.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: احتمالا فروش فوق‌العاده‌ای در صنعت خودرو قبل از ایام عید فطر خواهیم داشت.

فروش فوق‌العاده خودرو در عید فطر
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: احتمالا فروش فوق‌العاده‌ای در صنعت خودرو قبل از ایام عید فطر خواهیم داشت. (ادامه)
شمال نیوز : ایران خودرو و سایپا محصولات خود را در قالب سه طرح فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید به مشتریانشان عرضه می‌کنند. این طرح‌ها دیگر سود مشارکت برای مشتری نخواهند داشت و فروش خودرو از این پس با قرعه‌کشی بین متقاضیان انجام خواهد شد .... آخرین تغییرات در طرح‌های فروش ایران خودرو و سایپا ؛ پیش‌فروش خودرو محتول می‌شود؟
شمال نیوز : ایران خودرو و سایپا محصولات خود را در قالب سه طرح فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید به مشتریانشان عرضه می‌کنند. این طرح‌ها دیگر سود مشارکت برای مشتری نخواهند داشت و فروش خودرو از این پس با قرعه‌کشی بین متقاضیان انجام خواهد شد ....(ادامه)
برای صندوق سرمایه گذاری نیاز به کد بورسی نیست
(ادامه)
طبق قانون برنامه ششم توسعه سالانه باید ۳ درصد از حجم دولت (به غیراز وزارت آموزش و پرورش) کاسته شود، با این حال قانونگذار اجازه داده تا به ازای هر سه خروجی، یک نیروی جدید در بدنه دولت جذب شود. برهمین اساس قرار است در سال‌جاری ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر در دستگاه‌های مختلف استخدام شوند.‌ جزئیات استخدام ۴۰ هزار نفر در دستگاه‌های مختلف دولت
طبق قانون برنامه ششم توسعه سالانه باید ۳ درصد از حجم دولت (به غیراز وزارت آموزش و پرورش) کاسته شود، با این حال قانونگذار اجازه داده تا به ازای هر سه خروجی، یک نیروی جدید در بدنه دولت جذب شود. برهمین اساس قرار است در سال‌جاری ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر در دستگاه‌های مختلف استخدام شوند.‌(ادامه)
درآمد میلیاردی از کودک کار اینستاگرامی!
(ادامه)
مجلس جدید بزودی آغاز به کار خواهد کرد. جمله مشهور امام (ره) درباره مجلس که فرمود مجلس در راس امور است اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی را به وضوح بیان می کند اما این تصور که در راس بودن مساوی با توان دستور دادن تلقی شود برداشتی سطحی از یک موضوع بنیادین است . مجلس یازدهم چگونه می تواند در راس امور باشد(يادداشت)
مجلس جدید بزودی آغاز به کار خواهد کرد. جمله مشهور امام (ره) درباره مجلس که فرمود مجلس در راس امور است اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی را به وضوح بیان می کند اما این تصور که در راس بودن مساوی با توان دستور دادن تلقی شود برداشتی سطحی از یک موضوع بنیادین است .(ادامه)
در واقع باید گفت روح حاکم بر سخنان مسئولین کشور با آمار صعودی بیماری تناسبی ندارد و اگر بنا باشد آمار اعلام‌شده را مبنا قرار دهیم می‌بایست از چند روز پیش محدودیت‌های جدیدی مقرر می شد. مگر اینکه مسئولین وزارت بهداشت توجیهات دیگری، مانند آمار خوزستان داشته باشند که در آن صورت هم می‌بایست با انتشار آمار تفکیک‌شده استانی برای مردم به‌خوبی توضیح دهند. آمار صعودی کرونا و سکوت مسئولین(يادداشت)
در واقع باید گفت روح حاکم بر سخنان مسئولین کشور با آمار صعودی بیماری تناسبی ندارد و اگر بنا باشد آمار اعلام‌شده را مبنا قرار دهیم می‌بایست از چند روز پیش محدودیت‌های جدیدی مقرر می شد. مگر اینکه مسئولین وزارت بهداشت توجیهات دیگری، مانند آمار خوزستان داشته باشند که در آن صورت هم می‌بایست با انتشار آمار تفکیک‌شده استانی برای مردم به‌خوبی توضیح دهند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز : در دولت اسبق یک کانون خود انتظام و غیر دولتی به عنوان کانون سهام عدالت تاسیس کردیم که این کار در ساز و کار بازار سرمایه بود و محدودیتی هم در آن برای عضویت مدیران دولتی قائل شدیم و.... آیا این دولت سود واقعی سهام عدالت را بین مردم توزیع کرد؟ / مخالفان، سهام عدالت را تخطئه کردند ولی حالا پزش را می‌دهند
شمال نیوز : در دولت اسبق یک کانون خود انتظام و غیر دولتی به عنوان کانون سهام عدالت تاسیس کردیم که این کار در ساز و کار بازار سرمایه بود و محدودیتی هم در آن برای عضویت مدیران دولتی قائل شدیم و....(ادامه)
سلاخی کودکان افغان به دست داعش +تصاویر
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت
(ادامه)
دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
منتخب رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در این دوره، شاهد اتفاقات عجیبی هستیم یعنی مشتاقان ریاست خیلی زیاد شده‌اند؛ در این چند ساله من مجلس را به این شکل ندیده بودم. شاهد اتفاقات عجیبی در مجلس یازدهم هستیم/ مشتاقان ریاست زیاد است
منتخب رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در این دوره، شاهد اتفاقات عجیبی هستیم یعنی مشتاقان ریاست خیلی زیاد شده‌اند؛ در این چند ساله من مجلس را به این شکل ندیده بودم.(ادامه)
منتخب مجلس یازدهم مدعی شد در جمعی که توسط محصولی اداره می شده، شرکت و تذکر داده است که «نه به قالیباف»، عملی ضد وحدت است.
