی را بگذاریم..... واکنش رئیس شورای رقابت به افزایش قیمت خودرو: همه قیمت‌های فعلی ساختگی و دست چند نفر است/ قیمت‌های کنونی اگر بشکند امکان دارد ۳۰ تا ۴۰ درصد قیمت‌ها کاهش یابد
شمال نیوز : شیوا افزود: باید قسمت تقاضا را محدود و کاری کنیم که مصرف کننده نهایی، خریدار خودرو باشد بنابراین باید محدودیت‌هایی را بگذاریم.....(ادامه)
شمال نیوز : ویگفت :  ۲۰ بیمار بدحال با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های بابل بستری و بقیه بستری شدگان کمتر بدحال هستند ..... افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های بابل
شمال نیوز : ویگفت : ۲۰ بیمار بدحال با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های بابل بستری و بقیه بستری شدگان کمتر بدحال هستند .....(ادامه)
عناوین روزنامه‌های یکشنبه 21 اردیبهشت 99
(ادامه)
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای مازندران در حوزه نظام پیشنهادات ، 7 بار رتبه برتر را کسب کرد و در سال 98 با ارائه و تصویب 12 پیشنهاد ملی ، موفقیت بزرگی را بدست آورد . .... رتبه نخست برق منطقه ای مازندران و گلستان در جذب سرمایه گذاری خارجی / موفقیت بزرگ برق منطقه ای مازندران در ارائه و تصویب 12 پیشنهاد ملی
شمال نیوز : شرکت برق منطقه ای مازندران در حوزه نظام پیشنهادات ، 7 بار رتبه برتر را کسب کرد و در سال 98 با ارائه و تصویب 12 پیشنهاد ملی ، موفقیت بزرگی را بدست آورد . ....(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس یازدهم برای حل مشکلات کشور دچار چالش کمتری شوند البته با شیوع کرونا سبک زندگی مردم تغییر کرد که انتظار می‌رود نمایندگان به خصوص .... احمدی لاشکی : امیدوارم نمایندگان مجلس یازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم برنامه داشته باشند !
شمال نیوز : وی گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس یازدهم برای حل مشکلات کشور دچار چالش کمتری شوند البته با شیوع کرونا سبک زندگی مردم تغییر کرد که انتظار می‌رود نمایندگان به خصوص ....(ادامه)
انتصابات جدید در آستان قدس رضوی
در اجرای ساختار جدید آستان قدس رضوی، طی احکام جداگانه‌ای رئیس سازمان علمی و فرهنگی، رئیس بنیاد بهره وری موقوفات و معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی منصوب شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.619 seconds.