.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مفتح: برکناری وزیر صمت در این مقطع لازم بود
محمدصادق مفتح با بیان اینکه در بررسی عملکرد وزارت صمت هم در زمینه صنعت که مشخص ترین بخش آن خودرو است و هم در زمینه فولاد، ضعف‌های جدی وجود دارد، گفت: حتی حامیان دولت هم به ضعف‌های آشکار وزارت صمت اذعان داشتند.(ادامه)
دستور رئیس‌جمهور برای حذف دلالان از بازار خودرو
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت دستور به مدیریت بازار، حمایت از مصرف‌کننده، ایجاد آرامش در فضای کسب‌وکار، جهش تولید و حذف دلالان از بازار خودرو و رساندن خودروها با قیمتی منطقی به دست مردم داد.(ادامه)
پراید ۲۰ میلیون ارزان شد
شمال نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: محتکران خودرو با تحریک بازار و شایعه سازی برای افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی قیمت این کالا به دنبال گران شدن قیمت خودرو بودند که تلاش آن‌ها بی نتیجه ماند.(ادامه)
به نظر می‌رسد که اینستاگرام به تازگی قابلیت و امکانات جدیدی را به طور آزمایشی به پلتفرم خود او افزوده است. قابلیت‌های جدید اینستاگرام چیست؟
به نظر می‌رسد که اینستاگرام به تازگی قابلیت و امکانات جدیدی را به طور آزمایشی به پلتفرم خود او افزوده است.(ادامه)
منتخب اصولگرای مجلس یازدهم گفت: بدون در نظر گرفتن تعریفی که قانون اساسی داشته؛ یکباره رئیس مجلس را به گونه‌ای ارتقا بخشیدیم که در راس امور قرار گرفت و خود مجلس از جریان امور خارج شد. سید شمس‌الدین ‌حسینی مطرح کرد: /جزئیات نامه ۲۰۰ منتخب مجلس یازدهم به رهبر انقلاب / رئیس مجلس مسئول اداره جلسات است نه ریاست بر نمایندگان(خبر)
منتخب اصولگرای مجلس یازدهم گفت: بدون در نظر گرفتن تعریفی که قانون اساسی داشته؛ یکباره رئیس مجلس را به گونه‌ای ارتقا بخشیدیم که در راس امور قرار گرفت و خود مجلس از جریان امور خارج شد. (ادامه)
 درحالی بخشنامه افزایش ۵۰درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است که تأمین منابع یا تغییر ردیفهای بودجه‌ای برای تعدادی از دستگاهها عملاً با ابهام رو‌به‌رو است. پیدا و پنهان بخشنامه افزایش ۵۰درصدی کارمندان
درحالی بخشنامه افزایش ۵۰درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است که تأمین منابع یا تغییر ردیفهای بودجه‌ای برای تعدادی از دستگاهها عملاً با ابهام رو‌به‌رو است. (ادامه)
چگونه درست "ماسک" بزنیم؟ (+ عکس)
جهت دفع ماسک، حتما از قسمت کش ها ماسک را در بیاوریم (جلوی ماسک را لمس نکنید) و در کیسه‌ای گذاشته و آن را در سطل زباله (در صورت امکان سطل درب دار) بیندازیم. (ادامه)
شرایط جدید پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اعلام شد
گروه صنعتی ایران خودرو درنظر دارد روش‌های متنوع فروش مصوب در ستاد تنظیم بازار و شورای رقابت را با هدف افزایش رضایت عمومی و جلوگیری از التهاب بازار به اجرا بگذارد. نخستین برنامه فروش این خودروساز به زودی اعلام خواهد شد.(ادامه)
من «آیت‌الله» نیستم؛ یک جمله معنادار برای مقابله هوشمندانه با فرهنگ تملق /برای تولیت آستان قدس رضوی، «خادم الرضا» بودن اهمیت دارد «من، آیت‌الله نیستم»؛ 10 نکته به بهانۀ تذکری به صدا و سیما
من «آیت‌الله» نیستم؛ یک جمله معنادار برای مقابله هوشمندانه با فرهنگ تملق /برای تولیت آستان قدس رضوی، «خادم الرضا» بودن اهمیت دارد (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

جان باختن ۴۸ بیمار کرونایی دیگر/ جمع جانباختگان ۶۹۰۲ نفر / شناسایی ۲۱۰۲ بیمار جدیددر کشور/ افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در مازندران
شمال نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. (ادامه)
