.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
منشا واقعی کرونا ویروس پیدا شد
شمال نیوز: تیمی از دانشمندان چینی دریافتند که جهش های غیرمعمولی که مشخصه کرونا است پیشتر در ویروس های دیگری که خفاش های وحشی را آلوده کرده بودند، دیده شده است. (ادامه)
شمال نیوز: بانک مرکزی ایران در راستای حفظ کارایی پول ملی، کاهش هزینه های چاپ و نشر اسکناس و تسهیل در انجام مبادلات روزمره مردم، طرح تبدیل واحد پول ملی از ریال به تومان را در نظر گرفته است. اسکناس های جدید پس از حذف ۴ صفر از پول ملی ایران
شمال نیوز: بانک مرکزی ایران در راستای حفظ کارایی پول ملی، کاهش هزینه های چاپ و نشر اسکناس و تسهیل در انجام مبادلات روزمره مردم، طرح تبدیل واحد پول ملی از ریال به تومان را در نظر گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : کاظم دلخوش با رد استنباط های غلط گفت : ما  هفت منطقه آزاد داشتیم و هشت منطقه آزاد دیگر هم اضافه شده است. هرکدام هم تعریف خودش را دارند. .... نظر نماینده گیلانی درباره ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران
شمال نیوز : کاظم دلخوش با رد استنباط های غلط گفت : ما هفت منطقه آزاد داشتیم و هشت منطقه آزاد دیگر هم اضافه شده است. هرکدام هم تعریف خودش را دارند. ....(ادامه)
شمال نیوز: نجواهای عاشقی در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری از زبان عاشقانی برخواست که .... شب قدر در بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری + تصاویر
شمال نیوز: نجواهای عاشقی در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری از زبان عاشقانی برخواست که ....(ادامه)
شمال نیوز : وی مطرح کرد : با توافق میان آقایان سیدمصطفی میرسلیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی، علی نیکزاد و سیدشمس‌الدین حسینی کمیته‌ای ۷نفره با سازوکار مشخص جهت کمک به ‎وحدت جریان انقلاب برای ریاست مجلس آینده تشکیل شد.... کمیته هفت‌نفره با حضور شمس الدین حسینی برای بررسی ریاست مجلس یازدهم تشکیل شد
شمال نیوز : وی مطرح کرد : با توافق میان آقایان سیدمصطفی میرسلیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی، علی نیکزاد و سیدشمس‌الدین حسینی کمیته‌ای ۷نفره با سازوکار مشخص جهت کمک به ‎وحدت جریان انقلاب برای ریاست مجلس آینده تشکیل شد....(ادامه)
 نجواهای عاشقی در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری از زبان عاشقانی بر می‌خیزد که همانند همه مردم دل در گرو عفو و رحمت حضرت حق دارند. شب قدر در بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری(خبر)
نجواهای عاشقی در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری از زبان عاشقانی بر می‌خیزد که همانند همه مردم دل در گرو عفو و رحمت حضرت حق دارند.(ادامه)
برکناری وزیر صمت ارتباطی به مشکلات مردم نداشت
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت
(ادامه)
نخستین نشست هم اندیشی فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد و منتخبان مردم در این نشست به هم‌اندیشی درباره حل مسائل و مشکلات کارگران در مجلس آینده پرداختند. نحستین نشست فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد/. اعلام موجودیت اولین فراکسیون مجلس+ اسامی
نخستین نشست هم اندیشی فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد و منتخبان مردم در این نشست به هم‌اندیشی درباره حل مسائل و مشکلات کارگران در مجلس آینده پرداختند.(ادامه)
۲۶۵ نماینده مجلس با امضای بیانیه ای از عملکرد معاون پارلمانی رئیس جمهور تقدیر کردند. تقدیر ۲۶۵ نماینده مجلس از معاون پارلمانی رئیس‌جمهور
۲۶۵ نماینده مجلس با امضای بیانیه ای از عملکرد معاون پارلمانی رئیس جمهور تقدیر کردند.(ادامه)
دعاى روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
پنج حدیث مهم در ارزش شناخت و احیاء شبهای قدر
مقدّرات در شب نوزدهم تعیین، در شب بیست و یکم تأیید و در شب بیست و سوم ماه [رمضان] امضا می‌‏شود.(ادامه)
انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها باطل شد
بر اساس تخلفات صورت گرفته در انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان ها، هیات حل اختلاف مرکزی شوراها با بررسی های چند ماهه رای به باطل بودن این انتخابات و برگزاری مجدد انتخابات در روزهای آینده خبرداد.(ادامه)
توئیت جنتی درباره برکناری ناگهانی وزیر صنعت
علی جنتی، وزیر سابق ارشاد به برکناری ناگهانی وزیر صنعت واکنش نشان داد.(ادامه)
ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
قیمت خودروها که از ابتدای هفته جاری و در پی ورود مستقیم رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه در مسیر کاهشی قرار گرفته بود، از روز گذشته و با اعلام قیمت های جدید خودروها از سوی شورای رقابت و تعیین سود حداکثر ۱۰ درصدی در معاملات بازاری، به روند نزولی خود ادامه می‌دهد.(ادامه)