افشاگری نادران درباره تحرکات صادق محصولی علیه قالیباف
منتخب مجلس یازدهم مدعی شد در جمعی که توسط محصولی اداره می شده، شرکت و تذکر داده است که «نه به قالیباف»، عملی ضد وحدت است. (ادامه)
وام کرونایی تا سقف ۱۲ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد + جزئیات
(ادامه)
سخنگوی ارتش : مردم و رسانه ها به شایعات توجه نکنند / تمام ابعاد حادثه شناور کنارک در دست بررسی است
(ادامه)
فروش وکالتی سهام عدالت صحت ندارد/ دستور رییس جمهور امکان فروش سهام از طریق بانک‌ها است/ فروش سهام عدالت نیمه اول سال امکان‌پذیر می‌شود
(ادامه)
سکه: ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
(ادامه)
دردسر جدید برای سریال« پایتخت ۶»
شورای نظارت بر صداوسیما گفت:‌ رسانه ملی به خاطر انتقادات و ایراداتی که به فیلم‌نامه و همچنین دیالوگ‌های سریال «پایتخت 6» وارد شده بود به رسانه ملی تذکر داد تا در سریال‌های بعدی از تکرار آن جلوگیری شود.(ادامه)
در ایام لیالی قدر ماه مبارک رمضان، اخوی دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی بر اثر بیماری جان به جان آفرین تسلیم نمودند. در غم از دست دادن برادر ؛ وزیر اقتصاد عزادار شد
در ایام لیالی قدر ماه مبارک رمضان، اخوی دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی بر اثر بیماری جان به جان آفرین تسلیم نمودند.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: ارکستر ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود. ارکستر ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس در مازندران نواخته می شود
مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: ارکستر ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.(ادامه)


جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. ثبت ۱۹۵۸ مورد جدید ابتلا و ۵۰ فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع مبتلایان ۱۱۲۷۲۵ به نفر رسید
جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.(ادامه)
شمال نیوز: ۲۵۹۰ مددجوی بهزیستی مازندران پارسال با حمایت‌های بهزیستی مشغول به کار شدند. اشتغال ۲۵۹۰ نفر با حمایت های بهزیستی
شمال نیوز: ۲۵۹۰ مددجوی بهزیستی مازندران پارسال با حمایت‌های بهزیستی مشغول به کار شدند.(ادامه)
شمال نیوز: طرح مفتاح الجنه مجازی با حضور جمعی از مسولان در شهرستان سیمرغ برگزار شد. طرح مفتاح الجنه مجازی در سیمرغ به اجرا درآمد
شمال نیوز: طرح مفتاح الجنه مجازی با حضور جمعی از مسولان در شهرستان سیمرغ برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: وضعیت دریای خزر امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه آرام و مساعد است. وضعیت دریای خزر امروز مناسب است
شمال نیوز: وضعیت دریای خزر امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه آرام و مساعد است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از جریمه و اخطار کتبی ۹ فروشگاه‌های سموم کشاورزی در این شهرستان خبر داد. نقره داغ شدن ۹ فروشگاه‌ سموم کشاورزی در آمل
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از جریمه و اخطار کتبی ۹ فروشگاه‌های سموم کشاورزی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
کنایه معنادار میرسلیم به قالی باف و لاریجانی
(ادامه)
شمال نیوز : انتخاب هیئت‌رئیسه نخستین گامی است که مجلس جدید برمی‌دارد و درعین‌حال موردتوجه ناظران اعم از افکار عمومی، رسانه‌ها، نهادهای سیاسی و ... قرار خواهد گرفت..... جدیدترین گمانه زنی ها از ترکیب هیئت رئیسه مجلس یازدهم
شمال نیوز : انتخاب هیئت‌رئیسه نخستین گامی است که مجلس جدید برمی‌دارد و درعین‌حال موردتوجه ناظران اعم از افکار عمومی، رسانه‌ها، نهادهای سیاسی و ... قرار خواهد گرفت.....(ادامه)
آیا می‌توان بخشی از مبلغ چک را از بانک گرفت؟
(ادامه)
کشف ۸۱ دستگاه خودروی صفر احتکار شده در اصفهان
شمال نیوز: سربازان گمنام امام زمان در سپاه صاحب‌الزمان (عج) از ۲ پارکینگ در شهر اصفهان ۸۱ دستگاه خودرو را کشف و توقیف کردند. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.