کدام گروه‌های خونی بیشتر به کرونا مبتلا می‌شوند؟
برخی مطالعات نشان داده است گروه خونی A. مختصری بیشتر در بیمارانی که به کرونا مبتلا شدند نسبت به جمعیت عادی دیده می‌شود، اما این افزایش مختصر است.(ادامه)
حسین مدرس خیابانی با پيشنهاد سرپرست معاونت بازرگانی داخلی، طي حكمي سرپرست مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت را منصوب یک مازندرانی سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت شد
حسین مدرس خیابانی با پيشنهاد سرپرست معاونت بازرگانی داخلی، طي حكمي سرپرست مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت را منصوب (ادامه)
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا کلامی را به عنوان سرپرست معاونت معاونت بازرگانی داخلی وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز:
با دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، هرگونه جابجایی نیرو، لغو یا صدور ابلاغ جدید، امضای قرارداد و تفاهم نامه در وزارت صمت تا اطلاع ثانوی ممنوع شد. جابجایی نیرو و امضای قرارداد جدید در وزارت صمت تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
شمال نیوز: با دستور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، هرگونه جابجایی نیرو، لغو یا صدور ابلاغ جدید، امضای قرارداد و تفاهم نامه در وزارت صمت تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.(ادامه)
خیز سورنا ستاری برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
(ادامه)
رئیس سنی مجلس یازدهم اظهار داشت: قرار شد مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم، هفتم خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود. جزئیات افتتاحیه مجلس یازدهم در ۷ خرداد / از غیبت مهمانان خارجی تا حضور مقامات داخلی(خبر)
رئیس سنی مجلس یازدهم اظهار داشت: قرار شد مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم، هفتم خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز :  باید گفت برخی نمایندگان فکر اقتصادی داشته و از فرصت مجلس جهت تقویت بنیه مالی خود استفاده می کنند، برای برخی نیز این چنین نیست. به ویژه نمایندگانی که کاملا با هدف خدمت به مردم وارد مجلس شوند به لحاظ مادی ضرر می کنند!.... از حقوق مادام العمر تا نماینده‌ای که تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفت!
شمال نیوز : باید گفت برخی نمایندگان فکر اقتصادی داشته و از فرصت مجلس جهت تقویت بنیه مالی خود استفاده می کنند، برای برخی نیز این چنین نیست. به ویژه نمایندگانی که کاملا با هدف خدمت به مردم وارد مجلس شوند به لحاظ مادی ضرر می کنند!....(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به صدور دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان گفت که این پرونده با دقت و حساسیت زیاد در حال رسیدگی است. .... رسیدگی به پرونده خرید و فروش نوزاد دربیمارستان های گرگان+ جزئیات
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به صدور دستور رسیدگی ویژه به پرونده خرید و فروش نوزاد در این استان گفت که این پرونده با دقت و حساسیت زیاد در حال رسیدگی است. ....(ادامه)
بازداشت یک شهردار توسط اطلاعات سپاه
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر اقتصاد با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف، اعم روحانیت معزز، اساتید، مسئولان و مقامات کشوری و لشکری، دوستان، همشهریان و همکاران به مناسبت فوت اخوی ایشان تشکر و قدردانی نمود. پیام قدردانی وزیر اقتصاد از ابراز همدردی اقشار مختلف