اسکناس های جدید پس از حذف 4 صفر از پول ملی ایران
همانطور که پیش تر اشاره کردیم حذف چهار صفر از پول ملی، لایحه ای بود که با اهداف مشخص از سوی بانک مرکزی ایران پیشنهاد شد و کشمکش های بسیاری را به دنبال داشت، شاید برایتان جالب باشد که این طراح اولین بار در سال 1372 مطرح شده و اواخر فرودین امسال نیز به تصویب نرسیده بود اما سرانجام در اواخر فرودین ماه سال جاری (1399) این لایحه به تصویب دولت و تأیید مجلس شورای اسلامی رسید و باید بدانید که حذف چهار صفر از پول ملی ایران در دستور کار دولت قرار گرفته است، این امر را می توان از اسکناس های 50 هزار تومانی جدید فهمید، در چاپ این اسکناس جدید چهار صفر حذف شده است و این امر به معنی این است که، لایحه تبدیل واحد پول ایران از ریال به تومان تأیید شده و اجرای این لایحه نیز در مرحله ابتدایی قرار دارد. (ادامه)
نامه سرگشاده مشاور وزیر کشور به علی مطهری درباره حوادث آبان ۹۸
مشاور وزیر کشور طی نامه‌ای در واکنش به اظهارات علی مطهری مبنی بر اینکه " وزیر کشور مقصر اصلی حوادث آبان" این پرسش را مطرح کرد که آیا دستور برای ایجاد امنیت و برخورد با عناصری که کاملا مشخص و هدفمندانه اقدام به تهدید و تعرض به انبار غلات و آذوقه و تخریب اموال عمومی و دولتی و به ویژه مراکز اقتصادی و امنیتی و انتظامی و حتی مردم عادی داشتند را قصور در انجام وظیفه می دانید؟(ادامه)

امشب شب نوزدهم ماه مبارک رمضان یکی از لیالی قدر است که برای این شب اعمال مخلفی سفارش شده است. اعمال شب نوزدهم ماه مبارک رمضان
امشب شب نوزدهم ماه مبارک رمضان یکی از لیالی قدر است که برای این شب اعمال مخلفی سفارش شده است.(ادامه)
پرستارى كه در روز پرستار به پدر شهيدش پيوست
زهرا مستعدی فرزند شهید علیرضا مستعدی، ۴۲ ساله پرستار بیمارستان شهید لبافی نژاد در حین خدمت ایست قلبی کرد. (ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی حادثه شناور کنارک
حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک، صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسألت کردند.(ادامه)
شهید بدون عکس ناوچه کنارک کیست؟
(ادامه)
ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
(ادامه)
قاضی، بدهی متهم را کارت به کارت کرد!
یک وکیل در فضای مجازی روایتی از یک جلسه دادرسی منتشر کرده که تحسین کاربران را برانگیخته است.(ادامه)
این افراد در مراسم شب‌های قدر شرکت نکنند
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران گفت: توصیه اکید ما این است که ۱۵ تا ۱۶ گروه پرخطر در تجمعات شهری از جمله مراسم شب‌های قدر حضور پیدا نکنند.(ادامه)
برگزاری هشتمین جشن نظام پیشنهادها در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
(ادامه)
آغاز ثبت‌نام وام کرونا در سامانه کارا از فردا چهارشنبه
(ادامه)
شروط مجلس برای استفاده محیط‌بانان و جنگلبانان از سلاح
(ادامه)
سکه از مرز ۷ میلیون عبور کرد
(ادامه)
وزیر بهداشت با اشاره به پروتکل‌های تدوین شده برای برگزاری مراسم لیالی قدر در مساجد، گفت: جلسه‌ای را با همکاران‌مان گذاشتیم و جمع‌بندی تازه‌ای انجام شد تا بتوانیم در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های حداکثری بتوانیم بین ساعت ۱۲ شب تا ۲ بامداد مراسم احیای شب‌های با عظمت قدر را با حضور مومنان داشته باشیم. کرونا تمام نشده / درمورد بازگشایی آستان‌های مقدس روز چهارشنبه تصمیم‌گیری می‌شود؛ نگرانی ما از فوج مسافرانی است که بعد از مدت‌ها سفر نکردن، به شوق و ذوق زیارت راه بیفتند و تراکم ایجاد کنند / برگزاری مراسم احیا از ۱۲ شب تا ۲ بامداد با رعایت حداکثری پروتکل‌ها(خبر)
وزیر بهداشت با اشاره به پروتکل‌های تدوین شده برای برگزاری مراسم لیالی قدر در مساجد، گفت: جلسه‌ای را با همکاران‌مان گذاشتیم و جمع‌بندی تازه‌ای انجام شد تا بتوانیم در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های حداکثری بتوانیم بین ساعت ۱۲ شب تا ۲ بامداد مراسم احیای شب‌های با عظمت قدر را با حضور مومنان داشته باشیم.(ادامه)
دفتر رئیس جمهور: : از رحمانی خواسته بودیم از رایزنی فشرده ۳ نفر از نزدیکانش علیه لایحه دولت ممانعت به عمل آورد / از طرف رئیس‌جمهور به ایشان گوشزد شد که تداوم این روند تخلف است
در پی نامه وزیر برکنارشده صنعت حطاب به روحانی، دفتر رئیس جمهوری جوابیه‌ای منتشر کرد. در این جوابیه آمده است: به هیچ وجه از جناب آقای رحمانی خواسته نشده از لایحه دولت حمایت کنند، بلکه تاکید شده از فعالیت‌ها و رایزنی‌های فشرده سه نفر از نزدیکان‌شان، که در صورت لزوم نام آن‌ها اعلام خواهد شد، در مجلس و رسانه‌ها علیه لایحه دولت، ممانعت بعمل آورند؛ همچنین از طرف رئیس‌جمهور به ایشان گوشزد شد که تداوم این روند تخلف است و قطعا با این تخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.