.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار/ محصولات ایران خودرو ۱۰ درصد و سایپا ۲۳ درصد گران شد
سرانجام بعد از چانه های بسیار میان وزارت صنعت، سازمان حمایت ، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار در نهایت امروز توافقات بر سر تعیین قیمت خودرو انجام شد.(ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران : خدمات بیمه سلامت سهل‌الوصول است
(ادامه)
شمال نیوز: با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده جديد انتظامی استان مازندران منصوب شد. فرمانده انتظامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده جديد انتظامی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
قیمت پراید پرواز کرده است/ احتمال استیضاح وزیر صمت
یک نماینده مجلس گفت: با توجه به وضعیت به وجود آمده در بازار خودرو و افزایش قیمت آن برخی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را مطرح کرده‌اند.(ادامه)

روزنامه شرق در مصاحبه با علی مطهری دیدگاههای او را در باره موضوعات مختلف جویا شده است. علی مطهری بعد از نمایندگی مجلس چه خواهد کرد؟
روزنامه شرق در مصاحبه با علی مطهری دیدگاههای او را در باره موضوعات مختلف جویا شده است. (ادامه)
قیمت دلار در بازار امروز تهران ۱۳۹۹/۰٢/۲۲
بازار تهران امروز شاهد افزایش ۲۰ تومانی قیمت دلار است که به ۱۶,۶۰۰ (شانزده هزار و ششصد ) تومان رسید. (ادامه)
مجلس اجازه عزل حقوقدان‌های شورای نگهبان را پیدا می‌کند
(ادامه)
تصویر فیش‌حقوقی مجلسی‌ها | هر نماینده چقدر حقوق می‌گیرد؟
[ گرچه طبق ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری تمامی دستگاه‌های اجرائی باید دریافتی‌ها و پرداختی‌های تمامی کارکنان را روی سامانه ماده ۲۹ حقوق کارمندان ثبت کنند اما آن‌چنان که رئیس سازمان امور استخدامی به ما اطلاع داد، بسیاری از دستگاه‌ها از جمله مجلس شورای اسلامی هنوز به این سامانه ملحق نشده‌اند. (ادامه)
نمایندگانی که با تاخیر به جلسه علنی مجلس رفتند+اسامی
اسامی 20 نماینده ای که با تأخیر به جلسه علنی آمدند و یا غایب بودند.(ادامه)
ماجرای قتل اردشیر زاهدی صحت دارد؟ +عکس
تاریخ ایرانی نوشت:عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده از روزنامه لس اکوس درباره قتل اردشیر زاهدی، وزیر خارجه ایران در دوره پهلوی. (ادامه)
مجلس لایحه رد شده از سوی شورای نگهبان را تصویب کرد
هدف کلی این کنوانسیون تضمین ایمنی مواد پرتوزا و سوخت مصرف‌شده اتمی کشورها و کاهش دغدغه‌های زیست‌محیطی و تبعات ناشی از آلودگی مواد هسته‌ای است که این هدف درمجموع امری مطلوب محسوب می‌شود. (ادامه)
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار را تشریح کرد.


تشریح جزئیات 
تشریح جزئیات حادثه شناور کنارک؛ 19 شهید و 15 مجروح
«عصر روز تشریح جزئیات حادثه شناور کنارک/ ۱۹ نفر شهید و ۱۵ نفر مجروح
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار را تشریح کرد. تشریح جزئیات تشریح جزئیات حادثه شناور کنارک؛ 19 شهید و 15 مجروح «عصر روز(ادامه)
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشور استانداری مازندران گفت که ۱۲ شهر مرکز شهرستان‌های مازندران واقع در بخش ساحلی به عنوان شهرهای مرزی شناخته شدند. ۱۲ شهر ساحلی مازندران، مناطق مرزی شناخته شدند
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشور استانداری مازندران گفت که ۱۲ شهر مرکز شهرستان‌های مازندران واقع در بخش ساحلی به عنوان شهرهای مرزی شناخته شدند.(ادامه)
عبرت آموز / بدون اطلاع همسرم به پارتی شبانه رفتم / در انجا شوهرم را در کنار زنی با وضع زننده دیدم
(ادامه)
وصیت فوتبالی فتح‌الله‌زاده؛پرسپولیسی‌ها حلالم کنند
(ادامه)
ارتش حادثه تلخ برای ناوچه نظامی را تایید کرد /شهادت یک پرسنل ارتش
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: ماسک های بهداشتی باید طبق شیوه مصرفی که برای آنها تعیین شده استفاده شوند و نمی‌توان استفاده مستمر از آنها داشت.