شمال نیوز: وزیر اقتصاد با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف، اعم روحانیت معزز، اساتید، مسئولان و مقامات کشوری و لشکری، دوستان، همشهریان و همکاران به مناسبت فوت اخوی ایشان تشکر و قدردانی نمود.(ادامه)
«اینکه برخی اصلاح‌طلبان سخن از بازگشت به جامعه می‌زنند، می‌تواند دو نتیجه داشته باشد یا آنکه کلا از عالم سیاست کناره بگیرند و هیچ کنش سیاسی نداشته باشند یا آنکه بخواهند به طور کامل اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی شوند. حالت نخست که ناشی از یک راحت‌طلبی و بی‌عملی است و حالت دوم هم که در قاموس جریان اصلاحات نمی‌گنجد. من باور دارم اصلاح‌طلبی هیچ پایانی ندارد و اگر فردی بر خود نام اصلاح‌طلب می‌زند باید همیشه کار کند و سعی کند در شرایط مختلف کارآمدترین راه‌حل را انتخاب کند». ظریف گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 است؟
«اینکه برخی اصلاح‌طلبان سخن از بازگشت به جامعه می‌زنند، می‌تواند دو نتیجه داشته باشد یا آنکه کلا از عالم سیاست کناره بگیرند و هیچ کنش سیاسی نداشته باشند یا آنکه بخواهند به طور کامل اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی شوند. حالت نخست که ناشی از یک راحت‌طلبی و بی‌عملی است و حالت دوم هم که در قاموس جریان اصلاحات نمی‌گنجد. من باور دارم اصلاح‌طلبی هیچ پایانی ندارد و اگر فردی بر خود نام اصلاح‌طلب می‌زند باید همیشه کار کند و سعی کند در شرایط مختلف کارآمدترین راه‌حل را انتخاب کند».(ادامه)
آموزش سگ‌ها برای تشخیص کرونا/تصاویر
در فرانسه برخی از دامپزشکان و تربیت کنندگان سگ بدنبال تربیت سگ‌ها برای تشخیص ویروس کرونا هستند.(ادامه)
ورود موقت خودرو به کشور مجاز شد
سرمایه گذاران خارجی می‌توانند به ازای هر ۳۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری در ایران، تا ۳ دستگاه خودروی سواری نو را تا ۵ سال ورود موقت نمایند.(ادامه)
۱۰ خوراکی سرشار از کلسیم که لبنی نیستند!
گروه سلامت: کلسیم برای سلامتی استخوان، ناخن‌ها و ‌دندان‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. همچنین در سلامتی قلب، عملکرد عضلات و سیگنال‌های عصبی نقش مهمی دارد. مقدار روزانه مصرف کلسیم برای بیشتر بزرگسالان ۱۰۰۰ میلی گرم است. اگرچه در زنان بالای ۵۰ سال و همه افراد بالای ۷۰ سال ۱۲۰۰ میلی گرم است. این در حالی است که به کودکان و نوجوانان بین ۴ تا ۱۸ سال توصیه می‌شود ۱۳۰۰ میلی گرم مصرف کنند.(ادامه)
۲ تصویر کمیاب و ویژه از رهبر انقلاب
سایت khamenei.ir دو تصویر خاص از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حال عبادت و قرآن خواندن منتشر کرده است. (ادامه)
درخشش باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز مازندران
شمال نیوز : باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز مازندران در سال ۹۸ رتبه نخست را در بین مراکز ۳۲ گانه کشور کسب کرد.(ادامه)
ابطال انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی استان‌ها از ابطال انتخابات سال سوم دوره پنجم شورای عالی استان‌ها از سوی وزارت کشور, خبر داد.(ادامه)
ویژگی تمایزبخش امام علی(ع) در شخصیت فردی و اجتماعی او چیست؟ چه چیزی علی(ع) را «علی» کرده است؟(يادداشت)
ویژگی تمایزبخش امام علی(ع) در شخصیت فردی و اجتماعی او چیست؟(ادامه)
سردار سلیمانی در شب قدر تنها نبود
گلزار شهدا و مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شب قدر میزبان تعدادی از مردم بود.(ادامه)
حکم احتکار برای نگهداری خودروی صفر در پارکینگ‌
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا از ماشین‌های صفر کیلومتر خالی شود. در غیر این صورت نگهداری این خودروها، حکم احتکار دارد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.