.... چند بار می‌توانیم از "ماسک" استفاده کنیم؟
شمال نیوز : وی افزود: ماسک های بهداشتی باید طبق شیوه مصرفی که برای آنها تعیین شده استفاده شوند و نمی‌توان استفاده مستمر از آنها داشت. ....(ادامه)
پلیس: دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در گیلان
(ادامه)
شمال نیوز : محیط زیست مازندران اعلام کرد که تلاش برای شناسایی متخلف و یا متخلفین ادامه دارد و اقدام و برخورد قانونی لازم نیز با آنان صورت خواهد گرفت..... نجات پلنگ جوان از تله در جنگل های مازندران
شمال نیوز : محیط زیست مازندران اعلام کرد که تلاش برای شناسایی متخلف و یا متخلفین ادامه دارد و اقدام و برخورد قانونی لازم نیز با آنان صورت خواهد گرفت.....(ادامه)
مدارک مدیریتی 3 کاندیدای ریاست فدراسیون ووشو باز هم تأیید نشد
(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه در تمام روستاهای ما طرح هادی نیمه کاره است، افزود: در این چند سال شش نامه برای استان زدیم که یک جلسه آموزشی برای شورا بگذارند اما هنوز پاسخی داده نشد..... « طرح هادی » همه روستاها نیمه کاره است ! / حتی بیل و کلنگ برای مقابله با حوادث غیرمترقبه نداریم !
شمال نیوز : وی با بیان اینکه در تمام روستاهای ما طرح هادی نیمه کاره است، افزود: در این چند سال شش نامه برای استان زدیم که یک جلسه آموزشی برای شورا بگذارند اما هنوز پاسخی داده نشد.....(ادامه)
پاسخ تند کدخدایی به نامه اخیر مطهری
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود مطلبی درباره نظارت استصوابی شورای نگهبان منتشر کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه 22 اردبیهشت
(ادامه)
حجاب مثال زدنی خانم بازیگر!/ عکس
ژاله صامتی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در مجموعه زیرخاکی در شبکه یک سیما ایفای نقش می‌کند، تصویری از خود در این سریال منتشر کرد.(ادامه)
جزئیات نامه ۱۰۰ نماینده به«لاریجانی»درباره افزایش حقوق بازنشستگان
نماینده مردم مهاباد در مجلس از ارسال نامه ۱۰۰ نماینده به«لاریجانی»درباره افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد.(ادامه)
چرا نمایندگان سابق دوست دارند نفتی و دیپلمات شوند؟!
با پایان کار هر دوره مجلس یکی از دغدغه‌های نمایندگان راه نیافته به دور بعد، استخدام یا مسئولیت گرفتن در یکی از دستگاه‌های اجرایی است. در این میان، وزارت نفت و بعد از آن وزارت خارجه قبله آمال برخی نمایندگان است.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیمای لرستان بازداشت شد
مدیرکل صدا و سیمای لرستان به اتهام مسائل مالی و با دستور دادستان ایلام بازداشت شد.(ادامه)
پیک دوم و سوم کرونا واقعیت دارد
متخصص بیماری های عفونی، گفت: پیک دوم و سوم بیماری کرونا، وجود دارد.(ادامه)
تغییر ساعت شروع کار ادارات دولتی در ایام شب قدر و روز‌های پس از شب‌های قدر از برنامه‌های همه ساله دولت برای راحتی و انجام مراسم پر فیض شب‌های قدر برای کارمندان دولتی است. تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در روز‌های پس از شب‌های قدر
تغییر ساعت شروع کار ادارات دولتی در ایام شب قدر و روز‌های پس از شب‌های قدر از برنامه‌های همه ساله دولت برای راحتی و انجام مراسم پر فیض شب‌های قدر برای کارمندان دولتی است.(ادامه)
اولتیماتوم وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار تکلیف شده در ۲۴ ساعت آینده در اقدامی مشترک بازار خودرو را ساماندهی کنند تا جلوی آشفتگی‌های موجود گرفته شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.